Dit is de 3de zinloze copy/paste van dit bericht al. Nu nog onderbouwing. Je weet wel: feitjes en cijfertjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja, Geenstijl/Telegraaf/Elsevier is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.
Erg vergelijkbaar met vroegere politiek linkse (moralistische) bladen. Het enige wat anders is is dat de linkse kerk heeft plaatsgemaakt voor de rechtse kerk.
Het betweterige en moralistische "wij weten wel wat goed voor u is"-toontje is gebleven. Een kritische blik of eigen denkvermogen wordt niet gewaardeerd. En tegenstanders worden gedemoniseerd en daarna bedreigd door de reaguurders.
Iedereen die in Nederland woont snapt wat ik benoem.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is de 3de zinloze copy/paste van dit bericht al. Nu nog onderbouwing. Je weet wel: feitjes en cijfertjes.
Basel niet zo over GS. Maak je verhaal over de linkse kerk versus rechtse kerk nu eens hard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iedereen die in Nederland woont snapt wat ik benoem.
Ik beschrijf een tendens in de publieke/commerciële media. Je hoeft Geenstijl.nl maar aan te slingeren om te begrijpen wat ik bedoel.
Heb geen zin om voor jou een statistische analyse te maken van hoe vaak reaguurders mensen bedreigen. Maak zelf maar een tabel in Excel.
Dat is omdat je komt opdagen een extra bonus, je weet toch dat iedereen ooit eens bonussen wou, en aangezien er niets anders meetbaar is bij deze bende was alleen het opkomen dagen al genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Tijn het volgende:
Kan iemand me dat intekenen uitleggen? Je krijgt dus 300 euro per dag dat je daadwerkelijk op je werk bent. Maar waar is dat maandelijkse salaris dan voor?
Zet dat eens hier neer dan. We wachten er nog op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed dit gaat over de "reportage" en de EU. Ik heb mijn punt gemaakt over de rechtse kerk.
De progressieve groep zal altijd tegen de zittende macht aanschoppen. De kleur van de zittende macht is dat wat varieert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja, Geenstijl/Telegraaf/Elsevier is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.
Erg vergelijkbaar met vroegere politiek linkse (moralistische) bladen. Het enige wat anders is is dat de linkse kerk heeft plaatsgemaakt voor de rechtse kerk.
Het betweterige en moralistische "wij weten wel wat goed voor u is"-toontje is gebleven. Een kritische blik of eigen denkvermogen wordt niet gewaardeerd. En tegenstanders worden gedemoniseerd en daarna bedreigd door de reaguurders.
Nou, wat een variatie. De VVD zit (op een paar kleine gaatjes na) sinds Drees steevast in het kabinet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De kleur van de zittende macht is dat wat varieert.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Tijn het volgende:
Kan iemand me dat intekenen uitleggen? Je krijgt dus 300 euro per dag dat je daadwerkelijk op je werk bent. Maar waar is dat maandelijkse salaris dan voor?
Zou zo maar eens kunnen kloppen. Ik sta nergens van te kijken bij die geldverslindende instantie in Brussel..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is omdat je komt opdagen een extra bonus, je weet toch dat iedereen ooit eens bonussen wou, en aangezien er niets anders meetbaar is bij deze bende was alleen het opkomen dagen al genoeg.(Ik zuig het zo uit mijn duim maar het klinkt toch heel logisch)
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zou zo maar eens kunnen kloppen. Ik sta nergens van te kijken bij die geldverslindende instantie in Brussel..
En denk maar niet dat de politiek in Den Haag hier iets aan doet.
De ministers en ambtenaren ambiëren ook een functie in Brussel na hun optreden in de Nederlandse politiek.
organische scheikunde?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
had ik maar een andere studie gekozen
Beetje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch wel een beetje misselijkmakend, zeker als je het dan naast de extra miljarden dat ze nodig hebben.
Zodra ik misselijk word ga ik ergens anders over nadenken.quote:
Die hebben ze weer nodig om het daar draaiende te houdenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch wel een beetje misselijkmakend, zeker als je het dan naast de extra miljarden dat ze nodig hebben.
Was dit er ook al zo heftig vóór de eurocrisis, Herr Kaiser von Rompuy?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zie het probleem niet, gewoon de EU bijdrage omhoog voor lidstaten.
Zonder Europa gaat het licht uit mensen.
Europa![]()
![]()
Te arm voor Axe ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dit er ook al zo heftig vóór de eurocrisis, Herr Kaiser von Rompuy?
[ afbeelding ]
En dan de tekst van het Europese Volkslied, jaja...
Alle Menschen werden Brueder
Extremistische elementen waren natuurlijk altijd al overal te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef El_Matador het volgende:
Was dit er ook al zo heftig vóór de eurocrisis, Herr Kaiser von Rompuy?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |