Je weet tenminste dat ze uit een goed nest komtquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zusje van een vriend, dat lijkt mij zo een rare gewaarwording, daar zou ik mijn vingers liever van laten.
Dat klopt, maar mocht je gebrouilleerd met haar raken, dan lijkt mij dat ook zo'n nare druk te leggen op de vriendschap met de broer (je vriend).quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet tenminste dat ze uit een goed nest komt.
Zo te lezen ben je vooral slachtoffer van je arrogantie. Maar dan nog, als jij of 'Webschip' het handig had aangepakt, was je gewoon aio geworden. Ik weet dat je jezelf als de nieuwe Archimedes ziet, maar dat is een waanidee, en het zou aardig zijn als je eens wat kritischer op jezelf bent. Verder zou ik willen suggereren dat je in het vervolg zwijgt over praatjesmakende alfa's, want het wordt een beetje gênant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Webschip is slachtoffer van het onderwijssysteem, dat praatjesmakende alfa's bevoordeelt ten opzichte van mensen als Webschip en ikzelf.
Een vriend van me heeft wel een tijd lang een vriendinnetje van zijn zusje geneukt, daar was dat zusje ook niet heel blij mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zusje van een vriend, dat lijkt mij zo een rare gewaarwording, daar zou ik mijn vingers liever van laten.
Onmogelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
Ho wacht eens even, ik dacht dat Don_Psychotisch een kloon van iemand hier was?
Dat is nog een familierelatie, dat kan best kapot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft wel een tijd lang een vriendinnetje van zijn zusje geneukt, daar was dat zusje ook niet heel blij mee.
Valt best mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
Maar een vriendschap belasten door een zusje te neuken, dat lijkt mij moeilijk.
Ik vond het een geweldige actie, hebben het ook lang stil kunnen houden maar werd op een gegeven moment toch bekend. Mijn maat had eerst wel even een WTF momentje maar is allemaal goed gekomen.quote:
U extrapoleert te veel van mijn gedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Gasten die het in hun broek doen voor hun vriendin zijn vreselijk irritant in de omgang.
Gasten die altijd meewaaien met hun vriendin, zeer vervelend. Vooral als het je beste vriend betreft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Gasten die het in hun broek doen voor hun vriendin zijn vreselijk irritant in de omgang.
Brussel zou daar blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
U extrapoleert te veel van mijn gedrag.
Onmogelijk, zoiets laags zou ik niet doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
U extrapoleert te veel van mijn gedrag.
Elke zin afsluiten met "hihi, is goed sgatje :$"quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gasten die altijd meewaaien met hun vriendin, zeer vervelend. Vooral als het je beste vriend betreft.
Lucht je hart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Done.quote:
Sowieso vind ik het bewust raar spellen van zaken niet echt aantrekkelijk, zoals "ff".quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met "hihi, is goed sgatje :$"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |