Het is niet gezond om je dochter te nemen. Strafbaar bovendien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso moet je ook geen dochter nemen.
Gezien je roerharde uitspraken over dit onderwerp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zet thuis ook altijd de tering naar de nering maar heb niet het gevoel dat ik aan het wegrotten ben. Vanwaar deze zwart/wit conclusie?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is niet gezond om je dochter te nemen. Strafbaar bovendien.
Om hem te pleasenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die uitkering is speciaal voor Bram_van_Loon?
Hij kan hard roeren, die Paper_Tiger.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien je roerharde uitspraken over dit onderwerp.
We gaan ze i.i.g. geen bezigheidstherapie meer geven a 2 ton per stuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien je roerharde uitspraken over dit onderwerp.
In fecaliën?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij kan hard roeren, die Paper_Tiger.
Zo is dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen in de oorspronkelijke behuizing.quote:
Had je maar een eigen huis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen in de oorspronkelijke behuizing.
Verklap dat maar niet aan Bram.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is 250 euro ook voldoende voor een gerieflijk leven met een vrijstaande huurwoning en elke dag vers voedsel op tafel.
Klote autocorrect.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het Hollandse equivalent van een Ataturk-liefhebber?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De schoonfamilie bestaat uit Ataturk-liefhebbers.
Zo ging dat liedje niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een blonde hoer om te neuken....
Helaas, hij is gebonden aan de regio Eindhoven.quote:
Wilders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is het Hollandse equivalent van een Ataturk-liefhebber?
Bestaat natuurlijk niet. Nogal een unieke situatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef waht het volgende:
[..]
Wat is het Hollandse equivalent van een Ataturk-liefhebber?
Dat zegt 'ie altijd, geloof er niks van.quote:
De Hollandse benadering dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bestaat natuurlijk niet. Nogal een unieke situatie.
Dat is lullig. Niet iedereen is zo fortuinlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
Ja het is leuk, ik raad iedereen aan oom te worden!
Zou jij een Bram_van_Loon op je afdeling willen hebben? Die gast werkt niet maar loopt de helft van de tijd te klagen over hetgeen waar hij recht op meent te hebben en de andere helft van de tijd op Fok! te posten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, hij is gebonden aan de regio Eindhoven.
Ik heb hem ook maar niet verklapt dat een vriendje van de TU Delft een stage- en huisvestigingsvergoeding krijgt om bij ASML te werken. Dat zou er ongetwijfeld niet inkunnen bij hem.
Stuur hem maar naar een Drents gemeentehuis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij een Bram_van_Loon op je afdeling willen hebben? Die gast werkt niet maar loopt de helft van de tijd te klagen over hetgeen waar hij recht op meent te hebben en de andere helft van de tijd op Fok! te posten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bestaat natuurlijk niet. Nogal een unieke situatie.
Hmmm.quote:
Nee, maar ik vind zijn vak dan ook niet boeiend, dus die kans zit er niet inquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij een Bram_van_Loon op je afdeling willen hebben? Die gast werkt niet maar loopt de helft van de tijd te klagen over hetgeen waar hij recht op meent te hebben en de andere helft van de tijd op Fok! te posten.
Meteen over concentratiekampen beginnen is ook niet netjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Stuur hem maar naar een Drents gemeentehuis.
Ook de afdeling van Bram_van_Loon zal een uitvreter als baas hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind zijn vak dan ook niet boeiend, dus die kans zit er niet in.
De sociaal-conservatieve tak van D66.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hmmm.
Nationalistisch. Geen religie in politiek. Zuipen. Links. Seculier maar ook moslim.
Nee, kan er niks van maken.
Ik ben dan ook niet netjes. Netjes is voor sukkels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meteen over concentratiekampen beginnen is ook niet netjes.
Agreed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet netjes. Netjes is voor sukkels.
Schande!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas, hij is gebonden aan de regio Eindhoven.
Ik heb hem ook maar niet verklapt dat een vriendje van de TU Delft een stage- en huisvestigingsvergoeding krijgt om bij ASML te werken. Dat zou er ongetwijfeld niet inkunnen bij hem.
quote:
Tofik Dibi was in opleiding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hmmm.
Nationalistisch. Geen religie in politiek. Zuipen. Links. Seculier maar ook moslim.
Nee, kan er niks van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |