Ik ben vandaag modvrijquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
BedanktJij bent vanaf vandaag mijn enige en gelijk beste internetvriend. Die andere moderators zijn te lui om achter die fotodieven aan te gaan
Maar jij
Nu niet meer neequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ramp afgewenteld. ik heb namelijk geen shirt aan
maar wie was dan zo lief mijn foto's te verwijderenquote:
Hou gewoon je bek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen straat-taal. Als je nu echt zo'n slimme jongen bent als je pretendeert te zijn had je de verbanden tussen mijn opmerking en gebeurtenissen uit het verleden gewoon kunnen leggen hoor. Je moet eens niet zo opzichtig zijn met inhoudsloze, hautaine 'afwimpelingen'. Je kunt het ook gewoon er bij laten. Je hebt al eens bewezen dat je zeer goed bent in dag zeggen.
Die kaste is alleen voor kontelikkers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef deadprez het volgende:
geen deadprez, wat een waardeloze kaste
echt eh, stelletje battieboisquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die kaste is alleen voor kontelikkers.
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ze liggen nu allemaal braaf in bedje
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijk
Je mattie is weer terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijk
werd tijd inderdaadquote:
Dan vrees ik dat vannacht je hetzelfde lot te wachten staat. Hij is er alweer tussenuit geknepenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
werd tijd inderdaad _0_ kenser saai hier 's nachts de afgelopen tijd
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat vannacht je hetzelfde lot te wachten staat. Hij is er alweer tussenuit geknepen
Zoietsquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef deadprez het volgende:
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijn
nopequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijn
oh nee je bent pool, 6 uur in de tomatenkas dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |