Moet je anders ff wat van me lenen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:27 schreef waht het volgende:
HIV is nog best dodelijk, als je geen geld hebt,
Nee, maar ik weet wel een mannetje als jij wat moet lenen.quote:
Ja maar onweer is geniaal, lekker felle flitsen, harde knallen en chaos.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de ondraaglijke tropische temperaturen was?
Dan gaan we volgende maand wel even naar Syrië, die zijn daar nog veel beter in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar onweer is geniaal, lekker felle flitsen, harde knallen en chaos.
I paid voor VIP.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar onweer is geniaal, lekker felle flitsen, harde knallen en chaos.
Israelisch vuurwerk is een export produkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gaan we volgende maand wel even naar Syrië, die zijn daar nog veel beter in.
Israël heeft niets te melden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Israelisch vuurwerk is een export produkt.
Stedentripje naar Homs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gaan we volgende maand wel even naar Syrië, die zijn daar nog veel beter in.
Nou en.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef remlof het volgende:
Mensen die denken dat Airplay ook maar iets met je NAS re maken heeft
Wollah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |