Eerst eens kijken hoeveel dat er werkelijk blijken te zijn. En ja. Ook zij zullen de tering naar de nering moeten zetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh ja, die mochten gewoon wegrotten toch?
En toch is het wel heel sneu voor die mensen. Ze hebben er ook niet voor gekozen om gehandicapt geboren te zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet altijd iets niet doen omdat een paar mensen eigenlijk een amoebe blijken te zijn. Die kleine groep nuttelozen gijzelt iedere verandering.
Correct. Heel sneu. Arme gehandicapten in alle 264 landen waar geen verzorgingsstaat is zoals hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En toch is het wel heel sneu voor die mensen. Ze hebben er ook niet voor gekozen om gehandicapt geboren te zijn bijvoorbeeld.
Mooi toch dat wij de welvaart hebben om ze ook een normaal leven te gunnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Heel sneu. Arme gehandicapten in alle 264 landen waar geen verzorgingsstaat is zoals hier.
Ook heel sneu dat ze daar geen HRA kennen zoals hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Heel sneu. Arme gehandicapten in alle 264 landen waar geen verzorgingsstaat is zoals hier.
We kunnen twee basisinkomens gaan hanterenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi toch dat wij de welvaart hebben om ze ook een normaal leven te gunnen.
Tevens gangmaker op POL-meets:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
Mladic zou ook een goede POL-mod zijn.
Daarom zijn er in andere landen ook geen villa's. Het wordt niet gestimuleerd, dus het kan niet bestaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook heel sneu dat ze daar geen HRA kennen zoals hier.
We zochten nog een opvolger van VS, dus bij deze hebben we nu gevonden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Tevens gangmaker op POL-meets:
[ afbeelding ]
Mladic is verstandig genoeg om niet bij de VVD te zitten, om te beginnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zochten nog een opvolger van VS, dus bij deze hebben we nu gevonden.
Ik ben benieuwd welke verschillen er tussen de twee heren zijn.
Precies. Geen HRA en een groot gebrek aan villa's daar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom zijn er in andere landen ook geen villa's. Het wordt niet gestimuleerd, dus het kan niet bestaan.
Dus ambtenaren met een baan krijgen ook het basisinkomen van 750 euro? Want die hebben weliswaar werk, echter kunnen ze ook aantoonbaar niets.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen twee basisinkomens gaan hanteren.
Een van 750 en een van 250. De eerste voor mensen die aantoonbaar niets kunnen (volledig arbeidsongeschikt) en 250 voor de rest. Dan denk ik aan een verdeling 95 - 5.
Een ster op zijn shirt in plaats van een ster op zijn auto.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We zochten nog een opvolger van VS, dus bij deze hebben we nu gevonden.
Ik ben benieuwd welke verschillen er tussen de twee heren zijn.
Er staat 'rijk' in je ondertitel, bankiersvriendje.quote:
Helaas. Gemoedsbezwaarden kunnen alleen opteren uitgesloten te worden van een basisinkomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus ambtenaren met een baan krijgen ook het basisinkomen van 750 euro? Want die hebben weliswaar werk, echter kunnen ze ook aantoonbaar niets.
Hou het een beetje netjes, hè?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een ster op zijn shirt in plaats van een ster op zijn auto.
Scherp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een ster op zijn shirt in plaats van een ster op zijn auto.
Wegrotten dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eerst eens kijken hoeveel dat er werkelijk blijken te zijn. En ja. Ook zij zullen de tering naar de nering moeten zetten.
Dit was heel netjes, uw insinuatie is het onnetst van alles!quote:
Het is zo netjes als je het bedoelt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit was heel netjes, uw insinuatie is het onnetst van alles!
De mensen hier missen de familie Hoessein.quote:
Ik zet thuis ook altijd de tering naar de nering maar heb niet het gevoel dat ik aan het wegrotten ben. Vanwaar deze zwart/wit conclusie?quote:
Herintegratie in het hiernamaals.quote:
Het ging over deze sterren:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is zo netjes als je het bedoelt.
Uday was wel een gezellige vent.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef waht het volgende:
[..]
De mensen hier missen de familie Hoessein.
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Uday was wel een gezellige vent.....
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Van mij hoeft niemand weg te rotten.
Mensen die aantoonbaar niets kunnen repatriëren wij naar Drenthe. Dit schrikbeeld zou voldoende moeten zijn.
Ook als dubbelganger had je het zwaar....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.
Sinds wanneer wil jouw volk voor het OV betalen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
Je kunt bij arriva alleen betalen met briefjes van 5 en 10. Hoger nemen ze niet aan.
Sowieso moet je ook geen dochter nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafelquote:
Ik rij als student inderdaad gratis mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jouw volk voor het OV betalen?
Kunnen ze daar lekker gaan wandelen met de rest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Van mij hoeft niemand weg te rotten.
Mensen die aantoonbaar niets kunnen repatriëren wij naar Drenthe. Dit schrikbeeld zou voldoende moeten zijn.
Dan hoef je je ook niet druk te maken over kleingeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik rij als student inderdaad gratis mee.
Gefeliciteerdquote:
Die uitkering is speciaal voor Bram_van_Loon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |