Nou moe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn uitgesloten in mijn eerdere post.
Niks mis met vrouwen, tenzij ze van het kaliber Verdonk zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef Drugshond het volgende:
Vrouwen met dit weer plakken. Mits tijger-pakje.
Relatief gezien is hij nog vrij goedkoop. Huiswerk is al gedaan, ding heeft ongekende prestaties voor die prijs. Het is min of meer precies wat ik zoek. Plezier gaan we er zeker wel mee hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee, dat is best nog een flinke prijs. Ik hoop dat jullie er veel plezier uit halen.
Recht anaal door zee. ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen, tenzij ze van het kaliber Verdonk zijn.
Het is een prachthobby.. Die vlucht van Velserbroek naar Haarlem die ik laatst had gepost heeft mij overgehaald.. Ding is echt goed, kan op een open veld wel 1500 meter halen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb buren die erbij (modelbouw+vliegen) zitten, leuke discussies (hij maakt dingen zelf (in zijn schuurtje)). Soort van modelbouw en verder. Moest wel lachen met mij. Je kent een boel types. (t)ja...latente hobbies.
Die clip staat bookie... q-is nog best vlot ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een prachthobby.. Die vlucht van Velserbroek naar Haarlem die ik laatst had gepost heeft mij overgehaald.. Ding is echt goed, kan op een open veld wel 1500 meter halen.![]()
Is ook niet al te moeilijk te besturen.. heeft al GPS en return to home functie. Goede ingebouwde failsafe functies. Keuze gemaakt
Hoeveel bronnen wil je hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef remlof het volgende:
Mensen die denken dat Airplay ook maar iets met je NAS re maken heeft
Hij kan 36 km per uur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die clip staat bookie... q-is nog best vlot ook.
Mijn zaterdagavond-televisie bestond uit de Miniplaybackshow en Geef Nooit Op. Een motiverender jeugd is haast niet voor te stellen.quote:
Wat ik eerder schreef.. techniek is redelijk airborn het prijskaartje was voor mij een hold-back.quote:
Drie, nee twee, nee geef me er één!quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn zaterdagavond-televisie bestond uit de Miniplaybackshow en Geef Nooit Op. Een motiverender jeugd is haast niet voor te stellen.
Als je nooit met een met een kater ben wakker geworden met Remco & Remco ben je nog een lul ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn zaterdagavond-televisie bestond uit de Miniplaybackshow en Geef Nooit Op. Een motiverender jeugd is haast niet voor te stellen.
Ik vind het echt ongehoord wat er met de VPRO gebeurt. Kwaliteit om zeep helpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Publieke omroep, bezuinigen op de VPRO, en wetenschap.... Welke eikel heeft dit verzonnen. (een boekhouder soms)
De PvdA?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Publieke omroep, bezuinigen op de VPRO, en wetenschap.... Welke eikel heeft dit verzonnen. (een boekhouder soms)
Schuldvragen gaan per definitie om de secundair schuldige, aangezien de PvdA ipso facto de primair schuldige is.quote:
Airplay is onafhankelijk van je NAS, maar je hebt dan altijd een middelstation nodig. Met andere woorden, je moet je Mac of Macbook (iTunes) laten draaien om de data van je NAS te streamen via Airplay naar je ATV3. In mijn ogen is dat omslachtig, maar misschien is dit voor rem geen probleem.quote:
Dit is wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Schuldvragen gaan per definitie om de secundair schuldige, aangezien de PvdA ipso facto de primair schuldige is.
Hall of fame in 15 minutes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef betyar het volgende:
Volgende week de Brabanthallen even op zijn kop zetten.
Ik dacht eerst je afgelopen zaterdagavond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met natte haartjes, een bak chips en glaasje fris op de bankquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst je afgelopen zaterdagavond.
Ok.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met natte haartjes, een bak chips en glaasje fris op de bank.
Tot zover lijkt me dit geen hogere wiskunde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Airplay is onafhankelijk van je NAS, maar je hebt dan altijd een middelstation nodig. Met andere woorden, je moet je Mac of Macbook (iTunes) laten draaien om de data van je NAS te streamen via Airplay naar je ATV3. In mijn ogen is dat omslachtig, maar misschien is dit voor rem geen probleem.
Synologie heeft dit probleem gefixed en laat Airplay direct tussen je ATV3 en NAS streamen, dit is ook wat het overgrote deel van de ATV3/NAS-gebruikers hebben wil, anders staat die Mac de hele dag te loeien.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarvoor verdient hij wel een huis met tuin.
Vergeet niet het belangrijke nachtnet te noemen, waardoor deze regio Nederland uit de crisis zal helpen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Eindhoven, die regio is met ASML en DAF immers superieur.
Het RTL-avondje, inderdaad. Waarbij mijn vader tijdens de reclames nog wat achtergrondinformatie oplepelde over Ron, Hennie of Peter-Jan. Uiteraard exclusief uit de Privé.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarover het gaat, daarvoor heb ik mijn ministerie van staatsveiligheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Tot zover lijkt me dit geen hogere wiskunde.
Vertel dat 999.987 (die sleept nog met stenen)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Eindhoven, die regio is met ASML en DAF immers superieur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |