Meer een troostprijsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet met die van Meloewa. Dat is toch wel de hoofdprijs van KLB
Je kunt wel een 'quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je even met VMSDKR de strategie bepalen?
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is maar jouw interpretatie, daar lig ik niet wakker van.
Maar even over ''huilie huilie'', als je dergelijke termen bezigt dan voel je je misschien ook beter thuis op Dumpert, de frontpage of NUjij?
TS is geslaagd in zijn opzetquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef PriesterB het volgende:
Popcorntopic. Getroll en ruzies everywhere.![]()
![]()
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'squote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
Moeilijk dilemma. Kaste 3 maar wel samen met Piye, Nikmans en Marie
Dan heb ik KLB al gewonnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet met die van Meloewa. Dat is toch wel de hoofdprijs van KLB
Dat is nergens voor nodig, ik kan jou makkelijk alleen aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je even met VMSDKR de strategie bepalen?
Heb je die zin helemaal zelf getyptquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt wel een '' achter je zin plaatsen, maar zo bijzonder sterk was 'ie niet hoor.
Kan iemand foto's van sanasoufi dm'en? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'sAan jou hebben we tenminste nog iets. Zou je nu iedereen kunnen bannen die mijn gegevens verspreid?
Bij voorbaat dank
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van mijn foto'sAan jou hebben we tenminste nog iets. Zou je nu iedereen kunnen bannen die mijn gegevens verspreid?
Bij voorbaat dank
waar blijft mijn adres?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt... Je adres is ook al bekend... Moet ik hem je vertellen?
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je die zin helemaal zelf getypt?
Mijn hele DM en PM inbox staan er vol mee, ik verwacht een keer iets orgineelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.
Maar beide natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]![]()
welke adres? in libanon of nederland? en vertel dan?
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Smack10 een dreig DM sturen. Bleek erg effectief te zijn bij je vorige slachtoffer.
Iedereen wordt gigantisch beetgenomen. Dat is de troll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?
Wie heeft ze dan verwijderdquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's gezien? Is dat fotogedoe een grap ofzo?
Doet hij altijd, om anderen te laten weten dat hij zogenaamd iets grappigs zegt, zonder die 'quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt wel een '' achter je zin plaatsen, maar zo bijzonder sterk was 'ie niet hoor.
Je ex mbo-vriendinnetje heeft je met haar tips goed op weg geholpen. Zelfs een uni-student is nooit uitgeleerd blijkt maar weer.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan iemand foto's van sanasoufi dm'en? Bij voorbaat dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |