Moet je anders ff wat van me lenen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:27 schreef waht het volgende:
HIV is nog best dodelijk, als je geen geld hebt,
Nee, maar ik weet wel een mannetje als jij wat moet lenen.quote:
Ja maar onweer is geniaal, lekker felle flitsen, harde knallen en chaos.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de ondraaglijke tropische temperaturen was?
Dan gaan we volgende maand wel even naar Syrië, die zijn daar nog veel beter in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar onweer is geniaal, lekker felle flitsen, harde knallen en chaos.
I paid voor VIP.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar onweer is geniaal, lekker felle flitsen, harde knallen en chaos.
Israelisch vuurwerk is een export produkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gaan we volgende maand wel even naar Syrië, die zijn daar nog veel beter in.
Israël heeft niets te melden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Israelisch vuurwerk is een export produkt.
Stedentripje naar Homs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gaan we volgende maand wel even naar Syrië, die zijn daar nog veel beter in.
Nou en.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef remlof het volgende:
Mensen die denken dat Airplay ook maar iets met je NAS re maken heeft
Wollah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De slag was verloren voordat hij begon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt het er maar zwaar mee, dat een bouwkundige in opleiding u overklast op eigen terrein.
Maar goed, een discussie voeren met mensen die buiten de realiteit staan heb je bij voorbaat al gewonnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
De slag was verloren voordat hij begon.
Ik ergerde me er juist aan dat ie alleen maar poep praatte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt het er maar zwaar mee, dat een bouwkundige in opleiding u overklast op eigen terrein.
Remlof die z'n mond over de EU open trekt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Totaal geen benul waar ie het over had
Dat vergt weinig moeite inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, een discussie voeren met mensen die buiten de realiteit staan heb je bij voorbaat al gewonnen.
Hier ook stilte voor de storm, plus een zeeluchtquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Disana het volgende:
Nog geen onweer, maar er hangt hier wel een soort stilte voor de storm. Zal me benieuwen.
Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef YokiKater het volgende:
En als het goed is krijg ik morgen mijn drone
Ik hoop op een bui, dan gaat het zo lekker ruiken met deze warmte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef remlof het volgende:
Ik heb een paar leuke flitsen gezien in Arnhem en wat gerommel gehoord, maar van een bui was geen sprake.
1000 meter hoog in de lucht hangen en filmpjes maken alsof ik een vogeltje ben.quote:
Dat klinkt wel leuk. Die club lijkt me ook wel een goed idee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1000 meter hoog in de lucht hangen en filmpjes maken alsof ik een vogeltje ben.
Plannen die ik met dat ding heb;
- Filmpjes maken op het MTB parcours (chase cam)
- Natuurgebied mooi in beeld brengen (en overige locaties mooie luchtbeelden maken)
- Meedoen met de jongens van modelvliegclub Spaarnwoude (stukje sociaal gebeuren)
- De honden en schapen filmen vanuit de lucht.
Dat soort zaakjes.
Freak....quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef YokiKater het volgende:
En als het goed is krijg ik morgen mijn drone
Dat denk ik ook. In het begin moet ik het wel met een wat simpelere camera doen maar de bedoeling is dat er ook nog een 4k (Ultra-HD) camera op komt. Dan heb ik een behoorlijk toestel met veel functies en mogelijkheden. En ik vind het een geweldig leuke hobby, en mijn vader ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk. Die club lijkt me ook wel een goed idee.
Zo hee, dat is best nog een flinke prijs. Ik hoop dat jullie er veel plezier uit halen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In het begin moet ik het wel met een wat simpelere camera doen maar de bedoeling is dat er ook nog een 4k (Ultra-HD) camera op komt. Dan heb ik een behoorlijk toestel met veel functies en mogelijkheden. En ik vind het een geweldig leuke hobby, en mijn vader ook.
Rustig en simpel aan beginnen en dan steeds meer uitbreiden en tweaken/modden.
Dit gaat hem worden
Nou moe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn uitgesloten in mijn eerdere post.
Niks mis met vrouwen, tenzij ze van het kaliber Verdonk zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen met dit weer plakken. Mits tijger-pakje.
Relatief gezien is hij nog vrij goedkoop. Huiswerk is al gedaan, ding heeft ongekende prestaties voor die prijs. Het is min of meer precies wat ik zoek. Plezier gaan we er zeker wel mee hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee, dat is best nog een flinke prijs. Ik hoop dat jullie er veel plezier uit halen.
Recht anaal door zee. ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen, tenzij ze van het kaliber Verdonk zijn.
Het is een prachthobby.. Die vlucht van Velserbroek naar Haarlem die ik laatst had gepost heeft mij overgehaald.. Ding is echt goed, kan op een open veld wel 1500 meter halen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb buren die erbij (modelbouw+vliegen) zitten, leuke discussies (hij maakt dingen zelf (in zijn schuurtje)). Soort van modelbouw en verder. Moest wel lachen met mij. Je kent een boel types. (t)ja...latente hobbies.
Die clip staat bookie... q-is nog best vlot ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een prachthobby.. Die vlucht van Velserbroek naar Haarlem die ik laatst had gepost heeft mij overgehaald.. Ding is echt goed, kan op een open veld wel 1500 meter halen.![]()
Is ook niet al te moeilijk te besturen.. heeft al GPS en return to home functie. Goede ingebouwde failsafe functies. Keuze gemaakt
Hoeveel bronnen wil je hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef remlof het volgende:
Mensen die denken dat Airplay ook maar iets met je NAS re maken heeft
Hij kan 36 km per uur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die clip staat bookie... q-is nog best vlot ook.
Mijn zaterdagavond-televisie bestond uit de Miniplaybackshow en Geef Nooit Op. Een motiverender jeugd is haast niet voor te stellen.quote:
Wat ik eerder schreef.. techniek is redelijk airborn het prijskaartje was voor mij een hold-back.quote:
Drie, nee twee, nee geef me er één!quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn zaterdagavond-televisie bestond uit de Miniplaybackshow en Geef Nooit Op. Een motiverender jeugd is haast niet voor te stellen.
Als je nooit met een met een kater ben wakker geworden met Remco & Remco ben je nog een lul ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn zaterdagavond-televisie bestond uit de Miniplaybackshow en Geef Nooit Op. Een motiverender jeugd is haast niet voor te stellen.
Ik vind het echt ongehoord wat er met de VPRO gebeurt. Kwaliteit om zeep helpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Publieke omroep, bezuinigen op de VPRO, en wetenschap.... Welke eikel heeft dit verzonnen. (een boekhouder soms)
De PvdA?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Publieke omroep, bezuinigen op de VPRO, en wetenschap.... Welke eikel heeft dit verzonnen. (een boekhouder soms)
Schuldvragen gaan per definitie om de secundair schuldige, aangezien de PvdA ipso facto de primair schuldige is.quote:
Airplay is onafhankelijk van je NAS, maar je hebt dan altijd een middelstation nodig. Met andere woorden, je moet je Mac of Macbook (iTunes) laten draaien om de data van je NAS te streamen via Airplay naar je ATV3. In mijn ogen is dat omslachtig, maar misschien is dit voor rem geen probleem.quote:
Dit is wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Schuldvragen gaan per definitie om de secundair schuldige, aangezien de PvdA ipso facto de primair schuldige is.
Hall of fame in 15 minutes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef betyar het volgende:
Volgende week de Brabanthallen even op zijn kop zetten.
Ik dacht eerst je afgelopen zaterdagavond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met natte haartjes, een bak chips en glaasje fris op de bankquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst je afgelopen zaterdagavond.
Ok.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met natte haartjes, een bak chips en glaasje fris op de bank.
Tot zover lijkt me dit geen hogere wiskunde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Airplay is onafhankelijk van je NAS, maar je hebt dan altijd een middelstation nodig. Met andere woorden, je moet je Mac of Macbook (iTunes) laten draaien om de data van je NAS te streamen via Airplay naar je ATV3. In mijn ogen is dat omslachtig, maar misschien is dit voor rem geen probleem.
Synologie heeft dit probleem gefixed en laat Airplay direct tussen je ATV3 en NAS streamen, dit is ook wat het overgrote deel van de ATV3/NAS-gebruikers hebben wil, anders staat die Mac de hele dag te loeien.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarvoor verdient hij wel een huis met tuin.
Vergeet niet het belangrijke nachtnet te noemen, waardoor deze regio Nederland uit de crisis zal helpen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Eindhoven, die regio is met ASML en DAF immers superieur.
Het RTL-avondje, inderdaad. Waarbij mijn vader tijdens de reclames nog wat achtergrondinformatie oplepelde over Ron, Hennie of Peter-Jan. Uiteraard exclusief uit de Privé.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarover het gaat, daarvoor heb ik mijn ministerie van staatsveiligheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Tot zover lijkt me dit geen hogere wiskunde.
Vertel dat 999.987 (die sleept nog met stenen)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Eindhoven, die regio is met ASML en DAF immers superieur.
En een Brabants wijf en kind.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarvoor verdient hij wel een huis met tuin.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vertel dat 999.987 (die sleept nog met stenen)
Dat is te danken aan de jarenlange inzet van Hexagonquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergeet niet het belangrijke nachtnet te noemen, waardoor deze regio Nederland uit de crisis zal helpen!
Geslepen stenen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vertel dat 999.987 (die sleept nog met stenen)
Ik heb altijd het gevoel dat Hexagon en Bram hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is te danken aan de jarenlange inzet van Hexagon.
Meestal was dat de avond waar het buurmeisje kwam oppassen bij mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het RTL-avondje, inderdaad. Waarbij mijn vader tijdens de reclames nog wat achtergrondinformatie oplepelde over Ron, Hennie of Peter-Jan. Uiteraard exclusief uit de Privé.
Ter vervanging kreeg je pubermeisjetelefoongesprekken te horen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal was dat de avond waar het buurmeisje kwam oppassen bij mij.
Ik moet het dus zonder die quotes over bovengenoemde heren stellen.
Nee. Ze zaten/zitten waarschijnlijk wel bij dezelfde knorrenverenigingquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat Hexagon en Bram hetzelfde zijn.
Had je buurmeisje dikke tieten? Wat doet ze nu?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal was dat de avond waar het buurmeisje kwam oppassen bij mij.
Ik moet het dus zonder die quotes over bovengenoemde heren stellen.
Mobiele telefoons, die hadden ze wel inderdaad. Toen was je nog uren zoet met ringtones luisteren of zelf componeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging kreeg je pubermeisjetelefoongesprekken te horen.
Ze hebben in elk geval beiden altijd vage verhalen over de regio Eindhoven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Ze zaten/zitten waarschijnlijk wel bij dezelfde knorrenvereniging.
Valt mee. Iets sufs en burgerlijks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je buurmeisje dikke tieten? Wat doet ze nu?
Creatief met 32 verschillende tonen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mobiele telefoons, die hadden ze wel inderdaad. Toen was je nog uren zoet met ringtones luisteren of zelf componeren.
Dit was letterlijk, woord voor woord de reactie die ik van je verwachtte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je buurmeisje dikke tieten? Wat doet ze nu?
Had ze dikke tieten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ik kwam laatst mijn oppasmeisje tegen, die doet het niet onverdienstelijk als OvJ.
Dat van de tieten kan ik nog wel begrijpen, maar dat van de vraag naar haar carrière niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dit was letterlijk, woord voor woord de reactie die ik van je verwachtte.
Nee, cup B of iets in die richting. Er zit wel wat, maar niet genoeg om je lul tussen de wrijven.quote:
Vrijwel iedereen is schattig als hij/zij slaapt, om even die illusie door te prikken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, cup B of iets in die richting. Er zit wel wat, maar niet genoeg om je lul tussen de wrijven.
Kan mij nog wel herinneren dat ik ooit eens in bed lag en ze met een vriendin op de gang stond te loeren met de opmerking "wat is hij lief / schattig / etc.".
Enige keer in mijn leven dat een vrouw het vrijwillig over mij heeft gezegd.
Op latere leeftijd namen ze altijd vriendjes mee, toen was de magie er wat vanafquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, cup B of iets in die richting. Er zit wel wat, maar niet genoeg om je lul tussen de wrijven.
Kan mij nog wel herinneren dat ik ooit eens in bed lag en ze met een vriendin op de gang stond te loeren met de opmerking "wat is hij lief / schattig / etc.".
Enige keer in mijn leven dat een vrouw het vrijwillig over mij heeft gezegd.
Van een bèta had ik eigen verwacht dat deze wel zou snappen dat ik de herinnering niet zou hebben als ik op dat moment al daadwerkelijk in slaap gevallen zou zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen is schattig als hij/zij slaapt, om even die illusie door te prikken.
Of Boels was te duur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op latere leeftijd namen ze altijd vriendjes mee, toen was de magie er wat vanaf.
Verdraaid, liep ik even recht in een hinderlaag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van een bèta had ik eigen verwacht dat deze wel zou snappen dat ik de herinnering niet zou hebben als ik op dat moment al daadwerkelijk in slaap gevallen zou zijn.
Het was geen hinderlaag, dat maakt u er van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef waht het volgende:
[..]
Verdraaid, liep ik even recht in een hinderlaag.
Ik ga uit van het slechtste, en zie daarna wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was geen hinderlaag, dat maakt u er van.
Is dat die TU-er?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb, helaas, nooit een oppasmeisje gehad. Mijn oudste broer paste op, en dat liep meestal uit op een vechtpartij.
Was hij dan zoveel ouder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb, helaas, nooit een oppasmeisje gehad. Mijn oudste broer paste op, en dat liep meestal uit op een vechtpartij.
Vergeet de interpunctie niet!quote:
Moet na een URL ook nog een punt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Vergeet de interpunctie niet!
Gebruik van interpunctie: http://kunst-en-cultuur.i(...)-van-leestekens.html .
Nu nog naar Engelstalige bronnen verwijzen voor een discussie over de Nederlandse geschiedenis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Vergeet de interpunctie niet!
Gebruik van interpunctie: http://kunst-en-cultuur.i(...)-van-leestekens.html .
Nee, dan volgt een klap op je muil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet na een URL ook nog een punt?
Dit is onduidelijk; het Nederlandse onderwijssysteem faalt overduidelijk in het scheppen van een consensus rondom dit onderwerp. Binnenkort zal ik in een topic annex essay mijn plannen uit de doeken doen om deze fundamentele fout in ons onderwijs ongedaan te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet na een URL ook nog een punt?
Ongewenst bedoel je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Webschip het volgende:
Nautilus is misschien wel een niet-geplande nakomer. De kans op een oppasbroer neemt dan zienderogen toe. Het kan dus wel.
Hoe zit het met jouw kansen op werk? Al enige progressie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Webschip het volgende:
Nautilus is misschien wel een niet-geplande nakomer. De kans op een oppasbroer neemt dan zienderogen toe. Het kan dus wel.
Voor een technisch planoloog ben jij onvoldoende solidair met je bèta-broeders. Ik zal binnenkort een honderd pagina's tellend verzoek indienen bij de orde van autisten om je van het tableau te laten schrappen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu nog naar Engelstalige bronnen verwijzen voor een discussie over de Nederlandse geschiedenis.
Daarom gammaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Voor een technisch planoloog ben jij onvoldoende solidair met je bèta-broeders. ik zal binnenkort een honderd pagina's tellend verzoek indienen bij de orde van autisten om je van het tableau te laten schrappen.
Webschip is slachtoffer van het onderwijssysteem, dat praatjesmakende alfa's bevoordeelt ten opzichte van mensen als Webschip en ikzelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw kansen op werk? Al enige progressie?
Ik heb trouwens vernomen van een bekende die op de UCLA heeft gezeten dat hij de vakken technische natuurkunde matig vond. Typisch; zouden we hieruit niet kunnen concluderen dat de TU/e beter onderwijs verzorgd dan de universiteiten in de Verenigde Staten en dien ten gevolge dat een betere band met het bedrijfsleven fundamenteel onderzoek in de weg zit?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu nog naar Engelstalige bronnen verwijzen voor een discussie over de Nederlandse geschiedenis.
Een paar jaar. Maar mijn vader delegeerde veel aan mijn broer, waaronder de macht over de afstandsbediening en het recht om af en toe een pak slaag uit te delen. Als ik straks kinderen heb, ga ik die rolverdeling anders invullen.quote:
Wellicht biedt de sociale werkplaats uitkomst, zolang ze nog bestaan althans.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Webschip is slachtoffer van het onderwijssysteem, dat praatjesmakende alfa's bevoordeelt ten opzichte van mensen als Webschip en ikzelf.
De typische badinerende houding van mensen die niet de gave hebben om een serieuze studie te kunnen volgen. Ongelooflijk dat iemand als jij een gewichtige positie als moderator op dit forum kan vervullen. Ik zal binnenkort een systeemhervorming presenteren die dit onmogelijk zal maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht biedt de sociale werkplaats uitkomst, zolang ze nog bestaan althans.
Ik heb een zusje, dan is je rol sowieso al anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een paar jaar. Maar mijn vader delegeerde veel aan mijn broer, waaronder de macht over de afstandsbediening en het recht om af en toe een pak slaag uit te delen. Als ik straks kinderen heb, ga ik die rolverdeling anders invullen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
De typische badinerende houding van mensen die niet de gave hebben om een serieuze studie te kunnen volgen. Ongelooflijk dat iemand als jij een gewichtige positie als moderator op dit forum kan vervullen. ik zal binnenkort een systeemhervorming presenteren die dit onmogelijk zal maken.
Nee, want Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.quote:De typische badinerende houding van mensen die niet de gave hebben om een serieuze studie te kunnen volgen.
Dus Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.quote:Ongelooflijk dat iemand als jij een gewichtige positie als moderator op dit forum kan vervullen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.quote:ik zal binnenkort een systeemhervorming presenteren die dit onmogelijk zal maken.
Allerlei ongewenste vriendjes van haar af slaan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een zusje, dan is je rol sowieso al anders.
Dit begrijp ik niet. De interpunctie is echter op orde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, want Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.
[..]
Dus Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.
[..]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.
Een paar jaar oudere broer paste op jou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een paar jaar. Maar mijn vader delegeerde veel aan mijn broer, waaronder de macht over de afstandsbediening en het recht om af en toe een pak slaag uit te delen. Als ik straks kinderen heb, ga ik die rolverdeling anders invullen.
Precies. Maar dat was niet nodig, ze ging er toch met mijn vrienden vandoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Allerlei ongewenste vriendjes van haar af slaan?
Correct. Vooral het feit dat hij mensen nog steeds niet fatsoenlijk weet te quoten maar alles tussen [ quote] [ /quote]-tags zet, is me een doorn in het oogquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
Haha GS, dit maakt geen verschil, die lappen tekst van Bram leest toch niemand
Asociaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom gamma, lekker breed en sociaal ingesteld.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een zusje, dan is je rol sowieso al anders.
Een zusje van een vriend, dat lijkt mij zo een rare gewaarwording, daar zou ik mijn vingers liever van laten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies. Maar dat was niet nodig, ze ging er toch met mijn vrienden vandoor.
Je weet tenminste dat ze uit een goed nest komtquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zusje van een vriend, dat lijkt mij zo een rare gewaarwording, daar zou ik mijn vingers liever van laten.
Dat klopt, maar mocht je gebrouilleerd met haar raken, dan lijkt mij dat ook zo'n nare druk te leggen op de vriendschap met de broer (je vriend).quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet tenminste dat ze uit een goed nest komt.
Zo te lezen ben je vooral slachtoffer van je arrogantie. Maar dan nog, als jij of 'Webschip' het handig had aangepakt, was je gewoon aio geworden. Ik weet dat je jezelf als de nieuwe Archimedes ziet, maar dat is een waanidee, en het zou aardig zijn als je eens wat kritischer op jezelf bent. Verder zou ik willen suggereren dat je in het vervolg zwijgt over praatjesmakende alfa's, want het wordt een beetje gênant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Webschip is slachtoffer van het onderwijssysteem, dat praatjesmakende alfa's bevoordeelt ten opzichte van mensen als Webschip en ikzelf.
Een vriend van me heeft wel een tijd lang een vriendinnetje van zijn zusje geneukt, daar was dat zusje ook niet heel blij mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zusje van een vriend, dat lijkt mij zo een rare gewaarwording, daar zou ik mijn vingers liever van laten.
Onmogelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
Ho wacht eens even, ik dacht dat Don_Psychotisch een kloon van iemand hier was?
Dat is nog een familierelatie, dat kan best kapot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft wel een tijd lang een vriendinnetje van zijn zusje geneukt, daar was dat zusje ook niet heel blij mee.
Valt best mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
Maar een vriendschap belasten door een zusje te neuken, dat lijkt mij moeilijk.
Ik vond het een geweldige actie, hebben het ook lang stil kunnen houden maar werd op een gegeven moment toch bekend. Mijn maat had eerst wel even een WTF momentje maar is allemaal goed gekomen.quote:
U extrapoleert te veel van mijn gedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Gasten die het in hun broek doen voor hun vriendin zijn vreselijk irritant in de omgang.
Gasten die altijd meewaaien met hun vriendin, zeer vervelend. Vooral als het je beste vriend betreft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Gasten die het in hun broek doen voor hun vriendin zijn vreselijk irritant in de omgang.
Brussel zou daar blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
U extrapoleert te veel van mijn gedrag.
Onmogelijk, zoiets laags zou ik niet doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Reya het volgende:
[..]
U extrapoleert te veel van mijn gedrag.
Elke zin afsluiten met "hihi, is goed sgatje :$"quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gasten die altijd meewaaien met hun vriendin, zeer vervelend. Vooral als het je beste vriend betreft.
Lucht je hart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Done.quote:
Sowieso vind ik het bewust raar spellen van zaken niet echt aantrekkelijk, zoals "ff".quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met "hihi, is goed sgatje :$"
Meer zijn gedrag t.o.v. jou veranderen omdat zijn vriendin je vervelend vindt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met "hihi, is goed sgatje :$"
Informatieasymmetrie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Laag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw kansen op werk? Al enige progressie?
Oh, zo ver laat ik dat niet komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meer zijn gedrag t.o.v. jou veranderen omdat zijn vriendin je vervelend vindt.
Maar dat ook, ja.
Ag mann, is tog kijleuck?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het bewust raar spellen van zaken niet echt aantrekkelijk, zoals "ff".
Ik zie dat soort dingen altijd veel te laat.quote:
Denken dat je wat te zeggen hebt als manquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Na het 14e levensjaar is het inderdaad tamelijk onzinnig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het bewust raar spellen van zaken niet echt aantrekkelijk, zoals "ff".
j4w3lL m4ñ, 1$ k3! l3uCkK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij hilarisch vaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Dat valt wel mee, maar ik ken er wel die zich na een paar uur stoere mannenpraatjes laten ophalen door hun vriendin. Dat zijn vrijwel altijd blasé kijkende ijskonijnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik probeer dwangmatig van de onnodige uitkeringen af te komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
99.999 heeft ook maar een dun laagje chroom.
Je te vroeg schikken in die rol is ook weer zo wat, dat acceptatieproces moet niet afgelopen zijn op je 20e.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Denken dat je wat te zeggen hebt als man
Vader spreekt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Eén keer zelfs een boze, commanderende kenau meegemaakt die haar man/vriend kwam ophalen in de kroeg omdat hij te laat thuis was. Hij kon zich een maand niet meer bij ons vertonen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik ken er wel die zich na een paar uur stoere mannenpraatjes laten ophalen door hun vriendin. Dat zijn vrijwel altijd blasé kijkende ijskonijnen.
Kun je ons niet in de waan laten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Begin met je eigen uitkering.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik probeer dwangmatig van de onnodige uitkeringen af te komen.
Inderdaad, wat was Ziba boos op erik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén keer zelfs een boze, commanderende kenau meegemaakt die haar man/vriend kwam ophalen in de kroeg omdat hij te laat thuis was. Hij kon zich een maand niet meer bij ons vertonen.
In het MO liggen de verhoudingen tenminste nog zoals het heurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kun je ons niet in de waan laten?
In Afrika, China en Rusland ook, hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef waht het volgende:
[..]
In het MO liggen de verhoudingen tenminste nog zoals het heurt.
In die eerste en laatste doen de vrouwen echter al het werk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Afrika, China en Rusland ook, hoor.
Geen man daar die voor hoer wil spelen, inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
In die eerste en laatste doen de vrouwen echter al het werk.
Dat is ook wel een beetje sneu. Duidelijk aangeven dat je weg bent en niet weet hoe laat het wordt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén keer zelfs een boze, commanderende kenau meegemaakt die haar man/vriend kwam ophalen in de kroeg omdat hij te laat thuis was. Hij kon zich een maand niet meer bij ons vertonen.
Ik heb een vriend die op z'n 23e op zondagavond nog door z'n moeder in haar nachtjapon naar huis werd gesleurd vanuit de kroeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef betyar het volgende:
Een uitnodiging van defensie Regiodagen voor Militaire Oorlogs- en Dienstslachtoffers. Lekker een dagje varen met de Jules Verne.
Comedian-Mentalist Gili, Blackjack, workshop over vitaliteit, gezond eten en bewegen en een optreden van Coen Jutte. Voor de dames o.a. bonbons en sieraden maken.quote:
Gezellig, leuk dat ze dat doen. Defensie blijft een goede werkgeverquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Comedian-Mentalist Gili, Blackjack, workshop over vitaliteit, gezond eten en bewegen en een optreden van Coen Jutte. Voor de dames o.a. bonbons en sieraden maken.![]()
In DEF denken ze daar anders over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Defensie blijft een goede werkgever
quote:"Wij vragen om u zoveel mogelijk op donderdag/vrijdag in te schrijven. De zaterdag kunnen we dan reserveren voor diegenen die nog werkzaam zijn"
Als ze morgen bellen teken ik meteen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In DEF denken ze daar anders over.
Degene die dan nog niet laveloos op de vloer ligt, waarschijnlijk.quote:
Dat zijn de huillies. Er valt ook altijd wel wat te klagen, bij iedere werkgever. Ik blijf erbij dat Defensie een goede werkgever is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In DEF denken ze daar anders over.
Mwah, dat men bewust oudere werknemers eruit probeert te krijgen om ze door jongere (lees: goedkopere) te vervangen is natuurlijk niet echt netjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zijn de huillies. Er valt ook altijd wel wat te klagen, bij iedere werkgever. Ik blijf erbij dat Defensie een goede werkgever is.
Ik vermoed dat de tocht alcoholvrij is aangezien er behoorlijk wat ex-militairen die met PTSS te kampen hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Degene die dan nog niet laveloos op de vloer ligt, waarschijnlijk.
Zonde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de tocht alcoholvrij is aangezien er behoorlijk wat ex-militairen die met PTSS te kampen hebben.
Door twee beschonken glazen ziet het leven er een stuk kleuriger uit.quote:
Ongetwijfeld dat er zaken netter en beter kunnen, maar overal is wel ergens iets over te klagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, dat men bewust oudere werknemers eruit probeert te krijgen om ze door jongere (lees: goedkopere) te vervangen is natuurlijk niet echt netjes.
En zo kan je nog wel meer dingen verzinnen.
Is pas voor september.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat er zaken netter en beter kunnen, maar overal is wel ergens iets over te klagen.
Ben je trouwens al in de MOR geweest?
Dat is mishandeling.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die op z'n 23e op zondagavond nog door z'n moeder in haar nachtjapon naar huis werd gesleurd vanuit de kroeg.
Of nou ja, ze deed een poging om hem naar huis te krijgen.
De overheid in algemene zin is gewoon een goede werkgever.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zijn de huillies. Er valt ook altijd wel wat te klagen, bij iedere werkgever. Ik blijf erbij dat Defensie een goede werkgever is.
Zag ze er een beetje lekker uit in haar nachtjapon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die op z'n 23e op zondagavond nog door z'n moeder in haar nachtjapon naar huis werd gesleurd vanuit de kroeg.
Of nou ja, ze deed een poging om hem naar huis te krijgen.
Die vriend van mij was 23 en de jongste thuis, de rest mag je zelf afleiden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zag ze er een beetje lekker uit in haar nachtjapon?
Dan kan z'n moeder nog 39 zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vriend van mij was 23 en de jongste thuis, de rest mag je zelf afleiden.
In theorie wel, in de praktijk had hij nog een oudere zus van pakweg 30 geloof ik.quote:
Trololololoquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De overheid in algemene zin is gewoon een goede werkgever.
Ik spreek niet uit eigen ervaring maar ga af op wat ik van mensen hoor die wel voor die overheid werken of gewerkt hebben.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit eigen ervaring maar ga af op wat ik van mensen hoor die wel voor die overheid werken of gewerkt hebben.
Had je ook nog een inhoudelijke respons? Op de stelling van Remlof valt best iets af te dingen maar wat je nu doet voegt niks toe...quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
Weervrouw Margot Ribberink voorzag dat het 'extreem heet' ging worden. Dat kwam door de zon, legde ze uit.
Het ligt wel echt aan je persoonlijke voorkeuren; al te veel ambitie is vaak wat moeilijk te combineren met een carrière in de publieke sector.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De overheid in algemene zin is gewoon een goede werkgever.
Heel POL is een speeltuin maar als het om de overheid gaat leg je bij het blauwe idiootje een vinger op de zere plek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Had je ook nog een inhoudelijke respons? Op de stelling van Remlof valt best iets af te dingen maar wat je nu doet voegt niks toe...
Note!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel POL is een speeltuin maar als het om de overheid gaat leg je bij het blauwe idiootje een vinger op de zere plek.
was gewoon benieuwdquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel POL is een speeltuin maar als het om de overheid gaat leg je bij het blauwe idiootje een vinger op de zere plek.
Zal je toch iets meer moeite voor moeten doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat ik verwacht.
Wel mooi. En een duurzame renovatie ipv nieuwbouw.quote:
Ik vind die wilde waterkant wel mooi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel mooi. En een duurzame renovatie ipv nieuwbouw.
Jaja, mooi bedrijf dat ASR.
Platgooien en opnieuw beginnen is vaak handiger. Zeker bij de gemiddelde naoorlogse betonkollosquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel mooi. En een duurzame renovatie ipv nieuwbouw.
Jaja, mooi bedrijf dat ASR.
Haha, check al die blauwe idioten op dit forum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef von_Preussen het volgende:
Oei, blauw idiootje is een geaccepteerde term, dat staat genoteerd, vind ik royaal van jou.
Extensief beheer om de biodiversiteit te bevorderen heet dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind die wilde waterkant wel mooi.
Ik ben niet zo'n gevoelig zieltje, wil niet spreken voor mijn collega'squote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, check al die blauwe idioten op dit forum.
De maatschappij denkt er doorgaans anders over. Die zitten nog met KPMG-achtige beelden in hun hoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Platgooien en opnieuw beginnen is vaak handiger. Zeker bij de gemiddelde naoorlogse betonkollos
Toen Koos hier nog postte was het een dagelijkse term.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef waht het volgende:
Apeblauwe idioot, dat is weer heel iets anders.
Dat is de eretitel van drugshond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef waht het volgende:
Apeblauwe idioot, dat is weer heel iets anders.
Ik dacht persoonlijk aan Koos.quote:
Ik vind het prima. Ik fiets nog wel eens door de wijk waar ik ben opgegroeid. In die tijd (jaren 70/80) werd alles keurig bijgehouden en nu zijn alle vijvers lekker wild. Enige nadeel voor de hedendaagse kinderen die daar wonen is wellicht dat je praktisch niet meer met een rubberbootje op die vijvers kan roeien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Extensief beheer om de biodiversiteit te bevorderen heet dat.
Ofwel, bijna niks doen, dat is lekker goedkoop
Ach, dan is het vooral een probleem wanneer het lang leeg blijft staan. Is er een snelle nieuwe bestemming (sloop of een nieuwe huurder) dan is het allemaal niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De maatschappij denkt er doorgaans anders over. Die zitten nog met KPMG-achtige beelden in hun hoofd.
Mwah, op zich waren de vloeren wel geschikt voor functionele open vloeren. Ze gaan het nieuwe werken implementeren (jaja, de snelheid is gigantisch) en willen het gebouw blijven gebruiken gedurende de renovatie. Dat kan niet zo eenvoudig wanneer je het hoofdkantoor afbreekt, dan is het voor een organisatie al snel aantrekkelijker naar een ander pand te gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dan is het vooral een probleem wanneer het lang leeg blijft staan. Is er een snelle nieuwe bestemming (sloop of een nieuwe huurder) dan is het allemaal niet zo'n probleem.
Het pand van ASR is zo te lezen 40 jaar oud en vermoedelijk afgeschreven. Dan zou ik afbreken en opnieuw beginnen. Zo geweldig werd er in de jaren '70 ook weer niet gebouwd over het algemeen.
Het kantoor blijven gebruiken gedurende de renovatie is daarmee het voornaamste argument dus? Tja, dat is organisatiequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, op zich waren de vloeren wel geschikt voor functionele open vloeren. Ze gaan het nieuwe werken implementeren (jaja, de snelheid is gigantisch) en willen het gebouw blijven gebruiken gedurende de renovatie. Dat kan niet zo eenvoudig wanneer je het hoofdkantoor afbreekt, dan is het voor een organisatie al snel aantrekkelijker naar een ander pand te gaan.
Lijkt je dat niet een vrij valide argumentquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het kantoor blijven gebruiken gedurende de renovatie is daarmee het voornaamste argument dus? Tja, dat is organisatie.
Maar goed, ze moeten het lekker zelf weten, lekker leeglopen op asbestsaneringen en allerlei duurzaamheidsmaatregelen voor ze
Heeft nog nooit wat nuttigs gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Friek_ het volgende:
Geert Wilders, dat is pas een subsidieslurper.
Ze hebben gekozen om hun verschillende locaties samen te voegen. Dat kan je in een nieuw of bestaand gebouw doen. Eerst alles samenvoegen en dan zo gaan renoveren dat je in dat ene gebouw kan blijven zitten met alle overlast vandien is een keuze die je kan maken. Maar zoals gezegd is het vooral organisatorisch, je kan ook 3 jaar wachten met samenvoegen van de kantoren en dan gelijk naar een nieuw gebouw toegaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet een vrij valide argument? Als je tussen 2013 en 2015 geen gebruik kan maken (of nog langer, als je gaat voor sloop en nieuwbouw) dan leent het nogal om te vertrekken naar een andere toko. De verhuurder gaat dan ook niet investeren in renovatie, want zijn hoofdhuurder vertrekt en het pand blijft leegstaan. Nu kan ASR een leuk duurzaamheidspraatje houden, ze kunnen gewoon blijven zitten op de huidige plek en krijgen er straks een prima functionerend casco voor terug met nieuwe vliesgevel en wat groendetails. Op zich kan ik me er in deze tijd wel wat bij voorstellen.
114 red een dier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft nog nooit wat nuttigs gedaan inderdaad.
Liever niet, natuurlijke selectie.quote:
Mwah, ze wilden sowieso op deze locatie blijven, het schijnt (eigen verklaring) goedkoper te zijn geweest dan nieuwbouw en dit naast die organisatorische voordelen vind ik op zich logisch klinken. Afijn, of de buitenwereld of de interne organisatie er het hardst om vroeg is voor ons gissenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben gekozen om hun verschillende locaties samen te voegen. Dat kan je in een nieuw of bestaand gebouw doen. Eerst alles samenvoegen en dan zo gaan renoveren dat je in dat ene gebouw kan blijven zitten met alle overlast vandien is een keuze die je kan maken. Maar zoals gezegd is het vooral organisatorisch, je kan ook 3 jaar wachten met samenvoegen van de kantoren en dan gelijk naar een nieuw gebouw toegaan.
Nogmaals, prima keuze hoor maar ik zou deze zo niet maken, daarvoor loop je in een pand van begin jaren '70 tegen teveel ellende aan.
Prima hoor, hun keuzequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ze wilden sowieso op deze locatie blijven, het schijnt (eigen verklaring) goedkoper te zijn geweest dan nieuwbouw en dit naast die organisatorische voordelen vind ik op zich logisch klinken. Afijn, of de buitenwereld of de interne organisatie er het hardst om vroeg is voor ons gissen.
Ik zal het doorgeven, incluis uw contactgegevens.quote:
geen punt, we zijn dienstverlenend ingesteld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:56 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, incluis uw contactgegevens.
Nu lach je nog wel, maar denk maar niet dat ik naar je zal omkijken als je over dertig jaar in de goot ligt ten gevolge van je huidige alcoholmisbruik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je vooral slachtoffer van je arrogantie. Maar dan nog, als jij of 'Webschip' het handig had aangepakt, was je gewoon aio geworden. Ik weet dat je jezelf als de nieuwe Archimedes ziet, maar dat is een waanidee, en het zou aardig zijn als je eens wat kritischer op jezelf bent. Verder zou ik willen suggereren dat je in het vervolg zwijgt over praatjesmakende alfa's, want het wordt een beetje gênant.
Uw reputatie als uitkeringskiller is breed bekend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
geen punt, we zijn dienstverlenend ingesteld.
Toen ik laatst een klacht indiende over daklozen op mijn faculteit merkte ik daar weinig van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
geen punt, we zijn dienstverlenend ingesteld.
Miss Utah heeft daar het volgende over te zeggen:quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Toen ik laatst een klacht indiende over daklozen op mijn faculteit merkte ik daar weinig van.
Nautilus is een zuiper?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Nu lach je nog wel, maar denk maar niet dat ik naar je zal omkijken als je over dertig jaar in de goot ligt ten gevolge van je huidige alcoholmisbruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |