Die worden specifiek doorverwezen naar een winderige campus, dit in het kader van de verheffing van de daklozen en de natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Toen ik laatst een klacht indiende over daklozen op mijn faculteit merkte ik daar weinig van.
Typisch weer, de gemeente doet niet waarvoor ze bestaat, namelijk orde scheppen in de samenleving.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die worden specifiek doorverwezen naar een winderige campus, dit in het kader van de verheffing van de daklozen en de natuurlijke selectie.
Correct. Te gevaarlijk voor de blauwen.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Correct. Te gevaarlijk voor de blauwen.
Ik maak altijd ruzie met de maakbare samenlevings-adeptenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:01 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Typisch weer, de gemeente doet niet waarvoor ze bestaat, namelijk orde scheppen in de samenleving.
Dat zou me niets verbazen, Brussel houdt zich totaal niet bezig met de hedendaagse noden van mensen, en negeert in het bijzonder de behoeften van jongeren met een technische achtergrond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef waht het volgende:
Over dertig jaar liggen we allemaal in de goot, krachtens een dictaat uit Brussel.k
Goede billenquote:
Die constatering is mij vreemd. Niets vervelender dan Brusselse recruiters.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, Brussel houdt zich totaal niet bezig met de hedendaagse noden van mensen, en negeert in het bijzonder de behoeften van jongeren met een technische achtergrond.
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak altijd ruzie met de maakbare samenlevings-adepten
Doordat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.
Ruraal Brabant zal daar verandering in brengen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.
Zolang er maar een nachtnettrein komt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ruraal Brabant zal daar verandering in brengen.
Ik heb u nochtans grof geld geboden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
Die constatering is mij vreemd. Niets vervelender dan Brusselse recruiters.
Brussel beloont in Belgische pralines.quote:
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen van een laagopgeleide als jij te nemen.
U moet toch weten dat ik enkel geïnteresseerd ben in edelmetalen. Geld verliest elke seconde aan waarde.quote:
Mijn taalbeheersing lijkt nochtans die van u te overtreffen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen van een laagopgeleide als jij te nemen.
Zou jij ook moeten doen. Heitje voor karweitje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Euribob het volgende:
De burgermannetjes zijn hier hun auto's aan het poetsen, wat een tering gepiep.
Anderen op hun taal wijzen is pas uitsloverij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Nochtans, au contraire en dergelijke gebruiken (als je geen Reya bent) lijkt een beetje op de uitsloverij van Voorschrift.
Ik ga al zeilschepen schrobben, ik hoef geen voorproefje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zou jij ook moeten doen. Heitje voor karweitje.
Klopt. Ik hoor er ook altijd een langgerekte Twentse oooooooo bijquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Nochtans, au contraire en dergelijke gebruiken (als je geen Reya bent) lijkt een beetje op de uitsloverij van Voorschrift.
Dergelijk taalgebruik is vaak een poging om hautain over te komen, maar dat vereist wel dat je ook daadwerkelijk in staat bent goed lopende zinnen te formuleren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Uitdrukkingen bestaan wel nog.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga al zeilschepen schrobben, ik hoef geen voorproefje.
Heitjes bestaan tegenwoordig niet meer, trouwens.
Als je voor een dubbeltje geboren bent misschien niet.quote:
Bron.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Nederlandse dag des oordeels?
Hoe kan het poetsen van een auto nu weer voor gepiep zorgen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Euribob het volgende:
De burgermannetjes zijn hier hun auto's aan het poetsen, wat een tering gepiep.
Met een spons.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kan het poetsen van een auto nu weer voor gepiep zorgen?
We kijken uit op rijtjeshuizen, dat is wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet in een rijtjeshuis wonen.
Het lijkt mij sterk dat je als je niet direct aan de straat woont je überhaupt last kan hebben van mensen die met een spons een minimaal geluid produceren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
We kijken uit op rijtjeshuizen, dat is wat anders.
Overhaaste conclusie van uw kant.
Het is een woonerf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je als je niet direct aan de straat woont je überhaupt last kan hebben van mensen die met een spons een minimaal geluid produceren.
Stalin een goede gozer noemen staat ook nog op mijn checklist.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Friek_ het volgende:
Milton Friedman verdedigen, dat lijkt me een prima plan voor vandaag.
Piept dat ook?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
Als Friek_ nu 3 straten verderop lag te neuken, dan had ik kunnen begrijpen dat je last zou hebben van het geluid.
Wat voor geluid dat is weet ik niet, maar ik kan mij zijn post over geluidsoverlast tijdens het neuken nog goed voor de geest halen.quote:
7,99 p/maandquote:
De Dijs moet z'n bek houden. Tot voor kort wist hij niet hoe hij een das moest dragen, net als die andere lullo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef Perrin het volgende:
Dijsselbloem haalt hard uit naar DNB - 'wat doen die mensen?'
De Dijs staat een beetje strak. Ongetwijfeld is ie aan vakantie toe, die arme man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef waht het volgende:
[..]
De Dijs moet z'n bek houden. Tot voor kort wist hij niet hoe hij een das moest dragen, net als die andere lullo.
Zo houdt 'ie het niet lang vol nee, hij zit doorgaans ook ietwat geïrriteerd bij interviews.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Dijs staat een beetje strak. Ongetwijfeld is ie aan vakantie toe, die arme man.
Tot dusver matig. Verkeerde doelgroep, gok ik.quote:
In ONZ is het tegenwoordig altijd afwachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tot dusver matig. Verkeerde doelgroep, gok ik.
Dat blijkt, veel verder dan wat WO2-insinuaties komen ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In ONZ is het tegenwoordig altijd afwachten
Je "Wir leben Autos" vond ik wel briljant trouwensquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat blijkt, veel verder dan wat WO2-insinuaties komen ze niet.
Misschien dat Obama er onder druk van GM van maakt "Wir leberen Autos", dat zou helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je "Wir leben Autos" vond ik wel briljant trouwens
Zoveel bijzonder is dat ook weer niet. Normaalgesproken zit er een dementerende bejaarde in.quote:
Ik wilde er niet op reageren, omdat het te makkelijk is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoveel bijzonder is dat ook weer niet. Normaalgesproken zit er een dementerende bejaarde in.
Een priester zal u swaffelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoveel bijzonder is dat ook weer niet. Normaalgesproken zit er een dementerende bejaarde in.
Helaas heb ik Jezus al lang afgezworen en zal er een oog-om-oog reactie volgen.quote:
Wiens......quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tijdens zo'n karavaan met vrachtwagens waar een downie mee mag hebben ze ook geregeld problemen, sommige mensen willen niet meer uit de vrachtwagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie zich vastzuigt aan het raam niet, nee
Bah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas heb ik Jezus al lang afgezworen en zal er een oog-om-oog reactie volgen.
Allemaal evenveel kansen.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Friek_ het volgende:
Meer ongelijkheid, dat doet onze maatschappij pas goed.
De getalendeerden en ijverigen moeten beloond worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Friek_ het volgende:
Meer ongelijkheid, dat doet onze maatschappij pas goed.
Sociale zekerheid afschaffen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
De getalendeerden en ijverigen moeten beloond worden.
Dat ongelijkheid onstaat komt primair door hen die achter geraken.
Versoberen is het sleutelwoord.quote:
Sociale zekerheid is een misplaatste term als ruim 30% van de Nederlanders aan het staatsinfuus hangt.quote:
Goed plan. Gewoon je risico's verzekeren op de vrije markt.quote:
Het is een vakantielening met de toekomst als onderpand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociale zekerheid is een misplaatste term als ruim 30% van de Nederlanders aan het staatsinfuus hangt.
Het is waar. Life is what you make it.quote:
Staatsinfuus is niets anders dan teren op andermans zak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociale zekerheid is een misplaatste term als ruim 30% van de Nederlanders aan het staatsinfuus hangt.
Een consumptief krediet met een (ongeboren) kind als gegijzeld onderhandelingsproduct.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een vakantielening met de toekomst als onderpand.
Wat gaat een in Afrika geboren HIV-geïnfecteerde baby zoal van z'n leven maken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is waar. Life is what you make it.
Of teren op je eigen zak, een zorgtoeslag betalen met je eigen IB, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Staatsinfuus is niets anders dan teren op andermans zak.
Je levert wat in, maar krijgt er een mooie maatschappij voor terug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Staatsinfuus is niets anders dan teren op andermans zak.
Voorts noemen we dit sociaal omdat mensen tot inspanning dwingen onmenselijk is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een consumptief krediet met een (ongeboren) kind als gegijzeld onderhandelingsproduct.
Vraag dat aan hem als hij wat groter is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat gaat een in Afrika geboren HIV-geïnfecteerde baby zoal van z'n leven maken?
Reclamemodel voor Orange Babies, later Koningin Julia, vervolgens Pink Ribbon en aan het eind van de carriere Terre des Hommes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat gaat een in Afrika geboren HIV-geïnfecteerde baby zoal van z'n leven maken?
Dat heet sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of teren op je eigen zak, een zorgtoeslag betalen met je eigen IB, bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Reclamemodel voor Orange Babies, later Koningin Julia, vervolgens Pink Ribbon en aan het eind van de carriere Terre des Hommes.
Die sterft voordat hij twee is, blanke boef die je d'r bent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vraag dat aan hem als hij wat groter is.
Grappenmaker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je levert wat in, maar krijgt er een mooie maatschappij voor terug.
On-men-se-lijk. Werken met behoud van een uitkering al helemaal, een uitkering is immers een onvervreemdbaar recht dat je aan niemand anders te danken hebt, behalve jezelf en die zakkenwassers van de UWV.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef waht het volgende:
[..]
Voorts noemen we dit sociaal omdat mensen tot inspanning dwingen onmenselijk is.
Dan lost dat probleem dus vanzelf op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef waht het volgende:
[..]
Die sterft voordat hij twee is, blanke boef die je d'r bent.
Dat komt nogal vaak voor, kijk naar het rapport van Van Dijkhuizen.quote:
En de staat die de ruifvullers dwingt hun verdiensten af te staan. Niksnutten hebben zo hun eigen slaven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
On-men-se-lijk. Werken met behoud van een uitkering al helemaal, een uitkering is immers een onvervreemdbaar recht dat je aan niemand anders te danken hebt, behalve jezelf en die zakkenwassers van de UWV.
Het had nog mooier kunnen wezenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, het is heerlijk vertoeven in Nederland.
Nutteloos rondpompen van geld met bij iedere handeling een begerige ambtenaar die er zijn deel van af snoept.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat komt nogal vaak voor, kijk naar het rapport van Van Dijkhuizen.
300% meer ouderenkorting, 90% meer arbeidskorting, 87% meer kindertoeslag, maar wel de eerste schijven verhogen.
In de ultieme linkse staat heeft iedereen een uitkering.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:11 schreef waht het volgende:
Ik wacht op commentaar van linksen die dit land zo spoedig mogelijk willen vernietigen.
Afpersing noem je dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nutteloos rondpompen van geld met bij iedere handeling een begerige ambtenaar die er zijn deel van af snoept.
Een tarief van 10% en niet huilen bij de staat als het eens een keer tegenzit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat misschien wel. Toptarief mag wel naar 50%. Brengt nog meer op ook.
50% is net niets, dan kan je de HRA er nog niet vanaf halen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat misschien wel. Toptarief mag wel naar 50%. Brengt nog meer op ook.
Een basisinkomen en alle andere toeslagen en zooi afschaffen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een tarief van 10% en niet huilen bij de staat als het eens een keer tegenzit.
Waar komt dat basisinkomen vandaan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een basisinkomen en alle andere toeslagen en zooi afschaffen.
Hoe hoog moet het basisinkomen zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef robin007bond het volgende:
Toch vraag ik me af wat voor belastingen geheven moeten worden om dat basisinkomen te kunnen betalen.
Belasting.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waar komt dat basisinkomen vandaan?
En is het basisinkomen belastbaarquote:
Wat vind jij redelijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe hoog moet het basisinkomen zijn?
250 euro? 500 euro?
Het is dan ook het basisinkomen, dus je kan er lekker bij gaan schnabbelen en je hoeft niets te melden aan het UWVquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij redelijk?
Als het op het huidige bijstandsniveau zou zitten valt dat echt niet te bekostigen lijkt me. ¤500 kun je lastig van rondkomen vrees ik.
Er zijn ook mensen die echt niets kunnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is dan ook het basisinkomen, dus je kan er lekker bij gaan schnabbelen en je hoeft niets te melden aan het UWV.
Dan gaan ineens een hoop basisinkomers bijverdienen als schoonmaakster, klusser of tuinman.
500 bijverdienen is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij redelijk?
Als het op het huidige bijstandsniveau zou zitten valt dat echt niet te bekostigen lijkt me. ¤500 kun je lastig van rondkomen vrees ik.
Klopt, maar daar kunnen we een maximum aan stellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die echt niets kunnen.![]()
Hmmm hmmm
Nee, dat zie je verkeerd, die missen een passende uitdagingquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmmm hmmm
Zeker niet als netto = bruto.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
500 bijverdienen is niet zo moeilijk.
Niet altijd iets niet doen omdat een paar mensen eigenlijk een amoebe blijken te zijn. Die kleine groep nuttelozen gijzelt iedere verandering.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmmm hmmm
Ach, het blijven extremistische mafklappers met z'n allen. Zo'n coalitie gaat gewoon lekker kapot aan ruzie en gedonder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk vind ik het best grappig dat Wilders vriendjes aan het worden is met nationalisten in andere landen. Nationalisten aller landen, verenigt u!
Dat moet toch enige argwaan wekken.
Oh ja, die mochten gewoon wegrotten toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet altijd iets niet doen omdat een paar mensen eigenlijk een amoebe blijken te zijn. Die kleine groep nuttelozen gijzelt iedere verandering.
U hebt het wel over de stamgasten van deze kroeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet altijd iets niet doen omdat een paar mensen eigenlijk een amoebe blijken te zijn. Die kleine groep nuttelozen gijzelt iedere verandering.
Ik zie al een internationale nationalistenconferentie komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk vind ik het best grappig dat Wilders vriendjes aan het worden is met nationalisten in andere landen. Nationalisten aller landen, verenigt u!
Nog even en ze beginnen over een verenigd Europa. Ein Reich ein..... Of, wacht even.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Van u wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh ja, die mochten gewoon wegrotten toch?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nog even en ze beginnen over een verenigd Europa. Ein Reich ein..... Of, wacht even.
Ook vaak dicht bij zee, complot?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:39 schreef Webschip het volgende:
Wel typisch dat landen hun kerncentrales vaak nabij de grens bouwen.
Eerst eens kijken hoeveel dat er werkelijk blijken te zijn. En ja. Ook zij zullen de tering naar de nering moeten zetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh ja, die mochten gewoon wegrotten toch?
En toch is het wel heel sneu voor die mensen. Ze hebben er ook niet voor gekozen om gehandicapt geboren te zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Correct. Heel sneu. Arme gehandicapten in alle 264 landen waar geen verzorgingsstaat is zoals hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En toch is het wel heel sneu voor die mensen. Ze hebben er ook niet voor gekozen om gehandicapt geboren te zijn bijvoorbeeld.
Mooi toch dat wij de welvaart hebben om ze ook een normaal leven te gunnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Heel sneu. Arme gehandicapten in alle 264 landen waar geen verzorgingsstaat is zoals hier.
Ook heel sneu dat ze daar geen HRA kennen zoals hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Heel sneu. Arme gehandicapten in alle 264 landen waar geen verzorgingsstaat is zoals hier.
We kunnen twee basisinkomens gaan hanterenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi toch dat wij de welvaart hebben om ze ook een normaal leven te gunnen.
Tevens gangmaker op POL-meets:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
Mladic zou ook een goede POL-mod zijn.
Daarom zijn er in andere landen ook geen villa's. Het wordt niet gestimuleerd, dus het kan niet bestaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook heel sneu dat ze daar geen HRA kennen zoals hier.
We zochten nog een opvolger van VS, dus bij deze hebben we nu gevonden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Tevens gangmaker op POL-meets:
[ afbeelding ]
Mladic is verstandig genoeg om niet bij de VVD te zitten, om te beginnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zochten nog een opvolger van VS, dus bij deze hebben we nu gevonden.
Ik ben benieuwd welke verschillen er tussen de twee heren zijn.
Precies. Geen HRA en een groot gebrek aan villa's daar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom zijn er in andere landen ook geen villa's. Het wordt niet gestimuleerd, dus het kan niet bestaan.
Dus ambtenaren met een baan krijgen ook het basisinkomen van 750 euro? Want die hebben weliswaar werk, echter kunnen ze ook aantoonbaar niets.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen twee basisinkomens gaan hanteren.
Een van 750 en een van 250. De eerste voor mensen die aantoonbaar niets kunnen (volledig arbeidsongeschikt) en 250 voor de rest. Dan denk ik aan een verdeling 95 - 5.
Een ster op zijn shirt in plaats van een ster op zijn auto.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zochten nog een opvolger van VS, dus bij deze hebben we nu gevonden.
Ik ben benieuwd welke verschillen er tussen de twee heren zijn.
Er staat 'rijk' in je ondertitel, bankiersvriendje.quote:
Helaas. Gemoedsbezwaarden kunnen alleen opteren uitgesloten te worden van een basisinkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus ambtenaren met een baan krijgen ook het basisinkomen van 750 euro? Want die hebben weliswaar werk, echter kunnen ze ook aantoonbaar niets.
Hou het een beetje netjes, hè?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een ster op zijn shirt in plaats van een ster op zijn auto.
Scherp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een ster op zijn shirt in plaats van een ster op zijn auto.
Wegrotten dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eerst eens kijken hoeveel dat er werkelijk blijken te zijn. En ja. Ook zij zullen de tering naar de nering moeten zetten.
Dit was heel netjes, uw insinuatie is het onnetst van alles!quote:
Het is zo netjes als je het bedoelt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit was heel netjes, uw insinuatie is het onnetst van alles!
De mensen hier missen de familie Hoessein.quote:
Ik zet thuis ook altijd de tering naar de nering maar heb niet het gevoel dat ik aan het wegrotten ben. Vanwaar deze zwart/wit conclusie?quote:
Herintegratie in het hiernamaals.quote:
Het ging over deze sterren:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is zo netjes als je het bedoelt.
Uday was wel een gezellige vent.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef waht het volgende:
[..]
De mensen hier missen de familie Hoessein.
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Uday was wel een gezellige vent.....
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Van mij hoeft niemand weg te rotten.
Mensen die aantoonbaar niets kunnen repatriëren wij naar Drenthe. Dit schrikbeeld zou voldoende moeten zijn.
Ook als dubbelganger had je het zwaar....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.
Sinds wanneer wil jouw volk voor het OV betalen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
Je kunt bij arriva alleen betalen met briefjes van 5 en 10. Hoger nemen ze niet aan.
Sowieso moet je ook geen dochter nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafelquote:
Ik rij als student inderdaad gratis mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jouw volk voor het OV betalen?
Kunnen ze daar lekker gaan wandelen met de rest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Van mij hoeft niemand weg te rotten.
Mensen die aantoonbaar niets kunnen repatriëren wij naar Drenthe. Dit schrikbeeld zou voldoende moeten zijn.
Dan hoef je je ook niet druk te maken over kleingeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik rij als student inderdaad gratis mee.
Gefeliciteerdquote:
Die uitkering is speciaal voor Bram_van_Loon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafel.
Het is niet gezond om je dochter te nemen. Strafbaar bovendien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso moet je ook geen dochter nemen.
Gezien je roerharde uitspraken over dit onderwerp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zet thuis ook altijd de tering naar de nering maar heb niet het gevoel dat ik aan het wegrotten ben. Vanwaar deze zwart/wit conclusie?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is niet gezond om je dochter te nemen. Strafbaar bovendien.
Om hem te pleasenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die uitkering is speciaal voor Bram_van_Loon?
Hij kan hard roeren, die Paper_Tiger.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien je roerharde uitspraken over dit onderwerp.
We gaan ze i.i.g. geen bezigheidstherapie meer geven a 2 ton per stuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien je roerharde uitspraken over dit onderwerp.
In fecaliën?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij kan hard roeren, die Paper_Tiger.
Zo is dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen in de oorspronkelijke behuizing.quote:
Had je maar een eigen huis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen in de oorspronkelijke behuizing.
Verklap dat maar niet aan Bram.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafel.
Klote autocorrect.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het Hollandse equivalent van een Ataturk-liefhebber?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De schoonfamilie bestaat uit Ataturk-liefhebbers.
Zo ging dat liedje niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een blonde hoer om te neuken....
Helaas, hij is gebonden aan de regio Eindhoven.quote:
Wilders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is het Hollandse equivalent van een Ataturk-liefhebber?
Bestaat natuurlijk niet. Nogal een unieke situatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is het Hollandse equivalent van een Ataturk-liefhebber?
Dat zegt 'ie altijd, geloof er niks van.quote:
De Hollandse benadering dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bestaat natuurlijk niet. Nogal een unieke situatie.
Dat is lullig. Niet iedereen is zo fortuinlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
Ja het is leuk, ik raad iedereen aan oom te worden!
Zou jij een Bram_van_Loon op je afdeling willen hebben? Die gast werkt niet maar loopt de helft van de tijd te klagen over hetgeen waar hij recht op meent te hebben en de andere helft van de tijd op Fok! te posten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, hij is gebonden aan de regio Eindhoven.
Ik heb hem ook maar niet verklapt dat een vriendje van de TU Delft een stage- en huisvestigingsvergoeding krijgt om bij ASML te werken. Dat zou er ongetwijfeld niet inkunnen bij hem.
Stuur hem maar naar een Drents gemeentehuis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij een Bram_van_Loon op je afdeling willen hebben? Die gast werkt niet maar loopt de helft van de tijd te klagen over hetgeen waar hij recht op meent te hebben en de andere helft van de tijd op Fok! te posten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bestaat natuurlijk niet. Nogal een unieke situatie.
Hmmm.quote:
Nee, maar ik vind zijn vak dan ook niet boeiend, dus die kans zit er niet inquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij een Bram_van_Loon op je afdeling willen hebben? Die gast werkt niet maar loopt de helft van de tijd te klagen over hetgeen waar hij recht op meent te hebben en de andere helft van de tijd op Fok! te posten.
Meteen over concentratiekampen beginnen is ook niet netjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Stuur hem maar naar een Drents gemeentehuis.
Ook de afdeling van Bram_van_Loon zal een uitvreter als baas hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind zijn vak dan ook niet boeiend, dus die kans zit er niet in.
De sociaal-conservatieve tak van D66.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hmmm.
Nationalistisch. Geen religie in politiek. Zuipen. Links. Seculier maar ook moslim.
Nee, kan er niks van maken.
Ik ben dan ook niet netjes. Netjes is voor sukkels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meteen over concentratiekampen beginnen is ook niet netjes.
Agreed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet netjes. Netjes is voor sukkels.
Schande!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, hij is gebonden aan de regio Eindhoven.
Ik heb hem ook maar niet verklapt dat een vriendje van de TU Delft een stage- en huisvestigingsvergoeding krijgt om bij ASML te werken. Dat zou er ongetwijfeld niet inkunnen bij hem.
quote:
Tofik Dibi was in opleiding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hmmm.
Nationalistisch. Geen religie in politiek. Zuipen. Links. Seculier maar ook moslim.
Nee, kan er niks van maken.
Sociaal rechts als in.. ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Economisch links, sociaal rechts. Tofik past daar niet echt bij.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
Op Sicilië zijn zeventien politici, hoge ambtenaren en managers aangehouden op verdenking van corruptie. In totaal is 15 miljoen euro, voor de scholing van 1500 jonge werklozen, grotendeels verdwenen. Slechts 18 jongeren zijn nu aan het werk. Het geld werd volgens de Italiaanse kranten vooral besteed aan diners, reisjes, cadeaus en escortdames.
Nu dat Haagse volk nog ophalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
Op Sicilië zijn zeventien politici, hoge ambtenaren en managers aangehouden op verdenking van corruptie. In totaal is 15 miljoen euro, voor de scholing van 1500 jonge werklozen, grotendeels verdwenen. Slechts 18 jongeren zijn nu aan het werk. Het geld werd volgens de Italiaanse kranten vooral besteed aan diners, reisjes, cadeaus en escortdames.
Dat zou nog kunnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen twee basisinkomens gaan hanteren.
Een van 750 en een van 250. De eerste voor mensen die aantoonbaar niets kunnen (volledig arbeidsongeschikt) en 250 voor de rest. Dan denk ik aan een verdeling 95 - 5.
Bedoel je niet snoopy?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef TitusPullo het volgende:
Hallo, Ik zoek een cabaretfragment waarin Hans Teeuwen Poepie zegt. Waarschijnlijk uit Mannen van de radio.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef TitusPullo het volgende:
Hallo, Ik zoek een cabaretfragment waarin Hans Teeuwen Poepie zegt. Waarschijnlijk uit Mannen van de radio.
#OMGquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
Femke Halsema (@FemkeHalsema) heeft getweet om 8:19 PM on wo, jun. 19, 2013:Wat een ongelooflijke blamage: #Lagarde schreef Sarkozy een kruiperig briefje 'Ik ben er om je te dienen' & 'Gebruik me zo lang als nodig'.
Gefeliciteerd D_G!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee dat doet alleen de Yoki Kater.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Iemand feliciteren omdat hij oom is geworden.![]()
Jullie klappen zeker ook als het vliegtuig geland is?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik klap elke keer als jij hier iets post.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
B_A heeft wel een punt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik klap elke keer als jij hier iets post.
Libertariërs mogen geen mening hebben, dat is immers het initiëren van geweld.quote:
Ik heb een gastoeter klaarstaan voor al jouw posts.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik klap elke keer als jij hier iets post.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een gastoeter klaarstaan voor al jouw posts.
Mooi zo, lekker voor je buren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een gastoeter klaarstaan voor al jouw posts.
#YOLO (You Only Loes Once)quote:
Loesje, van al die vervelende teksten.quote:
De vrouwelijke helft van je moeder.quote:
Jouw vader dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De vrouwelijke helft van je moeder.
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou die Loesje haar lichaamsbeharing netjes bijhouden?
Volgens mij kan hij onmogelijk niet de helft van je ouders zijn.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je misschien voor de beeldvorming een afbeelding posten?
Dat was ik, ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij was trouwens toch ook kaal, dik en lelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |