Voor wie zou je het anders doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Elke bodybuilder die zegt dat hij/zij het alleen voor zichzelf doet, liegt
Een beetje ijzer heen en weer schuiven zien als de betekenis van je leven... Ultieme kneus ben je dan zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef AhmedJaret het volgende:
dat is een passie dat jij dat niet snapt met je leven zonder betekenis niet op hen afgeven dus je haat iedereen die zich 100% op een passie stort? die mensen maken de maatschappij
#passievoorliften
En dit! Je doet het ALLEEN maar voor anderen. Stel je zou gestrand zijn op een onbewoond eiland of je zou meegaan met zo'n one-way-Mars-reis, zou je dan nog moeite gaan doen om een totaal opgepompt lichaam te krijgen!? => Nee, natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Elke bodybuilder die zegt dat hij/zij het alleen voor zichzelf doet, liegt
Ik las cheeseday.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef Robbert. het volgende:
Dat today = chestday.... Ook op mijn Facebook zit er zo'n figuur.
Doe eens een gokjequote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een beetje ijzer heen en weer schuiven zien als de betekenis van je leven... Ultieme kneus ben je dan zeg
Je vrouw of vriendin? Maar je hebt het over elke bodybuilder, en er zijn vast ook vrijgezellen bij. En er een meid mee versieren valt bij mij onder de categorie "Dingen die je voor jezelf doet".quote:
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Altruïsme bestaat niet etc. etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Ugjerke het volgende:
En er een meid mee versieren valt bij mij onder de categorie "Dingen die je voor jezelf doet".
Jij versiert een meisje met het idee "Wat zou het fijn voor haar zijn om bij mij te belanden"?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel een paar. Altruïsme bestaat niet etc. etc.
Geen last van dat soort figuren gelukkig. Maar ik doen dan ook geen mbo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef Robbert. het volgende:
Dat today = chestday.... Ook op mijn Facebook zit er zo'n figuur.
Aandacht in het algemeen, veelal van vrouwen. Kom op, hun penis moet ook af en toe meegroeien met de rest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je vrouw of vriendin? Maar je hebt het over elke bodybuilder, en er zijn vast ook vrijgezellen bij. En er een meid mee versieren valt bij mij onder de categorie "Dingen die je voor jezelf doet".
Dat is het meest trieste, die persoon in kwestie ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen last van dat soort figuren gelukkig. Maar ik doen dan ook geen mbo.
Damm, niet eens goed genoeg zjin voor mbo niveau 1.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:34 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Dat is het meest trieste, die persoon in kwestie ook niet.
Zeker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij versiert een meisje met het idee "Wat zou het fijn voor haar zijn om bij mij te belanden"?
Ik wil geen vrouwen met een penis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Aandacht in het algemeen, veelal van vrouwen. Kom op, hun penis moet ook af en toe meegroeien met de rest.
Nou, hier op FOK! zit anders een hele kudde van die klapmongolen. Zelfs in R&P. Maakt niet uit wat voor sociaal of psychisch probleem je hebt, als een volkomen idioot ijzer gaan schuiven is de oplossingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen last van dat soort figuren gelukkig. Maar ik doen dan ook geen mbo.
Aaah, in de zin van "Het boeit me niet wat anderen van mij vinden".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef Saysem het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Als mensen zeggen "ik doe het voor mezelf" bedoelen ze meestal dat er geen extrinsieke motivatie is. Meer chicks kunnen versieren is dat duidelijk wel.
Ik zit in een relatie, maar ik train echt niet voor mijn vrouwtjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil geen vrouwen met een penis.![]()
Maar zonder dollen, als je bodybuild om aandacht te krijgen van de vrouwen, doe je dat toch voor jezelf?![]()
Ik kan me alleen voorstellen dat je het voor een ander doet, als je al een relatie hebt.
Ken je Dylan Moran?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, hier op FOK! zit anders een hele kudde van die klapmongolen. Zelfs in R&P. Maakt niet uit wat voor sociaal of psychisch probleem je hebt, als een volkomen idioot ijzer gaan schuiven is de oplossing
Hoeft ook niet, maar ik kan me voorstellen dat een deel van de sporters het wel voor hun vrouwtje doet. Net zoals een deel van de vrouwen hun best doen om er mooi uit te zien voor hun man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:43 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ik zit in een relatie, maar ik train echt niet voor mijn vrouwtje
Uiteraard. Maar de drang om er goed uit te zien voor de rest van de samenleving is groter. Denk dat dat ook natuurlijk bepaald is. Vrouwen willen mooi gevonden worden door alle mannen. Net zoals mannen in de smaak willen vallen bij alle vrouwen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar ik kan me voorstellen dat een deel van de sporters het wel voor hun vrouwtje doet. Net zoals een deel van de vrouwen hun best doen om er mooi uit te zien voor hun man.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef snakelady het volgende:
in mijn vriendenkring
Ik zou zo iemand ook nooit als vriend kunnen hebben
Niet als vriend, wel voor een keertje hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef snakelady het volgende:
Verschrikkelijk inderdaad, heb er ook zo eentje in mijn vriendenkring, erg irritant.
Ik zou zo iemand ook nooit als vriend kunnen hebben, zou stapel gek worden.
ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Piye het volgende:
Mensen die maar over 1 ding kunnen praten zijn altijd een terechte klacht.
Dat is dan knap lullig voor een man die veel aan fitness doet als zijn meisje vreemd gaat met iemand die dat niet doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de drang om er goed uit te zien voor de rest van de samenleving is groter. Denk dat dat ook natuurlijk bepaald is. Vrouwen willen mooi gevonden worden door alle mannen. Net zoals mannen in de smaak willen vallen bij alle vrouwen.
Vriend als mee in een relatie.quote:
De wereld is alleen zwart of wit en er zijn geen grijze gebieden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef MsMessy het volgende:
Waarom zo zeiken, dan zorg je dat je die berichten verbergt! Laat iemand in zijn waarde of defriend hem. Er is niets mis met iemand die motivatie toont om zich beter te voelen en dat ook trots toont.
Wat is er zo erg aan dat iemand zijn leven vormt om een gezond lichaam te krijgen of te behouden i.p.v. als een zak van 100 liter vet op de bank te hangen en te zeuren dat het allemaal zo zwaar is.
Zoals ik al zeg, je hoeft het niet te lezen of aan te horen. Dat doe je dan toch echt zelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat de wereld is alleen zwart of wit en er zijn geen grijze gebieden?
Ik heb een andere vriend die ook iedere dag bezig is met gewichten maar hem hoor je er alleen over wanneer het gesprek er toevallig over gaat.
Mensen die alleen over een ding kunnen praten, of dat nu hun kinderen, kat, sport, kantklossen of koken is is gewoon irritant, zeker als ze hun ideeën over het onderwerp aan anderen ongevraagd opdringen.
Vrij lastig als iemand naast je zit op een verjaardag en continu in je oor aan het tetteren is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, je hoeft het niet te lezen of aan te horen. Dat doe je dan toch echt zelf.
Erg verbazend dat uitgerekend jij dit schrijft. Sorry dat ik het zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:05 schreef MsMessy het volgende:
Waarom zo zeiken, dan zorg je dat je die berichten verbergt! Laat iemand in zijn waarde of defriend hem. Er is niets mis met iemand die motivatie toont om zich beter te voelen en dat ook trots toont.
Wat is er zo erg aan dat iemand zijn leven vormt om een gezond lichaam te krijgen of te behouden i.p.v. als een zak van 100 liter vet op de bank te hangen en te zeuren dat het allemaal zo zwaar is.
Narcism is a bitchquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:42 schreef ZarB het volgende:
Fitnessboys zijn zooooooo saai. 24/7 bezig met training en voeding. Zijn helemaal geil van zichzelf want ja, lekker dat lichaam boetseren en kijk hoe mooi die spieren blalabla. Dat maakt ze ook nog eens zwaar egocentrisch. Door al die eigengeilheid zijn ze ook nog eens waardeloos in bed.
Dus mannen, gewoon lekker niet doen.
Juist. Van die gasten die fotos van zichzelf maken in strakke shirtjes of zonder shirtquote:
Nee, nog erger. Bijna trots zijn op hun narcisme in plaats van te beseffen dat het een persoonlijkheidsstoornis is. Zie ook de post boven jou.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Juist. Van die gasten die fotos van zichzelf maken in strakke shirtjes of zonder shirtdude please
Staan nog net niet voor de spiegel 'wat ben je knap en lekker, o ik ben het zelf'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |