Dan maak je je eigen topic met een andere lijst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Smack10 het volgende:
En wie ben jij om mensen ergens in te plaatsen, ik sta boven jou mattie.
Geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dan maak je je eigen topic met een andere lijst.
of slecht genoegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef Rodawa het volgende:
Fucked up feelings, ben niet eens genoeg voor kaste 5. Prima lijst verder.
Stemmenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik kaste 1 , thanks iedereen voor het stemmen
Vanaf kaste 4 hoor je er sowieso niet bij (zie ook de OP). Kaste 5 is de kk kaste.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef Rawberry het volgende:
nikon in de kaste? lijst is nietig verklaard
Vet man, een lijstje vol met kloonsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vanaf kaste 4 hoor je er sowieso niet bij (zie ook de OP). Kaste 5 is de kk kaste.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe wat leuker mee en wie weet kom je ook een keertje in de kaste. Wellicht de wintereditie.
ok, valt wel mee danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vanaf kaste 4 hoor je er sowieso niet bij (zie ook de OP). Kaste 5 is de kk kaste.
Ik kan je dr krijgen a mattie, maar dan moet jij me wel vereren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb ook geen behoefte aan die kaste, mij ambitie ligt in kaste 1.
Ik zou ook wel eens willen weten waarom de lijst er zo uit ziet. TS is zelf een grote grap nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Geelman het volgende:
Wat is het correspondentieadres? Ik ben het niet eens met de uitslag!
mapima post gewoon nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:49 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Is x lily (gelukkig) niet ook al fucking lang weg?
xLily is mapima.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:49 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Is x lily (gelukkig) niet ook al fucking lang weg?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sowieso mensen die niet naar een KLB-meet komen horen er niet in, wat ben je dan voor een KLB'er
Haal mijn naam eens wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
KLB heeft weer een jaar vol ellendige topics en posts gekend. Met vele dieptepunten. Toch wil ik de aanwezigen die er wat van gemaakt hebben bedanken en honoreren met een plekje in de KLB kaste. De mensen die KLB vergald hebben staan wat lager in de kaste. Zoals altijd zijn inactieven weggehaald en nieuwe gebruikers ervoor in de plaats gekomen.
De officiele KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, chroestjov, Hyaenidae, Rectum, dWc, VMDSKR, HSG-BOMBER, Meloewa, Braddie, Pharkus.
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC], Splutje, CaptainCookie, Opa_Bakkebaard, Frank_Drebin, amenth, feyenoordfan92, Panzermaus
Kaste 3 : Nikmans, Piye, ikjijallebei, Mortaxx, Marie30, Michielos
Kaste 4 : vosss, hezdunnah, bereboot3, xLily, HotSummerNight
Kaste 5 : Juicyhil, tong80, sanasoufi, haan33, Geelman, SGYENZO, wolvendagen, nikonlover
Jij bent het aarswormpje van sommige users hier. Heb nog nooit iemand zo ver een kontje in zien kruipen.quote:
Saria ik wil dat je dit topic niet verpest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Haal mijn naam eens wegeerst foto's verspreiden en nu mijn naam daar plaatsen. Als je dit soort grapjes blijft uithalen dan gaat de echte sanasoufi (mijn Libanese nicht woonachtig in de VS) naar de rechter wegens smaad
. Beter haal je mijn (haar) naam dus weg anders zorg ik ervoor dat ze je aanklaagt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Saria ik wil dat je dit topic niet verpest.
De fuck doe jij met de naam van je nicht? Weet ze dat jij al deze afschuwelijke topics aan maakt? Jij zou die aanklacht verdienen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Haal mijn naam eens wegeerst foto's verspreiden en nu mijn naam daar plaatsen. Als je dit soort grapjes blijft uithalen dan gaat de echte sanasoufi (mijn Libanese nicht woonachtig in de VS) naar de rechter wegens smaad
. Beter haal je mijn (haar) naam dus weg anders zorg ik ervoor dat ze je aanklaagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |