Het lijkt mij sterk dat je als je niet direct aan de straat woont je überhaupt last kan hebben van mensen die met een spons een minimaal geluid produceren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
We kijken uit op rijtjeshuizen, dat is wat anders.
Overhaaste conclusie van uw kant.
Het is een woonerf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je als je niet direct aan de straat woont je überhaupt last kan hebben van mensen die met een spons een minimaal geluid produceren.
Stalin een goede gozer noemen staat ook nog op mijn checklist.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Friek_ het volgende:
Milton Friedman verdedigen, dat lijkt me een prima plan voor vandaag.
Piept dat ook?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef von_Preussen het volgende:
Als Friek_ nu 3 straten verderop lag te neuken, dan had ik kunnen begrijpen dat je last zou hebben van het geluid.
Wat voor geluid dat is weet ik niet, maar ik kan mij zijn post over geluidsoverlast tijdens het neuken nog goed voor de geest halen.quote:
7,99 p/maandquote:
De Dijs moet z'n bek houden. Tot voor kort wist hij niet hoe hij een das moest dragen, net als die andere lullo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef Perrin het volgende:
Dijsselbloem haalt hard uit naar DNB - 'wat doen die mensen?'
De Dijs staat een beetje strak. Ongetwijfeld is ie aan vakantie toe, die arme man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef waht het volgende:
[..]
De Dijs moet z'n bek houden. Tot voor kort wist hij niet hoe hij een das moest dragen, net als die andere lullo.
Zo houdt 'ie het niet lang vol nee, hij zit doorgaans ook ietwat geïrriteerd bij interviews.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Dijs staat een beetje strak. Ongetwijfeld is ie aan vakantie toe, die arme man.
Tot dusver matig. Verkeerde doelgroep, gok ik.quote:
In ONZ is het tegenwoordig altijd afwachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tot dusver matig. Verkeerde doelgroep, gok ik.
Dat blijkt, veel verder dan wat WO2-insinuaties komen ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In ONZ is het tegenwoordig altijd afwachten
Je "Wir leben Autos" vond ik wel briljant trouwensquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat blijkt, veel verder dan wat WO2-insinuaties komen ze niet.
Misschien dat Obama er onder druk van GM van maakt "Wir leberen Autos", dat zou helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je "Wir leben Autos" vond ik wel briljant trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |