Die worden specifiek doorverwezen naar een winderige campus, dit in het kader van de verheffing van de daklozen en de natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Toen ik laatst een klacht indiende over daklozen op mijn faculteit merkte ik daar weinig van.
Typisch weer, de gemeente doet niet waarvoor ze bestaat, namelijk orde scheppen in de samenleving.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die worden specifiek doorverwezen naar een winderige campus, dit in het kader van de verheffing van de daklozen en de natuurlijke selectie.
Correct. Te gevaarlijk voor de blauwen.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Correct. Te gevaarlijk voor de blauwen.
Ik maak altijd ruzie met de maakbare samenlevings-adeptenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:01 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Typisch weer, de gemeente doet niet waarvoor ze bestaat, namelijk orde scheppen in de samenleving.
Dat zou me niets verbazen, Brussel houdt zich totaal niet bezig met de hedendaagse noden van mensen, en negeert in het bijzonder de behoeften van jongeren met een technische achtergrond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef waht het volgende:
Over dertig jaar liggen we allemaal in de goot, krachtens een dictaat uit Brussel.k
Goede billenquote:
Die constatering is mij vreemd. Niets vervelender dan Brusselse recruiters.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, Brussel houdt zich totaal niet bezig met de hedendaagse noden van mensen, en negeert in het bijzonder de behoeften van jongeren met een technische achtergrond.
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak altijd ruzie met de maakbare samenlevings-adepten
Doordat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.
Ruraal Brabant zal daar verandering in brengen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.
Zolang er maar een nachtnettrein komt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ruraal Brabant zal daar verandering in brengen.
Ik heb u nochtans grof geld geboden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
Die constatering is mij vreemd. Niets vervelender dan Brusselse recruiters.
Brussel beloont in Belgische pralines.quote:
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen van een laagopgeleide als jij te nemen.
U moet toch weten dat ik enkel geïnteresseerd ben in edelmetalen. Geld verliest elke seconde aan waarde.quote:
Mijn taalbeheersing lijkt nochtans die van u te overtreffen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen van een laagopgeleide als jij te nemen.
Zou jij ook moeten doen. Heitje voor karweitje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Euribob het volgende:
De burgermannetjes zijn hier hun auto's aan het poetsen, wat een tering gepiep.
Anderen op hun taal wijzen is pas uitsloverij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Nochtans, au contraire en dergelijke gebruiken (als je geen Reya bent) lijkt een beetje op de uitsloverij van Voorschrift.
Ik ga al zeilschepen schrobben, ik hoef geen voorproefje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zou jij ook moeten doen. Heitje voor karweitje.
Klopt. Ik hoor er ook altijd een langgerekte Twentse oooooooo bijquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Nochtans, au contraire en dergelijke gebruiken (als je geen Reya bent) lijkt een beetje op de uitsloverij van Voorschrift.
Dergelijk taalgebruik is vaak een poging om hautain over te komen, maar dat vereist wel dat je ook daadwerkelijk in staat bent goed lopende zinnen te formuleren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Uitdrukkingen bestaan wel nog.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga al zeilschepen schrobben, ik hoef geen voorproefje.
Heitjes bestaan tegenwoordig niet meer, trouwens.
Als je voor een dubbeltje geboren bent misschien niet.quote:
Bron.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Nederlandse dag des oordeels?
Hoe kan het poetsen van een auto nu weer voor gepiep zorgen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Euribob het volgende:
De burgermannetjes zijn hier hun auto's aan het poetsen, wat een tering gepiep.
Met een spons.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kan het poetsen van een auto nu weer voor gepiep zorgen?
We kijken uit op rijtjeshuizen, dat is wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet in een rijtjeshuis wonen.
Het lijkt mij sterk dat je als je niet direct aan de straat woont je überhaupt last kan hebben van mensen die met een spons een minimaal geluid produceren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
We kijken uit op rijtjeshuizen, dat is wat anders.
Overhaaste conclusie van uw kant.
Het is een woonerf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je als je niet direct aan de straat woont je überhaupt last kan hebben van mensen die met een spons een minimaal geluid produceren.
Stalin een goede gozer noemen staat ook nog op mijn checklist.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Friek_ het volgende:
Milton Friedman verdedigen, dat lijkt me een prima plan voor vandaag.
Piept dat ook?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
Als Friek_ nu 3 straten verderop lag te neuken, dan had ik kunnen begrijpen dat je last zou hebben van het geluid.
Wat voor geluid dat is weet ik niet, maar ik kan mij zijn post over geluidsoverlast tijdens het neuken nog goed voor de geest halen.quote:
7,99 p/maandquote:
De Dijs moet z'n bek houden. Tot voor kort wist hij niet hoe hij een das moest dragen, net als die andere lullo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef Perrin het volgende:
Dijsselbloem haalt hard uit naar DNB - 'wat doen die mensen?'
De Dijs staat een beetje strak. Ongetwijfeld is ie aan vakantie toe, die arme man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef waht het volgende:
[..]
De Dijs moet z'n bek houden. Tot voor kort wist hij niet hoe hij een das moest dragen, net als die andere lullo.
Zo houdt 'ie het niet lang vol nee, hij zit doorgaans ook ietwat geïrriteerd bij interviews.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Dijs staat een beetje strak. Ongetwijfeld is ie aan vakantie toe, die arme man.
Tot dusver matig. Verkeerde doelgroep, gok ik.quote:
In ONZ is het tegenwoordig altijd afwachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tot dusver matig. Verkeerde doelgroep, gok ik.
Dat blijkt, veel verder dan wat WO2-insinuaties komen ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In ONZ is het tegenwoordig altijd afwachten
Je "Wir leben Autos" vond ik wel briljant trouwensquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat blijkt, veel verder dan wat WO2-insinuaties komen ze niet.
Misschien dat Obama er onder druk van GM van maakt "Wir leberen Autos", dat zou helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je "Wir leben Autos" vond ik wel briljant trouwens
Zoveel bijzonder is dat ook weer niet. Normaalgesproken zit er een dementerende bejaarde in.quote:
Ik wilde er niet op reageren, omdat het te makkelijk is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoveel bijzonder is dat ook weer niet. Normaalgesproken zit er een dementerende bejaarde in.
Een priester zal u swaffelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoveel bijzonder is dat ook weer niet. Normaalgesproken zit er een dementerende bejaarde in.
Helaas heb ik Jezus al lang afgezworen en zal er een oog-om-oog reactie volgen.quote:
Wiens......quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tijdens zo'n karavaan met vrachtwagens waar een downie mee mag hebben ze ook geregeld problemen, sommige mensen willen niet meer uit de vrachtwagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie zich vastzuigt aan het raam niet, nee
Bah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Helaas heb ik Jezus al lang afgezworen en zal er een oog-om-oog reactie volgen.
Allemaal evenveel kansen.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Friek_ het volgende:
Meer ongelijkheid, dat doet onze maatschappij pas goed.
De getalendeerden en ijverigen moeten beloond worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Friek_ het volgende:
Meer ongelijkheid, dat doet onze maatschappij pas goed.
Sociale zekerheid afschaffen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
De getalendeerden en ijverigen moeten beloond worden.
Dat ongelijkheid onstaat komt primair door hen die achter geraken.
Versoberen is het sleutelwoord.quote:
Sociale zekerheid is een misplaatste term als ruim 30% van de Nederlanders aan het staatsinfuus hangt.quote:
Goed plan. Gewoon je risico's verzekeren op de vrije markt.quote:
Het is een vakantielening met de toekomst als onderpand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociale zekerheid is een misplaatste term als ruim 30% van de Nederlanders aan het staatsinfuus hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |