quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nee je bent pool, 6 uur in de tomatenkas dan.Zou een mooie kantoorbaan zijn als ik dat kan combineren met mn levensstijl en ritmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon hele nacht zuipen en overdag lijnen vattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou een mooie kantoorbaan zijn als ik dat kan combineren met mn levensstijl en ritme
hop hop gas eropquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon hele nacht zuipen en overdag lijnen vatten
ze kunnen je toch niks verplichtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:57 schreef deadprez het volgende:
ik hoor morgen of ik weer moet gaan werken voor mijn uitkering, of alleen maar aan de sollicitatieplicht moet voldoen
ja maar dan krijg ik ook geen geldquote:
je moet eerst de ballen van ts likken anders kom je niet in het lijstje..quote:Op woensdag 19 juni 2013 05:14 schreef Wotte het volgende:
Wanneer likken jullie mijn billen nou eens ? Ik maak goeie topics enzo![]()
Flikkertje die ts, tfoequote:Op woensdag 19 juni 2013 05:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je moet eerst de ballen van ts likken anders kom je niet in het lijstje..
Ik heb die pics weggehaald. Nu wil ik dat gezeik van je niet meer zien over die pics.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef sanasoufi het volgende:
HELP! is die HSG soms een moderator? Ik heb namelijk idd net mijn details gemaild naar fok met betrekking tot verwijdering van mijn foto's![]()
Moderators op dit forum zijndie motorbloempje is nog wel het ergst dacht ik
Zie deze man van de ONZ-onderwereld, grote K wat de klok slaat aldaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:46 schreef hoink581 het volgende:
Tong80 in 5? Hoe kun je jezelf nog serieus nemen man.Zou je amenth niet eens gewoon verwisselen met tong80? Die nep-allochtonen mogen wat mij betreft allemaal onderaan.
Daarnaast is dit hele topic pure nepotisme aangezien de TS bepaalt en dus altijd partijdig zal zijn en niet representatief voor dit subforum!
Net alsof jij niet ver in het kontje van bepaalde vrouwelijke users zou willen gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent het aarswormpje van sommige users hier. Heb nog nooit iemand zo ver een kontje in zien kruipen.
omdat rectum kankerbaas is? en jij een nietszeggende randmongool met waardeloze mening?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef President. het volgende:
Hoe kunnen Rectum en een relatief onbekende en nietszeggende user als Hyaenidae boven Frank_Drebin staan?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vanaf kaste 4 hoor je er sowieso niet bij (zie ook de OP). Kaste 5 is de kk kaste.
kruip anders frank zijn anus inquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef President. het volgende:
Hoe kunnen Rectum en een relatief onbekende en nietszeggende user als Hyaenidae boven Frank_Drebin staan?
Ik had verwacht dat je verbaal sterker was dan dat.quote:
Alsof dat een belediging is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef President. het volgende:
[..]
Net alsof jij niet ver in het kontje van bepaalde vrouwelijke users zou willen gaan.
He ik heb voor je gestemd in klaagbazenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef Piye het volgende:
Wat is deze? Denk je dat ik zoveel tijd verspil op FOK! om in kaste 3 te staan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
He ik heb voor je gestemd in klaagbazen
: @quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef Splutje het volgende:
Wat een lijstDraai kaste 1 en 2 eens even om, die mensen in kaste 1
![]()
Nou ja, emimich deed het eerst, hij is wel een gepaste opvolger.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef hoink581 het volgende:
Wie heeft trouwens HSG-Bomber de bevoegdheid gegeven om zulke shit te bepalen?
Ik dacht dat de boel hier democratisch geregeld was. Krijg je zulk soort nepotisme op je bord!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja, emimich deed het eerst, hij is wel een gepaste opvolger.
Bomber was al prominent toen jouw vader zijn genotsknots nog niet omhoog kreeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef hoink581 het volgende:
Wie heeft trouwens HSG-Bomber de bevoegdheid gegeven om zulke shit te bepalen?
Ach, zak met lucht!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bomber was al prominent toen jouw vader zijn genotsknots nog niet omhoog kreeg.
Democratie in KLB?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de boel hier democratisch geregeld was. Krijg je zulk soort nepotisme op je bord!
Jij kent Hyaenidae niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:04 schreef President. het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
deze fittie hier, toch ben ik dit keer wel voor hoink en smack10 in dit gevecht
Ik heb simpelweg niet de tijd, zin en intentie om mij bezig te houden met de meningen van gefrustreerde marginale gebruikers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je verbaal sterker was dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |