Het is zo netjes als je het bedoelt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit was heel netjes, uw insinuatie is het onnetst van alles!
De mensen hier missen de familie Hoessein.quote:
Ik zet thuis ook altijd de tering naar de nering maar heb niet het gevoel dat ik aan het wegrotten ben. Vanwaar deze zwart/wit conclusie?quote:
Herintegratie in het hiernamaals.quote:
Het ging over deze sterren:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is zo netjes als je het bedoelt.
Uday was wel een gezellige vent.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef waht het volgende:
[..]
De mensen hier missen de familie Hoessein.
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Uday was wel een gezellige vent.....
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Van mij hoeft niemand weg te rotten.
Mensen die aantoonbaar niets kunnen repatriëren wij naar Drenthe. Dit schrikbeeld zou voldoende moeten zijn.
Ook als dubbelganger had je het zwaar....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.
Sinds wanneer wil jouw volk voor het OV betalen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
Je kunt bij arriva alleen betalen met briefjes van 5 en 10. Hoger nemen ze niet aan.
Sowieso moet je ook geen dochter nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht wat minder voor je dochter, maar over het algemeen gezellig inderdaad.
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafelquote:
Ik rij als student inderdaad gratis mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jouw volk voor het OV betalen?
Kunnen ze daar lekker gaan wandelen met de rest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
Van mij hoeft niemand weg te rotten.
Mensen die aantoonbaar niets kunnen repatriëren wij naar Drenthe. Dit schrikbeeld zou voldoende moeten zijn.
Dan hoef je je ook niet druk te maken over kleingeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik rij als student inderdaad gratis mee.
Gefeliciteerdquote:
Die uitkering is speciaal voor Bram_van_Loon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |