abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:16:35 #37
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128060311
Als je er 24/7 aan denkt word je een kkdikke kast.
Arie is net weg en die nigger belt me op
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:18:10 #38
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_128060395
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind elke sport wel acceptabel met duidelijke voorkeur voor sporten buiten de sportschool. Ik heb persoonlijk alleen helemaal niks met bodybuilders. Ik heb het idee dat het meer te maken heeft met je lichaam en de vorm, dan met sporten.
Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.
pi_128060404
Heel simpel TS, zonder die motivatie en dikke drang naar dat trainen. Is het gewoon niet mogelijk om vol te houden. Het is je leven of het gaat nooit wat worden. Dat is zelfe als jij gaat praten met een topsporter of iemand anders die heel erg gefocust is op 1 ding.
pi_128060785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja duh, domme kip, je begint hem zelf. :')
Waarom noem je haar een kip dat is toch een dier? :')

Die kip is kaolo dom swa
pi_128060826
Ts is 45 en moet niet mauwen met dr rimpellijf.
pi_128061140
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef foknerd het volgende:

Cool, een serieus antwoord..ga ik op door. Vrouwen knappen af op een "stereotype" sportschool fanaat. Hoe verklaar je dan het feit dat bij de gemiddelde (top)sporter vrouwen beginnen te glibberen? In vrijwel welke sport dan ook, fitness/bodybuilding(is een breed begrip) is wel de basis.
Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
pi_128061430
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...

Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijk :) Echte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
Rustig aan.
pi_128061495
Hij had een tijdje geleden ook een voor en na foto gepost met eronder ongeveer zoiets staan:

- This used to be me: weak, unhealthy, totally disgusted with myself (terwijl hij er op die foto al best gespierd uit zag, bovengemiddeld in ieder geval).
- This is me now: nothing is impossible.

:r
Bekend van o.a.: Postcode Loterij: Een Tegen 100 / Het Spijt Me / DNA Onbekend / Wie Ben Ik? / Topkok / Je Leven in de Steigers / Hotel Big Brother / De 100: Singles / Hitbingo / Familieberichten / Babyboom en nog veel meer topprogramma's!
pi_128061537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef CarolineTensen het volgende:
Hij had een tijdje geleden ook een voor en na foto gepost met eronder ongeveer zoiets staan:

- This used to be me: weak, unhealthy, totally disgusted with myself (terwijl hij er op die foto al best gespierd uit zag, bovengemiddeld in ieder geval).
- This is me now: nothing is impossible.

:r
Lijkt wel een wijf joh? Jezus :')
Dingen in het engels zetten zodat het ''wijs'' overkomt.

(nouja op tokkies dan)
Rustig aan.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:39:42 #46
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_128061546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah wielrenners...
Zijn niet heel sterk...

Maar atletisch lichaam lijkt mij wel aantrekkelijk :) Echte bodybuilders zijn lomp en zwaar eigenlijk.
Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.
pi_128061573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Loverrrr het volgende:

[..]

echt? ik dacht dat je gluteus maximus en minimus dan spontaan in goud veranderde
Klopt!
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128061616
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef foknerd het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ts het over echte bodybuilders heeft, dat is inderdaad vaak niet mooi (publieke opinie). Er zit alleen nog een hele grens tussen iemand die de gym in gaat als uitlaatklep of iemand die aan niks anders meer denkt.
Ja je wordt niet zomaar hell's groot..

Daar moet je dagelijks voor naar de sportschool en enorm dedicated trainen + eten.
Als je een beetje aanbeunt dan zul je nooit een huge motherfucker worden.
Rustig aan.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:40:55 #49
351780 Piye
King of Kush
pi_128061621
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_128061672
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:

[..]

Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Dat is overduidelijk.
Rustig aan.
pi_128061696
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:

Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Ik heb het niet over topsporters. Gewoon over mensen die de sporten beoefenen. Ik hoef ook geen topsporter. Sowieso niet iemand die zijn hele levensstijl moet aanpassen aan een sport of andere hobby.
pi_128061746
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik hou sowieso niet van opgepompte lichamen, maar smaken verschillen. Als jij een andere sport beoefend zoals hardlopen, fietsen, voetballen, tennis, basketbal, zwemmen, etc. Dan krijg je ook als je dit regelmatig doet een atletisch lichaam.
Van zwemmen wel, ja. De rest valt tegen, maar dat ligt eraan wat jij onder atletisch verstaat.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:43:13 #53
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_128061753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:

[..]

Valt best wel tegen naar mijn idee. Sowieso de meeste topsporters hebben hun lichaam volgens mij ook grotendeels te danken aan trainen ernaast.
Inderdaad mijn punt. Maar de tendens is er om iedereen die het als amateur doet een domme tokkie te noemen, terwijl er naar mijn mening echt meer gebeurd dan dom met gewichten gooien.
pi_128061880
Mensen die fitness niet kunnen waarderen :')

Ga zelf maar elke dag in de gym gaan staan pijn lijden en een schema volgen en gezond eten

Voor de meeste mensen is fietsen al teveel moeite
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:45:32 #55
351780 Piye
King of Kush
pi_128061891
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over topsporters. Gewoon over mensen die de sporten beoefenen. Ik hoef ook geen topsporter. Sowieso niet iemand die zijn hele levensstijl moet aanpassen aan een sport of andere hobby.
Snap ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat veel van die sporten niet zo snel een atletisch lichaam zullen creeren. Of je moet alles dat geen overgewicht heeft als atletisch beschouwen en zelfs die zijn er zat. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef foknerd het volgende:

[..]

Inderdaad mijn punt. Maar de tendens is er om iedereen die het als amateur doet een domme tokkie te noemen, terwijl er naar mijn mening echt meer gebeurd dan dom met gewichten gooien.
Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan jezelf. Als jij gewoon afgetraind bent, zelfs als je dan echt opgepompt bent, maar wel een beetje inhoudelijke gesprekken kan voeren, zal je echt niet als domme tokkie bestempeld worden. Probleem is dat velen zo wel zijn en dus zo'n beeld creeren.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_128061904
TS is dik.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_128061907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Hugh_Myron het volgende:

Van zwemmen wel, ja. De rest valt tegen, maar dat ligt eraan wat jij onder atletisch verstaat.
Geen slappe plank en geen chubby. Gewoon dat je enige spiervorm kunt ontdekken. Een six-pack is sowieso overrated.
pi_128062046
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Geen slappe plank en geen chubby. Gewoon dat je enige spiervorm kunt ontdekken. Een six-pack is sowieso overrated.
Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128063037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.
Sport is meer dan alleen spiermassa kweken he ;)
pi_128063072
#zyzzbrah
pi_128063099
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Sport is meer dan alleen spiermassa kweken he ;)
Snap ik. Het is ook conditioneel, maar ze had het specifiek over een atletisch (ogend?) lichaam.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128063192
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Hugh_Myron het volgende:

Al die dingen die jij noemt zijn juist spiermassa-afbrekend.
Het gaat ook niet om spiermassa :D Het gaat er gewoon om dat iemand geen slap onsportief lichaam heeft. Als iemand sport dan heeft die persoon over het algemeen een bepaalde soepelheid in zijn bewegingen. Dat vind ik aantrekkelijk en dat is juist een afknapper als iemand dat niet heeft.
pi_128063234
En TS heeft wel iets zinnigs te zeggen tijdens een gesprek?
pi_128063291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Snap ik. Het is ook conditioneel, maar ze had het specifiek over een atletisch (ogend?) lichaam.
Daar zal ze dan ook de motoriek mee bedoelen van iemand denk ik..

Als je je hele leven al doet sporten/bewegen dan is je lichaam gezonder, leer je op jonge leeftijd sociale contacten opdoen (bij teamsport bv)...

Daarnaast kunnen mensen ook een atletische bouw hebben (lang en redelijk slank)..
pi_128063590
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om spiermassa :D Het gaat er gewoon om dat iemand geen slap onsportief lichaam heeft. Als iemand sport dan heeft die persoon over het algemeen een bepaalde soepelheid in zijn bewegingen. Dat vind ik aantrekkelijk en dat is juist een afknapper als iemand dat niet heeft.
sumo sumo
pi_128063626
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Daar zal ze dan ook de motoriek mee bedoelen van iemand denk ik..

Als je je hele leven al doet sporten/bewegen dan is je lichaam gezonder, leer je op jonge leeftijd sociale contacten opdoen (bij teamsport bv)...

Daarnaast kunnen mensen ook een atletische bouw hebben (lang en redelijk slank)..
Dat is zo, maar ik denk dat mensen die aan krachttraining doen gewoon wat kritischer zijn.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128063720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat is zo, maar ik denk dat mensen die aan krachttraining doen gewoon wat kritischer zijn.
Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukken :7
pi_128063749
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:

Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukken :7
Wat bedoel je dan? O-)
pi_128063766
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik ben dan ook breed geworden door te pushen en dan heb ik het niet over bankdrukken :7
Word je breed door te schijten dan?
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128063782
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Word je breed door te schijten dan?
:')
pi_128063809
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Word je breed door te schijten dan?
Op m'n hossel 24/7 sinds ik kon lopen :Y
pi_128063867
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef SchoneZoon het volgende:
En TS heeft wel iets zinnigs te zeggen tijdens een gesprek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')