Dat is de eretitel van drugshond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef waht het volgende:
Apeblauwe idioot, dat is weer heel iets anders.
Ik dacht persoonlijk aan Koos.quote:
Ik vind het prima. Ik fiets nog wel eens door de wijk waar ik ben opgegroeid. In die tijd (jaren 70/80) werd alles keurig bijgehouden en nu zijn alle vijvers lekker wild. Enige nadeel voor de hedendaagse kinderen die daar wonen is wellicht dat je praktisch niet meer met een rubberbootje op die vijvers kan roeien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Extensief beheer om de biodiversiteit te bevorderen heet dat.
Ofwel, bijna niks doen, dat is lekker goedkoop
Ach, dan is het vooral een probleem wanneer het lang leeg blijft staan. Is er een snelle nieuwe bestemming (sloop of een nieuwe huurder) dan is het allemaal niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De maatschappij denkt er doorgaans anders over. Die zitten nog met KPMG-achtige beelden in hun hoofd.
Mwah, op zich waren de vloeren wel geschikt voor functionele open vloeren. Ze gaan het nieuwe werken implementeren (jaja, de snelheid is gigantisch) en willen het gebouw blijven gebruiken gedurende de renovatie. Dat kan niet zo eenvoudig wanneer je het hoofdkantoor afbreekt, dan is het voor een organisatie al snel aantrekkelijker naar een ander pand te gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dan is het vooral een probleem wanneer het lang leeg blijft staan. Is er een snelle nieuwe bestemming (sloop of een nieuwe huurder) dan is het allemaal niet zo'n probleem.
Het pand van ASR is zo te lezen 40 jaar oud en vermoedelijk afgeschreven. Dan zou ik afbreken en opnieuw beginnen. Zo geweldig werd er in de jaren '70 ook weer niet gebouwd over het algemeen.
Het kantoor blijven gebruiken gedurende de renovatie is daarmee het voornaamste argument dus? Tja, dat is organisatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, op zich waren de vloeren wel geschikt voor functionele open vloeren. Ze gaan het nieuwe werken implementeren (jaja, de snelheid is gigantisch) en willen het gebouw blijven gebruiken gedurende de renovatie. Dat kan niet zo eenvoudig wanneer je het hoofdkantoor afbreekt, dan is het voor een organisatie al snel aantrekkelijker naar een ander pand te gaan.
Lijkt je dat niet een vrij valide argumentquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het kantoor blijven gebruiken gedurende de renovatie is daarmee het voornaamste argument dus? Tja, dat is organisatie.
Maar goed, ze moeten het lekker zelf weten, lekker leeglopen op asbestsaneringen en allerlei duurzaamheidsmaatregelen voor ze
Heeft nog nooit wat nuttigs gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Friek_ het volgende:
Geert Wilders, dat is pas een subsidieslurper.
Ze hebben gekozen om hun verschillende locaties samen te voegen. Dat kan je in een nieuw of bestaand gebouw doen. Eerst alles samenvoegen en dan zo gaan renoveren dat je in dat ene gebouw kan blijven zitten met alle overlast vandien is een keuze die je kan maken. Maar zoals gezegd is het vooral organisatorisch, je kan ook 3 jaar wachten met samenvoegen van de kantoren en dan gelijk naar een nieuw gebouw toegaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet een vrij valide argument? Als je tussen 2013 en 2015 geen gebruik kan maken (of nog langer, als je gaat voor sloop en nieuwbouw) dan leent het nogal om te vertrekken naar een andere toko. De verhuurder gaat dan ook niet investeren in renovatie, want zijn hoofdhuurder vertrekt en het pand blijft leegstaan. Nu kan ASR een leuk duurzaamheidspraatje houden, ze kunnen gewoon blijven zitten op de huidige plek en krijgen er straks een prima functionerend casco voor terug met nieuwe vliesgevel en wat groendetails. Op zich kan ik me er in deze tijd wel wat bij voorstellen.
114 red een dier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft nog nooit wat nuttigs gedaan inderdaad.
Liever niet, natuurlijke selectie.quote:
Mwah, ze wilden sowieso op deze locatie blijven, het schijnt (eigen verklaring) goedkoper te zijn geweest dan nieuwbouw en dit naast die organisatorische voordelen vind ik op zich logisch klinken. Afijn, of de buitenwereld of de interne organisatie er het hardst om vroeg is voor ons gissenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben gekozen om hun verschillende locaties samen te voegen. Dat kan je in een nieuw of bestaand gebouw doen. Eerst alles samenvoegen en dan zo gaan renoveren dat je in dat ene gebouw kan blijven zitten met alle overlast vandien is een keuze die je kan maken. Maar zoals gezegd is het vooral organisatorisch, je kan ook 3 jaar wachten met samenvoegen van de kantoren en dan gelijk naar een nieuw gebouw toegaan.
Nogmaals, prima keuze hoor maar ik zou deze zo niet maken, daarvoor loop je in een pand van begin jaren '70 tegen teveel ellende aan.
Prima hoor, hun keuzequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ze wilden sowieso op deze locatie blijven, het schijnt (eigen verklaring) goedkoper te zijn geweest dan nieuwbouw en dit naast die organisatorische voordelen vind ik op zich logisch klinken. Afijn, of de buitenwereld of de interne organisatie er het hardst om vroeg is voor ons gissen.
Ik zal het doorgeven, incluis uw contactgegevens.quote:
geen punt, we zijn dienstverlenend ingesteld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, incluis uw contactgegevens.
Nu lach je nog wel, maar denk maar niet dat ik naar je zal omkijken als je over dertig jaar in de goot ligt ten gevolge van je huidige alcoholmisbruik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je vooral slachtoffer van je arrogantie. Maar dan nog, als jij of 'Webschip' het handig had aangepakt, was je gewoon aio geworden. Ik weet dat je jezelf als de nieuwe Archimedes ziet, maar dat is een waanidee, en het zou aardig zijn als je eens wat kritischer op jezelf bent. Verder zou ik willen suggereren dat je in het vervolg zwijgt over praatjesmakende alfa's, want het wordt een beetje gênant.
Uw reputatie als uitkeringskiller is breed bekend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
geen punt, we zijn dienstverlenend ingesteld.
Toen ik laatst een klacht indiende over daklozen op mijn faculteit merkte ik daar weinig van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
geen punt, we zijn dienstverlenend ingesteld.
Miss Utah heeft daar het volgende over te zeggen:quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Toen ik laatst een klacht indiende over daklozen op mijn faculteit merkte ik daar weinig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |