Ja, snap ik maar je begint in elk geval hier op FOK! in de SC regelmatig er zelf meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ik kan niet op een verjaardag wat gaan zitten eten zonder dat mensen vragen "past dat wel binnen je dieet" en dat soort overtrokken zooi.
Vrouwen die bij het uitgaan aan je zitten, vragen of je de hele dag in de sportschool zit, en de dreaded "doe je ook nog wat anders?", "je doet vast iets met sport", etc. Nee, ik ben 3e jaars informatica.Je krijgt vaak standaard een vooroordeel dat je een simpele ziel bent met een kleine penis en een laag IQ. Gewoon zo belachelijk mogelijk op reageren, je zit bij vrijwilligersbrandweer, of je bent een stripper, of je werkt op de boerderij, etc etc. Houdt het nog leuk. Ze zitten er altijd naast.
Meid, in een goede week train ik 3x per week 1.5 uur en ik eet wat meer dan jij.Voor de rest is het geen big deal allemaal, blijf jij maar lekker op de bank zitten en die skinnyfat miet van je ernaast. Die rommel uit de OP herken ik niet. Ga weg.
[..]
Topicreeks: Bodybuilding topic
[..]
Dit.
Waarom vragen ze er dan na? Dat is immers waar het hier om ging; mensen die uit zichzelf over je sport beginnen zonder dat jij er maar een woord over gerept hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Omdat het A) mensen vaak geen flikker boeit hoeveel jij curlt en wat je eet en B) het zorgt voor trieste generalisaties. Waarom zou je die trotsheid laten doorschemeren naar anderen? Je deed het toch voor jezelf?
Dat is juist de grap. Maar inderdaad, niets mis met met een beetje aan je lichaam werken. Plato was er ook duidelijk over. Duizenden jaren aan evolutie mag je best eren en shit, beter dan die zelfminachtende verwaarlozing van de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om ergens moeite voor te doen. Als je moeite hebt gedaan voor dat fysiek, des te meer reden om er trots op te zijn.
Sowieso, als je er daadwerkelijk indrukwekkend uitziet is het ook gewoon totaal ongeloofwaardig als je doet alsof het vanzelf is gekomen.
Gelukkig kun je ook beide hebben. Helaas wordt een dergelijk fysiek meteen geassocieerd met dat soort leeghoofdige stratenmakers, Kevins en Mitchells.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte klacht. Misselijkmakend, dat soort sportschoolfiguren.
Er is meer in het leven dan alleen een opgepompt lichaam hebben. En als ze dat niet in kunnen zien dan zijn ze echt ontzettend zielig.
Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook beide hebben. Helaas wordt een dergelijk fysiek meteen geassocieerd met dat soort leeghoofdige stratenmakers, Kevins en Mitchells.
Dit vind ik echt altijd zo'n dooddoener. Wie ben jij om voor mensen te bepalen wat er nog meer in het leven is, laat ze dat zelf beslissen. Ik ga jou toch ook niet vertellen waar jij voor moet leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Er is meer in het leven dan alleen een opgepompt lichaam hebben. En als ze dat niet in kunnen zien dan zijn ze echt ontzettend zielig.
De mannen hier zijn over het algemeen niet erg indrukwekkend nee. En de vrouwen trekken zich vaak veel te strakke kleding aan omdat ze zo graag willen kunnen zeggen dat ze maatje ''s'' hebben terwijl het eigenlijk ''xl'' is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is juist de grap. Maar inderdaad, niets mis met met een beetje aan je lichaam werken. Plato was er ook duidelijk over. Duizenden jaren aan evolutie mag je best eren en shit, beter dan die zelfminachtende verwaarlozing van de gemiddelde Nederlander.
Enig idee hoe hard de struggles zijn als je ripped door het leven gaat en nog brains hebt ook? Je hebt nog meer last van vooroordelen dan de gemiddelde cokedealende petjesmocro op een vespa.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.
Gast, doe niet zo treurig populair. Ontzettende nulquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Om te janken, kunnen nog niet vechten om hun leven te redden, hebben geen rug maar wel bovenarmen met de omtrek van hun polsen. Bah. Ga je schamen en kijk wat vaker naar het dierenrijk, zo veel fysieke pracht en praal.En al die dieren zijn gezond, sterk en fit. De gemiddelde mens maakt evolutie belachelijk met hun vunzige kwabbige onderontwikkelde lijfjes. Twee jaar om jezelf te veranderen en anders mag je van mij tegen de muur.
Wat heb jij beroerde inschatcapaciteiten dan, kijk eens uit met die voorbarige apenconclusies van je. Wat je ziet is mijn intense walging van die zelfminachtende clowns die ik tot landgenoten moet rekenen. Succes ermee, je bekijkt het maar. Wat jij verder wel en niet voor ideeën krijgt zal me vijfmaal worst zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.
Moet je voor de grap eens zeggen dat je meer drugs hebt gebruikt dan het rund dat ze gisteravond op hun bord hadden. Ogen die oplichten en denken dat ze je all figured out hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef TeeJay. het volgende:
ik krijg ook wel eens vragen over mijn fysiek. "wow, jij bent echt breed, doe jij fitnessen :$?"
als ze dat vragen, is mijn standaard antwoord: "nee, ik doe eigenlijk helemaal niets aan sport. ik vreet gewoon wat ik wil." "huh, hoe ben je zo breed geworden dan?? :S:S:S:S" "ja, af en toe doe ik wel eens wii fitten"
Ga iemand anders provoceren, de groeten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo treurig populair. Ontzettende nul
Ga nadenken voor je iets op je toetsenbord ramt. Met je dierenrijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ga iemand anders provoceren, de groeten.
Mijn Nederlands is erg gebrekkig maar zelfs ik zie dat er een fout is in je tekst. Als je dan stoer wilt doen, doe het dan wel goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom worden veel worden tegenwoordig in losse stukken geschreven?
Zet die pauper auto-aanvul / autocorrect dan uit.
Gebeurt dit echt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
Vrouwen die bij het uitgaan aan je zitten
Haha, deze houd ik erin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
Je krijgt vaak standaard een vooroordeel dat je een simpele ziel bent met een kleine penis en een laag IQ. Gewoon zo belachelijk mogelijk op reageren, je zit bij vrijwilligersbrandweer, of je bent een stripper, of je werkt op de boerderij, etc etc
De manier waarop jij nu reageert zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat heb jij beroerde inschatcapaciteiten dan, kijk eens uit met die voorbarige apenconclusies van je. Wat je ziet is mijn intense walging van die zelfminachtende clowns die ik tot landgenoten moet rekenen. Succes ermee, je bekijkt het maar. Wat jij verder wel en niet voor ideeën krijgt zal me vijfmaal worst zijn.
Je hebt gelijk. Excuses.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is erg gebrekkig maar zelfs ik zie dat er een fout is in je tekst. Als je dan stoer wilt doen, doe het dan wel goed.
Bedankt voor je bedankt, het is medium-prettig om te weten dat de bedankt in kwestie ook namens Buitendam is. De jongen bedoelt het vast niet kwaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef Rawberry het volgende:
Ik wil nog even Panzer bedanken in dit topic voor het redden van onze ondersoort, het menselijk ras geheten.
Wat zijn dit alweder voor conclusies? Houd daar eens mee op man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De manier waarop jij nu reageert zegt meer over jou dan over mij.
Ik zal jou nooit lastig vallen met hoe je eruit ziet of ongevraagd aan je zitten of wat dan ook. Maar dat je op zo'n bekrompen manier reageert valt me tegen. Je vindt jezelf toch niet zo'n opgepompte sportschoolpipo? Je hebt toch een hoog IQ zoals je het zelf zegt? Waarom dan op zo'n bekrompen manier reageren? Waarom dan niet gewoon erboven staan?
Als je echt een hoog IQ hebt dan laat je je niet raken door dit soort dingen en sta je erboven.
Hopelijk word jij ooit nog een keer verstandig, want het is wel duidelijk dat je het niet begrepen hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dit vind ik echt altijd zo'n dooddoener. Wie ben jij om voor mensen te bepalen wat er nog meer in het leven is, laat ze dat zelf beslissen. Ik ga jou toch ook niet vertellen waar jij voor moet leven.
ja jy hebt zeker liever alleen opgepompte tietenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Misschien moet je het eens lezen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat zijn dit alweder voor conclusies? Houd daar eens mee op man.
Que?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt voor je bedankt, het is medium-prettig om te weten dat de bedankt in kwestie ook namens Buitendam is. De jongen bedoelt het vast niet kwaad.
Meid, je kent me niet, dus drop the attitude zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hopelijk word jij ooit nog een keer verstandig, want het is wel duidelijk dat je het niet begrepen hebt.
Als jij echt "brains" hebt zoals je het noemt, dan sta je daar gewoon boven en maak je je er niet druk om. Als jij je laat raken door dat soort dingen dan heb je die "brains" dus niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Enig idee hoe hard de struggles zijn als je ripped door het leven gaat en nog brains hebt ook? Je hebt nog meer last van vooroordelen dan de gemiddelde cokedealende petjesmocro op een vespa.
Ja dat gebeurt. Blijven trainen dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gebeurt dit echt?
[..]
Haha, deze houd ik erin.[ afbeelding ]
Als jij een opgepompt lichaam ziet als het hoogste wat er in het leven te behalen valt, dan weet ik precies wat voor type jij bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Meid, je kent me niet, dus drop the attitude zou ik zeggen
Sta jij dan boven alle vooroordelen, of laat jij je er ook door raken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij echt "brains" hebt zoals je het noemt, dan sta je daar gewoon boven en maak je je er niet druk om. Als jij je laat raken door dat soort dingen dan heb je die "brains" dus niet.
AdoraBella mag proberen zinniger te reageren, vind ik alleen maar leuk om te zien. Maar tot dusver is het inderdaad hopeloos.quote:
Daar gaat ze weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij een opgepompt lichaam ziet als het hoogste wat er in het leven te behalen valt, dan weet ik precies wat voor type jij bent.
quote:
Ik weet het niet, Ik wil het je best vergeven, maar vergeten zal ik het niet.quote:
Ik sta erboven, ik weet dat het opmerkingen zijn van een paar achterlijke personen. Daar laat ik me niet door raken. Ik laat anderen niet in de weg staan van mijn levensgeluk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sta jij dan boven alle vooroordelen, of laat jij je er ook door raken?
Je hebt zelf meerdere malen gepost dat je er verdrietig van werd, dus wat je nu zegt, klopt niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik sta erboven, ik weet dat het opmerkingen zijn van een paar achterlijke personen. Daar laat ik me niet door raken. Ik laat anderen niet in de weg staan van mijn levensgeluk.
Oh, dus nu ga jij bepalen hoe ik moet reageren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
AdoraBella mag proberen zinniger te reageren, vind ik alleen maar leuk om te zien. Maar tot dusver is het inderdaad hopeloos.
[..]
Daar gaat ze weer.Zij weet alles.
Dus omdat ik eens wat post denk jij dat je het beter weet dan ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt zelf meerdere malen gepost dat je er verdrietig van werd, dus wat je nu zegt, klopt niet.
Waarom zou je daar lollig over doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus omdat ik eens wat post denk jij dat je het beter weet dan ik?
Wie zegt dat ik altijd serieus post hier?
Als je iets wilt weten kun je dat ook gewoon in DM vragen, waarom moet dat in dit topic?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom zou je daar lollig over doen?
Ik zit hier hardop achter mijn computer te lachen. Grappig hoe iemand zich zo superieur voelt boven anderen, maar tegelijkertijd niet in de gaten heeft hoe bekrompen ze over komtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik sta erboven, ik weet dat het opmerkingen zijn van een paar achterlijke personen. Daar laat ik me niet door raken. Ik laat anderen niet in de weg staan van mijn levensgeluk.
quote:
Labiel gedoe inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt zelf meerdere malen gepost dat je er verdrietig van werd, dus wat je nu zegt, klopt niet.
Ik ben blijkbaar te incapabel om die superieure retorische vragen van je beantwoorden. Blank stare naar het scherm hier, brainfreeze, kan er zoals gewoonlijk niet mee omgaan. Ligt vast aan mijn lichaam. Verlicht mij met je onvolprezen mensenkennis en sprankelende modderpoten en voer Jip de vragen alsof je Janneke zelf bent. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus nu ga jij bepalen hoe ik moet reageren?
Geef eerst maar eens antwoord op de vragen die ik je gesteld heb. Tot nu toe heb je helemaal niks bewezen of ontkracht.
DITquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop achter mijn computer te lachen. Grappig hoe iemand zich zo superieur voelt boven anderen, maar tegelijkertijd niet in de gaten heeft hoe bekrompen ze over komt
Ik vind jouw kromme redenering alleen maar grappig. Ik ben helemaal niet bekrompen, ik sta voor iedereen open. Maar zodra iemand niet normaal ergens op in gaat dan hoeft die van mij ook geen respect te verwachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop achter mijn computer te lachen. Grappig hoe iemand zich zo superieur voelt boven anderen, maar tegelijkertijd niet in de gaten heeft hoe bekrompen ze over komt
Je staat voor iedereen open, maar je scheert wel tegelijkertijd iedereen over een kam door ze simpele sportschoolfiguren te noemen, omdat ze zogenaamd niet boven vooroordelen staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jouw kromme redenering alleen maar grappig. Ik ben helemaal niet bekrompen, ik sta voor iedereen open. Maar zodra iemand niet normaal ergens op in gaat dan hoeft die van mij ook geen respect te verwachten.
Oh gossie, dus nu gaat het al om wederzijds respectquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jouw kromme redenering alleen maar grappig. Ik ben helemaal niet bekrompen, ik sta voor iedereen open. Maar zodra iemand niet normaal ergens op in gaat dan hoeft die van mij ook geen respect te verwachten.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat jij mij als één van die chicks ziet die jou veroordelen op je uiterlijk. Geef mij een kans, net zoals je wilt dat mensen jou een kans geven en dat ze je niet alleen zien voor je uiterlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar te incapabel om die superieure retorische vragen van je beantwoorden. Blank stare naar het scherm hier, brainfreeze, kan er zoals gewoonlijk niet mee omgaan. Ligt vast aan mijn lichaam. Verlicht mij met je onvolprezen mensenkennis en sprankelende modderpoten en voer Jip de vragen alsof je Janneke zelf bent. Wat wil je weten?
Ja goed hoor, het is natuurlijk allemaal mijn schuld dat zij zich aangevallen voelen door iets wat ik zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je staat voor iedereen open, maar je scheert wel tegelijkertijd iedereen over een kam door ze simpele sportschoolfiguren te noemen, omdat ze zogenaamd niet boven vooroordelen staan.
Wat een openheid.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Tot nu toe bewijzen jullie alleen maar dat je totaal geen verstand bent maar een simpel sportschoolfiguur bent.
Je blijft miauwen over bekrompen en saust het met een sloot aan andere aannames op basis van mijn posts. Wat wil je horen? Hoe geweldig ik mezelf vind?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat jij mij als één van die chicks ziet die jou veroordelen op je uiterlijk. Geef mij een kans, net zoals je wilt dat mensen jou een kans geven en dat ze je niet alleen zien voor je uiterlijk.
Dit topic gaat juist over figuren die ongevraagd beginnen te praten over hun training en hun dieet en dat ze naar de sportschool gaan.
Dat lijk jij juist te bevestigen door op mij te reageren met je uiterlijk over dat jij lichaam en verstand zou hebben.
Bewijs dan dat je verstand hebt en reageer niet zo aangebrand.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik geef iedereen een kans, ik sta voor iedereen open.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:43 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh gossie, dus nu gaat het al om wederzijds respect![]()
Btw, je spreekt jezelf tegen. Je staat voor iedereen open maar zodra ze (volgens jou) ergens niet normaal op ingaan verdienen ze je respect als niet meer. Strookt niet echt met elkaar hè...
Je doet erg je best om wijs over te komen, maar tot nu toe gaat het je niet al te best af
Ik ben duidelijk toch? Toon aan dat je ook verstand hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je blijft miauwen over bekrompen en saust het met een sloot aan andere aannames op basis van mijn posts. Wat wil je horen? Hoe geweldig ik mezelf vind?
Nee, dat doe je niet. Je komt zelf het topic binnen en hebt je ideeen over mensen al gevormd, terwijl je ze niet eens kent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik geef iedereen een kans, ik sta voor iedereen open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat provocerende gedrag gaat niet werken.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Heb in je fotoboek gelezen dat je Fries bent en de chubs hebt. Wat verwacht je dan van een leeghoofdige sportschoolboy, wat moet die jongen dan. Woedend, dat ben ik. De muur wacht ook voor jou. Klauteren zal je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk toch? Toon aan dat je ook verstand hebt.
Dima, hierkomen. You're going in.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet. Je komt zelf het topic binnen en hebt je ideeen over mensen al gevormd, terwijl je ze niet eens kent.Ik geef ze anders gewoon de kans om het te ontkrachten hoor. Ik sta nog steeds voor ze open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze dat zelf niet doen of niet willen doen is niet mijn schuld.
Zal wel lekker luchtig zijn daar benedenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geef ze anders gewoon de kans om het te ontkrachten hoor. Ik sta nog steeds voor ze open.
Nou, ik ben overtuigdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb in je fotoboek gelezen dat je Fries bent en de chubs hebt. Wat verwacht je dan van een leeghoofdige sportschoolboy, wat moet die jongen dan. Woedend, dat ben ik. De muur wacht ook voor jou. Klauteren zal je.
Yupquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zal wel lekker luchtig zijn daar beneden
Waarom gaat bij jou alles om een wedstrijd over verstand. De onzekerheid druipt er vanaf. Wie wil je nou iets bewijzen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk toch? Toon aan dat je ook verstand hebt.
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik ben overtuigd. Jij hebt verstand.
Ah, dus je gaat mensen leeghoofden noemen en het is maar aan hen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geef ze anders gewoon de kans om het te ontkrachten hoor. Ik sta nog steeds voor ze open.
Iedereen heeft achterliggende onzekerheden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Meloewa het volgende:
Ripped Out guys hebben achterliggende onzekerheden. Geef mij maar een man met n gewoon lichaam die weet wat hij wil en sterk in zijn schoenen staat.
Dit!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Meloewa het volgende:
Ripped Out guys hebben achterliggende onzekerheden. Geef mij maar een man met n gewoon lichaam die weet wat hij wil en sterk in zijn schoenen staat.
Want dat laatste gaat niet samen met bepaalde onzekerheden. Ik hoor het al, hier is is onze denkpinda weer in de bocht. Iedereen meeschrijven nu, nog even en ons orakel brengt wereldvrede en een realistische oplossing voor global warming.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Meloewa het volgende:
Ja daarom wil Meloewa ook een man die zelfverzekerd is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen heeft achterliggende onzekerheden.
Omdat hij dat zelf aangeeft misschien? Hij geeft aan dat 'ie gespierd is maar ook verstand heeft. En last heeft van vooroordelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom gaat bij jou alles om een wedstrijd over verstand. De onzekerheid druipt er vanaf. Wie wil je nou iets bewijzen?
Als of dat ook alleen is om chicks te regelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Paint-Man het volgende:
Ik ben gewoon slank en heb een sixpack omdat ik veel hardloop. Verder redelijk gespierde schouders en beetje kleine armen. Maar alsnog regel ik chicks makkelijk wat is het doel van een nog mooier lichaam ik snap dat nooit. Het is allemaal onzekerheid. 90% van de bodybuilders heeft ook een kop als een grindtegel.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat ook alleen is om chicks te regelen
Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
Laat ze lekker
neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
respectquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat mensen leeghoofden noemen en het is maar aan hen om het tegendeel te bewijzen.
Ik ga toch ook niet iedereen homo's noemen op basis van een enkele aanname en dan verwachten dat ze de drang hebben om mij te overtuigen dat dat niet zo is. Ik laat mensen gewoon in hun waarde.
Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat ook alleen is om chicks te regelen
Laat ze lekker
Ja die ene foto met die lekkere chick naast je in de badkamer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.
Get shredded or die mirim.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Is wel des Nederlands jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef MrKikker het volgende:
[..]
neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).
Denk ik niet. Als jij helemaal weg bent van postzegels verzamelen zal je ook sneller het daar over hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.
ik vind je ook irritant en onnodig verheven doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
Respect, ben nu een goed jaar bezig, wou dat ik veel eerder begonnen was. progress word nu een passie, grenzen verleggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.
Get shredded or die mirin.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Mirin'quote:
panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.
Als jij het niet gelooft dan is dat jouw probleem. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat jij geen verstand hebt door de manier waarop je op die mensen reageert. Ik heb alleen gezegd dat ik vind dat als je verstand hebt, je daar boven moet staan. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
vakterm ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mirin'admiring, bewonderen.
Die talk is wel teringtriest maar goed, ieder zijn vaktermen
Voor jou dezelfde vraag als voor AdoraBelle: wie probeer je nou te overtuigen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Paint-Man het volgende:
Ik ben gewoon slank en heb een sixpack omdat ik veel hardloop. Verder redelijk gespierde schouders en beetje kleine armen. Maar alsnog regel ik chicks makkelijk wat is het doel van een nog mooier lichaam ik snap dat nooit. Het is allemaal onzekerheid. 90% van de bodybuilders heeft ook een kop als een grindtegel.
Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.
jargonquote:
niveautje ik-heb-de-discussie-verloren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid .
Daarom man/vrouw-discussie aangaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |