Meer zijn gedrag t.o.v. jou veranderen omdat zijn vriendin je vervelend vindt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met "hihi, is goed sgatje :$"
Informatieasymmetrie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Gasten die het in hun broek doen voor hun vriendin zijn vreselijk irritant in de omgang.
Laag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw kansen op werk? Al enige progressie?
Oh, zo ver laat ik dat niet komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meer zijn gedrag t.o.v. jou veranderen omdat zijn vriendin je vervelend vindt.
Maar dat ook, ja.
Ag mann, is tog kijleuck?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het bewust raar spellen van zaken niet echt aantrekkelijk, zoals "ff".
Ik zie dat soort dingen altijd veel te laat.quote:
Denken dat je wat te zeggen hebt als manquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Gasten die het in hun broek doen voor hun vriendin zijn vreselijk irritant in de omgang.
Na het 14e levensjaar is het inderdaad tamelijk onzinnig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het bewust raar spellen van zaken niet echt aantrekkelijk, zoals "ff".
j4w3lL m4ñ, 1$ k3! l3uCkK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij hilarisch vaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Dat valt wel mee, maar ik ken er wel die zich na een paar uur stoere mannenpraatjes laten ophalen door hun vriendin. Dat zijn vrijwel altijd blasé kijkende ijskonijnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik probeer dwangmatig van de onnodige uitkeringen af te komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
99.999 heeft ook maar een dun laagje chroom.
Je te vroeg schikken in die rol is ook weer zo wat, dat acceptatieproces moet niet afgelopen zijn op je 20e.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Denken dat je wat te zeggen hebt als man
Vader spreekt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Eén keer zelfs een boze, commanderende kenau meegemaakt die haar man/vriend kwam ophalen in de kroeg omdat hij te laat thuis was. Hij kon zich een maand niet meer bij ons vertonen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik ken er wel die zich na een paar uur stoere mannenpraatjes laten ophalen door hun vriendin. Dat zijn vrijwel altijd blasé kijkende ijskonijnen.
Kun je ons niet in de waan laten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Begin met je eigen uitkering.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik probeer dwangmatig van de onnodige uitkeringen af te komen.
Inderdaad, wat was Ziba boos op erik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eén keer zelfs een boze, commanderende kenau meegemaakt die haar man/vriend kwam ophalen in de kroeg omdat hij te laat thuis was. Hij kon zich een maand niet meer bij ons vertonen.
In het MO liggen de verhoudingen tenminste nog zoals het heurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kun je ons niet in de waan laten?
In Afrika, China en Rusland ook, hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef waht het volgende:
[..]
In het MO liggen de verhoudingen tenminste nog zoals het heurt.
In die eerste en laatste doen de vrouwen echter al het werk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
In Afrika, China en Rusland ook, hoor.
Geen man daar die voor hoer wil spelen, inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef waht het volgende:
[..]
In die eerste en laatste doen de vrouwen echter al het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |