Chill es ofzo, aansteller.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik de aanstellerTerm aandachtshoer wordt om het minste geringste geroepen hier, maar als ik over een topmodel wat een goedkoop fotootje schiet van zichzelf waar d'r tepels nog net aan ontbreken en een goedkoop instagram filtertje overheen gekwakt wordt een aandachtshoer noem, is het huis te klein
Pls.
Dacht ik ook eigenlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus, waarom de fuck zou je zo'n foto erop zetten met die tieten zo prominent in beeld?
Heeft ze nog niet genoeg aandacht in d'r leven als (voormalig) topmodel?
Ik vind het nogal een verschil of Heleen haar zoveelste (half)naaktfoto post, of dat Heidi Klum het een keertje doet.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik de aanstellerTerm aandachtshoer wordt om het minste geringste geroepen hier, maar als ik over een topmodel wat een goedkoop fotootje schiet van zichzelf waar d'r tepels nog net aan ontbreken en een goedkoop instagram filtertje overheen gekwakt wordt een aandachtshoer noem, is het huis te klein
Pls.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
Rihanna gaat shoppen in badpak
[ afbeelding
quote:
Alle drie aandachtshoeren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Er ontbreekt een stuk!
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
Heidi Klum ziet er prima uit. En als ze tetten net niet wil posten, moet ze dat lekker doen.
Uhuh. Je fantasie speelt weer eens op?quote:
Een beetje van d'rzelf en een beetje van een chirurg, gok ik zoquote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Waar zijn d'r nipples?
En dat na 4 zwangerschappen?! Job well done, Heidi!
Ik dacht hetzelfde, maar wilde niet zuurpruimenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een beetje van d'rzelf en een beetje van een chirurg, gok ik zo
Is dat zuur, ja?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar wilde niet zuurpruimen
Geen idee, ik vind ook dat ze er haske goed uitziet, en idd als je het geld hebt en het resultaat prachtig is, dan is het een prima idee. Daarom dacht ik 'ah dat is bijzaak, hoe en waarom'.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat zuur, ja?Niet zo bedoeld hoor, ik snap prima dat je je laat verbouwen als je er het geld voor (over) hebt en zeker als het resultaat zo mooi is is er niks mee mis. Maar eer wie ere toekomt: de chirurg dus
quote:De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.
Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”
Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
grinquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
Dat kapsel en die baard van hem, dat haar en mondje van haarquote:
Mijn god, wat een goedkope tietenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
Echt hè?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn god, wat een goedkope tieten
Waarom zou ze zo'n stom broekje over haar bikinibroekje aantrekken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Shakira
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |