Dan maak je je eigen topic met een andere lijst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Smack10 het volgende:
En wie ben jij om mensen ergens in te plaatsen, ik sta boven jou mattie.
Geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dan maak je je eigen topic met een andere lijst.
of slecht genoegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Rodawa het volgende:
Fucked up feelings, ben niet eens genoeg voor kaste 5. Prima lijst verder.
Stemmenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik kaste 1 , thanks iedereen voor het stemmen
Vanaf kaste 4 hoor je er sowieso niet bij (zie ook de OP). Kaste 5 is de kk kaste.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef Rawberry het volgende:
nikon in de kaste? lijst is nietig verklaard
Vet man, een lijstje vol met kloonsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vanaf kaste 4 hoor je er sowieso niet bij (zie ook de OP). Kaste 5 is de kk kaste.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe wat leuker mee en wie weet kom je ook een keertje in de kaste. Wellicht de wintereditie.
ok, valt wel mee danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vanaf kaste 4 hoor je er sowieso niet bij (zie ook de OP). Kaste 5 is de kk kaste.
Ik kan je dr krijgen a mattie, maar dan moet jij me wel vereren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ook geen behoefte aan die kaste, mij ambitie ligt in kaste 1.
Ik zou ook wel eens willen weten waarom de lijst er zo uit ziet. TS is zelf een grote grap nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Geelman het volgende:
Wat is het correspondentieadres? Ik ben het niet eens met de uitslag!
mapima post gewoon nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:49 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Is x lily (gelukkig) niet ook al fucking lang weg?
xLily is mapima.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:49 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Is x lily (gelukkig) niet ook al fucking lang weg?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sowieso mensen die niet naar een KLB-meet komen horen er niet in, wat ben je dan voor een KLB'er
Haal mijn naam eens wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
KLB heeft weer een jaar vol ellendige topics en posts gekend. Met vele dieptepunten. Toch wil ik de aanwezigen die er wat van gemaakt hebben bedanken en honoreren met een plekje in de KLB kaste. De mensen die KLB vergald hebben staan wat lager in de kaste. Zoals altijd zijn inactieven weggehaald en nieuwe gebruikers ervoor in de plaats gekomen.
De officiele KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, chroestjov, Hyaenidae, Rectum, dWc, VMDSKR, HSG-BOMBER, Meloewa, Braddie, Pharkus.
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC], Splutje, CaptainCookie, Opa_Bakkebaard, Frank_Drebin, amenth, feyenoordfan92, Panzermaus
Kaste 3 : Nikmans, Piye, ikjijallebei, Mortaxx, Marie30, Michielos
Kaste 4 : vosss, hezdunnah, bereboot3, xLily, HotSummerNight
Kaste 5 : Juicyhil, tong80, sanasoufi, haan33, Geelman, SGYENZO, wolvendagen, nikonlover
Jij bent het aarswormpje van sommige users hier. Heb nog nooit iemand zo ver een kontje in zien kruipen.quote:
Saria ik wil dat je dit topic niet verpest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Haal mijn naam eens wegeerst foto's verspreiden en nu mijn naam daar plaatsen. Als je dit soort grapjes blijft uithalen dan gaat de echte sanasoufi (mijn Libanese nicht woonachtig in de VS) naar de rechter wegens smaad
. Beter haal je mijn (haar) naam dus weg anders zorg ik ervoor dat ze je aanklaagt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Saria ik wil dat je dit topic niet verpest.
De fuck doe jij met de naam van je nicht? Weet ze dat jij al deze afschuwelijke topics aan maakt? Jij zou die aanklacht verdienen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Haal mijn naam eens wegeerst foto's verspreiden en nu mijn naam daar plaatsen. Als je dit soort grapjes blijft uithalen dan gaat de echte sanasoufi (mijn Libanese nicht woonachtig in de VS) naar de rechter wegens smaad
. Beter haal je mijn (haar) naam dus weg anders zorg ik ervoor dat ze je aanklaagt.
ze kan geen nederlandsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De fuck doe jij met de naam van je nicht? Weet ze dat jij al deze afschuwelijke topics aan maakt? Jij zou die aanklacht verdienen!
Dat was een publiek geheim toch?quote:
Ik heb je gevonden op FBquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef sanasoufi het volgende:
HELP! is die HSG soms een moderator? Ik heb namelijk idd net mijn details gemaild naar fok met betrekking tot verwijdering van mijn foto's![]()
Moderators op dit forum zijndie motorbloempje is nog wel het ergst dacht ik
nou enquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is misbruik maken van de situatie!
Ja man, ik zit ook echt niet alleen op FOK! als ik niets beters te doen hebquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat, mensen die hun lelijke kop niet durven te laten zien mogen eruit
Stiekem zit je nu te huilen omdat jij niet in de kaste bent opgenomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef Smack10 het volgende:
Ik heb geen heel team nodig om stoer te doen, ik ben geen marokkaan
Lol aangifte van wat? Ze zijn je al aankomen daar op het bureauquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
die moderators zijn verraders
![]()
Morgen dus maar aangifte doen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:59 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Lol aangifte van wat? Ze zijn je al aankomen daar op het bureau
Ik was jou vergeten idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom heb ik geen kastje voor mezelf
Dat heb je allemaal zelf gedaan, en over die foto,s.. Hier op KLB zitten zoveel trieste meelurkers dat ie wss al in het afbeermapje van 2000+ man staatquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Foto's stelen en vervolgens ook nog eens mijn gegevens opzoeken
Jij bent net uit de kast(e) hihaho hihi :$$$$quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef Dimens het volgende:
En het is niet dat ik inactief ben of zo.
Over huilen gesproken, wie was laatst huilie huilie aan het doen omdat een meisje je afgewezen heeftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Stiekem zit je nu te huilen omdat jij niet in de kaste bent opgenomen.
Aldus de man die wanhopig probeerde in Meloewa's broekje te komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent het aarswormpje van sommige users hier. Heb nog nooit iemand zo ver een kontje in zien kruipen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal zelf gedaan, en over die foto,s.. Hier op KLB zitten zoveel trieste meelurkers dat ie wss al in het afbeermapje van 2000+ man staat
Damn, ik dacht dat je in een gehaktklont was gestikt, maar je leeft blijkbaar nog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik en mijn gehakt zitten lekker in de koelkaste met dit weer!
De eerste post van jou die iets toevoegt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent het aarswormpje van sommige users hier. Heb nog nooit iemand zo ver een kontje in zien kruipen.
nou nou ik vind jou wel mooi maar zo knap was jij nou ook weer niet hoor maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]maar wat nou als iemand op dit forum gevaarlijk is en mij ergens tegenkomt
![]()
Echt gehakt verrot niet mi Geelmaynequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat je in een gehaktklont was gestikt, maar je leeft blijkbaar nog!
Ten eerste was dat niet mijn doel. Chroestjov bleek makkelijker op te fokken zijn als Meloewa, dus dan is de keus snel gemaakt wie te ondersteunen. Daarnaast ben ik niet eens beledigd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aldus de man die wanhopig probeerde in Meloewa's broekje te komen.
Ja, nu je het zegt... Je adres is ook al bekend... Moet ik hem je vertellen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]maar wat nou als iemand op dit forum gevaarlijk is en mij ergens tegenkomt
![]()
Jij hebt gewoon last van frustratie omdat ik je Poolse houtzagerij toen belachelijk maakte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De eerste post van jou die iets toevoegt.
Waarom verdedig je je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ten eerste was dat niet mijn doel. Chroestjov bleek makkelijker op te fokken zijn als Meloewa, dus dan is de keus snel gemaakt wie te ondersteunen. Daarnaast ben ik niet eens beledigd.Liever wanhopig om een poesje dan je hoofdje in de aars van een mannelijke user.
Je moet vaker langs komen, compadre.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De eerste post van jou die iets toevoegt.
Dat blijkt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Echt gehakt verrot niet mi Geelmayne
Ik snap overigens niet hoe jij onderin de kast bent gesukkeld. Je Lego OP is ongeėvenaard.
Ik ben bangquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
nou nou ik vind jou wel mooi maar zo knap was jij nou ook weer niet hoor maak je geen zorgen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... Je adres is ook al bekend... Moet ik hem je vertellen?
En is het gelukt, met dat poesje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ten eerste was dat niet mijn doel. Chroestjov bleek makkelijker op te fokken zijn als Meloewa, dus dan is de keus snel gemaakt wie te ondersteunen. Daarnaast ben ik niet eens beledigd.Liever wanhopig om een poesje dan je hoofdje in de aars van een mannelijke user.
Jij ziet er beter uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
nou nou ik vind jou wel mooi maar zo knap was jij nou ook weer niet hoor maak je geen zorgen.
Ik frustratie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon last van frustratie omdat ik je Poolse houtzagerij toen belachelijk maakte.
Dat is maar jouw interpretatie, daar lig ik niet wakker van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Over huilen gesproken, wie was laatst huilie huilie aan het doen omdat een meisje je afgewezen heeft?
Niet met die van Meloewa. Dat is toch wel de hoofdprijs van KLBquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
En is het gelukt, met dat poesje?
Geen 301 posts per pagina hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Geelman het volgende:
Dit topic is nog goed voor 9 pagina's plezier!
Misschien moet je even met VMSDKR de strategie bepalen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is maar jouw interpretatie, daar lig ik niet wakker van.
Maar even over ''huilie huilie'', als je dergelijke termen bezigt dan voel je je misschien ook beter thuis op Dumpert, de frontpage of NUjij?
Meer een troostprijsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet met die van Meloewa. Dat is toch wel de hoofdprijs van KLB
Je kunt wel een 'quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je even met VMSDKR de strategie bepalen?
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is maar jouw interpretatie, daar lig ik niet wakker van.
Maar even over ''huilie huilie'', als je dergelijke termen bezigt dan voel je je misschien ook beter thuis op Dumpert, de frontpage of NUjij?
TS is geslaagd in zijn opzetquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef PriesterB het volgende:
Popcorntopic. Getroll en ruzies everywhere.![]()
![]()
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'squote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
Moeilijk dilemma. Kaste 3 maar wel samen met Piye, Nikmans en Marie
Dan heb ik KLB al gewonnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet met die van Meloewa. Dat is toch wel de hoofdprijs van KLB
Dat is nergens voor nodig, ik kan jou makkelijk alleen aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je even met VMSDKR de strategie bepalen?
Heb je die zin helemaal zelf getyptquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt wel een '' achter je zin plaatsen, maar zo bijzonder sterk was 'ie niet hoor.
Kan iemand foto's van sanasoufi dm'en? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'sAan jou hebben we tenminste nog iets. Zou je nu iedereen kunnen bannen die mijn gegevens verspreid?
Bij voorbaat dank
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'sAan jou hebben we tenminste nog iets. Zou je nu iedereen kunnen bannen die mijn gegevens verspreid?
Bij voorbaat dank
waar blijft mijn adres?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... Je adres is ook al bekend... Moet ik hem je vertellen?
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je die zin helemaal zelf getypt?
Mijn hele DM en PM inbox staan er vol mee, ik verwacht een keer iets orgineelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.
Maar beide natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
welke adres? in libanon of nederland? en vertel dan?
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.
Iedereen wordt gigantisch beetgenomen. Dat is de troll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?
Wie heeft ze dan verwijderdquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?
Doet hij altijd, om anderen te laten weten dat hij zogenaamd iets grappigs zegt, zonder die 'quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt wel een '' achter je zin plaatsen, maar zo bijzonder sterk was 'ie niet hoor.
Je ex mbo-vriendinnetje heeft je met haar tips goed op weg geholpen. Zelfs een uni-student is nooit uitgeleerd blijkt maar weer.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan iemand foto's van sanasoufi dm'en? Bij voorbaat dank.
Waarom schiet je hoink dan te hulp? Ik heb haar niet geroepen hoor. Ze ventileert gewoon haar mening.quote:
Lief hoor, de white knight rol staat je wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom schiet je hoink dan te hulp? Ik heb haar niet geroepen hoor. Ze ventileert gewoon haar mening.
Met jou valt niet te praten, je negeert alles wat ik zeg en begint steeds over iets anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lief hoor, de white knight rol staat je wel.
Alsof zij dit isquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Gelukkig heb ik alles opgeslagen in mijn Imgur.
dat zeg ik al miljard keer! telkens roep ik: DAT BEN IK NIET! maar die losers blijven me maar niet gelovenquote:
Graag in kaste 6quote:
Stuur het tegendeel maar in mijn DM.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat zeg ik al miljard keer! telkens roep ik: DAT BEN IK NIET! maar die losers blijven me maar niet geloven
Ik begrijp helemaal niets van deze cryptische onzin, maar als jij blij wordt van deze manier van communiceren dan is dat oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je ex mbo-vriendinnetje heeft je met haar tips goed op weg geholpen. Zelfs een uni-student is nooit uitgeleerd blijkt maar weer.
IK BEN DAT NIETquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Stuur het tegendeel maar in mijn DM.
Ik verspreid niks, gek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN DAT NIETen stop die foto's te verspreiden
Verklaar je quote hieronder maar eens:quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef sanasoufi het volgende:
dat zeg ik al miljard keer! telkens roep ik: DAT BEN IK NIET! maar die losers blijven me maar niet geloven
Je spreek jezelf erg tegen of is dit de bedoeling?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef sanasoufi het volgende:
HELP! is die HSG soms een moderator? Ik heb namelijk idd net mijn details gemaild naar fok met betrekking tot verwijdering van mijn foto's![]()
Ja, dat is de bedoelingquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Verklaar je quote hieronder maar eens:
[..]
Je spreek jezelf erg tegen of is dit de bedoeling?
Goede oude tijd. Moest hieraan denken toen ik Heraldquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Trouwens TS, zet nog meer gedetailleerde info in de OP zoals Emimich dat deed.
KLB / De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Het is geen straat-taal. Als je nu echt zo'n slimme jongen bent als je pretendeert te zijn had je de verbanden tussen mijn opmerking en gebeurtenissen uit het verleden gewoon kunnen leggen hoor. Je moet eens niet zo opzichtig zijn met inhoudsloze, hautaine 'afwimpelingen'. Je kunt het ook gewoon er bij laten. Je hebt al eens bewezen dat je zeer goed bent in dag zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niets van deze cryptische onzin, maar als jij blij wordt van deze manier van communiceren dan is dat oké.
wat maakt het uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Trollactie ontmateld, maar daar hoef je geen Einstein of Sheldon Cooper voor te zijn.
Komt 'ie weer aanzetten met zijn 'hautain'. En het is straattaal zonder streepje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen straat-taal. Als je nu echt zo'n slimme jongen bent als je pretendeert te zijn had je de verbanden tussen mijn opmerking een gebeurtenissen uit het verleden gewoon kunnen leggen hoor. Je moet eens niet zo opzichtig zijn met inhoudsloze, hautaine 'afwimpelingen'. Je kunt het ook gewoon er bij laten. Je hebt al eens bewezen dat je zeer goed bent in dag zeggen.
Dat woordje is van je holmaatje. Vandaar dat ik het in dit geval gebruik. Je correctie van mijn taalgebruik is in feite de aandacht afleiden van het feit dat je niets anders hebt om me op vast te pinnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Komt 'ie weer aanzetten met zijn 'hautain'. En het is straattaal zonder streepje.
Ik heb eigenlijk geen idee wie je bent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat woordje is van je holmaatje. Vandaar dat ik het in dit geval gebruik. Je correctie van mijn taalgebruik is in feite de aandacht afleiden van het feit dat je niets anders hebt om me op vast te pinnen.
Je weet wel dat ik hautain vaker heb gebruikt en dat ik in volgens jou in Meloewa's broekje probeerde te komen. Je spreekt jezelf een beetje tegen makker Bor. Ach, joh. Iedereen maakt fouten toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie je bent.
Je snapt wel dat zolang jij blijft posten die foto,s terug blijven komen he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wat maakt het uitfoto's zijn weg
![]()
Bedankt Onzichtbare Moderator
ik zie geen foto's.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Je snapt wel dat zolang jij blijft posten die foto,s terug blijven komen he?
Omdat ik weet dat je twee dagen geleden ook ergens in een topic zat hoef ik toch nog geen idee te hebben wie je bent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik hautain vaker heb gebruikt en dat ik in volgens jou in Meloewa's broekje probeerde te komen. Je spreekt jezelf een beetje tegen makker Bor. Ach, joh. Iedereen maakt fouten toch?
Ik ga trouwens nu mijn nest in.
Welterusten, goed vermaak. Jammer alleen dat jullie alfamannenwar steeds blijft steken bij hetzelfde lame onderwerp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik hautain vaker heb gebruikt en dat ik in volgens jou in Meloewa's broekje probeerde te komen. Je spreekt jezelf een beetje tegen makker Bor. Ach, joh. Iedereen maakt fouten toch?
Ik ga trouwens nu mijn nest in.
Ga ik hier niet posten, ik heb de pics ook op het marokko forum gezet btwquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik zie geen foto's.
waar blijft mijn adres trouwens?
dm mijn adres danquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ga ik hier niet posten, ik heb de pics ook op het marokko forum gezet btw
link?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ga ik hier niet posten, ik heb de pics ook op het marokko forum gezet btw
Ja maar ik vind het leuker als je niet zeker weet of ik het heb of niet, de angst en de twijfel... Geweldig vermaak in deze teringhittequote:
maar ik heb mijn adres nergens online gezetquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuker als je niet zeker weet of ik het heb of niet, de angst en de twijfel... Geweldig vermaak in deze teringhitte
link naar marokko.nl? er staan daar zo veel topics dus zo kan ik het niet vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuker als je niet zeker weet of ik het heb of niet, de angst en de twijfel... Geweldig vermaak in deze teringhitte
Dat weet ik, ik weet ook wat je nu aan het doen bent... Kijk maar eens uit het raamquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar ik heb mijn adres nergens online gezetdus je hebt het niet. Wat wel kan is dat mijn vader het online heeft gezet....maar dat zal wel ons huisadres van Dubai zijn...hij woont daar namelijk.
Zilvervisje gespot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:43 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dat weet ik, ik weet ook wat je nu aan het doen bent... Kijk maar eens uit het raam
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:43 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik weet ook wat je nu aan het doen bent... Kijk maar eens uit het raam
Bedanktquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Pharkus het volgende:
Bij rectum, nelis en bomper, dan maakt welke kaste niet meer uit.
Hmm nee, ik ben er net... Hoor je ook geluid beneden? Mooi shirt heb je aan trouwensquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Ben jij die lelijke vrijgezel die tegenover me woont en altijd naar me loert
ramp afgewenteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Hmm nee, ik ben er net... Hoor je ook geluid beneden? Mooi shirt heb je aan trouwens
Ik ben vandaag modvrijquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
BedanktJij bent vanaf vandaag mijn enige en gelijk beste internetvriend. Die andere moderators zijn te lui om achter die fotodieven aan te gaan
Maar jij
Nu niet meer neequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ramp afgewenteld. ik heb namelijk geen shirt aan
maar wie was dan zo lief mijn foto's te verwijderenquote:
Hou gewoon je bek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen straat-taal. Als je nu echt zo'n slimme jongen bent als je pretendeert te zijn had je de verbanden tussen mijn opmerking en gebeurtenissen uit het verleden gewoon kunnen leggen hoor. Je moet eens niet zo opzichtig zijn met inhoudsloze, hautaine 'afwimpelingen'. Je kunt het ook gewoon er bij laten. Je hebt al eens bewezen dat je zeer goed bent in dag zeggen.
Die kaste is alleen voor kontelikkers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef deadprez het volgende:
geen deadprez, wat een waardeloze kaste
echt eh, stelletje battieboisquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die kaste is alleen voor kontelikkers.
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ze liggen nu allemaal braaf in bedje
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijk
Je mattie is weer terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijk
werd tijd inderdaadquote:
Dan vrees ik dat vannacht je hetzelfde lot te wachten staat. Hij is er alweer tussenuit geknepenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
werd tijd inderdaad _0_ kenser saai hier 's nachts de afgelopen tijd
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat vannacht je hetzelfde lot te wachten staat. Hij is er alweer tussenuit geknepen
Zoietsquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef deadprez het volgende:
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijn
nopequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijn
oh nee je bent pool, 6 uur in de tomatenkas dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nee je bent pool, 6 uur in de tomatenkas dan.Zou een mooie kantoorbaan zijn als ik dat kan combineren met mn levensstijl en ritmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon hele nacht zuipen en overdag lijnen vattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou een mooie kantoorbaan zijn als ik dat kan combineren met mn levensstijl en ritme
hop hop gas eropquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon hele nacht zuipen en overdag lijnen vatten
ze kunnen je toch niks verplichtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:57 schreef deadprez het volgende:
ik hoor morgen of ik weer moet gaan werken voor mijn uitkering, of alleen maar aan de sollicitatieplicht moet voldoen
ja maar dan krijg ik ook geen geldquote:
je moet eerst de ballen van ts likken anders kom je niet in het lijstje..quote:Op woensdag 19 juni 2013 05:14 schreef Wotte het volgende:
Wanneer likken jullie mijn billen nou eens ? Ik maak goeie topics enzo![]()
Flikkertje die ts, tfoequote:Op woensdag 19 juni 2013 05:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je moet eerst de ballen van ts likken anders kom je niet in het lijstje..
Ik heb die pics weggehaald. Nu wil ik dat gezeik van je niet meer zien over die pics.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef sanasoufi het volgende:
Zie deze man van de ONZ-onderwereld, grote K wat de klok slaat aldaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:46 schreef hoink581 het volgende:
Tong80 in 5? Hoe kun je jezelf nog serieus nemen man.Zou je amenth niet eens gewoon verwisselen met tong80? Die nep-allochtonen mogen wat mij betreft allemaal onderaan.
Daarnaast is dit hele topic pure nepotisme aangezien de TS bepaalt en dus altijd partijdig zal zijn en niet representatief voor dit subforum!
Net alsof jij niet ver in het kontje van bepaalde vrouwelijke users zou willen gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
omdat rectum kankerbaas is? en jij een nietszeggende randmongool met waardeloze mening?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef President. het volgende:
Hoe kunnen Rectum en een relatief onbekende en nietszeggende user als Hyaenidae boven Frank_Drebin staan?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
kruip anders frank zijn anus inquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef President. het volgende:
Hoe kunnen Rectum en een relatief onbekende en nietszeggende user als Hyaenidae boven Frank_Drebin staan?
Ik had verwacht dat je verbaal sterker was dan dat.quote:
Alsof dat een belediging is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef President. het volgende:
[..]
Net alsof jij niet ver in het kontje van bepaalde vrouwelijke users zou willen gaan.
He ik heb voor je gestemd in klaagbazenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef Piye het volgende:
Wat is deze? Denk je dat ik zoveel tijd verspil op FOK! om in kaste 3 te staan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
He ik heb voor je gestemd in klaagbazen
: @quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef Splutje het volgende:
Wat een lijstDraai kaste 1 en 2 eens even om, die mensen in kaste 1
![]()
Nou ja, emimich deed het eerst, hij is wel een gepaste opvolger.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef hoink581 het volgende:
Wie heeft trouwens HSG-Bomber de bevoegdheid gegeven om zulke shit te bepalen?
Ik dacht dat de boel hier democratisch geregeld was. Krijg je zulk soort nepotisme op je bord!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja, emimich deed het eerst, hij is wel een gepaste opvolger.
Bomber was al prominent toen jouw vader zijn genotsknots nog niet omhoog kreeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef hoink581 het volgende:
Wie heeft trouwens HSG-Bomber de bevoegdheid gegeven om zulke shit te bepalen?
Ach, zak met lucht!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bomber was al prominent toen jouw vader zijn genotsknots nog niet omhoog kreeg.
Democratie in KLB?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de boel hier democratisch geregeld was. Krijg je zulk soort nepotisme op je bord!
Jij kent Hyaenidae niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef President. het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
deze fittie hier, toch ben ik dit keer wel voor hoink en smack10 in dit gevecht
Ik heb simpelweg niet de tijd, zin en intentie om mij bezig te houden met de meningen van gefrustreerde marginale gebruikers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je verbaal sterker was dan dat.
kom niet haten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Splutje het volgende:
Mensen als chroestjov, Hyaenidae(?), dWc, VMDSKR(?), Meloewa en Braddie in kaste 1
sletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je hoor sletje van me, maar kwaliteit?
Zegt een hoop over de kaste inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Splutje het volgende:
Mensen als chroestjov, Hyaenidae(?), dWc, VMDSKR(?), Meloewa en Braddie in kaste 1
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.quote:
Kleding bij de h&m kopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.
Als ik een t-shirt bij de h&m koopt voor 10 euro dan hoef ik ook geen kwaliteit te verwachten.
'ik koopt' trouwens in mijn postquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Kleding bij de h&m kopen.Had beter van je verwacht pauper.
ik vind mezelf niet echt goedkoop. Best duur n goed kwaliteit prijs-kwaliteit verhouding 10/10quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.
Als ik een t-shirt bij de h&m koopt voor 10 euro dan hoef ik ook geen kwaliteit te verwachten.
wat is er mis met kleding van de h & m?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Kleding bij de h&m kopen.Had beter van je verwacht pauper.
ik ga hier maar niet verder op inquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind mezelf niet echt goedkoop. Best duur n goed kwaliteit prijs-kwaliteit verhouding 10/10
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat is er mis met kleding van de h & m?
dit is grappig want ik ga er dus wel verder op inquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet verder op inkom op meloewa denk aub even na
vroeg ik wat aan jou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachten
ik snap het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet verder op inkom op meloewa denk aub even na
Doet er wel wat aan toe, jouw mening is namelijk niks waard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je hebt je antwoord.
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat is er mis met kleding van de h & m?
Dan steek je je ogen uit, heb je er geen last meer van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Doet er wel wat aan toe, jouw mening is namelijk niks waard.
Wat is er mis met homo's ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?
het valt mij alleen op dat het goedkoop is en dat kleding geen hatseflats drukke plaatjes enzo erop heeft. Gewoon lekker basic shit voor een paar euro waar je een dieseltje met alleen het logo'tje erop al 30 euro betaaldquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?
Homo's zijn fucking gay as hell. Waarom noem jij meloentje goedkoop?quote:
Hoezo niet dan? Productiekosten zijn zeer laag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachten
Ik baseer het vooral op m'n eigen ervaringen met H&Mquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Productiekosten zijn zeer laag.
Dat jij er genoegen mee neemt is wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik baseer het vooral op m'n eigen ervaringen met H&M
Genoegen mee neemt? Dat het slechte kwaliteit is bedoel je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat jij er genoegen mee neemt is wat anders.
verdienen die kiddies in Bangladesh ook ietsquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Genoegen mee neemt? Dat het slechte kwaliteit is bedoel je?
Ja! leg eens uit TSquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:36 schreef -supergirl- het volgende:
Wat wordt er bedoelt met 'kaste'? Gaat het dan gewoon om iets van een kledingkast of een ander soort kast? En moet het dan niet zijn 'kasten'?
Missen jullie algemene ontwikkeling?quote:
Blijkbaar wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Missen jullie algemene ontwikkeling?
Nadeel van het internet. Je wordt geconfronteerd met zwakzinnigenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen, zo'n gebrek aan algemene kennis is bijna onmogelijk in dit land toch?
Ja, ik probeer Nikonlover al zoveel mogelijk in mijn vrij ruime blinde vlek te laten vallen, maar elke keer verbaas ik mij weer over de onbegrensde achterlijkheid van dat figuur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nadeel van het internet. Je wordt geconfronteerd met zwakzinnigen
Of een bed tussen de vinger inclusief filmpjequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Misschien wordt het eens tijd voor een spermahand topic.
Soort van Oost-Indisch doof maar dan met je gezichtsvermogenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, ik probeer Nikonlover al zoveel mogelijk in mijn vrij ruime blinde vlek te laten vallen, maar elke keer verbaas ik mij weer over de onbegrensde achterlijkheid van dat figuur.
En nu komt hij natuurlijk met de vraag "wat is een blinde vlek?"
Ja, ik probeer hem meestal gewoon te negeren omdat de treurnis er zo vanaf spat dat het gewoon zielig is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Soort van Oost-Indisch doof maar dan met je gezichtsvermogen
With all due respect, maar jij bent degene met een Apple-logo in je signature dus ik denk dat niemand zich iets aan trekt van dergelijke uitspraken gedaan door jou.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat rectum kankerbaas is? en jij een nietszeggende randmongool met waardeloze mening?
Open sollicitatie voor meest homoseksuele user?!quote:
Boh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Open sollicitatie voor meest homoseksuele user?!
quote:
Ik neem het op in de KLB-winterverkiezingen. De KLB-kaste is nogal 2008.quote:
Die titel heb jij je al toegeėigend middels dit topic:quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Ik neem het op in de KLB-winterverkiezingen. De KLB-kaste is nogal 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |