Ik spreek niet uit eigen ervaring maar ga af op wat ik van mensen hoor die wel voor die overheid werken of gewerkt hebben.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit eigen ervaring maar ga af op wat ik van mensen hoor die wel voor die overheid werken of gewerkt hebben.
Had je ook nog een inhoudelijke respons? Op de stelling van Remlof valt best iets af te dingen maar wat je nu doet voegt niks toe...quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
Weervrouw Margot Ribberink voorzag dat het 'extreem heet' ging worden. Dat kwam door de zon, legde ze uit.
Het ligt wel echt aan je persoonlijke voorkeuren; al te veel ambitie is vaak wat moeilijk te combineren met een carrière in de publieke sector.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De overheid in algemene zin is gewoon een goede werkgever.
Heel POL is een speeltuin maar als het om de overheid gaat leg je bij het blauwe idiootje een vinger op de zere plek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Had je ook nog een inhoudelijke respons? Op de stelling van Remlof valt best iets af te dingen maar wat je nu doet voegt niks toe...
Note!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel POL is een speeltuin maar als het om de overheid gaat leg je bij het blauwe idiootje een vinger op de zere plek.
was gewoon benieuwdquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel POL is een speeltuin maar als het om de overheid gaat leg je bij het blauwe idiootje een vinger op de zere plek.
Zal je toch iets meer moeite voor moeten doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat ik verwacht.
Wel mooi. En een duurzame renovatie ipv nieuwbouw.quote:
Ik vind die wilde waterkant wel mooi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel mooi. En een duurzame renovatie ipv nieuwbouw.
Jaja, mooi bedrijf dat ASR.
Platgooien en opnieuw beginnen is vaak handiger. Zeker bij de gemiddelde naoorlogse betonkollosquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel mooi. En een duurzame renovatie ipv nieuwbouw.
Jaja, mooi bedrijf dat ASR.
Haha, check al die blauwe idioten op dit forum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef von_Preussen het volgende:
Oei, blauw idiootje is een geaccepteerde term, dat staat genoteerd, vind ik royaal van jou.
Extensief beheer om de biodiversiteit te bevorderen heet dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind die wilde waterkant wel mooi.
Ik ben niet zo'n gevoelig zieltje, wil niet spreken voor mijn collega'squote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, check al die blauwe idioten op dit forum.
De maatschappij denkt er doorgaans anders over. Die zitten nog met KPMG-achtige beelden in hun hoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Platgooien en opnieuw beginnen is vaak handiger. Zeker bij de gemiddelde naoorlogse betonkollos
Toen Koos hier nog postte was het een dagelijkse term.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef waht het volgende:
Apeblauwe idioot, dat is weer heel iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |