neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
respectquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ah, dus je gaat mensen leeghoofden noemen en het is maar aan hen om het tegendeel te bewijzen.
Ik ga toch ook niet iedereen homo's noemen op basis van een enkele aanname en dan verwachten dat ze de drang hebben om mij te overtuigen dat dat niet zo is. Ik laat mensen gewoon in hun waarde.
Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of dat ook alleen is om chicks te regelen
Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
Laat ze lekker
Ja die ene foto met die lekkere chick naast je in de badkamer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Dit soort uitsprakenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.
Get shredded or die mirim.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Is wel des Nederlands jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef MrKikker het volgende:
[..]
neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).
Denk ik niet. Als jij helemaal weg bent van postzegels verzamelen zal je ook sneller het daar over hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.
ik vind je ook irritant en onnodig verheven doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
Respect, ben nu een goed jaar bezig, wou dat ik veel eerder begonnen was. progress word nu een passie, grenzen verleggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.
Get shredded or die mirin.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Mirin'quote:
panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.
Als jij het niet gelooft dan is dat jouw probleem. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat jij geen verstand hebt door de manier waarop je op die mensen reageert. Ik heb alleen gezegd dat ik vind dat als je verstand hebt, je daar boven moet staan. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
vakterm ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mirin'admiring, bewonderen.
Die talk is wel teringtriest maar goed, ieder zijn vaktermen
Voor jou dezelfde vraag als voor AdoraBelle: wie probeer je nou te overtuigen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Paint-Man het volgende:
Ik ben gewoon slank en heb een sixpack omdat ik veel hardloop. Verder redelijk gespierde schouders en beetje kleine armen. Maar alsnog regel ik chicks makkelijk wat is het doel van een nog mooier lichaam ik snap dat nooit. Het is allemaal onzekerheid. 90% van de bodybuilders heeft ook een kop als een grindtegel.
Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.
jargonquote:
niveautje ik-heb-de-discussie-verloren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid .
Daarom man/vrouw-discussie aangaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |