hallo zeg! wiesda?quote:
serieus? is dat dezelfde dame als die in de post van Gnittoo? ok dan....want in de post van nieuwschierig vind ik Sylvie maar niks..quote:
Ik zou 365 dagen in bikini lopen met zo'n figuurquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:20 schreef Aventura het volgende:
Zij benadert echt perfectie vind ik. Er zo uitzien op het strand, vanuit alle hoeken bekeken even smetteloos, dat doen weinigen haar na.
Bedoel je dat sarcastisch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Rihanna is echt walking perfection zeg...
omdat ze er het lichaam voor heeft?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Serieus, waarom de fuck zou je zo'n foto erop zetten met die tieten zo prominent in beeld?
Heeft ze nog niet genoeg aandacht in d'r leven als (voormalig) topmodel?
Op woensdag 24 juli 2013 22:41 schreef Spees_Eend het volgende:
idd die benen zien er uit als pudding, volgens mij doet ze niet aan sport.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:07 schreef WRH het volgende:
djeez, ze is in de 50, niet bejaard ofzo.
als dit jullie standard is voor boven de 40/ 50 dan nemen jullie ook met weinig genoegen zeg.
en als je dat dus weet kun je er rekening mee houden door iets minder te eten en misschien wat meer te sporten, mannen hun stofwisseling verandert ook na hun 30e.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij wel dat na de overgang de hormonale huishouding van een vrouw verandert, hetgeen effect heeft op haar figuur.
Maar ik heb voor mezelf ook de lat hoog liggen hoor. Oók nu ik over de 40 en moeder ben.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch?
Ze draagt altijd belachelijke kleding waarin haar vormeloze lichaam niet uit komt, en ze heeft zo''n raar lang voorhoofd.
Hoiquote:
Vormeloze lichaam?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:11 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Bedoel je dat sarcastisch?
Ze draagt altijd belachelijke kleding waarin haar vormeloze lichaam niet uit komt, en ze heeft zo''n raar lang voorhoofd.
Naomi blijft ook eeuwig jong, wat een lijf voor 43 jaar!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
Naomi Campbell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
45 jaar en het lichaam van een 20-jarige.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carla Bruni
Nou zeg dat wel ja, wow 43quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Naomi blijft ook eeuwig jong, wat een lijf voor 43 jaar!
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo jezus als dat jullie standaard voor 43 is, zijn jullie ook niks gewend hoor
Ja ik ken die mensen niet, als ik in mijn omgeving kijk zie ik merendeels alleen maar vrouwen die hun lichaam verslonzen...meiden van 20 jaar die na 1 kind helemaal onherkenbaar zijn geworden en 20 kilo eraan hebben plakken....Ik vind dat Naomi een mooi figuur heeft voor iemand van haar leeftijd ,menig beter figuur dan vaak meiden van 20quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken zat mensen, Fokkers zelfs, die er op die leeftijd vele malen beter uitzien
Ik ken er ook wel een aantal, maar als ik zo gemiddeld op straat / op het strand kijk, valt het gruwelijk tegen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken zat mensen, Fokkers zelfs, die er op die leeftijd vele malen beter uitzien
quote:
zij is duidelijk slanker dan voorheen (afgelopen jaren)quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Claudia Schoemacher van Zweden
[ afbeelding ]
Bohhh... Wat een figuurtjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:53 schreef Godtje het volgende:
Doutzen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |