quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze waren jullie helemaal vergeten
plorkquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ze probeert haar kont op de foto te krijgen, maar die heeft ze nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi figuur hoor, maar kom op hee je bent geen 15 meer... ik vind dit soort acties altijd zo triest en wanhopig... Wat wil je met dit soort foto's bereiken vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Niemand een foto van Patty Brard in badpak![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus, waarom de fuck zou je zo'n foto erop zetten met die tieten zo prominent in beeld?
Heeft ze nog niet genoeg aandacht in d'r leven als (voormalig) topmodel?
quote:Heidi Klum: Mijn moeder neemt mijn naaktfoto's.
Niemand minder dan Heidi Klums bloedeigen moeder maakt de pikante kiekjes waarmee ze haar twitter- en Instagramvolgers regelmatig verblijdt.
Het Duitse model vertelt aan Acces Hollywood: “Het zal je verbazen, maar mijn moeder maakt die foto’s meestal. Ze waren met me op vakantie, en ja, mijn moeder maakt mooie foto’s.”
Volgens 40-jarige Heidi is het ook de schuld van haar ouders dat ze zo vaak schaars gekleed te bewonderen is. “Ik ben Europees, ik hou niet van topjes en ‘tanlines’. Mijn ouders zijn ook vaak naakt.
Ik bedoel, we zijn geen hippies die altijd naakt rondhobbelen, maar als ze zich toevallig aan het omkleden zijn of net uit de douche komen zijn ze niet het soort mensen die gaan gillen dat de deur dichtmoet.”
Heeft ze wel, maar ze staat er gewoon niet goed bijquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lol ze probeert haar kont op de foto te krijgen, maar die heeft ze niet
Ze doet een Heleentje?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want hier staan wij massaal in bikini op foto en openbaren we de plaatjesquote:
Euh ja, zie Glennis, Helene, Fajah, Facebook, etc. Social media is the bible belt niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ja, want hier staan wij massaal in bikini op foto en openbaren we de plaatjes. Maar zij zet zelfs haar halve blote billen op Instagram, dat is natuurlijk voor aandacht. Of ze zit in een of andere crisis.
Want celebs zijn de norm voor iedereen hier? Mwah. Maar ja, het is simpelweg voor aandacht. Ze zetten die foto's er niet op om vervolgens geen reactie te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Euh ja, zie Glennis, Helene, Fajah, Facebook, etc. Social media is the bible belt niet.
Je hebt door dat je in SHO zit? Dat deze mensen hun geld verdienen door aandacht? En dat aandacht veel vormen kent?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:00 schreef bzl. het volgende:
Want celebs zijn de norm voor iedereen hier? Mwah. Maar ja, het is simpelweg voor aandacht. Ze zetten die foto's er niet op om vervolgens geen reactie te krijgen.
Wow! Waarom zeg jij dat mensen zeggen dat elke celeb die een foto maakt een aandachtshoer is? Heb net alles gelezen, heb dat woord letterlijk nergens gezien. Of 1 keer, nadat iedereen begon te janken toen iemand zich afvroeg waarom sommige mensen zulke foto's maken. Ze doet 't voor de aandacht, is nou eenmaal zo. Niet per definitie goed of fout, maar wel een feit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:10 schreef Noek het volgende:
Maar ze zegt toch ook nergens iets over reacties. Ze zegt dat ze niet uit een preuts nest komt en dat haar moeder de foto's maakt. Wat is dat toch hier de laatste tijd? Elke celeb die een foto maakt is een aandachtshoer (ja euh duh) en wordt onder de loep genomen opdat er misschien nog een imperfectie aan het licht kan komen. Dat is opzich niet eens zo erg ware het niet dat men ook nog eens bloedserieus en vol wrok is alsof die celeb hun hond heeft vergiftigd. Doe het dan iig nog met humor.
Het komt vast door Iwanius.
Maar daarom is 't nog wel voor aandacht. Ik snap het gezeur oprecht niet zo. Ik oordeel er niet over (moeten zelf weten), maar het ìs nou eenmaal zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt door dat je in SHO zit? Dat deze mensen hun geld verdienen door aandacht? En dat aandacht veel vormen kent?
Ja, maar dat is net zoiets als zeggen dat je ademt om niet dood te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:21 schreef bzl. het volgende:
Maar daarom is 't nog wel voor aandacht. Ik snap het gezeur oprecht niet zo. Ik oordeel er niet over (moeten zelf weten), maar het ìs nou eenmaal zo.
Neuh, het is een reactie op reactie, mensen vragen waarom ze dat doet, dan is 't prima als er wordt gezegd dat ze 't voor aandacht doet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is net zoiets als zeggen dat je ademt om niet dood te gaan.
Stating the absolute obvious.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |