Die worden specifiek doorverwezen naar een winderige campus, dit in het kader van de verheffing van de daklozen en de natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Toen ik laatst een klacht indiende over daklozen op mijn faculteit merkte ik daar weinig van.
Typisch weer, de gemeente doet niet waarvoor ze bestaat, namelijk orde scheppen in de samenleving.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die worden specifiek doorverwezen naar een winderige campus, dit in het kader van de verheffing van de daklozen en de natuurlijke selectie.
Correct. Te gevaarlijk voor de blauwen.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Correct. Te gevaarlijk voor de blauwen.
Ik maak altijd ruzie met de maakbare samenlevings-adeptenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:01 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Typisch weer, de gemeente doet niet waarvoor ze bestaat, namelijk orde scheppen in de samenleving.
Dat zou me niets verbazen, Brussel houdt zich totaal niet bezig met de hedendaagse noden van mensen, en negeert in het bijzonder de behoeften van jongeren met een technische achtergrond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef waht het volgende:
Over dertig jaar liggen we allemaal in de goot, krachtens een dictaat uit Brussel.k
Goede billenquote:
Die constatering is mij vreemd. Niets vervelender dan Brusselse recruiters.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, Brussel houdt zich totaal niet bezig met de hedendaagse noden van mensen, en negeert in het bijzonder de behoeften van jongeren met een technische achtergrond.
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak altijd ruzie met de maakbare samenlevings-adepten
Doordat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.
Ruraal Brabant zal daar verandering in brengen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Mensen zijn het ook altijd oneens met mij, maar dat komt omdat ze de wereld onvoldoende begrijpen.
Zolang er maar een nachtnettrein komt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ruraal Brabant zal daar verandering in brengen.
Ik heb u nochtans grof geld geboden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
Die constatering is mij vreemd. Niets vervelender dan Brusselse recruiters.
Brussel beloont in Belgische pralines.quote:
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen van een laagopgeleide als jij te nemen.
U moet toch weten dat ik enkel geïnteresseerd ben in edelmetalen. Geld verliest elke seconde aan waarde.quote:
Mijn taalbeheersing lijkt nochtans die van u te overtreffen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik heb geen lessen van een laagopgeleide als jij te nemen.
Zou jij ook moeten doen. Heitje voor karweitje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Euribob het volgende:
De burgermannetjes zijn hier hun auto's aan het poetsen, wat een tering gepiep.
Anderen op hun taal wijzen is pas uitsloverij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Nochtans, au contraire en dergelijke gebruiken (als je geen Reya bent) lijkt een beetje op de uitsloverij van Voorschrift.
Ik ga al zeilschepen schrobben, ik hoef geen voorproefje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zou jij ook moeten doen. Heitje voor karweitje.
Klopt. Ik hoor er ook altijd een langgerekte Twentse oooooooo bijquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Nochtans, au contraire en dergelijke gebruiken (als je geen Reya bent) lijkt een beetje op de uitsloverij van Voorschrift.
Dergelijk taalgebruik is vaak een poging om hautain over te komen, maar dat vereist wel dat je ook daadwerkelijk in staat bent goed lopende zinnen te formuleren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Uitdrukkingen bestaan wel nog.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga al zeilschepen schrobben, ik hoef geen voorproefje.
Heitjes bestaan tegenwoordig niet meer, trouwens.
Als je voor een dubbeltje geboren bent misschien niet.quote:
Bron.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Nederlandse dag des oordeels?
Hoe kan het poetsen van een auto nu weer voor gepiep zorgen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Euribob het volgende:
De burgermannetjes zijn hier hun auto's aan het poetsen, wat een tering gepiep.
Met een spons.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kan het poetsen van een auto nu weer voor gepiep zorgen?
We kijken uit op rijtjeshuizen, dat is wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet in een rijtjeshuis wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |