abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:07:44 #276
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128077098
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_128077102
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit inderdaad :') .

Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
respect
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:07:58 #278
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128077106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:03 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Ah, dus je gaat mensen leeghoofden noemen en het is maar aan hen om het tegendeel te bewijzen. _O_
Ik ga toch ook niet iedereen homo's noemen op basis van een enkele aanname en dan verwachten dat ze de drang hebben om mij te overtuigen dat dat niet zo is. Ik laat mensen gewoon in hun waarde.
Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.
pi_128077121
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als of dat ook alleen is om chicks te regelen :')
Snap niet dat men hier niet inziet dat sommige mensen dit gewoon als passie hebben, net als iemand de hele dagen bezig is met aan zijn auto sleutelen o.i.d.
Laat ze lekker :')
Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.
pi_128077122
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.

Get shredded or die mirin.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
pi_128077144
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit inderdaad :') .

Ik regelde ook chicks toen ik skinny was (1.86, 68kg) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Ja die ene foto met die lekkere chick naast je in de badkamer. _O_ still mirin'
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128077174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:
Jezus wat een idioten hier. Ik lift nu 8 maandjes en voel me zoveel beter en weet zoveel meer door o.a stereotomy en panzermaus. Ik krijg complimenten en dat motiveert me. Panzermaus inspireert enorm en daar is niks mis mee.

Get shredded or die mirim.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Dit soort uitspraken :') . Ik die dan maar lekker mirim ik ben tevreden met mijzelf en ben sportief en gezond. Alsof dat overdreven gespierd 'gezond' is.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:09:32 #283
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_128077180
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef MrKikker het volgende:

[..]

neenee gewoon wegrotten in je 9-5 kantoorbaan en s'avonds met moeder de vrouw op de bank naar RTL4 kijken. anders moeten we niet willen. bodybuilding is voor anabooltjes (en omgekeerd).
Is wel des Nederlands ja :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Paint-Man het volgende:

[..]

Als mensen constant over hun geweldige lichaam beginnen of constant foto's posten heb ik het idee dat het uit onzekerheid is.
Denk ik niet. Als jij helemaal weg bent van postzegels verzamelen zal je ook sneller het daar over hebben :) snap je het punt?
Mensen die er niks mee hebben vaak, die halen dit soort dingen erbij over onzekerheid en weet ik veel wat voor geneuzel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_128077195
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
ik vind je ook irritant en onnodig verheven doen.

Ik heb niks tegen sportschoolbewoners btw, ik vind erg gespierd niet mooi, maar vooruit. Natuurlijk stellen mensen vragen over hoe je zo geworden bent en natuurlijk vind je het wel leuk om daarover te praten, het is een passie van je, anders word je niet zo.
Alleen soms wordt het teveel. Ik sport nu sinds een tijdje vrij veel en ik merk al dat ik zelf vind dat ik er teveel over praat (ik ben er gewoon blij mee *O* )
Dat kan gebeuren (menselijk, praten over dingen die je leuk vindt) en dat is altijd irritant, of ik het nou doe of een BBer.
compact en kleverig.
pi_128077230
Wtf is mirim btw? :')
compact en kleverig.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:11:10 #286
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128077238
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Atemno het volgende:

Get shredded or die mirin.
Foto van panzer;
Lukt niet via mob
Respect, ben nu een goed jaar bezig, wou dat ik veel eerder begonnen was. progress word nu een passie, grenzen verleggen.
- God
pi_128077239
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet gespierd.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:11:39 #288
64831 2NutZ
pi_128077253
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mirin' :') admiring, bewonderen.
Die talk is wel teringtriest maar goed, ieder zijn vaktermen :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_128077272
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef Paint-Man het volgende:

[..]

Niet gespierd.
:')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_128077296
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:07 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik noem niet iedereen zo, en jouw vergelijking slaat de plank compleet mis. Ik noemde mensen zo die op een bepaalde manier op mij reageren. En ik geef ze de mogelijkheid om het tegendeel te bewijzen. Ik geef alleen aan hoe ze op mij overkomen.
panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.
compact en kleverig.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:13:02 #291
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128077326
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mooi zo, zou nog bijna geloven dat je het meent ook. Ik weiger om mijn uitgesproken haatmening over die zelfminachtende stakkers in te binden en beschaafd te reageren, zodat jij vanachter je computertje het gevoel hebt dat die muis op internet 'verstand' heeft.
Als jij het niet gelooft dan is dat jouw probleem. Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat jij geen verstand hebt door de manier waarop je op die mensen reageert. Ik heb alleen gezegd dat ik vind dat als je verstand hebt, je daar boven moet staan. Maar dat is mijn mening.

Ik heb nergens gezegd dat iemand die er niet boven staat geen verstand heeft. Als iemand dat eruit opmaakt dan is dat een verkeerde interpretatie want zo heb ik het niet bedoeld.

Daarnaast zeg ik niet dat je beschaafd moet reageren, maar je kunt dat soort dingen ook gewoon negeren en er niet op in gaan. Als ik op iedereen moest reageren die iets te zeggen heeft over mijn uiterlijk dan zou ik er een dagtaak aan hebben. Dat probleem heb jij vast ook (maar dan op een andere manier), dus dan kunnen we er beter gewoon niet op in gaan. Want uiteindelijk bereik je er niks mee.
pi_128077334
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mirin' :') admiring, bewonderen.
Die talk is wel teringtriest maar goed, ieder zijn vaktermen :')
vakterm ja? :D
compact en kleverig.
pi_128077365
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:04 schreef Paint-Man het volgende:
Ik ben gewoon slank en heb een sixpack omdat ik veel hardloop. Verder redelijk gespierde schouders en beetje kleine armen. Maar alsnog regel ik chicks makkelijk wat is het doel van een nog mooier lichaam ik snap dat nooit. Het is allemaal onzekerheid. 90% van de bodybuilders heeft ook een kop als een grindtegel.
Voor jou dezelfde vraag als voor AdoraBelle: wie probeer je nou te overtuigen?

Als een wielrenner gedreven is in wat hij doet hoor ik ook niemand zeggen dat hij onzeker is. Maar in het geval van een bodybuilder is het ineens allemaal onzekerheid.

Het is nu eenmaal een gegeven dat de gemiddelde man graag groot en breed zou zijn als hij mocht kiezen. Logisch ook, want dit is een natuurlijk gevoel dat de mens net als ieder ander diersoort in zich draagt.

Mij overtuig je in elk geval niet ;)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:14:31 #294
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128077388
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

panzermaus reageert wel irritant, maar je kan hem moeilijk een leeghoofd noemen met zn taalbeheersing die tien keer meer ontwikkeld is dan de jouwe.
Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid :') .
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:14:51 #295
64831 2NutZ
pi_128077402
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vakterm ja? :D
jargon :D
pi_128077410
Overigens voel ik me soms ook ineens aangesproken door een van die topics over lelijke Nederlandse vrouwen. ;(

Meestal kan ik er prima mee omgaan, maar af en toe denk ik 'val dood!'
Dus ik snap de BBers in dit topic wel die happen O+
compact en kleverig.
pi_128077414
Ach, het type dat in de OP wordt beschreven is waarschijnlijk een persoon die het meer voor anderen doet dan voor zichzelf. Er zijn ook genoeg mensen die voor zichzelf trainen, daar is niks mis mee.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:15:16 #298
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_128077421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid .
niveautje ik-heb-de-discussie-verloren.
- God
pi_128077444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Er is niets mis met mijn taalbeheersing hoor. En mensen op taalbeheersing pakken is wel het toppunt van triestheid :') .
Daarom man/vrouw-discussie aangaan.
pi_128077446
Als je de hele dag door big macs eet en cola drinkt vind iedereen dat normaal, maar als je gezond leeft en sport krijg je de hele tijd vragen. Ben je op dieet? Ga je nou alweer eten? Waarom wil je geen taart? Je moet je verantwoorden omdat je goed voor je lichaam zorgt.

Daarnaast denkt iedereen ook dat je dom bent. Dat vind ik dan wel humor. Gaan ze namelijk beetje patserig doen over hun opleiding en carriere. Ik moedig ze altijd een beetje aan om ze nog verder te laten gaan. Dan vertel ik aan het eind wat ik doe en dan is het stil :D (straks mijn tweede doctor titel binnen en ja beta ;))

Overigens Panzermaus heeft een fysiek waar de couch potatoes hier alleen maar van kunnen dromen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')