wel als je creatine kuurtje doet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja je wordt niet zomaar hell's groot..
Daar moet je dagelijks voor naar de sportschool en enorm dedicated trainen + eten.
Als je een beetje aanbeunt dan zul je nooit een huge motherfucker worden.
gwoon wat lijntjes zettequote:
Ik gebruik geen facebook, maar ik zie niet hoe dit anders is dan mensen die hetzelfde doen op FB bij festivals, hun huisdieren, of het avondeten. Die doen dat ook allemaal voor een ander?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dat soort bullshit op Facebook zetten. Is ook direct duidelijk waarom ze trainen: voor een ander.
brb 5x per week inchecken in de sportschool op Facebook
brb foto's van bestelling bij Body & Fitshop
brb constant gooien met termen als "that feel after legday" etc.
Helemaal erg als het vrouwen zijn die dit doen, incl. pics van hun roze shakebeter en uitspraken als "OMG SQUATS ZIJN ZO COOL" hwuhwuh.
Een foto van je huisdier delen of wat festivalfoto's is wel gewoon leuk af en toe. Eens zien waar anderen mee bezig zijn. Met een enkele update over de sportschool is ook niks mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik gebruik geen facebook, maar ik zie niet hoe dit anders is dan mensen die hetzelfde doen op FB bij festivals, hun huisdieren, of het avondeten. Die doen dat ook allemaal voor een ander?
Ik ging laatst trainen. Lekker met halters slingeren en shit. Komt er opeens een gozer aan in een veel te strak shirt en begint een paar keer die halters te bewegen. Stop opeens, poseert voor de spiegel en maakt een fucking foto vam zichzelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dat soort bullshit op Facebook zetten. Is ook direct duidelijk waarom ze trainen: voor een ander.
brb 5x per week inchecken in de sportschool op Facebook
brb foto's van bestelling bij Body & Fitshop
brb constant gooien met termen als "that feel after legday" etc.
Helemaal erg als het vrouwen zijn die dit doen, incl. pics van hun roze shakebeter en uitspraken als "OMG SQUATS ZIJN ZO COOL" hwuhwuh.
bro, do you even lift?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een foto van je huisdier delen of wat festivalfoto's is wel gewoon leuk af en toe. Eens zien waar anderen mee bezig zijn. Met een enkele update over de sportschool is ook niks mis.
Maar wat dus irritant is, zijn figuren zoals TS zegt. Die constant met memes moeten strooien en helemaal "in de scene" zitten.
u are 1 fucking cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil bitch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol fuckin sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are.quote:
misschien kun je iets meer passie voor komma's gaan kweken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:53 schreef AhmedJaret het volgende:
dat is een passie dat jij dat niet snapt met je leven zonder betekenis niet op hen afgeven dus je haat iedereen die zich 100% op een passie stort? die mensen maken de maatschappij
#passievoorliften
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Tienkampers, die hebben echt een atletisch lichaam. Zwemmers ook nog wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...
Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijkEchte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
bestaan dat soort mensen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat gezeik over bodybuilden hier altijd. Iedereen die maar op 1 ding focust is irritant en eentonig. Maar ik voer liever een gesprek met iemand die niet op kan houden of hoeveel ie lift dan met iemand die maar niet op kan houden over hoeveel ie van z'n extra kilo's houdt "want dan is er meer om van te houden"
ja, maar jouw vriendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat gezeik over bodybuilden hier altijd. Iedereen die maar op 1 ding focust is irritant en eentonig. Maar ik voer liever een gesprek met iemand die niet op kan houden of hoeveel ie lift dan met iemand die maar niet op kan houden over hoeveel ie van z'n extra kilo's houdt "want dan is er meer om van te houden"
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
Dat zijn toch alleen vrouwen die dat denken? (dat laatste)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:46 schreef CristinaYang het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |