abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128258120
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jep, dat wilde ik nog aanhalen, goed punt:

Vrede volgens de Nobelprijsuitreikers:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die prijs was toch al lang dood?

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128258359
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee ik hoef niet te doen wat iedereen doet ik bepaal zelf wel welke weg ik bewandel. Over 10 jaar is het te laat dan is alles wat ik nu zeg een feit . Als we allemaal zouden zijn zoals jouw. Ik heb trouwens dyslexie daarom ben ik slecht in taalgebruik.
Van dyslexie ga je niet achterlijk redeneren.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:34:30 #178
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_128258941
quote:
Internationale aandacht voor Geenstijl-video

De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.

Het filmpje toont hoe de Tsjechische afgevaardigde Miroslav Ransdorf en zijn Italiaanse collega Raffaele Baldassarre aan het einde van de dag zich melden in het Europese Parlement en vervolgens direct weer vertrekken. Door zich te registreren, krijgen ze voor hun bliksembezoek echter wel de gebruikelijke vergoeding. Geconfronteerd met hun gedrag vallen zij de cameraploeg en interviewer van Geenstijl aan.

Het filmpje verscheen dinsdag in veel Europese media. The Telegraph stelde naar aanleiding van de video dat 'de roep om de vergadering van de EU ter hervormen weer oplaait'.
Bron: Volkskrant
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_128259210
Kan dit niet ook op de frontpage ofzo? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_128259763
Filmpje 1 (Straatsburg):

En Filmpje 2 (Brussel):

Wal-ge-lijk.

En gemiddelde hardwerkende Griek moet rondkomen van 1 dagvergoeding van een EP-lid dat nog niet eens hoeft te werken.

Brazilie, Turkije, eat your heart out. Dit is allemaal volkomen legaal in de EU. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 22:52:55 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_128260004
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef vosss het volgende:
Kan dit niet ook op de frontpage ofzo? :@
Ja, daar hoort het zeker ook thuis :Y
Dit moet zoveel mogelijk bekend gemaakt worden.

Zal mij benieuwen of het vanavond bij K&vdB besproken wordt, maar ben bang van niet.
Té pijnlijk en té waar. En dat mag niet.

edit: nee hoor, allemaal andere onderwerpen :')
pi_128260156
500 miljoen extra van Nederland eisen omdat men de begroting niet op orde heeft (en van ons dat WEL eist!). Dat geld gaat alleen al aan gratiesj wijn en champagne op per jaar....

Godverdomme kostenbesparen zit er niet eens in. Het is echt te walgelijk voor woorden, hier kunnen ontslagen "top"mannen met bonusjes niet tegenop. Die hebben trouwens nog gewerkt voor hun geld.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_128260208
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, daar hoort het zeker ook thuis :Y
Dit moet zoveel mogelijk bekend gemaakt worden.

Zal mij benieuwen of het vanavond bij K&vdB besproken wordt, maar ben bang van niet.
Té pijnlijk en té waar. En dat mag niet.

edit: nee hoor, allemaal andere onderwerpen :')
Dat vind ik dus ook. Hier mogen kamervragen over gesteld worden wat mij betreft.

Dat mocht het voor die filmpjes ook al, maargoed, dit is weer eens een mooie aanleiding.

Danny moet dat echt op de FP zetten. Genoeg mensen die nooit op het forum komen en op geenstijl dacht ik zo, maar wel de FP bezoeken :Y
vosss is de naam,
pi_128260236
Zag het ook al op de fp van www.hln.be staan.
pi_128260556
Kunnen we alle Marokkaanse, Nederlandse en Belgische kopschoppers niet "veroordelen" tot een weekje Brussel en Straatsburg? Het zou beide partijen een hoop goed doen. 8-)

pi_128261519
Ik heb het zo op Facebook gezet:

No matter how much I support my friends in Brazil and Turkey protesting against their filthy Elites, the biggest scam of all time, in the 2nd biggest economy in the world, is happening in the EUSSR.

The daily expense rate, paid from all taxpayers' money, for a European Parliament member who does not need to work 1 single minute of his/her time, can eat and drink all day for free and is about the average monthly salary in Greece for which people need to work very, very hard and struggle for food.

Horrific practices, all under supervision of Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (the unchosen President of the European Union). Please note his face is not edited; he really is that scary.

See for yourself:

Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 23:35:26 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_128262430
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het zo op Facebook gezet:

No matter how much I support my friends in Brazil and Turkey protesting against their filthy Elites, the biggest scam of all time, in the 2nd biggest economy in the world, is happening in the EUSSR.

The daily expense rate, paid from all taxpayers' money, for a European Parliament member who does not need to work 1 single minute of his/her time, can eat and drink all day for free and is about the average monthly salary in Greece for which people need to work very, very hard and struggle for food.

Horrific practices, all under supervision of Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (the unchosen President of the European Union). Please note his face is not edited; he really is that scary.

See for yourself:

[ afbeelding ]
Top! ^O^
pi_128262687
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Top! ^O^
Als je Spaanstalige vrienden hebt, dit is slechts een fragment, maar toch:

http://www.huffingtonpost(...)sarre_n_3496598.html

Hopelijk hebben we snel een Engelse vertaling van deze geniale filmpjes van Tom Staal en GeenStijl. _O_

dinsdag 25 juni 2013 @ 23:46:31 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_128262952
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_Geenstijl__.html
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-gaat-viraal.dhtml
quote:
di 25 jun 2013, 22:11
|
lees voor
Internationale aandacht voor Geenstijl-video
AMSTERDAM -

De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_128264135
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen, maar dat is louter spielerij
Democratie is dan ook meer als eens in de vier jaar een vakje rood kleuren, democratie eist van burgers dat zij constant alert en waakzaam blijven en, indien nodig, geweld niet schuwen om orde op zaken te stellen of volksvertegenwoordigers tot de orde te roepen. Hoe hard degenen, die van het hele systeem juist profiteren, ook roepen "dat we dat met zijn allen niet moeten willen".

Het oostblok is niet democratisch geworden door dat burgers alleen maar klaagden over het feit dat hun volksvertegenwoordigers op hen parasiteerden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_128264494
Even kijken:
Hugo Chavez (1999-2012; ver- en (dubieus) herkozen)
Mahmoud Ahmadinejad (2005-2013; ver- en herkozen)
George W. Bush (2000-2008; (dubieus) ver- en herkozen)
Recep Erdogan (2003-2013; ver- en herkozen)
Dilma Roussef (2011-2013; verkozen)

Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (2009-2013; niet verkozen)

Ik wil het woord "democratie" in verband met de EU niet horen, alsjeblieft.

pi_128264550
quote:
13s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Even kijken:
Hugo Chavez (1999-2012; ver- en (dubieus) herkozen)
Mahmoud Ahmadinejad (2005-2013; ver- en herkozen)
George W. Bush (2000-2008; (dubieus) ver- en herkozen)
Recep Erdogan (2003-2013; ver- en herkozen)
Dilma Roussef (2011-2013; verkozen)

Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (2009-2013; niet verkozen)

Ik wil het woord "democratie" in verband met de EU niet horen, alsjeblieft.
Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_128264613
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef waht het volgende:

[..]

Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.
Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?

pi_128264664
Hoe wordt je eigenlijk Europarlementariër? :@
vosss is de naam,
pi_128264728
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef vosss het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk Europarlementariër? :@
Door de werkwoorden iets beter te vervoegen.

En vooral goed kunnen likken. Lang, vies en langzaam. Niet iets voor mensen met een beetje gezond verstand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_128264764
Als ik Europarlementariër zou zijn zou ik meteen regelen dat je wordt altijd met dt mag schrijven.

:7
vosss is de naam,
pi_128265018
quote:
11s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?
Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_128265091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef waht het volgende:

[..]

Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.
Waar zijn remlof, du_ke en Hexagon eigenlijk, nu ze zo mooi hun zegje kunnen doen? Hangen die nog in de POL-kroeg "Alle Menschen werden Brueder" lallend?

woensdag 26 juni 2013 @ 00:41:22 #199
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_128265130
Gewoon meer geld naar die mensen, ze brengen immers vrede en veiligheid!
pi_128265213
quote:
4s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef betyar het volgende:
Gewoon meer geld naar die mensen, ze brengen immers vrede en veiligheid!
En Bulgaarse timmersjacheraars die jouw zuinigste klanten wegkapen.

Voor het maken van dat soort plannen krijg je zo'n 38.400 euro per maand salaris + onkostenvergoeding. Plus gratis eten. En Dom Perignon a 50.000 de fles. Dát moeten we willen met zijn allen. _O_

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')