homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef CarolineTensen het volgende:
Nu kijk graag naar mannen die een gespierd lichaam hebben
Op wat voor moment val je onder categorie tokkie? En wat is dan wel een acceptabele sport?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Heel terechte klacht. Sportschooltokkies
Daar krijgen jullie een mooi onder lichaam van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
over een aantal post zal dit topic uitdraaien op waarom vrouwen moeten squatten
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderdequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar krijgen jullie een mooi onder lichaam van.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
Ik vind elke sport wel acceptabel met duidelijke voorkeur voor sporten buiten de sportschool. Ik heb persoonlijk alleen helemaal niks met bodybuilders. Ik heb het idee dat het meer te maken heeft met je lichaam en de vorm, dan met sporten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef foknerd het volgende:
Op wat voor moment val je onder categorie tokkie? En wat is dan wel een acceptabele sport?
ik ben alleen maar de katalysatorquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.
Niet zo bijdehand, dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderde
Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind elke sport wel acceptabel met duidelijke voorkeur voor sporten buiten de sportschool. Ik heb persoonlijk alleen helemaal niks met bodybuilders. Ik heb het idee dat het meer te maken heeft met je lichaam en de vorm, dan met sporten.
Waarom noem je haar een kip dat is toch een dier?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef foknerd het volgende:
Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.
Lijkt wel een wijf joh? Jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef CarolineTensen het volgende:
Hij had een tijdje geleden ook een voor en na foto gepost met eronder ongeveer zoiets staan:
- This used to be me: weak, unhealthy, totally disgusted with myself (terwijl hij er op die foto al best gespierd uit zag, bovengemiddeld in ieder geval).
- This is me now: nothing is impossible.
Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...
Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijkEchte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
Klopt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderde
Ja je wordt niet zomaar hell's groot..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Dat is overduidelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Ik heb het niet over topsporters. Gewoon over mensen die de sporten beoefenen. Ik hoef ook geen topsporter. Sowieso niet iemand die zijn hele levensstijl moet aanpassen aan een sport of andere hobby.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Van zwemmen wel, ja. De rest valt tegen, maar dat ligt eraan wat jij onder atletisch verstaat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Inderdaad mijn punt. Maar de tendens is er om iedereen die het als amateur doet een domme tokkie te noemen, terwijl er naar mijn mening echt meer gebeurd dan dom met gewichten gooien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat veel van die sporten niet zo snel een atletisch lichaam zullen creeren. Of je moet alles dat geen overgewicht heeft als atletisch beschouwen en zelfs die zijn er zat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over topsporters. Gewoon over mensen die de sporten beoefenen. Ik hoef ook geen topsporter. Sowieso niet iemand die zijn hele levensstijl moet aanpassen aan een sport of andere hobby.
Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan jezelf. Als jij gewoon afgetraind bent, zelfs als je dan echt opgepompt bent, maar wel een beetje inhoudelijke gesprekken kan voeren, zal je echt niet als domme tokkie bestempeld worden. Probleem is dat velen zo wel zijn en dus zo'n beeld creeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef foknerd het volgende:
[..]
Inderdaad mijn punt. Maar de tendens is er om iedereen die het als amateur doet een domme tokkie te noemen, terwijl er naar mijn mening echt meer gebeurd dan dom met gewichten gooien.
Geen slappe plank en geen chubby. Gewoon dat je enige spiervorm kunt ontdekken. Een six-pack is sowieso overrated.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
Van zwemmen wel, ja. De rest valt tegen, maar dat ligt eraan wat jij onder atletisch verstaat.
Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen slappe plank en geen chubby. Gewoon dat je enige spiervorm kunt ontdekken. Een six-pack is sowieso overrated.
Sport is meer dan alleen spiermassa kweken hequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.
Snap ik. Het is ook conditioneel, maar ze had het specifiek over een atletisch (ogend?) lichaam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sport is meer dan alleen spiermassa kweken he
Het gaat ook niet om spiermassaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.
Daar zal ze dan ook de motoriek mee bedoelen van iemand denk ik..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Snap ik. Het is ook conditioneel, maar ze had het specifiek over een atletisch (ogend?) lichaam.
sumo sumoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om spiermassaHet gaat er gewoon om dat iemand geen slap onsportief lichaam heeft. Als iemand sport dan heeft die persoon over het algemeen een bepaalde soepelheid in zijn bewegingen. Dat vind ik aantrekkelijk en dat is juist een afknapper als iemand dat niet heeft.
Dat is zo, maar ik denk dat mensen die aan krachttraining doen gewoon wat kritischer zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daar zal ze dan ook de motoriek mee bedoelen van iemand denk ik..
Als je je hele leven al doet sporten/bewegen dan is je lichaam gezonder, leer je op jonge leeftijd sociale contacten opdoen (bij teamsport bv)...
Daarnaast kunnen mensen ook een atletische bouw hebben (lang en redelijk slank)..
Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik denk dat mensen die aan krachttraining doen gewoon wat kritischer zijn.
Wat bedoel je dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:
Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukken
Word je breed door te schijten dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukken
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Word je breed door te schijten dan?
Op m'n hossel 24/7 sinds ik kon lopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Word je breed door te schijten dan?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef SchoneZoon het volgende:
En TS heeft wel iets zinnigs te zeggen tijdens een gesprek?
t00 tAllquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
1.96 120 kg 9% bf hier wie wil me raken
sqt 180
dl 220
bp 140
lol ectoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
1.96 120 kg 9% bf hier wie wil me raken
sqt 180
dl 220
bp 140
het is ook nooit goedquote:
wel als je creatine kuurtje doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja je wordt niet zomaar hell's groot..
Daar moet je dagelijks voor naar de sportschool en enorm dedicated trainen + eten.
Als je een beetje aanbeunt dan zul je nooit een huge motherfucker worden.
gwoon wat lijntjes zettequote:
Ik gebruik geen facebook, maar ik zie niet hoe dit anders is dan mensen die hetzelfde doen op FB bij festivals, hun huisdieren, of het avondeten. Die doen dat ook allemaal voor een ander?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dat soort bullshit op Facebook zetten. Is ook direct duidelijk waarom ze trainen: voor een ander.
brb 5x per week inchecken in de sportschool op Facebook
brb foto's van bestelling bij Body & Fitshop
brb constant gooien met termen als "that feel after legday" etc.
Helemaal erg als het vrouwen zijn die dit doen, incl. pics van hun roze shakebeter en uitspraken als "OMG SQUATS ZIJN ZO COOL" hwuhwuh.
Een foto van je huisdier delen of wat festivalfoto's is wel gewoon leuk af en toe. Eens zien waar anderen mee bezig zijn. Met een enkele update over de sportschool is ook niks mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik gebruik geen facebook, maar ik zie niet hoe dit anders is dan mensen die hetzelfde doen op FB bij festivals, hun huisdieren, of het avondeten. Die doen dat ook allemaal voor een ander?
Ik ging laatst trainen. Lekker met halters slingeren en shit. Komt er opeens een gozer aan in een veel te strak shirt en begint een paar keer die halters te bewegen. Stop opeens, poseert voor de spiegel en maakt een fucking foto vam zichzelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dat soort bullshit op Facebook zetten. Is ook direct duidelijk waarom ze trainen: voor een ander.
brb 5x per week inchecken in de sportschool op Facebook
brb foto's van bestelling bij Body & Fitshop
brb constant gooien met termen als "that feel after legday" etc.
Helemaal erg als het vrouwen zijn die dit doen, incl. pics van hun roze shakebeter en uitspraken als "OMG SQUATS ZIJN ZO COOL" hwuhwuh.
bro, do you even lift?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een foto van je huisdier delen of wat festivalfoto's is wel gewoon leuk af en toe. Eens zien waar anderen mee bezig zijn. Met een enkele update over de sportschool is ook niks mis.
Maar wat dus irritant is, zijn figuren zoals TS zegt. Die constant met memes moeten strooien en helemaal "in de scene" zitten.
u are 1 fucking cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil bitch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol fuckin sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are.quote:
misschien kun je iets meer passie voor komma's gaan kweken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef AhmedJaret het volgende:
dat is een passie dat jij dat niet snapt met je leven zonder betekenis niet op hen afgeven dus je haat iedereen die zich 100% op een passie stort? die mensen maken de maatschappij
#passievoorliften
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tienkampers, die hebben echt een atletisch lichaam. Zwemmers ook nog wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...
Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijkEchte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
bestaan dat soort mensen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat gezeik over bodybuilden hier altijd. Iedereen die maar op 1 ding focust is irritant en eentonig. Maar ik voer liever een gesprek met iemand die niet op kan houden of hoeveel ie lift dan met iemand die maar niet op kan houden over hoeveel ie van z'n extra kilo's houdt "want dan is er meer om van te houden"
ja, maar jouw vriendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat gezeik over bodybuilden hier altijd. Iedereen die maar op 1 ding focust is irritant en eentonig. Maar ik voer liever een gesprek met iemand die niet op kan houden of hoeveel ie lift dan met iemand die maar niet op kan houden over hoeveel ie van z'n extra kilo's houdt "want dan is er meer om van te houden"
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Dat zijn toch alleen vrouwen die dat denken? (dat laatste)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |