Had ze dikke tieten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ik kwam laatst mijn oppasmeisje tegen, die doet het niet onverdienstelijk als OvJ.
Dat van de tieten kan ik nog wel begrijpen, maar dat van de vraag naar haar carrière niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dit was letterlijk, woord voor woord de reactie die ik van je verwachtte.
Nee, cup B of iets in die richting. Er zit wel wat, maar niet genoeg om je lul tussen de wrijven.quote:
Vrijwel iedereen is schattig als hij/zij slaapt, om even die illusie door te prikken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, cup B of iets in die richting. Er zit wel wat, maar niet genoeg om je lul tussen de wrijven.
Kan mij nog wel herinneren dat ik ooit eens in bed lag en ze met een vriendin op de gang stond te loeren met de opmerking "wat is hij lief / schattig / etc.".
Enige keer in mijn leven dat een vrouw het vrijwillig over mij heeft gezegd.
Op latere leeftijd namen ze altijd vriendjes mee, toen was de magie er wat vanafquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, cup B of iets in die richting. Er zit wel wat, maar niet genoeg om je lul tussen de wrijven.
Kan mij nog wel herinneren dat ik ooit eens in bed lag en ze met een vriendin op de gang stond te loeren met de opmerking "wat is hij lief / schattig / etc.".
Enige keer in mijn leven dat een vrouw het vrijwillig over mij heeft gezegd.
Van een bèta had ik eigen verwacht dat deze wel zou snappen dat ik de herinnering niet zou hebben als ik op dat moment al daadwerkelijk in slaap gevallen zou zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef waht het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen is schattig als hij/zij slaapt, om even die illusie door te prikken.
Of Boels was te duur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op latere leeftijd namen ze altijd vriendjes mee, toen was de magie er wat vanaf.
Verdraaid, liep ik even recht in een hinderlaag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van een bèta had ik eigen verwacht dat deze wel zou snappen dat ik de herinnering niet zou hebben als ik op dat moment al daadwerkelijk in slaap gevallen zou zijn.
Het was geen hinderlaag, dat maakt u er van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef waht het volgende:
[..]
Verdraaid, liep ik even recht in een hinderlaag.
Ik ga uit van het slechtste, en zie daarna wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was geen hinderlaag, dat maakt u er van.
Is dat die TU-er?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb, helaas, nooit een oppasmeisje gehad. Mijn oudste broer paste op, en dat liep meestal uit op een vechtpartij.
Was hij dan zoveel ouder?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb, helaas, nooit een oppasmeisje gehad. Mijn oudste broer paste op, en dat liep meestal uit op een vechtpartij.
Vergeet de interpunctie niet!quote:
Moet na een URL ook nog een punt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Vergeet de interpunctie niet!
Gebruik van interpunctie: http://kunst-en-cultuur.i(...)-van-leestekens.html .
Nu nog naar Engelstalige bronnen verwijzen voor een discussie over de Nederlandse geschiedenis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Vergeet de interpunctie niet!
Gebruik van interpunctie: http://kunst-en-cultuur.i(...)-van-leestekens.html .
Nee, dan volgt een klap op je muil.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet na een URL ook nog een punt?
Dit is onduidelijk; het Nederlandse onderwijssysteem faalt overduidelijk in het scheppen van een consensus rondom dit onderwerp. Binnenkort zal ik in een topic annex essay mijn plannen uit de doeken doen om deze fundamentele fout in ons onderwijs ongedaan te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet na een URL ook nog een punt?
Ongewenst bedoel je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Webschip het volgende:
Nautilus is misschien wel een niet-geplande nakomer. De kans op een oppasbroer neemt dan zienderogen toe. Het kan dus wel.
Hoe zit het met jouw kansen op werk? Al enige progressie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Webschip het volgende:
Nautilus is misschien wel een niet-geplande nakomer. De kans op een oppasbroer neemt dan zienderogen toe. Het kan dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |