Nou zeg dat wel ja, wow 43quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Naomi blijft ook eeuwig jong, wat een lijf voor 43 jaar!
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo jezus als dat jullie standaard voor 43 is, zijn jullie ook niks gewend hoor
Ja ik ken die mensen niet, als ik in mijn omgeving kijk zie ik merendeels alleen maar vrouwen die hun lichaam verslonzen...meiden van 20 jaar die na 1 kind helemaal onherkenbaar zijn geworden en 20 kilo eraan hebben plakken....Ik vind dat Naomi een mooi figuur heeft voor iemand van haar leeftijd ,menig beter figuur dan vaak meiden van 20quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken zat mensen, Fokkers zelfs, die er op die leeftijd vele malen beter uitzien
Ik ken er ook wel een aantal, maar als ik zo gemiddeld op straat / op het strand kijk, valt het gruwelijk tegen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken zat mensen, Fokkers zelfs, die er op die leeftijd vele malen beter uitzien
quote:
zij is duidelijk slanker dan voorheen (afgelopen jaren)quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Claudia Schoemacher van Zweden
[ afbeelding ]
Bohhh... Wat een figuurtjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:53 schreef Godtje het volgende:
Doutzen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als model van Hunkemöller dat altijd en overal gefotografeerd wordt in het wilde zal ze daar wel voor betaald krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
De volledige bikinicollectie van Sylvie Meis komt helemaal langs vrees ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Mel maar zo weinig ouder? Dacht dat die zijn moeder had kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:19 schreef computergirl het volgende:
Melanie Griffith (56) & Antonio Banderas (53)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)d-56th-birthday.html
Is Pamela ondertussen een paar cupmaatjes geslonken ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Bruce zit nog goed in zijn vel. Pamela ook trouwens.
Volgens mij heeft ze een paar jaar terug haar implantaten laten verwijderen en laten vervangen voor kleinere implantatenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Is Pamela ondertussen een paar cupmaatjes geslonken ?
63 jaar hè! Lekker lijf voor die leeftijdquote:
Je ziet het er echt niet aan af!quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
63 jaar hè! Lekker lijf voor die leeftijd
wie is het?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Crosspost uit B&H!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doutzenquote:
Poe, wat een lijfquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Crosspost uit B&H!
Doutzen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |