Dat zijn toch geen ghetto-tranen ala Lil Wayne, daar rondom het oog?quote:
Yup. En check de dollars tussen haar slipquote:Op maandag 1 juli 2013 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen ghetto-tranen ala Lil Wayne, daar rondom het oog?
Ah, okequote:Op maandag 1 juli 2013 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup. En check de dollars tussen haar slipHet is voor een videoclip
2000 belde....ze willen hun foto terug.quote:
Of ze komt net van een optreden in een club waar ze wat extra bijverdiende omdat het geld van Papa ontoereikend bleek...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
Yup. En check de dollars tussen haar slipHet is voor een videoclip
Nom nom nomquote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
Chris Pratt (Parks & Recreation / The O.C. / Moneyball)
[ afbeelding ]
Is die recent? Want hij ging van dit:quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
De foto die ik postte, heeft hij op 6 juli getweet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is die recent? Want hij ging van dit:
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
Voor de film Zero Dark Thirty, maar daarna was hij gestopt met trainen en zat het er in no time weer aan vertelde hij in een interview toen. Op die foto van jou lijkt hij wel op een andere manier getraind te zijn..minder breed en nog meer afgevallen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De foto die ik postte, heeft hij op 6 juli getweet.
Hubba hubba.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ken ik die man niet, maar als ik de 'naar dit' foto zie lijkt hij ineens twee keer zo klein. Erg kort bovenstuk en korte pootjes.quote:
Wat een figuurtje hé. En tof dat ze niet aan haar borsten laat sleutelen.quote:
Waarom zou ze?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een figuurtje hé. En tof dat ze niet aan haar borsten laat sleutelen.
De figuranten zijn ook wel briljant op deze fotoquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
De figuranten zijn ook wel briljant op deze foto![]()
Waarom houd je in vredesnaam je sokken aan op het strand
Je hebt liever dat-ie leg day skipt? Dan krijg je een Johnny Bravo-figuur. Lijkt me logisch dat-ie stevige (ergo; gespierde) stelten heeft en brede schouders en de rest smaller. Lijkt me precies in verhouding en wat je wilt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ken ik die man niet, maar als ik de 'naar dit' foto zie lijkt hij ineens twee keer zo klein. Erg kort bovenstuk en korte pootjes.
Ook niet echt mooi in verhouding, imo. Brede heupen en schouders en de rest weer veel smaller.
Hij spant z'n latissimus spieren, dan wordt die bovenkant heel breed, maar dat is niet hoe je er normaal uitziet.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ken ik die man niet, maar als ik de 'naar dit' foto zie lijkt hij ineens twee keer zo klein. Erg kort bovenstuk en korte pootjes.
Ook niet echt mooi in verhouding, imo. Brede heupen en schouders en de rest weer veel smaller.
Even googlenquote:
Omdat zowat iedere celeb met van nature borsten die een cup A niet eens halen hun boezem laten vergroten tot minimaal een cup B.quote:
Rihanna twee erwtjes op een plank? Je vindt Rihanna's figuur een plank?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat zowat iedere celeb met van nature borsten die een cup A niet eens halen hun boezem laten vergroten tot minimaal een cup B.
Rihanna blijft rondlopen met twee erwtjes op een plank en dat is tof.
Twee erwtjes op een prachtig gevormd lichaam.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Rihanna twee erwtjes op een plank? Je vindt Rihanna's figuur een plank?
Dit is een cup B.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat zowat iedere celeb met van nature borsten die een cup A niet eens halen hun boezem laten vergroten tot minimaal een cup B.
Rihanna blijft rondlopen met twee erwtjes op een plank en dat is tof.
Dit ook, inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wou net zeggen, en ook zeker geen erwtjes.
Goed gevormd zou ik het noemen, groot weet ik niet aangezien ze 1.75 is en 59 kilo weegtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef Meloewa het volgende:
Idd wat ze hier boven zeggen. Rihanna heeft gewoon een erg vol en redelijk groot/gevormd lichaam waardoor haar tieten in een bikini kleiner lijken volgensmij.Maar volgensmij heeft ze best volle en ronde appeltietjes. Zeker een B idd.
Ja 1,75m vind ik wel groot, iig lijkt het ook dat ze volle dijen/benen en redelijk wat heup heeft. Wel mooi gevormd idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed gevormd zou ik het noemen, groot weet ik niet aangezien ze 1.75 is en 59 kilo weegt
Toen ze jonger was, was ze niet uit geblubberd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef WRH het volgende:
Vind Paris een prachtig figuurtje hebben maar hoe Kate Moss ooit zo'n beroemd model is geworden...
dat is mij echt een raadsel. telkens weer prachtige geshopte modellenfoto's maar op elke foto die in real life is gemaakt is het gewoon een bollig uitgeblubberd mens.
(nee niet dik of moddervet, maar bepaald niet een top-model figuur)
Wow, is zij 1.75? Dat had ik echt niet gedacht! Had haar me altijd kleiner dan ik ben voorgesteldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed gevormd zou ik het noemen, groot weet ik niet aangezien ze 1.75 is en 59 kilo weegt
Ja ze is een lange dame. Op itnernet staan lengtes varierend tussen 1.73 en 1.78quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wow, is zij 1.75? Dat had ik echt niet gedacht! Had haar me altijd kleiner dan ik ben voorgesteld
Ik snap uberhaupt niet waarom dunne beentjes aantrekkelijk worden gevonden. Gewoon niet wulps als de dijen van een vrouw net zo dik zijn als haar kuitenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind rihanna's figuur mooier dan dat van veel modellen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Kate Moss
[ afbeelding ]
Rita Ora
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rihanna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi Klum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij die foto bedoeld moet ik blijkbaar een sterkere bril hebben want ik zie er niets bollig en uitgeblubberd aan, zeker niet als je bedenkt dat ze geen 18 meer is. Veel vrouwen van haar leeftijd zouden er voor tekenen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef WRH het volgende:
Vind Paris een prachtig figuurtje hebben maar hoe Kate Moss ooit zo'n beroemd model is geworden...
dat is mij echt een raadsel. telkens weer prachtige geshopte modellenfoto's maar op elke foto die in real life is gemaakt is het gewoon een bollig uitgeblubberd mens.
(nee niet dik of moddervet, maar bepaald niet een top-model figuur)
Meerennende fan op de achtergrond?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
Rihanna gaat shoppen in badpak
[ afbeelding ]
onzin.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Als jij die foto bedoeld moet ik blijkbaar een sterkere bril hebben want ik zie er niets bollig en uitgeblubberd aan, zeker niet als je bedenkt dat ze geen 18 meer is. Veel vrouwen van haar leeftijd zouden er voor tekenen.
quote:
Wat je daaronder verstaat, is nogal subjectief. Vergeleken met andere modellen heeft Kate Moss nooit een femme fatale-achtige verschijning gehad. Zij werd juist beroemd omdat ze zo tenger/smal/ienimieni was. Daar was toen ook al veel kritiek op, niet iedereen begreep dat ze een topmodel was. Een vriend van me die destijds - toen ze net begon - fotograaf was in NY, heeft haar portfolio toen gezien en haar afgewezen om een fotoshoot mee te doen. Hij vond haar te gewoontjes en te ielig. Daar had hij later wel spijt van uiteraard.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef WRH het volgende:
[..]
onzin.
ik ben ouder en strakker dan zij op die foto. en zelfs al zou dat 'een figuur zijn waar vrouwen van die leeftijd voor tekenen'
zij is een topmodel, dat was mijn point. ze verdient haar geld (zat) met een prachtig figuur, dit is geen one million dollar killer figuur.
Met hijgerig publiek achter haar aanrennen in de hoop een foto of film te kunnen maken.quote:
Gisteren op het strand zag ik ook nogal wat Alanis Morisette-achtige vrouwen lopen. Het kan, een bikini, maar het hoeft natuurlijk nietquote:
Wat zouden ze dan aan moeten trekken op het strand wat jou betreft?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Gisteren op het strand zag ik ook nogal wat Alanis Morisette-achtige vrouwen lopen. Het kan, een bikini, maar het hoeft natuurlijk niet
Dit, ja. Zo'n figuur kan echt prima in een bikini.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan aan moeten trekken op het strand wat jou betreft?
Alanis Morisette is van 1974. Zó vreselijk vind ik haar figuur nou ook weer niet.
Zij zelf ook niet, getuige haar zwembroekje. En gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Alanis Morisette is van 1974. Zó vreselijk vind ik haar figuur nou ook weer niet.
Ik zou zelf altijd iets aantrekken waarin ik het beste uitkom, en dat is geen bikini die bestaat uit een te krappe sport-bh en een kinderonderbroekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maf beeld van een sportbh heb jij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:41 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zou zelf altijd iets aantrekken waarin ik het beste uitkom, en dat is geen bikini die bestaat uit een te krappe sport-bh en een kinderonderbroek
hier nog eentje met haar zoontje erbijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken haar bijna niet terug (Alanis Morrissette), ook niet van gezicht. Vorig jaar ben ik nog naar een concert van haar geweest. Is ze dat wel echt?
Ik zou, ijdel als ik ben, ook zeker iets anders kiezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:41 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou zelf altijd iets aantrekken waarin ik het beste uitkom, en dat is geen bikini die bestaat uit een te krappe sport-bh en een kinderonderbroek
En mannen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Helaas ziet 80% van de vrouwen op die leeftijd er zo uit.
Het is een mooie vrouw met een goed lichaam. Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef WRH het volgende:
[..]
onzin.
ik ben ouder en strakker dan zij op die foto. en zelfs al zou dat 'een figuur zijn waar vrouwen van die leeftijd voor tekenen'
zij is een topmodel, dat was mijn point. ze verdient haar geld (zat) met een prachtig figuur, dit is geen one million dollar killer figuur.
39 en 1 kind van 10quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het is een mooie vrouw met een goed lichaam. Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).
Alles aan deze post is onwaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het is een mooie vrouw met een goed lichaam. Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).
Oeh wat staat die kleur bikini mooi op een bruine huidquote:
Goed lichaam? Nopequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
[..]
Jawel, prima/goed lichaam voor zo'n leeftijd. De meeste vrouwen op die leeftijd zien er wel wat vadsiger uit. O, ik vind haar wel oud. En ze heeft dus ook nog kinderen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Goed lichaam? Nope
Oud? Nope
Kinderen? Yep
Is dat een soort vast zinnetje van je geworden?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).
Niemand heeft gezegd dat ze dik is. Ik hoop alleen dat mijn partner (als ze 39 is) nog wel regelmatig sport en zorg draagt voor aar lichaam.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Als je hier geen maatje 0 hebt dan ben je volgens mij meteen te dik.. Ik vind in ieder geval dat ze er best goed uit ziet en dat er niks mis met haar lichaam. Beter dan zo'n magere chick die al doormidden breekt als je er met je vinger naar wijst
Volgens mij zorgt zij voor haar lichaam. Kom zeg, wat wil je dan? Een graatmager mens? Ze heeft gewoon een platte buik volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ze dik is. Ik hoop alleen dat mijn partner (als ze 39 is) nog wel regelmatig sport en zorg draagt voor aar lichaam.
Oja er is een groot verschil tussen dit lichaam en "een magere chick".
Jawel, best acceptabel en het is verder ook onbelangrijk hoe ze er zonder kleren uitziet. Maar met 'AM'-achtige vrouwen bedoel ik vrouwen (en daar zijn er echt enorm veel van, inderdaad) die nou niet bepaald de indruk wekken dat ze iets aan hun lichaam doen en/of dat belangrijk vinden - prima, niks mis mee - maar die dan wel een enorme tatoeage op hun veel te dikke buik laten zetten, of op de speklaag waar hun onderrug begint, en dat snap ik niet. Ik snap sowieso niks van tatoeages, maar het lijkt me toch dat je daarvoor het mooiste deel van je lichaam uitkiest - het is toch een vorm van ijdelheid? Zelfde geldt voor zo'n lelijke bikini. Als je dan toch een bikini koopt, waarom dan dit vormeloze geval?Na een paar dagen strand dringen deze vragen zich ineens opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zou, ijdel als ik ben, ook zeker iets anders kiezen.
Neemt niet weg dat het figuur van AM best acceptabel is. En dat 'Alanis Morisette-achtige vrouwen' zoals jij ze noemt (en waarvan er dus heel, héél veel zijn!) dus ook best in bikini naar het strand kunnen imo.
Ik denk dat je nu een denkfout aan het maken bent bij haar. Alanis schommelt qua gewicht. De ene keer is ze slank, de andere keer heeft ze wat meer spekjes (sterker nog, ze heeft eetstoornissen gehad, beide kanten op). De tattoos komen uit een slankere periode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Jawel, best acceptabel en het is verder ook onbelangrijk hoe ze er zonder kleren uitziet. Maar met 'AM'-achtige vrouwen bedoel ik vrouwen (en daar zijn er echt enorm veel van, inderdaad) die nou niet bepaald de indruk wekken dat ze iets aan hun lichaam doen en/of dat belangrijk vinden - prima, niks mis mee - maar die dan wel een enorme tatoeage op hun veel te dikke buik laten zetten, of op de speklaag waar hun onderrug begint, en dat snap ik niet. Ik snap sowieso niks van tatoeages, maar het lijkt me toch dat je daarvoor het mooiste deel van je lichaam uitkiest - het is toch een vorm van ijdelheid? Zelfde geldt voor zo'n lelijke bikini. Als je dan toch een bikini koopt, waarom dan dit vormeloze geval?Na een paar dagen strand dringen deze vragen zich ineens op
quote:
Alanis Morissette was plagued by eating disorders as a teenager, feeling shameful about gaining weight and going to extreme measures to lose it. On her last tour in 2008, she fell into some unhealthy habits - late-night trips to restaurants and high-calorie drinks, and the weight piled on…
The turning point came when she read Eat to Live, which she calls her “redefining moment” – she equates food with fuel, not “fat” or “thin.” She attributes her successful, healthy weight loss, as well as her ability to choose the right foods to the Eat to Live program.
I wish Alanis continued success on her nutritarian journey, and I’m cheering her on as she trains for her first marathon!
In de ogen van een kind is iedereen boven de 18 oud.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
[..]
Dat is haar huisdier, Arie de nep-kanarie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zit er nou gewoon een ekster op haar been?
O ja, dat kan kloppen, ik ken Alison Morisette ook niet/nauwelijks. Maar op die sportfoto ziet ze er wel stukken beter uit. Dan snap ik die tattoos wel beter (al blijft het zonde). Ik vrees dat de bikini ook nog uit haar vorige leven isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:25 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een denkfout aan het maken bent bij haar. Alanis schommelt qua gewicht. De ene keer is ze slank, de andere keer heeft ze wat meer spekjes (sterker nog, ze heeft eetstoornissen gehad, beide kanten op). De tattoos komen uit een slankere periode.
Een poosje geleden is ze juist weer veel bezig geweest met sporten ed. Maar ja, toen werd ze zwanger.
(En zoals blz. zou zeggen, ze is 39 dus oud en heeft een kind gehad).
Ik heb zo'n idee dat ze zich juist op dit moment geen zorgen maakt om haar gewicht, tenminste, ik hoop voor haar dat er er knoop in haar hoofd om is en dat ze blij is met haar lichaam.
[..]
Hm, ik ben nu thuis en bekijk de foto's dus op een ander beeldscherm, en ik moet zeggen dat ik (voor mezelf iig...) zo'n AM-figuur toch absoluut niet acceptabel vind. Vooral bij de foto die Lily postte schrik ik ervan hoe dik ze is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Jawel, best acceptabel en het is verder ook onbelangrijk hoe ze er zonder kleren uitziet. Maar met 'AM'-achtige vrouwen bedoel ik vrouwen (en daar zijn er echt enorm veel van, inderdaad) die nou niet bepaald de indruk wekken dat ze iets aan hun lichaam doen en/of dat belangrijk vinden - prima, niks mis mee - maar die dan wel een enorme tatoeage op hun veel te dikke buik laten zetten, of op de speklaag waar hun onderrug begint, en dat snap ik niet. Ik snap sowieso niks van tatoeages, maar het lijkt me toch dat je daarvoor het mooiste deel van je lichaam uitkiest - het is toch een vorm van ijdelheid? Zelfde geldt voor zo'n lelijke bikini. Als je dan toch een bikini koopt, waarom dan dit vormeloze geval?Na een paar dagen strand dringen deze vragen zich ineens op
Qua postuur hetzelfde als in die bikini (toch?). Maar dit ziet er wél beter uit!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:31 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Andere foto, in ander badpak uit mei
Ze is wel stevig idd, maar wel relatief strak. Ik zie geen blubbervetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Qua postuur hetzelfde als in die bikini (toch?). Maar dit ziet er wél beter uit!
Huh? Ik vind haar gezicht er helemaal niet op lijken! Weet je zeker dat dit Heleen is? Als ze het wel is: wauw, wat een goed figuurquote:
Waarom gooien mensen dit soort foto's het internet op.quote:
dat is d'r, ze maakt altijd zulke foto's vanuit haar Portugese huis. Die gooit ze op Twitter. Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Huh? Ik vind haar gezicht er helemaal niet op lijken! Weet je zeker dat dit Heleen is? Als ze het wel is: wauw, wat een goed figuurvoor haar leeftijd
![]()
![]()
Mee eens. Maar je kunt niet ontkennen dat ze er goed uit ziet, denk ik?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat is d'r, ze maakt altijd zulke foto's vanuit haar Portugese huis. Die gooit ze op Twitter. Aandachtshoer.
Zeker hetzelfde figuur, was hetzelfde strand, dezelfde vakantiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Qua postuur hetzelfde als in die bikini (toch?). Maar dit ziet er wél beter uit!
Mag wel wat vlees aanzitten hoor. Mooi koppie, maar dat lijf niet.quote:
Zijn het nou kleine love handles of lijkt dat maar zo?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Huh? Ik vind haar gezicht er helemaal niet op lijken! Weet je zeker dat dit Heleen is? Als ze het wel is: wauw, wat een goed figuurvoor haar leeftijd
![]()
![]()
twitter:HeleenvanRoyen twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 12:59:21Saturdaymorning + still sleepy + bikini = #spiegelfoto http://t.co/BdT1gMaoRB reageer retweet
Hoe oud(jong) is bzl. .?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Jawel, prima/goed lichaam voor zo'n leeftijd. De meeste vrouwen op die leeftijd zien er wel wat vadsiger uit. O, ik vind haar wel oud. En ze heeft dus ook nog kinderen.
ze is van 16 januari 1974, dus is ze 39 jaartjes jong.quote:
Eh, ik kom uit de jaren 90.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze is van 16 januari 1974, dus is ze 39 jaartjes jong.
Oh, ik las het verkeerd, ik dacht dat het over Kate Moss ging. Tja, dat ga je krijgen als je wat ouder wordt...quote:
Alanis vind ik ook niet zo geweldig, maar idd prima dat ze er niet mee zit en gewoon lekker haar ding doetquote:Op zondag 21 juli 2013 11:58 schreef Greys het volgende:
Alanis is helemaal niet oud (maar da's vanuit een (nog) ouder perspectief gezien) maar ze heeft geen 'prima figuur' vind ik. Wat wèl meer dan prima is, is dat ze er schijt aan heeft en lekker van het strand geniet met haar kind en gewoon een bikini aantrekt. Zij zit er kennelijk niet mee dat het er in een andere outfit misschien wat beter uit had gezien en dat vind ik wel weer geweldig, die zorgeloosheid
Heleen ziet er geweldig uit zeg in bikini
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Waar zijn d'r nipples?
En dat na 4 zwangerschappen?! Job well done, Heidi!
geweldig lichaamquote:Op zondag 21 juli 2013 15:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Heidi Klum
(alvast voor de zekerheid: Heidi is net 40 geworden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zondag 21 juli 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Waarom niet? Omdat ze nog (bijna) gezien mogen worden![]()
Rihanna die in d'r badpak gaat winkelen hoor je niemand over qua 'Nog geen aandacht genoeg als superster???' maar dit is dan weer tè, ofzo?
Hey! bekende plek.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Heidi Klum
(alvast voor de zekerheid: Heidi is net 40 geworden)
Want ze ziet er idd vreselijk uit voor haar leeftijdquote:Op maandag 22 juli 2013 15:23 schreef Iwanius het volgende:
Hey! bekende plek.( en ik zie er beter uit dan zij met mijn hogere leeftijd en die geen gebruik maakt van allerlei zalfjes waarmee celebrities zich jong proberen te houden)
Iwanius fantaseert nogal graag.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Want ze ziet er idd vreselijk uit voor haar leeftijdSchei toch uit man.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus, waarom de fuck zou je zo'n foto erop zetten met die tieten zo prominent in beeld?
Heeft ze nog niet genoeg aandacht in d'r leven als (voormalig) topmodel?
omdat het kanquote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus, waarom de fuck zou je zo'n foto erop zetten met die tieten zo prominent in beeld?
Oh ja, dan ben ik de aanstellerquote:
Hmmm... Nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idden ze ziet er een stuk beter uit dan Rihanna.
Chill es ofzo, aansteller.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik de aanstellerTerm aandachtshoer wordt om het minste geringste geroepen hier, maar als ik over een topmodel wat een goedkoop fotootje schiet van zichzelf waar d'r tepels nog net aan ontbreken en een goedkoop instagram filtertje overheen gekwakt wordt een aandachtshoer noem, is het huis te klein
Pls.
Dacht ik ook eigenlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind het nogal een verschil of Heleen haar zoveelste (half)naaktfoto post, of dat Heidi Klum het een keertje doet.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik de aanstellerTerm aandachtshoer wordt om het minste geringste geroepen hier, maar als ik over een topmodel wat een goedkoop fotootje schiet van zichzelf waar d'r tepels nog net aan ontbreken en een goedkoop instagram filtertje overheen gekwakt wordt een aandachtshoer noem, is het huis te klein
Pls.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
Rihanna gaat shoppen in badpak
[ afbeelding
quote:
Alle drie aandachtshoeren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Er ontbreekt een stuk!
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
Heidi Klum ziet er prima uit. En als ze tetten net niet wil posten, moet ze dat lekker doen.
Uhuh. Je fantasie speelt weer eens op?quote:
Een beetje van d'rzelf en een beetje van een chirurg, gok ik zoquote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Waar zijn d'r nipples?
En dat na 4 zwangerschappen?! Job well done, Heidi!
Ik dacht hetzelfde, maar wilde niet zuurpruimenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een beetje van d'rzelf en een beetje van een chirurg, gok ik zo
Is dat zuur, ja?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar wilde niet zuurpruimen
Geen idee, ik vind ook dat ze er haske goed uitziet, en idd als je het geld hebt en het resultaat prachtig is, dan is het een prima idee. Daarom dacht ik 'ah dat is bijzaak, hoe en waarom'.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat zuur, ja?Niet zo bedoeld hoor, ik snap prima dat je je laat verbouwen als je er het geld voor (over) hebt en zeker als het resultaat zo mooi is is er niks mee mis. Maar eer wie ere toekomt: de chirurg dus
quote:De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.
Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”
Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
grinquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
Dat kapsel en die baard van hem, dat haar en mondje van haarquote:
Mijn god, wat een goedkope tietenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
Echt hè?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn god, wat een goedkope tieten
Waarom zou ze zo'n stom broekje over haar bikinibroekje aantrekken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Shakira
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze waren jullie helemaal vergeten
plorkquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ze probeert haar kont op de foto te krijgen, maar die heeft ze nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi figuur hoor, maar kom op hee je bent geen 15 meer... ik vind dit soort acties altijd zo triest en wanhopig... Wat wil je met dit soort foto's bereiken vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Niemand een foto van Patty Brard in badpak![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
quote:Heidi Klum: Mijn moeder neemt mijn naaktfoto's.
Niemand minder dan Heidi Klums bloedeigen moeder maakt de pikante kiekjes waarmee ze haar twitter- en Instagramvolgers regelmatig verblijdt.
Het Duitse model vertelt aan Acces Hollywood: “Het zal je verbazen, maar mijn moeder maakt die foto’s meestal. Ze waren met me op vakantie, en ja, mijn moeder maakt mooie foto’s.”
Volgens 40-jarige Heidi is het ook de schuld van haar ouders dat ze zo vaak schaars gekleed te bewonderen is. “Ik ben Europees, ik hou niet van topjes en ‘tanlines’. Mijn ouders zijn ook vaak naakt.
Ik bedoel, we zijn geen hippies die altijd naakt rondhobbelen, maar als ze zich toevallig aan het omkleden zijn of net uit de douche komen zijn ze niet het soort mensen die gaan gillen dat de deur dichtmoet.”
Heeft ze wel, maar ze staat er gewoon niet goed bijquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lol ze probeert haar kont op de foto te krijgen, maar die heeft ze niet
Ze doet een Heleentje?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want hier staan wij massaal in bikini op foto en openbaren we de plaatjesquote:
Euh ja, zie Glennis, Helene, Fajah, Facebook, etc. Social media is the bible belt niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ja, want hier staan wij massaal in bikini op foto en openbaren we de plaatjes. Maar zij zet zelfs haar halve blote billen op Instagram, dat is natuurlijk voor aandacht. Of ze zit in een of andere crisis.
Want celebs zijn de norm voor iedereen hier? Mwah. Maar ja, het is simpelweg voor aandacht. Ze zetten die foto's er niet op om vervolgens geen reactie te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Euh ja, zie Glennis, Helene, Fajah, Facebook, etc. Social media is the bible belt niet.
Je hebt door dat je in SHO zit? Dat deze mensen hun geld verdienen door aandacht? En dat aandacht veel vormen kent?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:00 schreef bzl. het volgende:
Want celebs zijn de norm voor iedereen hier? Mwah. Maar ja, het is simpelweg voor aandacht. Ze zetten die foto's er niet op om vervolgens geen reactie te krijgen.
Wow! Waarom zeg jij dat mensen zeggen dat elke celeb die een foto maakt een aandachtshoer is? Heb net alles gelezen, heb dat woord letterlijk nergens gezien. Of 1 keer, nadat iedereen begon te janken toen iemand zich afvroeg waarom sommige mensen zulke foto's maken. Ze doet 't voor de aandacht, is nou eenmaal zo. Niet per definitie goed of fout, maar wel een feit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:10 schreef Noek het volgende:
Maar ze zegt toch ook nergens iets over reacties. Ze zegt dat ze niet uit een preuts nest komt en dat haar moeder de foto's maakt. Wat is dat toch hier de laatste tijd? Elke celeb die een foto maakt is een aandachtshoer (ja euh duh) en wordt onder de loep genomen opdat er misschien nog een imperfectie aan het licht kan komen. Dat is opzich niet eens zo erg ware het niet dat men ook nog eens bloedserieus en vol wrok is alsof die celeb hun hond heeft vergiftigd. Doe het dan iig nog met humor.
Het komt vast door Iwanius.
Maar daarom is 't nog wel voor aandacht. Ik snap het gezeur oprecht niet zo. Ik oordeel er niet over (moeten zelf weten), maar het ìs nou eenmaal zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt door dat je in SHO zit? Dat deze mensen hun geld verdienen door aandacht? En dat aandacht veel vormen kent?
Ja, maar dat is net zoiets als zeggen dat je ademt om niet dood te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:21 schreef bzl. het volgende:
Maar daarom is 't nog wel voor aandacht. Ik snap het gezeur oprecht niet zo. Ik oordeel er niet over (moeten zelf weten), maar het ìs nou eenmaal zo.
Neuh, het is een reactie op reactie, mensen vragen waarom ze dat doet, dan is 't prima als er wordt gezegd dat ze 't voor aandacht doet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is net zoiets als zeggen dat je ademt om niet dood te gaan.
Stating the absolute obvious.
Ik vind het gezeur. Dat is dit nu ook. /hand in eigen boezemquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Neuh, het is een reactie op reactie, mensen vragen waarom ze dat doet, dan is 't prima als er wordt gezegd dat ze 't voor aandacht doet.
Ik dacht laatst een foto gezien te hebben waarop ze weer eng magertjes werd. Maar ze is gewoon heel erg afgetraind.quote:
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:23 schreef Misstique het volgende:
Jamie Lee Curtis ziet er verdomd goed uit voor haar leeftijd.
sowieso een stuk of 5 in de persoonlijke kring, met als hoogtepunt mijn 67-jarige moederquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel vrouwen van 55 ken jij die er nog zo uitzien in badpak?
Genoeg. En ik heb de standard voor mijzelf ook wel daar liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel vrouwen van 55 ken jij die er nog zo uitzien in badpak?
Amen!quote:Op zondag 28 juli 2013 11:21 schreef WRH het volgende:
[..]
Genoeg. En ik heb de standard voor mijzelf ook wel daar liggen.
Ik vind echt dat er te snel en te gemakkelijk iets geroepen wordt over 'ja maar ze heeft al een kind gehad en jamaar ze is al boven de 40'
alsof iedereen die een kind gehad heeft of boven de 40 is maar automatisch uitblubbert en het een hele prestatie is als je niet maar alles in je mond propt en stopt met bewegen.
boven de 40 en / of kinderen krijgen is niet hetzelfde als bejaard en betekent helemaal niet dat geen enkele aandacht meer aan je figuur hoeft te besteden.
de standard mag best wel een beetje omhoog gekrikt worden ipv alles boven de 40 met kinderen maar gewoon te accepteren als blubber.
Mooie dame.quote:
Je vergeet hierbij wel dat na de overgang de hormonale huishouding van een vrouw verandert, hetgeen effect heeft op haar figuur.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:21 schreef WRH het volgende:
[..]
Genoeg. En ik heb de standard voor mijzelf ook wel daar liggen.
Ik vind echt dat er te snel en te gemakkelijk iets geroepen wordt over 'ja maar ze heeft al een kind gehad en jamaar ze is al boven de 40'
alsof iedereen die een kind gehad heeft of boven de 40 is maar automatisch uitblubbert en het een hele prestatie is als je niet maar alles in je mond propt en stopt met bewegen.
boven de 40 en / of kinderen krijgen is niet hetzelfde als bejaard en betekent helemaal niet dat geen enkele aandacht meer aan je figuur hoeft te besteden.
de standard mag best wel een beetje omhoog gekrikt worden ipv alles boven de 40 met kinderen maar gewoon te accepteren als blubber.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef kvd het volgende:
Nog 1 voor de 'wauw-zij-ziet-er-nog-goed-uit-voor-iemand-van-boven-de-50' roepers
Sharon Stone
[ afbeelding ]
Ik snap de keuze voor die bikini echt niet. Ik vind haar echt een prima lijf hebben, maar dit broekje vraagt schreeuwt om een ronder figuur. Topje staat leuk maar zij kan juist prima een klein broekje/hipster hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort dat niet gewoon bij dit soort vintage bikini's? Die hebben toch meestal dit soort broekjes? Waarschijnlijk houdt ze gewoon van die vintage stijlquote:Op maandag 29 juli 2013 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik snap de keuze voor die bikini echt niet. Ik vind haar echt een prima lijf hebben, maar dit broekje vraagt schreeuwt om een ronder figuur. Topje staat leuk maar zij kan juist prima een klein broekje/hipster hebben
Ik hou er ook van, maar ik trek het ook niet aanquote:Op maandag 29 juli 2013 11:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoort dat niet gewoon bij dit soort vintage bikini's? Die hebben toch meestal dit soort broekjes? Waarschijnlijk houdt ze gewoon van die vintage stijl
Ja dat snap ik ook welquote:Op maandag 29 juli 2013 11:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoort dat niet gewoon bij dit soort vintage bikini's? Die hebben toch meestal dit soort broekjes? Waarschijnlijk houdt ze gewoon van die vintage stijl
55 jaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sharon Stone
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scarlett johanssonquote:
hallo zeg! wiesda?quote:
serieus? is dat dezelfde dame als die in de post van Gnittoo? ok dan....want in de post van nieuwschierig vind ik Sylvie maar niks..quote:
Ik zou 365 dagen in bikini lopen met zo'n figuurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:20 schreef Aventura het volgende:
Zij benadert echt perfectie vind ik. Er zo uitzien op het strand, vanuit alle hoeken bekeken even smetteloos, dat doen weinigen haar na.
Bedoel je dat sarcastisch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Rihanna is echt walking perfection zeg...
omdat ze er het lichaam voor heeft?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
idd die benen zien er uit als pudding, volgens mij doet ze niet aan sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef WRH het volgende:
djeez, ze is in de 50, niet bejaard ofzo.
als dit jullie standard is voor boven de 40/ 50 dan nemen jullie ook met weinig genoegen zeg.
en als je dat dus weet kun je er rekening mee houden door iets minder te eten en misschien wat meer te sporten, mannen hun stofwisseling verandert ook na hun 30e.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij wel dat na de overgang de hormonale huishouding van een vrouw verandert, hetgeen effect heeft op haar figuur.
Maar ik heb voor mezelf ook de lat hoog liggen hoor. Oók nu ik over de 40 en moeder ben.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch?
Ze draagt altijd belachelijke kleding waarin haar vormeloze lichaam niet uit komt, en ze heeft zo''n raar lang voorhoofd.
Hoiquote:
Vormeloze lichaam?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch?
Ze draagt altijd belachelijke kleding waarin haar vormeloze lichaam niet uit komt, en ze heeft zo''n raar lang voorhoofd.
Naomi blijft ook eeuwig jong, wat een lijf voor 43 jaar!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
Naomi Campbell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
45 jaar en het lichaam van een 20-jarige.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carla Bruni
Nou zeg dat wel ja, wow 43quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Naomi blijft ook eeuwig jong, wat een lijf voor 43 jaar!
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo jezus als dat jullie standaard voor 43 is, zijn jullie ook niks gewend hoor
Ja ik ken die mensen niet, als ik in mijn omgeving kijk zie ik merendeels alleen maar vrouwen die hun lichaam verslonzen...meiden van 20 jaar die na 1 kind helemaal onherkenbaar zijn geworden en 20 kilo eraan hebben plakken....Ik vind dat Naomi een mooi figuur heeft voor iemand van haar leeftijd ,menig beter figuur dan vaak meiden van 20quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken zat mensen, Fokkers zelfs, die er op die leeftijd vele malen beter uitzien
Ik ken er ook wel een aantal, maar als ik zo gemiddeld op straat / op het strand kijk, valt het gruwelijk tegen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken zat mensen, Fokkers zelfs, die er op die leeftijd vele malen beter uitzien
quote:
zij is duidelijk slanker dan voorheen (afgelopen jaren)quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Claudia Schoemacher van Zweden
[ afbeelding ]
Bohhh... Wat een figuurtjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:53 schreef Godtje het volgende:
Doutzen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als model van Hunkemöller dat altijd en overal gefotografeerd wordt in het wilde zal ze daar wel voor betaald krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
De volledige bikinicollectie van Sylvie Meis komt helemaal langs vrees ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Mel maar zo weinig ouder? Dacht dat die zijn moeder had kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:19 schreef computergirl het volgende:
Melanie Griffith (56) & Antonio Banderas (53)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)d-56th-birthday.html
Is Pamela ondertussen een paar cupmaatjes geslonken ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Bruce zit nog goed in zijn vel. Pamela ook trouwens.
Volgens mij heeft ze een paar jaar terug haar implantaten laten verwijderen en laten vervangen voor kleinere implantatenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Is Pamela ondertussen een paar cupmaatjes geslonken ?
63 jaar hè! Lekker lijf voor die leeftijdquote:
Je ziet het er echt niet aan af!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
63 jaar hè! Lekker lijf voor die leeftijd
wie is het?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Crosspost uit B&H!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doutzenquote:
Poe, wat een lijfquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Crosspost uit B&H!
Doutzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |