Die prijs was toch al lang dood?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, dat wilde ik nog aanhalen, goed punt:
Vrede volgens de Nobelprijsuitreikers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dyslexie ga je niet achterlijk redeneren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet te doen wat iedereen doet ik bepaal zelf wel welke weg ik bewandel. Over 10 jaar is het te laat dan is alles wat ik nu zeg een feit . Als we allemaal zouden zijn zoals jouw. Ik heb trouwens dyslexie daarom ben ik slecht in taalgebruik.
quote:Internationale aandacht voor Geenstijl-video
De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.
Het filmpje toont hoe de Tsjechische afgevaardigde Miroslav Ransdorf en zijn Italiaanse collega Raffaele Baldassarre aan het einde van de dag zich melden in het Europese Parlement en vervolgens direct weer vertrekken. Door zich te registreren, krijgen ze voor hun bliksembezoek echter wel de gebruikelijke vergoeding. Geconfronteerd met hun gedrag vallen zij de cameraploeg en interviewer van Geenstijl aan.
Het filmpje verscheen dinsdag in veel Europese media. The Telegraph stelde naar aanleiding van de video dat 'de roep om de vergadering van de EU ter hervormen weer oplaait'.
Bron: Volkskrant
Ja, daar hoort het zeker ook thuisquote:
Dat vind ik dus ook. Hier mogen kamervragen over gesteld worden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar hoort het zeker ook thuis![]()
Dit moet zoveel mogelijk bekend gemaakt worden.
Zal mij benieuwen of het vanavond bij K&vdB besproken wordt, maar ben bang van niet.
Té pijnlijk en té waar. En dat mag niet.
edit: nee hoor, allemaal andere onderwerpen![]()
Top!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het zo op Facebook gezet:
No matter how much I support my friends in Brazil and Turkey protesting against their filthy Elites, the biggest scam of all time, in the 2nd biggest economy in the world, is happening in the EUSSR.
The daily expense rate, paid from all taxpayers' money, for a European Parliament member who does not need to work 1 single minute of his/her time, can eat and drink all day for free and is about the average monthly salary in Greece for which people need to work very, very hard and struggle for food.
Horrific practices, all under supervision of Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (the unchosen President of the European Union). Please note his face is not edited; he really is that scary.
See for yourself:
[ afbeelding ]
Als je Spaanstalige vrienden hebt, dit is slechts een fragment, maar toch:quote:
quote:di 25 jun 2013, 22:11
|
lees voor
Internationale aandacht voor Geenstijl-video
AMSTERDAM -
De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.
Democratie is dan ook meer als eens in de vier jaar een vakje rood kleuren, democratie eist van burgers dat zij constant alert en waakzaam blijven en, indien nodig, geweld niet schuwen om orde op zaken te stellen of volksvertegenwoordigers tot de orde te roepen. Hoe hard degenen, die van het hele systeem juist profiteren, ook roepen "dat we dat met zijn allen niet moeten willen".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen, maar dat is louter spielerij
Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Even kijken:
• Hugo Chavez (1999-2012; ver- en (dubieus) herkozen)
• Mahmoud Ahmadinejad (2005-2013; ver- en herkozen)
• George W. Bush (2000-2008; (dubieus) ver- en herkozen)
• Recep Erdogan (2003-2013; ver- en herkozen)
• Dilma Roussef (2011-2013; verkozen)
• Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (2009-2013; niet verkozen)
Ik wil het woord "democratie" in verband met de EU niet horen, alsjeblieft.
Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.
Door de werkwoorden iets beter te vervoegen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef vosss het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk Europarlementariër?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?
Waar zijn remlof, du_ke en Hexagon eigenlijk, nu ze zo mooi hun zegje kunnen doen? Hangen die nog in de POL-kroeg "Alle Menschen werden Brueder" lallend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.
En Bulgaarse timmersjacheraars die jouw zuinigste klanten wegkapen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef betyar het volgende:
Gewoon meer geld naar die mensen, ze brengen immers vrede en veiligheid!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |