Chill es ofzo, aansteller.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik de aanstellerTerm aandachtshoer wordt om het minste geringste geroepen hier, maar als ik over een topmodel wat een goedkoop fotootje schiet van zichzelf waar d'r tepels nog net aan ontbreken en een goedkoop instagram filtertje overheen gekwakt wordt een aandachtshoer noem, is het huis te klein
Pls.
Dacht ik ook eigenlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus, waarom de fuck zou je zo'n foto erop zetten met die tieten zo prominent in beeld?
Heeft ze nog niet genoeg aandacht in d'r leven als (voormalig) topmodel?
Ik vind het nogal een verschil of Heleen haar zoveelste (half)naaktfoto post, of dat Heidi Klum het een keertje doet.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik de aanstellerTerm aandachtshoer wordt om het minste geringste geroepen hier, maar als ik over een topmodel wat een goedkoop fotootje schiet van zichzelf waar d'r tepels nog net aan ontbreken en een goedkoop instagram filtertje overheen gekwakt wordt een aandachtshoer noem, is het huis te klein
Pls.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
Rihanna gaat shoppen in badpak
[ afbeelding
quote:
Alle drie aandachtshoeren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Er ontbreekt een stuk!
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
Heidi Klum ziet er prima uit. En als ze tetten net niet wil posten, moet ze dat lekker doen.
Uhuh. Je fantasie speelt weer eens op?quote:
Een beetje van d'rzelf en een beetje van een chirurg, gok ik zoquote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Waar zijn d'r nipples?
En dat na 4 zwangerschappen?! Job well done, Heidi!
Ik dacht hetzelfde, maar wilde niet zuurpruimenquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een beetje van d'rzelf en een beetje van een chirurg, gok ik zo
Is dat zuur, ja?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar wilde niet zuurpruimen
Geen idee, ik vind ook dat ze er haske goed uitziet, en idd als je het geld hebt en het resultaat prachtig is, dan is het een prima idee. Daarom dacht ik 'ah dat is bijzaak, hoe en waarom'.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat zuur, ja?Niet zo bedoeld hoor, ik snap prima dat je je laat verbouwen als je er het geld voor (over) hebt en zeker als het resultaat zo mooi is is er niks mee mis. Maar eer wie ere toekomt: de chirurg dus
quote:De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.
Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”
Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
grinquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
Dat kapsel en die baard van hem, dat haar en mondje van haarquote:
Mijn god, wat een goedkope tietenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sabia Boulahrouz en Raf
[ afbeelding ]
[..]
Echt hè?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn god, wat een goedkope tieten
Waarom zou ze zo'n stom broekje over haar bikinibroekje aantrekken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Shakira
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze waren jullie helemaal vergeten
plorkquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ze probeert haar kont op de foto te krijgen, maar die heeft ze nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi figuur hoor, maar kom op hee je bent geen 15 meer... ik vind dit soort acties altijd zo triest en wanhopig... Wat wil je met dit soort foto's bereiken vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Niemand een foto van Patty Brard in badpak![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus, waarom de fuck zou je zo'n foto erop zetten met die tieten zo prominent in beeld?
Heeft ze nog niet genoeg aandacht in d'r leven als (voormalig) topmodel?
quote:Heidi Klum: Mijn moeder neemt mijn naaktfoto's.
Niemand minder dan Heidi Klums bloedeigen moeder maakt de pikante kiekjes waarmee ze haar twitter- en Instagramvolgers regelmatig verblijdt.
Het Duitse model vertelt aan Acces Hollywood: “Het zal je verbazen, maar mijn moeder maakt die foto’s meestal. Ze waren met me op vakantie, en ja, mijn moeder maakt mooie foto’s.”
Volgens 40-jarige Heidi is het ook de schuld van haar ouders dat ze zo vaak schaars gekleed te bewonderen is. “Ik ben Europees, ik hou niet van topjes en ‘tanlines’. Mijn ouders zijn ook vaak naakt.
Ik bedoel, we zijn geen hippies die altijd naakt rondhobbelen, maar als ze zich toevallig aan het omkleden zijn of net uit de douche komen zijn ze niet het soort mensen die gaan gillen dat de deur dichtmoet.”
Heeft ze wel, maar ze staat er gewoon niet goed bijquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lol ze probeert haar kont op de foto te krijgen, maar die heeft ze niet
Ze doet een Heleentje?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Glennis Grace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want hier staan wij massaal in bikini op foto en openbaren we de plaatjesquote:
Euh ja, zie Glennis, Helene, Fajah, Facebook, etc. Social media is the bible belt niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ja, want hier staan wij massaal in bikini op foto en openbaren we de plaatjes. Maar zij zet zelfs haar halve blote billen op Instagram, dat is natuurlijk voor aandacht. Of ze zit in een of andere crisis.
Want celebs zijn de norm voor iedereen hier? Mwah. Maar ja, het is simpelweg voor aandacht. Ze zetten die foto's er niet op om vervolgens geen reactie te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Euh ja, zie Glennis, Helene, Fajah, Facebook, etc. Social media is the bible belt niet.
Je hebt door dat je in SHO zit? Dat deze mensen hun geld verdienen door aandacht? En dat aandacht veel vormen kent?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:00 schreef bzl. het volgende:
Want celebs zijn de norm voor iedereen hier? Mwah. Maar ja, het is simpelweg voor aandacht. Ze zetten die foto's er niet op om vervolgens geen reactie te krijgen.
Wow! Waarom zeg jij dat mensen zeggen dat elke celeb die een foto maakt een aandachtshoer is? Heb net alles gelezen, heb dat woord letterlijk nergens gezien. Of 1 keer, nadat iedereen begon te janken toen iemand zich afvroeg waarom sommige mensen zulke foto's maken. Ze doet 't voor de aandacht, is nou eenmaal zo. Niet per definitie goed of fout, maar wel een feit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:10 schreef Noek het volgende:
Maar ze zegt toch ook nergens iets over reacties. Ze zegt dat ze niet uit een preuts nest komt en dat haar moeder de foto's maakt. Wat is dat toch hier de laatste tijd? Elke celeb die een foto maakt is een aandachtshoer (ja euh duh) en wordt onder de loep genomen opdat er misschien nog een imperfectie aan het licht kan komen. Dat is opzich niet eens zo erg ware het niet dat men ook nog eens bloedserieus en vol wrok is alsof die celeb hun hond heeft vergiftigd. Doe het dan iig nog met humor.
Het komt vast door Iwanius.
Maar daarom is 't nog wel voor aandacht. Ik snap het gezeur oprecht niet zo. Ik oordeel er niet over (moeten zelf weten), maar het ìs nou eenmaal zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt door dat je in SHO zit? Dat deze mensen hun geld verdienen door aandacht? En dat aandacht veel vormen kent?
Ja, maar dat is net zoiets als zeggen dat je ademt om niet dood te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:21 schreef bzl. het volgende:
Maar daarom is 't nog wel voor aandacht. Ik snap het gezeur oprecht niet zo. Ik oordeel er niet over (moeten zelf weten), maar het ìs nou eenmaal zo.
Neuh, het is een reactie op reactie, mensen vragen waarom ze dat doet, dan is 't prima als er wordt gezegd dat ze 't voor aandacht doet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat is net zoiets als zeggen dat je ademt om niet dood te gaan.
Stating the absolute obvious.
Ik vind het gezeur. Dat is dit nu ook. /hand in eigen boezemquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Neuh, het is een reactie op reactie, mensen vragen waarom ze dat doet, dan is 't prima als er wordt gezegd dat ze 't voor aandacht doet.
Ik dacht laatst een foto gezien te hebben waarop ze weer eng magertjes werd. Maar ze is gewoon heel erg afgetraind.quote:
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:23 schreef Misstique het volgende:
Jamie Lee Curtis ziet er verdomd goed uit voor haar leeftijd.
sowieso een stuk of 5 in de persoonlijke kring, met als hoogtepunt mijn 67-jarige moederquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel vrouwen van 55 ken jij die er nog zo uitzien in badpak?
Genoeg. En ik heb de standard voor mijzelf ook wel daar liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:18 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel vrouwen van 55 ken jij die er nog zo uitzien in badpak?
Amen!quote:Op zondag 28 juli 2013 11:21 schreef WRH het volgende:
[..]
Genoeg. En ik heb de standard voor mijzelf ook wel daar liggen.
Ik vind echt dat er te snel en te gemakkelijk iets geroepen wordt over 'ja maar ze heeft al een kind gehad en jamaar ze is al boven de 40'
alsof iedereen die een kind gehad heeft of boven de 40 is maar automatisch uitblubbert en het een hele prestatie is als je niet maar alles in je mond propt en stopt met bewegen.
boven de 40 en / of kinderen krijgen is niet hetzelfde als bejaard en betekent helemaal niet dat geen enkele aandacht meer aan je figuur hoeft te besteden.
de standard mag best wel een beetje omhoog gekrikt worden ipv alles boven de 40 met kinderen maar gewoon te accepteren als blubber.
Mooie dame.quote:
Je vergeet hierbij wel dat na de overgang de hormonale huishouding van een vrouw verandert, hetgeen effect heeft op haar figuur.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:21 schreef WRH het volgende:
[..]
Genoeg. En ik heb de standard voor mijzelf ook wel daar liggen.
Ik vind echt dat er te snel en te gemakkelijk iets geroepen wordt over 'ja maar ze heeft al een kind gehad en jamaar ze is al boven de 40'
alsof iedereen die een kind gehad heeft of boven de 40 is maar automatisch uitblubbert en het een hele prestatie is als je niet maar alles in je mond propt en stopt met bewegen.
boven de 40 en / of kinderen krijgen is niet hetzelfde als bejaard en betekent helemaal niet dat geen enkele aandacht meer aan je figuur hoeft te besteden.
de standard mag best wel een beetje omhoog gekrikt worden ipv alles boven de 40 met kinderen maar gewoon te accepteren als blubber.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef kvd het volgende:
Nog 1 voor de 'wauw-zij-ziet-er-nog-goed-uit-voor-iemand-van-boven-de-50' roepers
Sharon Stone
[ afbeelding ]
Ik snap de keuze voor die bikini echt niet. Ik vind haar echt een prima lijf hebben, maar dit broekje vraagt schreeuwt om een ronder figuur. Topje staat leuk maar zij kan juist prima een klein broekje/hipster hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort dat niet gewoon bij dit soort vintage bikini's? Die hebben toch meestal dit soort broekjes? Waarschijnlijk houdt ze gewoon van die vintage stijlquote:Op maandag 29 juli 2013 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik snap de keuze voor die bikini echt niet. Ik vind haar echt een prima lijf hebben, maar dit broekje vraagt schreeuwt om een ronder figuur. Topje staat leuk maar zij kan juist prima een klein broekje/hipster hebben
Ik hou er ook van, maar ik trek het ook niet aanquote:Op maandag 29 juli 2013 11:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoort dat niet gewoon bij dit soort vintage bikini's? Die hebben toch meestal dit soort broekjes? Waarschijnlijk houdt ze gewoon van die vintage stijl
Ja dat snap ik ook welquote:Op maandag 29 juli 2013 11:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoort dat niet gewoon bij dit soort vintage bikini's? Die hebben toch meestal dit soort broekjes? Waarschijnlijk houdt ze gewoon van die vintage stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |