Meer een troostprijsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet met die van Meloewa. Dat is toch wel de hoofdprijs van KLB
Je kunt wel een 'quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je even met VMSDKR de strategie bepalen?
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is maar jouw interpretatie, daar lig ik niet wakker van.
Maar even over ''huilie huilie'', als je dergelijke termen bezigt dan voel je je misschien ook beter thuis op Dumpert, de frontpage of NUjij?
TS is geslaagd in zijn opzetquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef PriesterB het volgende:
Popcorntopic. Getroll en ruzies everywhere.![]()
![]()
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'squote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
Moeilijk dilemma. Kaste 3 maar wel samen met Piye, Nikmans en Marie
Dan heb ik KLB al gewonnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet met die van Meloewa. Dat is toch wel de hoofdprijs van KLB
Dat is nergens voor nodig, ik kan jou makkelijk alleen aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je even met VMSDKR de strategie bepalen?
Heb je die zin helemaal zelf getyptquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt wel een '' achter je zin plaatsen, maar zo bijzonder sterk was 'ie niet hoor.
Kan iemand foto's van sanasoufi dm'en? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'sAan jou hebben we tenminste nog iets. Zou je nu iedereen kunnen bannen die mijn gegevens verspreid?
Bij voorbaat dank
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'sAan jou hebben we tenminste nog iets. Zou je nu iedereen kunnen bannen die mijn gegevens verspreid?
Bij voorbaat dank
waar blijft mijn adres?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... Je adres is ook al bekend... Moet ik hem je vertellen?
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je die zin helemaal zelf getypt?
Mijn hele DM en PM inbox staan er vol mee, ik verwacht een keer iets orgineelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.
Maar beide natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
welke adres? in libanon of nederland? en vertel dan?
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.
Iedereen wordt gigantisch beetgenomen. Dat is de troll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?
Wie heeft ze dan verwijderdquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?
Doet hij altijd, om anderen te laten weten dat hij zogenaamd iets grappigs zegt, zonder die 'quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt wel een '' achter je zin plaatsen, maar zo bijzonder sterk was 'ie niet hoor.
Je ex mbo-vriendinnetje heeft je met haar tips goed op weg geholpen. Zelfs een uni-student is nooit uitgeleerd blijkt maar weer.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan iemand foto's van sanasoufi dm'en? Bij voorbaat dank.
Waarom schiet je hoink dan te hulp? Ik heb haar niet geroepen hoor. Ze ventileert gewoon haar mening.quote:
Lief hoor, de white knight rol staat je wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom schiet je hoink dan te hulp? Ik heb haar niet geroepen hoor. Ze ventileert gewoon haar mening.
Met jou valt niet te praten, je negeert alles wat ik zeg en begint steeds over iets anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lief hoor, de white knight rol staat je wel.
Alsof zij dit isquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Gelukkig heb ik alles opgeslagen in mijn Imgur.
dat zeg ik al miljard keer! telkens roep ik: DAT BEN IK NIET! maar die losers blijven me maar niet gelovenquote:
Graag in kaste 6quote:
Stuur het tegendeel maar in mijn DM.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat zeg ik al miljard keer! telkens roep ik: DAT BEN IK NIET! maar die losers blijven me maar niet geloven
Ik begrijp helemaal niets van deze cryptische onzin, maar als jij blij wordt van deze manier van communiceren dan is dat oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je ex mbo-vriendinnetje heeft je met haar tips goed op weg geholpen. Zelfs een uni-student is nooit uitgeleerd blijkt maar weer.
IK BEN DAT NIETquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Stuur het tegendeel maar in mijn DM.
Ik verspreid niks, gek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN DAT NIETen stop die foto's te verspreiden
Verklaar je quote hieronder maar eens:quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef sanasoufi het volgende:
dat zeg ik al miljard keer! telkens roep ik: DAT BEN IK NIET! maar die losers blijven me maar niet geloven
Je spreek jezelf erg tegen of is dit de bedoeling?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef sanasoufi het volgende:
HELP! is die HSG soms een moderator? Ik heb namelijk idd net mijn details gemaild naar fok met betrekking tot verwijdering van mijn foto's![]()
Moderators op dit forum zijndie motorbloempje is nog wel het ergst dacht ik
Ja, dat is de bedoelingquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Verklaar je quote hieronder maar eens:
[..]
Je spreek jezelf erg tegen of is dit de bedoeling?
Goede oude tijd. Moest hieraan denken toen ik Heraldquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Trouwens TS, zet nog meer gedetailleerde info in de OP zoals Emimich dat deed.
KLB / De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Het is geen straat-taal. Als je nu echt zo'n slimme jongen bent als je pretendeert te zijn had je de verbanden tussen mijn opmerking en gebeurtenissen uit het verleden gewoon kunnen leggen hoor. Je moet eens niet zo opzichtig zijn met inhoudsloze, hautaine 'afwimpelingen'. Je kunt het ook gewoon er bij laten. Je hebt al eens bewezen dat je zeer goed bent in dag zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niets van deze cryptische onzin, maar als jij blij wordt van deze manier van communiceren dan is dat oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |