homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef CarolineTensen het volgende:
Nu kijk graag naar mannen die een gespierd lichaam hebben
Op wat voor moment val je onder categorie tokkie? En wat is dan wel een acceptabele sport?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Heel terechte klacht. Sportschooltokkies
Daar krijgen jullie een mooi onder lichaam van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
over een aantal post zal dit topic uitdraaien op waarom vrouwen moeten squatten
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderdequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar krijgen jullie een mooi onder lichaam van.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
Ik vind elke sport wel acceptabel met duidelijke voorkeur voor sporten buiten de sportschool. Ik heb persoonlijk alleen helemaal niks met bodybuilders. Ik heb het idee dat het meer te maken heeft met je lichaam en de vorm, dan met sporten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef foknerd het volgende:
Op wat voor moment val je onder categorie tokkie? En wat is dan wel een acceptabele sport?
ik ben alleen maar de katalysatorquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.
Niet zo bijdehand, dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderde
Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind elke sport wel acceptabel met duidelijke voorkeur voor sporten buiten de sportschool. Ik heb persoonlijk alleen helemaal niks met bodybuilders. Ik heb het idee dat het meer te maken heeft met je lichaam en de vorm, dan met sporten.
Waarom noem je haar een kip dat is toch een dier?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef foknerd het volgende:
Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.
Lijkt wel een wijf joh? Jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef CarolineTensen het volgende:
Hij had een tijdje geleden ook een voor en na foto gepost met eronder ongeveer zoiets staan:
- This used to be me: weak, unhealthy, totally disgusted with myself (terwijl hij er op die foto al best gespierd uit zag, bovengemiddeld in ieder geval).
- This is me now: nothing is impossible.
Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...
Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijkEchte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
Klopt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderde
Ja je wordt niet zomaar hell's groot..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Dat is overduidelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Ik heb het niet over topsporters. Gewoon over mensen die de sporten beoefenen. Ik hoef ook geen topsporter. Sowieso niet iemand die zijn hele levensstijl moet aanpassen aan een sport of andere hobby.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Van zwemmen wel, ja. De rest valt tegen, maar dat ligt eraan wat jij onder atletisch verstaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Inderdaad mijn punt. Maar de tendens is er om iedereen die het als amateur doet een domme tokkie te noemen, terwijl er naar mijn mening echt meer gebeurd dan dom met gewichten gooien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat veel van die sporten niet zo snel een atletisch lichaam zullen creeren. Of je moet alles dat geen overgewicht heeft als atletisch beschouwen en zelfs die zijn er zat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over topsporters. Gewoon over mensen die de sporten beoefenen. Ik hoef ook geen topsporter. Sowieso niet iemand die zijn hele levensstijl moet aanpassen aan een sport of andere hobby.
Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan jezelf. Als jij gewoon afgetraind bent, zelfs als je dan echt opgepompt bent, maar wel een beetje inhoudelijke gesprekken kan voeren, zal je echt niet als domme tokkie bestempeld worden. Probleem is dat velen zo wel zijn en dus zo'n beeld creeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef foknerd het volgende:
[..]
Inderdaad mijn punt. Maar de tendens is er om iedereen die het als amateur doet een domme tokkie te noemen, terwijl er naar mijn mening echt meer gebeurd dan dom met gewichten gooien.
Geen slappe plank en geen chubby. Gewoon dat je enige spiervorm kunt ontdekken. Een six-pack is sowieso overrated.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
Van zwemmen wel, ja. De rest valt tegen, maar dat ligt eraan wat jij onder atletisch verstaat.
Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen slappe plank en geen chubby. Gewoon dat je enige spiervorm kunt ontdekken. Een six-pack is sowieso overrated.
Sport is meer dan alleen spiermassa kweken hequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.
Snap ik. Het is ook conditioneel, maar ze had het specifiek over een atletisch (ogend?) lichaam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sport is meer dan alleen spiermassa kweken he
Het gaat ook niet om spiermassaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.
Daar zal ze dan ook de motoriek mee bedoelen van iemand denk ik..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Snap ik. Het is ook conditioneel, maar ze had het specifiek over een atletisch (ogend?) lichaam.
sumo sumoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om spiermassaHet gaat er gewoon om dat iemand geen slap onsportief lichaam heeft. Als iemand sport dan heeft die persoon over het algemeen een bepaalde soepelheid in zijn bewegingen. Dat vind ik aantrekkelijk en dat is juist een afknapper als iemand dat niet heeft.
Dat is zo, maar ik denk dat mensen die aan krachttraining doen gewoon wat kritischer zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daar zal ze dan ook de motoriek mee bedoelen van iemand denk ik..
Als je je hele leven al doet sporten/bewegen dan is je lichaam gezonder, leer je op jonge leeftijd sociale contacten opdoen (bij teamsport bv)...
Daarnaast kunnen mensen ook een atletische bouw hebben (lang en redelijk slank)..
Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik denk dat mensen die aan krachttraining doen gewoon wat kritischer zijn.
Wat bedoel je dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:
Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukken
Word je breed door te schijten dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukken
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Word je breed door te schijten dan?
Op m'n hossel 24/7 sinds ik kon lopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Word je breed door te schijten dan?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef SchoneZoon het volgende:
En TS heeft wel iets zinnigs te zeggen tijdens een gesprek?
t00 tAllquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
1.96 120 kg 9% bf hier wie wil me raken
sqt 180
dl 220
bp 140
lol ectoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
1.96 120 kg 9% bf hier wie wil me raken
sqt 180
dl 220
bp 140
het is ook nooit goedquote:
wel als je creatine kuurtje doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja je wordt niet zomaar hell's groot..
Daar moet je dagelijks voor naar de sportschool en enorm dedicated trainen + eten.
Als je een beetje aanbeunt dan zul je nooit een huge motherfucker worden.
gwoon wat lijntjes zettequote:
Ik gebruik geen facebook, maar ik zie niet hoe dit anders is dan mensen die hetzelfde doen op FB bij festivals, hun huisdieren, of het avondeten. Die doen dat ook allemaal voor een ander?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dat soort bullshit op Facebook zetten. Is ook direct duidelijk waarom ze trainen: voor een ander.
brb 5x per week inchecken in de sportschool op Facebook
brb foto's van bestelling bij Body & Fitshop
brb constant gooien met termen als "that feel after legday" etc.
Helemaal erg als het vrouwen zijn die dit doen, incl. pics van hun roze shakebeter en uitspraken als "OMG SQUATS ZIJN ZO COOL" hwuhwuh.
Een foto van je huisdier delen of wat festivalfoto's is wel gewoon leuk af en toe. Eens zien waar anderen mee bezig zijn. Met een enkele update over de sportschool is ook niks mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik gebruik geen facebook, maar ik zie niet hoe dit anders is dan mensen die hetzelfde doen op FB bij festivals, hun huisdieren, of het avondeten. Die doen dat ook allemaal voor een ander?
Ik ging laatst trainen. Lekker met halters slingeren en shit. Komt er opeens een gozer aan in een veel te strak shirt en begint een paar keer die halters te bewegen. Stop opeens, poseert voor de spiegel en maakt een fucking foto vam zichzelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dat soort bullshit op Facebook zetten. Is ook direct duidelijk waarom ze trainen: voor een ander.
brb 5x per week inchecken in de sportschool op Facebook
brb foto's van bestelling bij Body & Fitshop
brb constant gooien met termen als "that feel after legday" etc.
Helemaal erg als het vrouwen zijn die dit doen, incl. pics van hun roze shakebeter en uitspraken als "OMG SQUATS ZIJN ZO COOL" hwuhwuh.
bro, do you even lift?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een foto van je huisdier delen of wat festivalfoto's is wel gewoon leuk af en toe. Eens zien waar anderen mee bezig zijn. Met een enkele update over de sportschool is ook niks mis.
Maar wat dus irritant is, zijn figuren zoals TS zegt. Die constant met memes moeten strooien en helemaal "in de scene" zitten.
u are 1 fucking cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil bitch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol fuckin sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are.quote:
misschien kun je iets meer passie voor komma's gaan kweken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef AhmedJaret het volgende:
dat is een passie dat jij dat niet snapt met je leven zonder betekenis niet op hen afgeven dus je haat iedereen die zich 100% op een passie stort? die mensen maken de maatschappij
#passievoorliften
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tienkampers, die hebben echt een atletisch lichaam. Zwemmers ook nog wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...
Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijkEchte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
bestaan dat soort mensen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat gezeik over bodybuilden hier altijd. Iedereen die maar op 1 ding focust is irritant en eentonig. Maar ik voer liever een gesprek met iemand die niet op kan houden of hoeveel ie lift dan met iemand die maar niet op kan houden over hoeveel ie van z'n extra kilo's houdt "want dan is er meer om van te houden"
ja, maar jouw vriendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat gezeik over bodybuilden hier altijd. Iedereen die maar op 1 ding focust is irritant en eentonig. Maar ik voer liever een gesprek met iemand die niet op kan houden of hoeveel ie lift dan met iemand die maar niet op kan houden over hoeveel ie van z'n extra kilo's houdt "want dan is er meer om van te houden"
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Dat zijn toch alleen vrouwen die dat denken? (dat laatste)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Voor wie zou je het anders doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Elke bodybuilder die zegt dat hij/zij het alleen voor zichzelf doet, liegt
Een beetje ijzer heen en weer schuiven zien als de betekenis van je leven... Ultieme kneus ben je dan zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef AhmedJaret het volgende:
dat is een passie dat jij dat niet snapt met je leven zonder betekenis niet op hen afgeven dus je haat iedereen die zich 100% op een passie stort? die mensen maken de maatschappij
#passievoorliften
En dit! Je doet het ALLEEN maar voor anderen. Stel je zou gestrand zijn op een onbewoond eiland of je zou meegaan met zo'n one-way-Mars-reis, zou je dan nog moeite gaan doen om een totaal opgepompt lichaam te krijgen!? => Nee, natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Elke bodybuilder die zegt dat hij/zij het alleen voor zichzelf doet, liegt
Ik las cheeseday.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef Robbert. het volgende:
Dat today = chestday.... Ook op mijn Facebook zit er zo'n figuur.
Doe eens een gokjequote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een beetje ijzer heen en weer schuiven zien als de betekenis van je leven... Ultieme kneus ben je dan zeg
Je vrouw of vriendin? Maar je hebt het over elke bodybuilder, en er zijn vast ook vrijgezellen bij. En er een meid mee versieren valt bij mij onder de categorie "Dingen die je voor jezelf doet".quote:
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Altruļsme bestaat niet etc. etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Ugjerke het volgende:
En er een meid mee versieren valt bij mij onder de categorie "Dingen die je voor jezelf doet".
Jij versiert een meisje met het idee "Wat zou het fijn voor haar zijn om bij mij te belanden"?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Altruļsme bestaat niet etc. etc.
Geen last van dat soort figuren gelukkig. Maar ik doen dan ook geen mbo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef Robbert. het volgende:
Dat today = chestday.... Ook op mijn Facebook zit er zo'n figuur.
Aandacht in het algemeen, veelal van vrouwen. Kom op, hun penis moet ook af en toe meegroeien met de rest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je vrouw of vriendin? Maar je hebt het over elke bodybuilder, en er zijn vast ook vrijgezellen bij. En er een meid mee versieren valt bij mij onder de categorie "Dingen die je voor jezelf doet".
Dat is het meest trieste, die persoon in kwestie ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen last van dat soort figuren gelukkig. Maar ik doen dan ook geen mbo.
Damm, niet eens goed genoeg zjin voor mbo niveau 1.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:34 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Dat is het meest trieste, die persoon in kwestie ook niet.
Zeker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij versiert een meisje met het idee "Wat zou het fijn voor haar zijn om bij mij te belanden"?
Ik wil geen vrouwen met een penis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Aandacht in het algemeen, veelal van vrouwen. Kom op, hun penis moet ook af en toe meegroeien met de rest.
Nou, hier op FOK! zit anders een hele kudde van die klapmongolen. Zelfs in R&P. Maakt niet uit wat voor sociaal of psychisch probleem je hebt, als een volkomen idioot ijzer gaan schuiven is de oplossingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen last van dat soort figuren gelukkig. Maar ik doen dan ook geen mbo.
Aaah, in de zin van "Het boeit me niet wat anderen van mij vinden".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef Saysem het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Als mensen zeggen "ik doe het voor mezelf" bedoelen ze meestal dat er geen extrinsieke motivatie is. Meer chicks kunnen versieren is dat duidelijk wel.
Ik zit in een relatie, maar ik train echt niet voor mijn vrouwtjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouwen met een penis.![]()
Maar zonder dollen, als je bodybuild om aandacht te krijgen van de vrouwen, doe je dat toch voor jezelf?![]()
Ik kan me alleen voorstellen dat je het voor een ander doet, als je al een relatie hebt.
Ken je Dylan Moran?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, hier op FOK! zit anders een hele kudde van die klapmongolen. Zelfs in R&P. Maakt niet uit wat voor sociaal of psychisch probleem je hebt, als een volkomen idioot ijzer gaan schuiven is de oplossing
Hoeft ook niet, maar ik kan me voorstellen dat een deel van de sporters het wel voor hun vrouwtje doet. Net zoals een deel van de vrouwen hun best doen om er mooi uit te zien voor hun man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:43 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ik zit in een relatie, maar ik train echt niet voor mijn vrouwtje
Uiteraard. Maar de drang om er goed uit te zien voor de rest van de samenleving is groter. Denk dat dat ook natuurlijk bepaald is. Vrouwen willen mooi gevonden worden door alle mannen. Net zoals mannen in de smaak willen vallen bij alle vrouwen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar ik kan me voorstellen dat een deel van de sporters het wel voor hun vrouwtje doet. Net zoals een deel van de vrouwen hun best doen om er mooi uit te zien voor hun man.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef snakelady het volgende:
in mijn vriendenkring
Ik zou zo iemand ook nooit als vriend kunnen hebben
Niet als vriend, wel voor een keertje hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef snakelady het volgende:
Verschrikkelijk inderdaad, heb er ook zo eentje in mijn vriendenkring, erg irritant.
Ik zou zo iemand ook nooit als vriend kunnen hebben, zou stapel gek worden.
ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Piye het volgende:
Mensen die maar over 1 ding kunnen praten zijn altijd een terechte klacht.
Dat is dan knap lullig voor een man die veel aan fitness doet als zijn meisje vreemd gaat met iemand die dat niet doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de drang om er goed uit te zien voor de rest van de samenleving is groter. Denk dat dat ook natuurlijk bepaald is. Vrouwen willen mooi gevonden worden door alle mannen. Net zoals mannen in de smaak willen vallen bij alle vrouwen.
Vriend als mee in een relatie.quote:
De wereld is alleen zwart of wit en er zijn geen grijze gebieden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef MsMessy het volgende:
Waarom zo zeiken, dan zorg je dat je die berichten verbergt! Laat iemand in zijn waarde of defriend hem. Er is niets mis met iemand die motivatie toont om zich beter te voelen en dat ook trots toont.
Wat is er zo erg aan dat iemand zijn leven vormt om een gezond lichaam te krijgen of te behouden i.p.v. als een zak van 100 liter vet op de bank te hangen en te zeuren dat het allemaal zo zwaar is.
Zoals ik al zeg, je hoeft het niet te lezen of aan te horen. Dat doe je dan toch echt zelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat de wereld is alleen zwart of wit en er zijn geen grijze gebieden?
Ik heb een andere vriend die ook iedere dag bezig is met gewichten maar hem hoor je er alleen over wanneer het gesprek er toevallig over gaat.
Mensen die alleen over een ding kunnen praten, of dat nu hun kinderen, kat, sport, kantklossen of koken is is gewoon irritant, zeker als ze hun ideeėn over het onderwerp aan anderen ongevraagd opdringen.
Vrij lastig als iemand naast je zit op een verjaardag en continu in je oor aan het tetteren is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, je hoeft het niet te lezen of aan te horen. Dat doe je dan toch echt zelf.
Erg verbazend dat uitgerekend jij dit schrijft. Sorry dat ik het zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef MsMessy het volgende:
Waarom zo zeiken, dan zorg je dat je die berichten verbergt! Laat iemand in zijn waarde of defriend hem. Er is niets mis met iemand die motivatie toont om zich beter te voelen en dat ook trots toont.
Wat is er zo erg aan dat iemand zijn leven vormt om een gezond lichaam te krijgen of te behouden i.p.v. als een zak van 100 liter vet op de bank te hangen en te zeuren dat het allemaal zo zwaar is.
Narcism is a bitchquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef ZarB het volgende:
Fitnessboys zijn zooooooo saai. 24/7 bezig met training en voeding. Zijn helemaal geil van zichzelf want ja, lekker dat lichaam boetseren en kijk hoe mooi die spieren blalabla. Dat maakt ze ook nog eens zwaar egocentrisch. Door al die eigengeilheid zijn ze ook nog eens waardeloos in bed.
Dus mannen, gewoon lekker niet doen.
Juist. Van die gasten die fotos van zichzelf maken in strakke shirtjes of zonder shirtquote:
Nee, nog erger. Bijna trots zijn op hun narcisme in plaats van te beseffen dat het een persoonlijkheidsstoornis is. Zie ook de post boven jou.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Juist. Van die gasten die fotos van zichzelf maken in strakke shirtjes of zonder shirtdude please
Staan nog net niet voor de spiegel 'wat ben je knap en lekker, o ik ben het zelf'
Maar ook lang niet iedereen moet erg op hun voeding letten als ze sportenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:57 schreef Reneuh het volgende:
Waar ligt dan ergens de grens? Wanneer is iemand te fanatiek? Ja, die berichten posten op Facebook snap ik ook niet. Maar ik zelf red het bijvoorbeeld niet met 'wat meer bewegen' en 'op mijn eten letten'. Ik moet behoorlijk werken om simpelweg wat slanker te zijn.
Als je leven alleen maar draait om je lichaam. Dan is het te ver.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:57 schreef Reneuh het volgende:
Waar ligt dan ergens de grens? Wanneer is iemand te fanatiek? Ja, die berichten posten op Facebook snap ik ook niet. Maar ik zelf red het bijvoorbeeld niet met 'wat meer bewegen' en 'op mijn eten letten'. Ik moet behoorlijk werken om simpelweg wat slanker te zijn.
www.slank-en-sterk.nlquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:39 schreef CarolineTensen het volgende:
Nu ik de reacties in dit topic lees, schiet me ook te binnen dat dat soort lui verschrikkelijk taalgebruik hanteren: bro, mirin etc. Echt waar flikker toch op debiel, als zwarte mensen dat soort taal gebruiken vind ik het al lachwekkend, laat staan als een blanke man het doet. Je maakt jezelf er alleen maar belachelijk mee
En dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef MsMessy het volgende:
Niet lullig bedoeld maar sporten kan zeker helpen tegen allerlei psychische kwalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, hier op FOK! zit anders een hele kudde van die klapmongolen. Zelfs in R&P. Maakt niet uit wat voor sociaal of psychisch probleem je hebt, als een volkomen idioot ijzer gaan schuiven is de oplossing
Zyzzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zyzzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef Krabs2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
We're all gonna make it brah.
Waarom worden veel woorden tegenwoordig in losse stukken geschreven?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar krijgen jullie een mooi onder lichaam van.
Eens, maar sporten is wat anders dan als een retard je hele leven laten draaien om je spiermassa, trainingsschema's en eiwitshakes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar sporten kan zeker helpen tegen allerlei psychische kwalen.
Alleen jammer dat bepaalde mensen denken dat extreem veel sporten zorgt voor een andere/aantrekkelijkere persoonlijkheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar sporten kan zeker helpen tegen allerlei psychische kwalen.
Ik vind liften leuk om te doen. Het houd me bezig en het is motiverend om te zien dat je vooruitgang boekt (in spiermassa of in gewicht wat je lift). Ik zou op een 'one-way-Mars' zeker gaan liften.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:28 schreef Puntenjager het volgende:
En dit! Je doet het ALLEEN maar voor anderen. Stel je zou gestrand zijn op een onbewoond eiland of je zou meegaan met zo'n one-way-Mars-reis, zou je dan nog moeite gaan doen om een totaal opgepompt lichaam te krijgen!? => Nee, natuurlijk niet!
Ik ben dr ook nog.quote:
En precies dat gedeelte wordt bepaald door het systeem waarin je leeft en doe je dus niet voor jezelf (waarmee het dus onbelangrijk wordt als niemand het ziet en jij ook geen deel meer uitmaakt van een sociale groep).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:16 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ik vind liften leuk om te doen. Het houd me bezig en het is motiverend om te zien dat je vooruitgang boekt (in spiermassa of in gewicht wat je lift). Ik zou op een 'one-way-Mars' zeker gaan liften.
Ik hoef alleen geen "opgepompt lichaam". Tussen ottermode & ripped vind ik het mooist.
Jij bent echt typisch een van die meiden die wel graag een gespierde man wil hebben, maar tegelijkertijd van hem verwacht dat hij genoeg tijd over heeft om op de bank jouw handje vast te houden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef CarolineTensen het volgende:
Nu kijk graag naar mannen die een gespierd lichaam hebben, maar als ik een gesprek met ze probeer aan te knopen, dan knap ik altijd vrij snel op ze af.
Eens, maar dat laatste is niet de reden waarom ik lift. Het is een eindproduct. Een willekeurige sport doe je omdat je dat leuk vindt om te doen, niet omdat je per se een professional wilt worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En precies dat gedeelte wordt bepaald door het systeem waarin je leeft en doe je dus niet voor jezelf (waarmee het dus onbelangrijk wordt als niemand het ziet en jij ook geen deel meer uitmaakt van een sociale groep).
Je praat met de verkeerde mannen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef CarolineTensen het volgende:
Het is zomer en dat betekent dat gespierde (jonge)mannen maar al te graag hun armen of zelfs hun hele bovenlijf showen. Nu kijk graag naar mannen die een gespierd lichaam hebben, maar als ik een gesprek met ze probeer aan te knopen, dan knap ik altijd vrij snel op ze af.
Want hoe komt het toch dat dit soort lui het al binnen de eerste 5 minuten over hun lichaam/work out/voeding moeten hebben, alsof dat het enige is wat ze bezighoudt. Ik heb ook zo'n figuur op Facebook...nou dit is zo ongeveer wat hij ongeveer iedere dag post:
- Today = chest day! #train hard or die
- Lunch! Kippenborst, broccoli en bruine rijst #eiwitten #spiermassa kweken
- Lekker hard getraind #quitting is for losers
- Post work out shake gemaakt! 10 gram creatine mono, 15 gram glutamine, 450 cal #getting big
Etc etc...je snapt het wel.
Tja...als dat je levensdoel is, heb ik alleen maar medelijden met je.
Klacht: Bodybuilders die leven om te bodybuilden.
Alsof je er niet van geniet. Narcist.quote:
Ik distantieer me van die shit uit de OP.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je er niet van geniet. Narcist.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
lol ecto
[..]
het is ook nooit goedarme dima
kkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True. Naar mijn mening zijn mensen al snel onder de indruk in het dagelijks leven, en dan krijg je overal waar je komt ook wel een opmerking over je postuur. Het valt dus nog te betwisten hoe vaak de sporters zelf de aanstichters zijn van deze gesprekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
Andersom kan dus ook en is net zo irritant.
Dat je ergens bent en iedereen de hele tijd dingen over de gym, voeding, liften aan je gaat vertellen of vragen en het daar dan een half uur over gaat. Dan denkt iedereen dat ik het alleen daar over wil hebben, terwijl ik gewoon een normaal gesprek over iets anders wil voeren.
k broquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:39 schreef CarolineTensen het volgende:
Nu ik de reacties in dit topic lees, schiet me ook te binnen dat dat soort lui verschrikkelijk taalgebruik hanteren: bro, mirin etc. Echt waar flikker toch op debiel, als zwarte mensen dat soort taal gebruiken vind ik het al lachwekkend, laat staan als een blanke man het doet. Je maakt jezelf er alleen maar belachelijk mee
Ja ik nooit. Als ik ergens kom ga ik niet praten over training. Maar juist omdat andere mensen er over beginnen lijk ik zo'n oppervlakkig sportschoolfiguur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
True. Naar mijn mening zijn mensen al snel onder de indruk in het dagelijks leven, en dan krijg je overal waar je komt ook wel een opmerking over je postuur. Het valt dus nog te betwisten hoe vaak de sporters zelf de aanstichters zijn van deze gesprekken.
Pas echt erg zijn die mensen die een ellenlang gesprek met je beginnen over hun eigen sportverleden, en hoeveel ze wel niet aan kracht haddenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik nooit. Als ik ergens kom ga ik niet praten over training. Maar juist omdat andere mensen er over beginnen lijk ik zo'n oppervlakkig sportschoolfiguur.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef ZarB het volgende:
Fitnessboys zijn zooooooo saai. 24/7 bezig met training en voeding. Zijn helemaal geil van zichzelf want ja, lekker dat lichaam boetseren en kijk hoe mooi die spieren blalabla. Dat maakt ze ook nog eens zwaar egocentrisch. Door al die eigengeilheid zijn ze ook nog eens waardeloos in bed.
Dus mannen, gewoon lekker niet doen.
Haha mad bish is mad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:39 schreef CarolineTensen het volgende:
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik nooit. Als ik ergens kom ga ik niet praten over training. Maar juist omdat andere mensen er over beginnen lijk ik zo'n oppervlakkig sportschoolfiguur.
Panz plsquote:
Gewoon doen alsof je niet traint. Als iemand er over begint, zeg ik gewoon dat ik af en toe thuis wat push-ups doe en geen idee heb.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede tip.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je niet traint. Als iemand er over begint, zeg ik gewoon dat ik af en toe thuis wat push-ups doe en geen idee heb.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede tip.
"Nee ik train niet, gewoon 2 potjes basketbal per week en af en toe wat push-ups."
Dan krijg je alleen maar vragen waar je je saus haalt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je niet traint. Als iemand er over begint, zeg ik gewoon dat ik af en toe thuis wat push-ups doe en geen idee heb.
Is gewoon zo. Ik kan niet op een verjaardag wat gaan zitten eten zonder dat mensen vragen "past dat wel binnen je dieet" en dat soort overtrokken zooi.quote:
Topicreeks: Bodybuilding topicquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:02 schreef Rijssi het volgende:
ONZ / [DE GYM #103] MarMar heeft tieten
^FOK! bodybuilders jwz
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je er al uitziet als een wolk, dan gaat dat niet meer lukken nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar vragen waar je je saus haalt.
Wat is er mis mee om ergens moeite voor te doen. Als je moeite hebt gedaan voor dat fysiek, des te meer reden om er trots op te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso lijkt je fysiek dan indrukwekkender dan als je zegt dat je er vet veel moeite voor doet.
Omdat het A) mensen vaak geen flikker boeit hoeveel jij curlt en wat je eet en B) het zorgt voor trieste generalisaties. Waarom zou je die trotsheid laten doorschemeren naar anderen? Je deed het toch voor jezelf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om ergens moeite voor te doen. Als je moeite hebt gedaan voor dat fysiek, des te meer reden om er trots op te zijn.
Sowieso, als je er daadwerkelijk indrukwekkend uitziet is het ook gewoon totaal ongeloofwaardig als je doet alsof het vanzelf is gekomen.
Zelfs als je er niet uitziet als een wolk. Het verbaasd me altijd hoe snel mensen al onder de veronderstelling zijn dat je anabolen gebruikt. Als je al iets meer dan gemiddeld gespierd uitziet op een bepaalde leeftijd wordt je er meteen van verdacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je er al uitziet als een wolk, dan gaat dat niet meer lukken nee.
Ja, snap ik maar je begint in elk geval hier op FOK! in de SC regelmatig er zelf meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik kan niet op een verjaardag wat gaan zitten eten zonder dat mensen vragen "past dat wel binnen je dieet" en dat soort overtrokken zooi.
Vrouwen die bij het uitgaan aan je zitten, vragen of je de hele dag in de sportschool zit, en de dreaded "doe je ook nog wat anders?", "je doet vast iets met sport", etc. Nee, ik ben 3e jaars informatica.Je krijgt vaak standaard een vooroordeel dat je een simpele ziel bent met een kleine penis en een laag IQ. Gewoon zo belachelijk mogelijk op reageren, je zit bij vrijwilligersbrandweer, of je bent een stripper, of je werkt op de boerderij, etc etc. Houdt het nog leuk. Ze zitten er altijd naast.
Meid, in een goede week train ik 3x per week 1.5 uur en ik eet wat meer dan jij.Voor de rest is het geen big deal allemaal, blijf jij maar lekker op de bank zitten en die skinnyfat miet van je ernaast. Die rommel uit de OP herken ik niet. Ga weg.
[..]
Topicreeks: Bodybuilding topic
[..]
Dit.
Waarom vragen ze er dan na? Dat is immers waar het hier om ging; mensen die uit zichzelf over je sport beginnen zonder dat jij er maar een woord over gerept hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Omdat het A) mensen vaak geen flikker boeit hoeveel jij curlt en wat je eet en B) het zorgt voor trieste generalisaties. Waarom zou je die trotsheid laten doorschemeren naar anderen? Je deed het toch voor jezelf?
Dat is juist de grap. Maar inderdaad, niets mis met met een beetje aan je lichaam werken. Plato was er ook duidelijk over. Duizenden jaren aan evolutie mag je best eren en shit, beter dan die zelfminachtende verwaarlozing van de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om ergens moeite voor te doen. Als je moeite hebt gedaan voor dat fysiek, des te meer reden om er trots op te zijn.
Sowieso, als je er daadwerkelijk indrukwekkend uitziet is het ook gewoon totaal ongeloofwaardig als je doet alsof het vanzelf is gekomen.
Gelukkig kun je ook beide hebben. Helaas wordt een dergelijk fysiek meteen geassocieerd met dat soort leeghoofdige stratenmakers, Kevins en Mitchells.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte klacht. Misselijkmakend, dat soort sportschoolfiguren.
Er is meer in het leven dan alleen een opgepompt lichaam hebben. En als ze dat niet in kunnen zien dan zijn ze echt ontzettend zielig.
Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook beide hebben. Helaas wordt een dergelijk fysiek meteen geassocieerd met dat soort leeghoofdige stratenmakers, Kevins en Mitchells.
Dit vind ik echt altijd zo'n dooddoener. Wie ben jij om voor mensen te bepalen wat er nog meer in het leven is, laat ze dat zelf beslissen. Ik ga jou toch ook niet vertellen waar jij voor moet leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Er is meer in het leven dan alleen een opgepompt lichaam hebben. En als ze dat niet in kunnen zien dan zijn ze echt ontzettend zielig.
De mannen hier zijn over het algemeen niet erg indrukwekkend nee. En de vrouwen trekken zich vaak veel te strakke kleding aan omdat ze zo graag willen kunnen zeggen dat ze maatje ''s'' hebben terwijl het eigenlijk ''xl'' is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is juist de grap. Maar inderdaad, niets mis met met een beetje aan je lichaam werken. Plato was er ook duidelijk over. Duizenden jaren aan evolutie mag je best eren en shit, beter dan die zelfminachtende verwaarlozing van de gemiddelde Nederlander.
Enig idee hoe hard de struggles zijn als je ripped door het leven gaat en nog brains hebt ook? Je hebt nog meer last van vooroordelen dan de gemiddelde cokedealende petjesmocro op een vespa.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.
Gast, doe niet zo treurig populair. Ontzettende nulquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Om te janken, kunnen nog niet vechten om hun leven te redden, hebben geen rug maar wel bovenarmen met de omtrek van hun polsen. Bah. Ga je schamen en kijk wat vaker naar het dierenrijk, zo veel fysieke pracht en praal.En al die dieren zijn gezond, sterk en fit. De gemiddelde mens maakt evolutie belachelijk met hun vunzige kwabbige onderontwikkelde lijfjes. Twee jaar om jezelf te veranderen en anders mag je van mij tegen de muur.
Wat heb jij beroerde inschatcapaciteiten dan, kijk eens uit met die voorbarige apenconclusies van je. Wat je ziet is mijn intense walging van die zelfminachtende clowns die ik tot landgenoten moet rekenen. Succes ermee, je bekijkt het maar. Wat jij verder wel en niet voor ideeėn krijgt zal me vijfmaal worst zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.
Moet je voor de grap eens zeggen dat je meer drugs hebt gebruikt dan het rund dat ze gisteravond op hun bord hadden. Ogen die oplichten en denken dat ze je all figured out hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef TeeJay. het volgende:
ik krijg ook wel eens vragen over mijn fysiek. "wow, jij bent echt breed, doe jij fitnessen :$?"
als ze dat vragen, is mijn standaard antwoord: "nee, ik doe eigenlijk helemaal niets aan sport. ik vreet gewoon wat ik wil." "huh, hoe ben je zo breed geworden dan?? :S:S:S:S" "ja, af en toe doe ik wel eens wii fitten"
Ga iemand anders provoceren, de groeten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo treurig populair. Ontzettende nul
Ga nadenken voor je iets op je toetsenbord ramt. Met je dierenrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ga iemand anders provoceren, de groeten.
Mijn Nederlands is erg gebrekkig maar zelfs ik zie dat er een fout is in je tekst. Als je dan stoer wilt doen, doe het dan wel goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom worden veel worden tegenwoordig in losse stukken geschreven?
Zet die pauper auto-aanvul / autocorrect dan uit.
Gebeurt dit echt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die bij het uitgaan aan je zitten
Haha, deze houd ik erin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
Je krijgt vaak standaard een vooroordeel dat je een simpele ziel bent met een kleine penis en een laag IQ. Gewoon zo belachelijk mogelijk op reageren, je zit bij vrijwilligersbrandweer, of je bent een stripper, of je werkt op de boerderij, etc etc
De manier waarop jij nu reageert zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb jij beroerde inschatcapaciteiten dan, kijk eens uit met die voorbarige apenconclusies van je. Wat je ziet is mijn intense walging van die zelfminachtende clowns die ik tot landgenoten moet rekenen. Succes ermee, je bekijkt het maar. Wat jij verder wel en niet voor ideeėn krijgt zal me vijfmaal worst zijn.
Je hebt gelijk. Excuses.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is erg gebrekkig maar zelfs ik zie dat er een fout is in je tekst. Als je dan stoer wilt doen, doe het dan wel goed.
Bedankt voor je bedankt, het is medium-prettig om te weten dat de bedankt in kwestie ook namens Buitendam is. De jongen bedoelt het vast niet kwaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef Rawberry het volgende:
Ik wil nog even Panzer bedanken in dit topic voor het redden van onze ondersoort, het menselijk ras geheten.
Wat zijn dit alweder voor conclusies? Houd daar eens mee op man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De manier waarop jij nu reageert zegt meer over jou dan over mij.
Ik zal jou nooit lastig vallen met hoe je eruit ziet of ongevraagd aan je zitten of wat dan ook. Maar dat je op zo'n bekrompen manier reageert valt me tegen. Je vindt jezelf toch niet zo'n opgepompte sportschoolpipo? Je hebt toch een hoog IQ zoals je het zelf zegt? Waarom dan op zo'n bekrompen manier reageren? Waarom dan niet gewoon erboven staan?
Als je echt een hoog IQ hebt dan laat je je niet raken door dit soort dingen en sta je erboven.
Hopelijk word jij ooit nog een keer verstandig, want het is wel duidelijk dat je het niet begrepen hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt altijd zo'n dooddoener. Wie ben jij om voor mensen te bepalen wat er nog meer in het leven is, laat ze dat zelf beslissen. Ik ga jou toch ook niet vertellen waar jij voor moet leven.
ja jy hebt zeker liever alleen opgepompte tietenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Misschien moet je het eens lezen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat zijn dit alweder voor conclusies? Houd daar eens mee op man.
Que?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt voor je bedankt, het is medium-prettig om te weten dat de bedankt in kwestie ook namens Buitendam is. De jongen bedoelt het vast niet kwaad.
Meid, je kent me niet, dus drop the attitude zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hopelijk word jij ooit nog een keer verstandig, want het is wel duidelijk dat je het niet begrepen hebt.
Als jij echt "brains" hebt zoals je het noemt, dan sta je daar gewoon boven en maak je je er niet druk om. Als jij je laat raken door dat soort dingen dan heb je die "brains" dus niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Enig idee hoe hard de struggles zijn als je ripped door het leven gaat en nog brains hebt ook? Je hebt nog meer last van vooroordelen dan de gemiddelde cokedealende petjesmocro op een vespa.
Ja dat gebeurt. Blijven trainen dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gebeurt dit echt?
[..]
Haha, deze houd ik erin.[ afbeelding ]
Als jij een opgepompt lichaam ziet als het hoogste wat er in het leven te behalen valt, dan weet ik precies wat voor type jij bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Meid, je kent me niet, dus drop the attitude zou ik zeggen
Sta jij dan boven alle vooroordelen, of laat jij je er ook door raken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij echt "brains" hebt zoals je het noemt, dan sta je daar gewoon boven en maak je je er niet druk om. Als jij je laat raken door dat soort dingen dan heb je die "brains" dus niet.
AdoraBella mag proberen zinniger te reageren, vind ik alleen maar leuk om te zien. Maar tot dusver is het inderdaad hopeloos.quote:
Daar gaat ze weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij een opgepompt lichaam ziet als het hoogste wat er in het leven te behalen valt, dan weet ik precies wat voor type jij bent.
quote:
Ik weet het niet, Ik wil het je best vergeven, maar vergeten zal ik het niet.quote:
Ik sta erboven, ik weet dat het opmerkingen zijn van een paar achterlijke personen. Daar laat ik me niet door raken. Ik laat anderen niet in de weg staan van mijn levensgeluk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sta jij dan boven alle vooroordelen, of laat jij je er ook door raken?
Je hebt zelf meerdere malen gepost dat je er verdrietig van werd, dus wat je nu zegt, klopt niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik sta erboven, ik weet dat het opmerkingen zijn van een paar achterlijke personen. Daar laat ik me niet door raken. Ik laat anderen niet in de weg staan van mijn levensgeluk.
Oh, dus nu ga jij bepalen hoe ik moet reageren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
AdoraBella mag proberen zinniger te reageren, vind ik alleen maar leuk om te zien. Maar tot dusver is het inderdaad hopeloos.
[..]
Daar gaat ze weer.Zij weet alles.
Dus omdat ik eens wat post denk jij dat je het beter weet dan ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt zelf meerdere malen gepost dat je er verdrietig van werd, dus wat je nu zegt, klopt niet.
Waarom zou je daar lollig over doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus omdat ik eens wat post denk jij dat je het beter weet dan ik?
Wie zegt dat ik altijd serieus post hier?
Als je iets wilt weten kun je dat ook gewoon in DM vragen, waarom moet dat in dit topic?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom zou je daar lollig over doen?
Ik zit hier hardop achter mijn computer te lachen. Grappig hoe iemand zich zo superieur voelt boven anderen, maar tegelijkertijd niet in de gaten heeft hoe bekrompen ze over komtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik sta erboven, ik weet dat het opmerkingen zijn van een paar achterlijke personen. Daar laat ik me niet door raken. Ik laat anderen niet in de weg staan van mijn levensgeluk.
quote:
Labiel gedoe inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt zelf meerdere malen gepost dat je er verdrietig van werd, dus wat je nu zegt, klopt niet.
Ik ben blijkbaar te incapabel om die superieure retorische vragen van je beantwoorden. Blank stare naar het scherm hier, brainfreeze, kan er zoals gewoonlijk niet mee omgaan. Ligt vast aan mijn lichaam. Verlicht mij met je onvolprezen mensenkennis en sprankelende modderpoten en voer Jip de vragen alsof je Janneke zelf bent. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus nu ga jij bepalen hoe ik moet reageren?
Geef eerst maar eens antwoord op de vragen die ik je gesteld heb. Tot nu toe heb je helemaal niks bewezen of ontkracht.
DITquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop achter mijn computer te lachen. Grappig hoe iemand zich zo superieur voelt boven anderen, maar tegelijkertijd niet in de gaten heeft hoe bekrompen ze over komt
Ik vind jouw kromme redenering alleen maar grappig. Ik ben helemaal niet bekrompen, ik sta voor iedereen open. Maar zodra iemand niet normaal ergens op in gaat dan hoeft die van mij ook geen respect te verwachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop achter mijn computer te lachen. Grappig hoe iemand zich zo superieur voelt boven anderen, maar tegelijkertijd niet in de gaten heeft hoe bekrompen ze over komt
Je staat voor iedereen open, maar je scheert wel tegelijkertijd iedereen over een kam door ze simpele sportschoolfiguren te noemen, omdat ze zogenaamd niet boven vooroordelen staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jouw kromme redenering alleen maar grappig. Ik ben helemaal niet bekrompen, ik sta voor iedereen open. Maar zodra iemand niet normaal ergens op in gaat dan hoeft die van mij ook geen respect te verwachten.
Oh gossie, dus nu gaat het al om wederzijds respectquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jouw kromme redenering alleen maar grappig. Ik ben helemaal niet bekrompen, ik sta voor iedereen open. Maar zodra iemand niet normaal ergens op in gaat dan hoeft die van mij ook geen respect te verwachten.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat jij mij als één van die chicks ziet die jou veroordelen op je uiterlijk. Geef mij een kans, net zoals je wilt dat mensen jou een kans geven en dat ze je niet alleen zien voor je uiterlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar te incapabel om die superieure retorische vragen van je beantwoorden. Blank stare naar het scherm hier, brainfreeze, kan er zoals gewoonlijk niet mee omgaan. Ligt vast aan mijn lichaam. Verlicht mij met je onvolprezen mensenkennis en sprankelende modderpoten en voer Jip de vragen alsof je Janneke zelf bent. Wat wil je weten?
Ja goed hoor, het is natuurlijk allemaal mijn schuld dat zij zich aangevallen voelen door iets wat ik zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je staat voor iedereen open, maar je scheert wel tegelijkertijd iedereen over een kam door ze simpele sportschoolfiguren te noemen, omdat ze zogenaamd niet boven vooroordelen staan.
Wat een openheid.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Tot nu toe bewijzen jullie alleen maar dat je totaal geen verstand bent maar een simpel sportschoolfiguur bent.
Je blijft miauwen over bekrompen en saust het met een sloot aan andere aannames op basis van mijn posts. Wat wil je horen? Hoe geweldig ik mezelf vind?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat jij mij als één van die chicks ziet die jou veroordelen op je uiterlijk. Geef mij een kans, net zoals je wilt dat mensen jou een kans geven en dat ze je niet alleen zien voor je uiterlijk.
Dit topic gaat juist over figuren die ongevraagd beginnen te praten over hun training en hun dieet en dat ze naar de sportschool gaan.
Dat lijk jij juist te bevestigen door op mij te reageren met je uiterlijk over dat jij lichaam en verstand zou hebben.
Bewijs dan dat je verstand hebt en reageer niet zo aangebrand.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik geef iedereen een kans, ik sta voor iedereen open.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:43 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh gossie, dus nu gaat het al om wederzijds respect![]()
Btw, je spreekt jezelf tegen. Je staat voor iedereen open maar zodra ze (volgens jou) ergens niet normaal op ingaan verdienen ze je respect als niet meer. Strookt niet echt met elkaar hč...
Je doet erg je best om wijs over te komen, maar tot nu toe gaat het je niet al te best af
Ik ben duidelijk toch? Toon aan dat je ook verstand hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je blijft miauwen over bekrompen en saust het met een sloot aan andere aannames op basis van mijn posts. Wat wil je horen? Hoe geweldig ik mezelf vind?
Nee, dat doe je niet. Je komt zelf het topic binnen en hebt je ideeen over mensen al gevormd, terwijl je ze niet eens kent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik geef iedereen een kans, ik sta voor iedereen open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat provocerende gedrag gaat niet werken.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Heb in je fotoboek gelezen dat je Fries bent en de chubs hebt. Wat verwacht je dan van een leeghoofdige sportschoolboy, wat moet die jongen dan. Woedend, dat ben ik. De muur wacht ook voor jou. Klauteren zal je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk toch? Toon aan dat je ook verstand hebt.
Dima, hierkomen. You're going in.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je komt zelf het topic binnen en hebt je ideeen over mensen al gevormd, terwijl je ze niet eens kent.Ik geef ze anders gewoon de kans om het te ontkrachten hoor. Ik sta nog steeds voor ze open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze dat zelf niet doen of niet willen doen is niet mijn schuld.
Zal wel lekker luchtig zijn daar benedenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geef ze anders gewoon de kans om het te ontkrachten hoor. Ik sta nog steeds voor ze open.
Nou, ik ben overtuigdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb in je fotoboek gelezen dat je Fries bent en de chubs hebt. Wat verwacht je dan van een leeghoofdige sportschoolboy, wat moet die jongen dan. Woedend, dat ben ik. De muur wacht ook voor jou. Klauteren zal je.
Yupquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zal wel lekker luchtig zijn daar beneden
Waarom gaat bij jou alles om een wedstrijd over verstand. De onzekerheid druipt er vanaf. Wie wil je nou iets bewijzen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk toch? Toon aan dat je ook verstand hebt.
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik ben overtuigd. Jij hebt verstand.
Ah, dus je gaat mensen leeghoofden noemen en het is maar aan hen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geef ze anders gewoon de kans om het te ontkrachten hoor. Ik sta nog steeds voor ze open.
Iedereen heeft achterliggende onzekerheden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Meloewa het volgende:
Ripped Out guys hebben achterliggende onzekerheden. Geef mij maar een man met n gewoon lichaam die weet wat hij wil en sterk in zijn schoenen staat.
Dit!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Meloewa het volgende:
Ripped Out guys hebben achterliggende onzekerheden. Geef mij maar een man met n gewoon lichaam die weet wat hij wil en sterk in zijn schoenen staat.
Want dat laatste gaat niet samen met bepaalde onzekerheden. Ik hoor het al, hier is is onze denkpinda weer in de bocht. Iedereen meeschrijven nu, nog even en ons orakel brengt wereldvrede en een realistische oplossing voor global warming.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Meloewa het volgende:
Ja daarom wil Meloewa ook een man die zelfverzekerd is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen heeft achterliggende onzekerheden.
Omdat hij dat zelf aangeeft misschien? Hij geeft aan dat 'ie gespierd is maar ook verstand heeft. En last heeft van vooroordelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom gaat bij jou alles om een wedstrijd over verstand. De onzekerheid druipt er vanaf. Wie wil je nou iets bewijzen?
Als of dat ook alleen is om chicks te regelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Paint-Man het volgende:
Ik ben gewoon slank en heb een sixpack omdat ik veel hardloop. Verder redelijk gespierde schouders en beetje kleine armen. Maar alsnog regel ik chicks makkelijk wat is het doel van een nog mooier lichaam ik snap dat nooit. Het is allemaal onzekerheid. 90% van de bodybuilders heeft ook een kop als een grindtegel.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat ook alleen is om chicks te regelen
Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
Laat ze lekker
neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
respectquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat mensen leeghoofden noemen en het is maar aan hen om het tegendeel te bewijzen.
Ik ga toch ook niet iedereen homo's noemen op basis van een enkele aanname en dan verwachten dat ze de drang hebben om mij te overtuigen dat dat niet zo is. Ik laat mensen gewoon in hun waarde.
Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat ook alleen is om chicks te regelen
Laat ze lekker
Ja die ene foto met die lekkere chick naast je in de badkamer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.
Get shredded or die mirim.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Is wel des Nederlands jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef MrKikker het volgende:
[..]
neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).
Denk ik niet. Als jij helemaal weg bent van postzegels verzamelen zal je ook sneller het daar over hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.
ik vind je ook irritant en onnodig verheven doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
Respect, ben nu een goed jaar bezig, wou dat ik veel eerder begonnen was. progress word nu een passie, grenzen verleggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.
Get shredded or die mirin.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Mirin'quote:
panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.
Als jij het niet gelooft dan is dat jouw probleem. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat jij geen verstand hebt door de manier waarop je op die mensen reageert. Ik heb alleen gezegd dat ik vind dat als je verstand hebt, je daar boven moet staan. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
vakterm ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mirin'admiring, bewonderen.
Die talk is wel teringtriest maar goed, ieder zijn vaktermen
Voor jou dezelfde vraag als voor AdoraBelle: wie probeer je nou te overtuigen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Paint-Man het volgende:
Ik ben gewoon slank en heb een sixpack omdat ik veel hardloop. Verder redelijk gespierde schouders en beetje kleine armen. Maar alsnog regel ik chicks makkelijk wat is het doel van een nog mooier lichaam ik snap dat nooit. Het is allemaal onzekerheid. 90% van de bodybuilders heeft ook een kop als een grindtegel.
Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.
jargonquote:
niveautje ik-heb-de-discussie-verloren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid .
Daarom man/vrouw-discussie aangaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid.
Nee hoor, dat is gewoon een feit. Als je niet kunt discussiėren dan ga je mensen op taalfouten pakken in plaats van inhoud.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:15 schreef MrKikker het volgende:
[..]
niveautje ik-heb-de-discussie-verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |