Dat zijn toch geen ghetto-tranen ala Lil Wayne, daar rondom het oog?quote:
Yup. En check de dollars tussen haar slipquote:Op maandag 1 juli 2013 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen ghetto-tranen ala Lil Wayne, daar rondom het oog?
Ah, okequote:Op maandag 1 juli 2013 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup. En check de dollars tussen haar slipHet is voor een videoclip
2000 belde....ze willen hun foto terug.quote:
Of ze komt net van een optreden in een club waar ze wat extra bijverdiende omdat het geld van Papa ontoereikend bleek...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
Yup. En check de dollars tussen haar slipHet is voor een videoclip
Nom nom nomquote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
Chris Pratt (Parks & Recreation / The O.C. / Moneyball)
[ afbeelding ]
Is die recent? Want hij ging van dit:quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
De foto die ik postte, heeft hij op 6 juli getweet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is die recent? Want hij ging van dit:
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
Voor de film Zero Dark Thirty, maar daarna was hij gestopt met trainen en zat het er in no time weer aan vertelde hij in een interview toen. Op die foto van jou lijkt hij wel op een andere manier getraind te zijn..minder breed en nog meer afgevallen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De foto die ik postte, heeft hij op 6 juli getweet.
Hubba hubba.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ken ik die man niet, maar als ik de 'naar dit' foto zie lijkt hij ineens twee keer zo klein. Erg kort bovenstuk en korte pootjes.quote:
Wat een figuurtje hé. En tof dat ze niet aan haar borsten laat sleutelen.quote:
Waarom zou ze?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een figuurtje hé. En tof dat ze niet aan haar borsten laat sleutelen.
De figuranten zijn ook wel briljant op deze fotoquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
De figuranten zijn ook wel briljant op deze foto![]()
Waarom houd je in vredesnaam je sokken aan op het strand
Je hebt liever dat-ie leg day skipt? Dan krijg je een Johnny Bravo-figuur. Lijkt me logisch dat-ie stevige (ergo; gespierde) stelten heeft en brede schouders en de rest smaller. Lijkt me precies in verhouding en wat je wilt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ken ik die man niet, maar als ik de 'naar dit' foto zie lijkt hij ineens twee keer zo klein. Erg kort bovenstuk en korte pootjes.
Ook niet echt mooi in verhouding, imo. Brede heupen en schouders en de rest weer veel smaller.
Hij spant z'n latissimus spieren, dan wordt die bovenkant heel breed, maar dat is niet hoe je er normaal uitziet.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ken ik die man niet, maar als ik de 'naar dit' foto zie lijkt hij ineens twee keer zo klein. Erg kort bovenstuk en korte pootjes.
Ook niet echt mooi in verhouding, imo. Brede heupen en schouders en de rest weer veel smaller.
Even googlenquote:
Omdat zowat iedere celeb met van nature borsten die een cup A niet eens halen hun boezem laten vergroten tot minimaal een cup B.quote:
Rihanna twee erwtjes op een plank? Je vindt Rihanna's figuur een plank?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat zowat iedere celeb met van nature borsten die een cup A niet eens halen hun boezem laten vergroten tot minimaal een cup B.
Rihanna blijft rondlopen met twee erwtjes op een plank en dat is tof.
Twee erwtjes op een prachtig gevormd lichaam.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Rihanna twee erwtjes op een plank? Je vindt Rihanna's figuur een plank?
Dit is een cup B.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat zowat iedere celeb met van nature borsten die een cup A niet eens halen hun boezem laten vergroten tot minimaal een cup B.
Rihanna blijft rondlopen met twee erwtjes op een plank en dat is tof.
Dit ook, inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wou net zeggen, en ook zeker geen erwtjes.
Goed gevormd zou ik het noemen, groot weet ik niet aangezien ze 1.75 is en 59 kilo weegtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef Meloewa het volgende:
Idd wat ze hier boven zeggen. Rihanna heeft gewoon een erg vol en redelijk groot/gevormd lichaam waardoor haar tieten in een bikini kleiner lijken volgensmij.Maar volgensmij heeft ze best volle en ronde appeltietjes. Zeker een B idd.
Ja 1,75m vind ik wel groot, iig lijkt het ook dat ze volle dijen/benen en redelijk wat heup heeft. Wel mooi gevormd idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed gevormd zou ik het noemen, groot weet ik niet aangezien ze 1.75 is en 59 kilo weegt
Toen ze jonger was, was ze niet uit geblubberd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef WRH het volgende:
Vind Paris een prachtig figuurtje hebben maar hoe Kate Moss ooit zo'n beroemd model is geworden...
dat is mij echt een raadsel. telkens weer prachtige geshopte modellenfoto's maar op elke foto die in real life is gemaakt is het gewoon een bollig uitgeblubberd mens.
(nee niet dik of moddervet, maar bepaald niet een top-model figuur)
Wow, is zij 1.75? Dat had ik echt niet gedacht! Had haar me altijd kleiner dan ik ben voorgesteldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed gevormd zou ik het noemen, groot weet ik niet aangezien ze 1.75 is en 59 kilo weegt
Ja ze is een lange dame. Op itnernet staan lengtes varierend tussen 1.73 en 1.78quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wow, is zij 1.75? Dat had ik echt niet gedacht! Had haar me altijd kleiner dan ik ben voorgesteld
Ik snap uberhaupt niet waarom dunne beentjes aantrekkelijk worden gevonden. Gewoon niet wulps als de dijen van een vrouw net zo dik zijn als haar kuitenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind rihanna's figuur mooier dan dat van veel modellen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Kate Moss
[ afbeelding ]
Rita Ora
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rihanna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi Klum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij die foto bedoeld moet ik blijkbaar een sterkere bril hebben want ik zie er niets bollig en uitgeblubberd aan, zeker niet als je bedenkt dat ze geen 18 meer is. Veel vrouwen van haar leeftijd zouden er voor tekenen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef WRH het volgende:
Vind Paris een prachtig figuurtje hebben maar hoe Kate Moss ooit zo'n beroemd model is geworden...
dat is mij echt een raadsel. telkens weer prachtige geshopte modellenfoto's maar op elke foto die in real life is gemaakt is het gewoon een bollig uitgeblubberd mens.
(nee niet dik of moddervet, maar bepaald niet een top-model figuur)
Meerennende fan op de achtergrond?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
Rihanna gaat shoppen in badpak
[ afbeelding ]
onzin.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Als jij die foto bedoeld moet ik blijkbaar een sterkere bril hebben want ik zie er niets bollig en uitgeblubberd aan, zeker niet als je bedenkt dat ze geen 18 meer is. Veel vrouwen van haar leeftijd zouden er voor tekenen.
quote:
Wat je daaronder verstaat, is nogal subjectief. Vergeleken met andere modellen heeft Kate Moss nooit een femme fatale-achtige verschijning gehad. Zij werd juist beroemd omdat ze zo tenger/smal/ienimieni was. Daar was toen ook al veel kritiek op, niet iedereen begreep dat ze een topmodel was. Een vriend van me die destijds - toen ze net begon - fotograaf was in NY, heeft haar portfolio toen gezien en haar afgewezen om een fotoshoot mee te doen. Hij vond haar te gewoontjes en te ielig. Daar had hij later wel spijt van uiteraard.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef WRH het volgende:
[..]
onzin.
ik ben ouder en strakker dan zij op die foto. en zelfs al zou dat 'een figuur zijn waar vrouwen van die leeftijd voor tekenen'
zij is een topmodel, dat was mijn point. ze verdient haar geld (zat) met een prachtig figuur, dit is geen one million dollar killer figuur.
Met hijgerig publiek achter haar aanrennen in de hoop een foto of film te kunnen maken.quote:
Gisteren op het strand zag ik ook nogal wat Alanis Morisette-achtige vrouwen lopen. Het kan, een bikini, maar het hoeft natuurlijk nietquote:
Wat zouden ze dan aan moeten trekken op het strand wat jou betreft?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Gisteren op het strand zag ik ook nogal wat Alanis Morisette-achtige vrouwen lopen. Het kan, een bikini, maar het hoeft natuurlijk niet
Dit, ja. Zo'n figuur kan echt prima in een bikini.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan aan moeten trekken op het strand wat jou betreft?
Alanis Morisette is van 1974. Zó vreselijk vind ik haar figuur nou ook weer niet.
Zij zelf ook niet, getuige haar zwembroekje. En gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Alanis Morisette is van 1974. Zó vreselijk vind ik haar figuur nou ook weer niet.
Ik zou zelf altijd iets aantrekken waarin ik het beste uitkom, en dat is geen bikini die bestaat uit een te krappe sport-bh en een kinderonderbroekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maf beeld van een sportbh heb jij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:41 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zou zelf altijd iets aantrekken waarin ik het beste uitkom, en dat is geen bikini die bestaat uit een te krappe sport-bh en een kinderonderbroek
hier nog eentje met haar zoontje erbijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ken haar bijna niet terug (Alanis Morrissette), ook niet van gezicht. Vorig jaar ben ik nog naar een concert van haar geweest. Is ze dat wel echt?
Ik zou, ijdel als ik ben, ook zeker iets anders kiezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:41 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou zelf altijd iets aantrekken waarin ik het beste uitkom, en dat is geen bikini die bestaat uit een te krappe sport-bh en een kinderonderbroek
En mannen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Helaas ziet 80% van de vrouwen op die leeftijd er zo uit.
Het is een mooie vrouw met een goed lichaam. Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:15 schreef WRH het volgende:
[..]
onzin.
ik ben ouder en strakker dan zij op die foto. en zelfs al zou dat 'een figuur zijn waar vrouwen van die leeftijd voor tekenen'
zij is een topmodel, dat was mijn point. ze verdient haar geld (zat) met een prachtig figuur, dit is geen one million dollar killer figuur.
39 en 1 kind van 10quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het is een mooie vrouw met een goed lichaam. Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).
Alles aan deze post is onwaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het is een mooie vrouw met een goed lichaam. Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).
Oeh wat staat die kleur bikini mooi op een bruine huidquote:
Goed lichaam? Nopequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
[..]
Jawel, prima/goed lichaam voor zo'n leeftijd. De meeste vrouwen op die leeftijd zien er wel wat vadsiger uit. O, ik vind haar wel oud. En ze heeft dus ook nog kinderen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Goed lichaam? Nope
Oud? Nope
Kinderen? Yep
Is dat een soort vast zinnetje van je geworden?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef bzl. het volgende:
Ze is ook al oud hè. En heeft misschien zelfs wel al kinderen (?).
Niemand heeft gezegd dat ze dik is. Ik hoop alleen dat mijn partner (als ze 39 is) nog wel regelmatig sport en zorg draagt voor aar lichaam.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Als je hier geen maatje 0 hebt dan ben je volgens mij meteen te dik.. Ik vind in ieder geval dat ze er best goed uit ziet en dat er niks mis met haar lichaam. Beter dan zo'n magere chick die al doormidden breekt als je er met je vinger naar wijst
Volgens mij zorgt zij voor haar lichaam. Kom zeg, wat wil je dan? Een graatmager mens? Ze heeft gewoon een platte buik volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ze dik is. Ik hoop alleen dat mijn partner (als ze 39 is) nog wel regelmatig sport en zorg draagt voor aar lichaam.
Oja er is een groot verschil tussen dit lichaam en "een magere chick".
Jawel, best acceptabel en het is verder ook onbelangrijk hoe ze er zonder kleren uitziet. Maar met 'AM'-achtige vrouwen bedoel ik vrouwen (en daar zijn er echt enorm veel van, inderdaad) die nou niet bepaald de indruk wekken dat ze iets aan hun lichaam doen en/of dat belangrijk vinden - prima, niks mis mee - maar die dan wel een enorme tatoeage op hun veel te dikke buik laten zetten, of op de speklaag waar hun onderrug begint, en dat snap ik niet. Ik snap sowieso niks van tatoeages, maar het lijkt me toch dat je daarvoor het mooiste deel van je lichaam uitkiest - het is toch een vorm van ijdelheid? Zelfde geldt voor zo'n lelijke bikini. Als je dan toch een bikini koopt, waarom dan dit vormeloze geval?Na een paar dagen strand dringen deze vragen zich ineens opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zou, ijdel als ik ben, ook zeker iets anders kiezen.
Neemt niet weg dat het figuur van AM best acceptabel is. En dat 'Alanis Morisette-achtige vrouwen' zoals jij ze noemt (en waarvan er dus heel, héél veel zijn!) dus ook best in bikini naar het strand kunnen imo.
Ik denk dat je nu een denkfout aan het maken bent bij haar. Alanis schommelt qua gewicht. De ene keer is ze slank, de andere keer heeft ze wat meer spekjes (sterker nog, ze heeft eetstoornissen gehad, beide kanten op). De tattoos komen uit een slankere periode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Jawel, best acceptabel en het is verder ook onbelangrijk hoe ze er zonder kleren uitziet. Maar met 'AM'-achtige vrouwen bedoel ik vrouwen (en daar zijn er echt enorm veel van, inderdaad) die nou niet bepaald de indruk wekken dat ze iets aan hun lichaam doen en/of dat belangrijk vinden - prima, niks mis mee - maar die dan wel een enorme tatoeage op hun veel te dikke buik laten zetten, of op de speklaag waar hun onderrug begint, en dat snap ik niet. Ik snap sowieso niks van tatoeages, maar het lijkt me toch dat je daarvoor het mooiste deel van je lichaam uitkiest - het is toch een vorm van ijdelheid? Zelfde geldt voor zo'n lelijke bikini. Als je dan toch een bikini koopt, waarom dan dit vormeloze geval?Na een paar dagen strand dringen deze vragen zich ineens op
quote:
Alanis Morissette was plagued by eating disorders as a teenager, feeling shameful about gaining weight and going to extreme measures to lose it. On her last tour in 2008, she fell into some unhealthy habits - late-night trips to restaurants and high-calorie drinks, and the weight piled on…
The turning point came when she read Eat to Live, which she calls her “redefining moment” – she equates food with fuel, not “fat” or “thin.” She attributes her successful, healthy weight loss, as well as her ability to choose the right foods to the Eat to Live program.
I wish Alanis continued success on her nutritarian journey, and I’m cheering her on as she trains for her first marathon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |