homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:51 schreef CarolineTensen het volgende:
Nu kijk graag naar mannen die een gespierd lichaam hebben
Op wat voor moment val je onder categorie tokkie? En wat is dan wel een acceptabele sport?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Heel terechte klacht. Sportschooltokkies
Daar krijgen jullie een mooi onder lichaam van.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
over een aantal post zal dit topic uitdraaien op waarom vrouwen moeten squatten
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderdequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar krijgen jullie een mooi onder lichaam van.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Loverrrr het volgende:
Ik vind elke sport wel acceptabel met duidelijke voorkeur voor sporten buiten de sportschool. Ik heb persoonlijk alleen helemaal niks met bodybuilders. Ik heb het idee dat het meer te maken heeft met je lichaam en de vorm, dan met sporten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef foknerd het volgende:
Op wat voor moment val je onder categorie tokkie? En wat is dan wel een acceptabele sport?
ik ben alleen maar de katalysatorquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.
Niet zo bijdehand, dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderde
Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind elke sport wel acceptabel met duidelijke voorkeur voor sporten buiten de sportschool. Ik heb persoonlijk alleen helemaal niks met bodybuilders. Ik heb het idee dat het meer te maken heeft met je lichaam en de vorm, dan met sporten.
Waarom noem je haar een kip dat is toch een dier?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja duh, domme kip, je begint hem zelf.
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef foknerd het volgende:
Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.
Lijkt wel een wijf joh? Jezusquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef CarolineTensen het volgende:
Hij had een tijdje geleden ook een voor en na foto gepost met eronder ongeveer zoiets staan:
- This used to be me: weak, unhealthy, totally disgusted with myself (terwijl hij er op die foto al best gespierd uit zag, bovengemiddeld in ieder geval).
- This is me now: nothing is impossible.
Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...
Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijkEchte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
Klopt!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderde
Ja je wordt niet zomaar hell's groot..quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Dat is overduidelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |