En een Brabants wijf en kind.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarvoor verdient hij wel een huis met tuin.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vertel dat 999.987 (die sleept nog met stenen)
Dat is te danken aan de jarenlange inzet van Hexagonquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergeet niet het belangrijke nachtnet te noemen, waardoor deze regio Nederland uit de crisis zal helpen!
Geslepen stenen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vertel dat 999.987 (die sleept nog met stenen)
Ik heb altijd het gevoel dat Hexagon en Bram hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is te danken aan de jarenlange inzet van Hexagon.
Meestal was dat de avond waar het buurmeisje kwam oppassen bij mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het RTL-avondje, inderdaad. Waarbij mijn vader tijdens de reclames nog wat achtergrondinformatie oplepelde over Ron, Hennie of Peter-Jan. Uiteraard exclusief uit de Privé.
Ter vervanging kreeg je pubermeisjetelefoongesprekken te horen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal was dat de avond waar het buurmeisje kwam oppassen bij mij.
Ik moet het dus zonder die quotes over bovengenoemde heren stellen.
Nee. Ze zaten/zitten waarschijnlijk wel bij dezelfde knorrenverenigingquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat Hexagon en Bram hetzelfde zijn.
Had je buurmeisje dikke tieten? Wat doet ze nu?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal was dat de avond waar het buurmeisje kwam oppassen bij mij.
Ik moet het dus zonder die quotes over bovengenoemde heren stellen.
Mobiele telefoons, die hadden ze wel inderdaad. Toen was je nog uren zoet met ringtones luisteren of zelf componeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vervanging kreeg je pubermeisjetelefoongesprekken te horen.
Ze hebben in elk geval beiden altijd vage verhalen over de regio Eindhoven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Ze zaten/zitten waarschijnlijk wel bij dezelfde knorrenvereniging.
Valt mee. Iets sufs en burgerlijks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je buurmeisje dikke tieten? Wat doet ze nu?
Creatief met 32 verschillende tonen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mobiele telefoons, die hadden ze wel inderdaad. Toen was je nog uren zoet met ringtones luisteren of zelf componeren.
Dit was letterlijk, woord voor woord de reactie die ik van je verwachtte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je buurmeisje dikke tieten? Wat doet ze nu?
Had ze dikke tieten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, ik kwam laatst mijn oppasmeisje tegen, die doet het niet onverdienstelijk als OvJ.
Dat van de tieten kan ik nog wel begrijpen, maar dat van de vraag naar haar carrière niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dit was letterlijk, woord voor woord de reactie die ik van je verwachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |