abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:09:05 #201
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_128074805
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Is gewoon zo. Ik kan niet op een verjaardag wat gaan zitten eten zonder dat mensen vragen "past dat wel binnen je dieet" en dat soort overtrokken zooi. :')

Vrouwen die bij het uitgaan aan je zitten, vragen of je de hele dag in de sportschool zit, en de dreaded "doe je ook nog wat anders?", "je doet vast iets met sport", etc. Nee, ik ben 3e jaars informatica. :') Je krijgt vaak standaard een vooroordeel dat je een simpele ziel bent met een kleine penis en een laag IQ. Gewoon zo belachelijk mogelijk op reageren, je zit bij vrijwilligersbrandweer, of je bent een stripper, of je werkt op de boerderij, etc etc. Houdt het nog leuk. Ze zitten er altijd naast.

Meid, in een goede week train ik 3x per week 1.5 uur en ik eet wat meer dan jij. :9 Voor de rest is het geen big deal allemaal, blijf jij maar lekker op de bank zitten en die skinnyfat miet van je ernaast. Die rommel uit de OP herken ik niet. Ga weg.

[..]

Topicreeks: Bodybuilding topic

[..]

Dit. _O_
Ja, snap ik maar je begint in elk geval hier op FOK! in de SC regelmatig er zelf mee :D
Care verder, maar vond het wel een grappig opmerking :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_128074806
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:06 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Omdat het A) mensen vaak geen flikker boeit hoeveel jij curlt en wat je eet en B) het zorgt voor trieste generalisaties. Waarom zou je die trotsheid laten doorschemeren naar anderen? Je deed het toch voor jezelf? :D
Waarom vragen ze er dan na? Dat is immers waar het hier om ging; mensen die uit zichzelf over je sport beginnen zonder dat jij er maar een woord over gerept hebt.

Ik krijg deze vragen vaak. En nee, ik begin echt geen gesprek met ''ik curl ... en ik eet ...'' :')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:09:36 #203
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128074818
Terechte klacht. Misselijkmakend, dat soort sportschoolfiguren.

Er is meer in het leven dan alleen een opgepompt lichaam hebben. En als ze dat niet in kunnen zien dan zijn ze echt ontzettend zielig.
pi_128074852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om ergens moeite voor te doen. Als je moeite hebt gedaan voor dat fysiek, des te meer reden om er trots op te zijn.

Sowieso, als je er daadwerkelijk indrukwekkend uitziet is het ook gewoon totaal ongeloofwaardig als je doet alsof het vanzelf is gekomen.
Dat is juist de grap. Maar inderdaad, niets mis met met een beetje aan je lichaam werken. Plato was er ook duidelijk over. Duizenden jaren aan evolutie mag je best eren en shit, beter dan die zelfminachtende verwaarlozing van de gemiddelde Nederlander. ;(

Om te janken, kunnen nog niet vechten om hun leven te redden, hebben geen rug maar wel bovenarmen met de omtrek van hun polsen. Bah. Ga je schamen en kijk wat vaker naar het dierenrijk, zo veel fysieke pracht en praal. _O_ En al die dieren zijn gezond, sterk en fit. De gemiddelde mens maakt evolutie belachelijk met hun vunzige kwabbige onderontwikkelde lijfjes. Twee jaar om jezelf te veranderen en anders mag je van mij tegen de muur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:

Er is meer in het leven dan alleen een opgepompt lichaam hebben. En als ze dat niet in kunnen zien dan zijn ze echt ontzettend zielig.
Gelukkig kun je ook beide hebben. Helaas wordt een dergelijk fysiek meteen geassocieerd met dat soort leeghoofdige stratenmakers, Kevins en Mitchells.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:12:32 #205
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128074930
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gelukkig kun je ook beide hebben. Helaas wordt een dergelijk fysiek meteen geassocieerd met dat soort leeghoofdige stratenmakers, Kevins en Mitchells.
Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.
pi_128075060
quote:

Dit vind ik echt altijd zo'n dooddoener. Wie ben jij om voor mensen te bepalen wat er nog meer in het leven is, laat ze dat zelf beslissen. Ik ga jou toch ook niet vertellen waar jij voor moet leven.
quote:

[..]

Dat is juist de grap. Maar inderdaad, niets mis met met een beetje aan je lichaam werken. Plato was er ook duidelijk over. Duizenden jaren aan evolutie mag je best eren en shit, beter dan die zelfminachtende verwaarlozing van de gemiddelde Nederlander. ;(
De mannen hier zijn over het algemeen niet erg indrukwekkend nee. En de vrouwen trekken zich vaak veel te strakke kleding aan omdat ze zo graag willen kunnen zeggen dat ze maatje ''s'' hebben terwijl het eigenlijk ''xl'' is.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:18:01 #207
406102 GucciFan
Someone say Gucci
pi_128075150
Mensen die Panzer gespierd vinden :')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:18:40 #208
386024 TeeJay.
Saaie vent
pi_128075175
ik krijg ook wel eens vragen over mijn fysiek. "wow, jij bent echt breed, doe jij fitnessen :$?"

als ze dat vragen, is mijn standaard antwoord: "nee, ik doe eigenlijk helemaal niets aan sport. ik vreet gewoon wat ik wil." "huh, hoe ben je zo breed geworden dan?? :S:S:S:S" "ja, af en toe doe ik wel eens wii fitten"
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:19:30 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128075200
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik krijg anders wel het idee van je dat je zo'n leeghoofdige sportschoolpipo bent. Je begint er hiet zelf over zonder dat ik jou überhaupt wat gevraagd heb. Ik zou bijna denken dat je je aangevallen voelt.
Enig idee hoe hard de struggles zijn als je ripped door het leven gaat en nog brains hebt ook? Je hebt nog meer last van vooroordelen dan de gemiddelde cokedealende petjesmocro op een vespa.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:20:04 #210
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128075225
quote:

Om te janken, kunnen nog niet vechten om hun leven te redden, hebben geen rug maar wel bovenarmen met de omtrek van hun polsen. Bah. Ga je schamen en kijk wat vaker naar het dierenrijk, zo veel fysieke pracht en praal. _O_ En al die dieren zijn gezond, sterk en fit. De gemiddelde mens maakt evolutie belachelijk met hun vunzige kwabbige onderontwikkelde lijfjes. Twee jaar om jezelf te veranderen en anders mag je van mij tegen de muur.
Gast, doe niet zo treurig populair. Ontzettende nul :')
Dit, dus.
pi_128075231
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Wat heb jij beroerde inschatcapaciteiten dan, kijk eens uit met die voorbarige apenconclusies van je. Wat je ziet is mijn intense walging van die zelfminachtende clowns die ik tot landgenoten moet rekenen. Succes ermee, je bekijkt het maar. Wat jij verder wel en niet voor ideeën krijgt zal me vijfmaal worst zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef TeeJay. het volgende:
ik krijg ook wel eens vragen over mijn fysiek. "wow, jij bent echt breed, doe jij fitnessen :$?"

als ze dat vragen, is mijn standaard antwoord: "nee, ik doe eigenlijk helemaal niets aan sport. ik vreet gewoon wat ik wil." "huh, hoe ben je zo breed geworden dan?? :S:S:S:S" "ja, af en toe doe ik wel eens wii fitten"
Moet je voor de grap eens zeggen dat je meer drugs hebt gebruikt dan het rund dat ze gisteravond op hun bord hadden. Ogen die oplichten en denken dat ze je all figured out hebben.

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gast, doe niet zo treurig populair. Ontzettende nul :')
Ga iemand anders provoceren, de groeten.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:22:36 #212
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128075317
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:

Ga iemand anders provoceren, de groeten.
Ga nadenken voor je iets op je toetsenbord ramt. Met je dierenrijk :') Heb je al gezopen, soms?
Dit, dus.
pi_128075423
Ik wil nog even Panzer bedanken in dit topic voor het redden van onze ondersoort, het menselijk ras geheten.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:27:25 #214
395284 tetouaribo
expectations
pi_128075475
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:10 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Waarom worden veel worden tegenwoordig in losse stukken geschreven?
Zet die pauper auto-aanvul / autocorrect dan uit.
Mijn Nederlands is erg gebrekkig maar zelfs ik zie dat er een fout is in je tekst. Als je dan stoer wilt doen, doe het dan wel goed.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_128075492
quote:
Vrouwen die bij het uitgaan aan je zitten
Gebeurt dit echt? :D
quote:
Je krijgt vaak standaard een vooroordeel dat je een simpele ziel bent met een kleine penis en een laag IQ. Gewoon zo belachelijk mogelijk op reageren, je zit bij vrijwilligersbrandweer, of je bent een stripper, of je werkt op de boerderij, etc etc
Haha, deze houd ik erin. :') 14.gif
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:28:02 #216
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128075496
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat heb jij beroerde inschatcapaciteiten dan, kijk eens uit met die voorbarige apenconclusies van je. Wat je ziet is mijn intense walging van die zelfminachtende clowns die ik tot landgenoten moet rekenen. Succes ermee, je bekijkt het maar. Wat jij verder wel en niet voor ideeën krijgt zal me vijfmaal worst zijn.
De manier waarop jij nu reageert zegt meer over jou dan over mij.

Ik zal jou nooit lastig vallen met hoe je eruit ziet of ongevraagd aan je zitten of wat dan ook. Maar dat je op zo'n bekrompen manier reageert valt me tegen. Je vindt jezelf toch niet zo'n opgepompte sportschoolpipo? Je hebt toch een hoog IQ zoals je het zelf zegt? Waarom dan op zo'n bekrompen manier reageren? Waarom dan niet gewoon erboven staan?
Als je echt een hoog IQ hebt dan laat je je niet raken door dit soort dingen en sta je erboven.
pi_128075503
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Mijn Nederlands is erg gebrekkig maar zelfs ik zie dat er een fout is in je tekst. Als je dan stoer wilt doen, doe het dan wel goed.
Je hebt gelijk. Excuses.
pi_128075524
Mensen die niet ripped as fuck zijn zijn gewoon untermenschen
Eens met wat hierboven staat
pi_128075532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef Rawberry het volgende:
Ik wil nog even Panzer bedanken in dit topic voor het redden van onze ondersoort, het menselijk ras geheten.
Bedankt voor je bedankt, het is medium-prettig om te weten dat de bedankt in kwestie ook namens Buitendam is. De jongen bedoelt het vast niet kwaad.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

De manier waarop jij nu reageert zegt meer over jou dan over mij.

Ik zal jou nooit lastig vallen met hoe je eruit ziet of ongevraagd aan je zitten of wat dan ook. Maar dat je op zo'n bekrompen manier reageert valt me tegen. Je vindt jezelf toch niet zo'n opgepompte sportschoolpipo? Je hebt toch een hoog IQ zoals je het zelf zegt? Waarom dan op zo'n bekrompen manier reageren? Waarom dan niet gewoon erboven staan?
Als je echt een hoog IQ hebt dan laat je je niet raken door dit soort dingen en sta je erboven.
Wat zijn dit alweder voor conclusies? Houd daar eens mee op man. :')
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:29:54 #220
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128075564
Panzer = kankerbaas

Untermenschen die hun lichaam verwaarlozen :r
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:29:55 #221
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128075566
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Dit vind ik echt altijd zo'n dooddoener. Wie ben jij om voor mensen te bepalen wat er nog meer in het leven is, laat ze dat zelf beslissen. Ik ga jou toch ook niet vertellen waar jij voor moet leven.
Hopelijk word jij ooit nog een keer verstandig, want het is wel duidelijk dat je het niet begrepen hebt.
pi_128075575
Zou geen moeite doen, Panz.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128075579
quote:

ja jy hebt zeker liever alleen opgepompte tieten
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:30:22 #224
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128075587
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat zijn dit alweder voor conclusies? Houd daar eens mee op man. :')
Misschien moet je het eens lezen?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:31:03 #225
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128075609
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Bedankt voor je bedankt, het is medium-prettig om te weten dat de bedankt in kwestie ook namens Buitendam is. De jongen bedoelt het vast niet kwaad.
Que?
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')