wat maakt het uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Trollactie ontmateld, maar daar hoef je geen Einstein of Sheldon Cooper voor te zijn.
Komt 'ie weer aanzetten met zijn 'hautain'. En het is straattaal zonder streepje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen straat-taal. Als je nu echt zo'n slimme jongen bent als je pretendeert te zijn had je de verbanden tussen mijn opmerking een gebeurtenissen uit het verleden gewoon kunnen leggen hoor. Je moet eens niet zo opzichtig zijn met inhoudsloze, hautaine 'afwimpelingen'. Je kunt het ook gewoon er bij laten. Je hebt al eens bewezen dat je zeer goed bent in dag zeggen.
Dat woordje is van je holmaatje. Vandaar dat ik het in dit geval gebruik. Je correctie van mijn taalgebruik is in feite de aandacht afleiden van het feit dat je niets anders hebt om me op vast te pinnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Komt 'ie weer aanzetten met zijn 'hautain'. En het is straattaal zonder streepje.
Ik heb eigenlijk geen idee wie je bent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat woordje is van je holmaatje. Vandaar dat ik het in dit geval gebruik. Je correctie van mijn taalgebruik is in feite de aandacht afleiden van het feit dat je niets anders hebt om me op vast te pinnen.
Je weet wel dat ik hautain vaker heb gebruikt en dat ik in volgens jou in Meloewa's broekje probeerde te komen. Je spreekt jezelf een beetje tegen makker Bor. Ach, joh. Iedereen maakt fouten toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie je bent.
Je snapt wel dat zolang jij blijft posten die foto,s terug blijven komen he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wat maakt het uitfoto's zijn weg
![]()
Bedankt Onzichtbare Moderator
ik zie geen foto's.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Je snapt wel dat zolang jij blijft posten die foto,s terug blijven komen he?
Omdat ik weet dat je twee dagen geleden ook ergens in een topic zat hoef ik toch nog geen idee te hebben wie je bent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik hautain vaker heb gebruikt en dat ik in volgens jou in Meloewa's broekje probeerde te komen. Je spreekt jezelf een beetje tegen makker Bor. Ach, joh. Iedereen maakt fouten toch?
Ik ga trouwens nu mijn nest in.
Welterusten, goed vermaak. Jammer alleen dat jullie alfamannenwar steeds blijft steken bij hetzelfde lame onderwerp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik hautain vaker heb gebruikt en dat ik in volgens jou in Meloewa's broekje probeerde te komen. Je spreekt jezelf een beetje tegen makker Bor. Ach, joh. Iedereen maakt fouten toch?
Ik ga trouwens nu mijn nest in.
Ga ik hier niet posten, ik heb de pics ook op het marokko forum gezet btwquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik zie geen foto's.
waar blijft mijn adres trouwens?
dm mijn adres danquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ga ik hier niet posten, ik heb de pics ook op het marokko forum gezet btw
link?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ga ik hier niet posten, ik heb de pics ook op het marokko forum gezet btw
Ja maar ik vind het leuker als je niet zeker weet of ik het heb of niet, de angst en de twijfel... Geweldig vermaak in deze teringhittequote:
maar ik heb mijn adres nergens online gezetquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuker als je niet zeker weet of ik het heb of niet, de angst en de twijfel... Geweldig vermaak in deze teringhitte
link naar marokko.nl? er staan daar zo veel topics dus zo kan ik het niet vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuker als je niet zeker weet of ik het heb of niet, de angst en de twijfel... Geweldig vermaak in deze teringhitte
Dat weet ik, ik weet ook wat je nu aan het doen bent... Kijk maar eens uit het raamquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar ik heb mijn adres nergens online gezetdus je hebt het niet. Wat wel kan is dat mijn vader het online heeft gezet....maar dat zal wel ons huisadres van Dubai zijn...hij woont daar namelijk.
Zilvervisje gespot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:43 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dat weet ik, ik weet ook wat je nu aan het doen bent... Kijk maar eens uit het raam
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:43 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik weet ook wat je nu aan het doen bent... Kijk maar eens uit het raam
Bedanktquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Pharkus het volgende:
Bij rectum, nelis en bomper, dan maakt welke kaste niet meer uit.
Hmm nee, ik ben er net... Hoor je ook geluid beneden? Mooi shirt heb je aan trouwensquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Ben jij die lelijke vrijgezel die tegenover me woont en altijd naar me loert
ramp afgewenteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Hmm nee, ik ben er net... Hoor je ook geluid beneden? Mooi shirt heb je aan trouwens
Ik ben vandaag modvrijquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
BedanktJij bent vanaf vandaag mijn enige en gelijk beste internetvriend. Die andere moderators zijn te lui om achter die fotodieven aan te gaan
Maar jij
Nu niet meer neequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ramp afgewenteld. ik heb namelijk geen shirt aan
maar wie was dan zo lief mijn foto's te verwijderenquote:
Hou gewoon je bek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen straat-taal. Als je nu echt zo'n slimme jongen bent als je pretendeert te zijn had je de verbanden tussen mijn opmerking en gebeurtenissen uit het verleden gewoon kunnen leggen hoor. Je moet eens niet zo opzichtig zijn met inhoudsloze, hautaine 'afwimpelingen'. Je kunt het ook gewoon er bij laten. Je hebt al eens bewezen dat je zeer goed bent in dag zeggen.
Die kaste is alleen voor kontelikkers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef deadprez het volgende:
geen deadprez, wat een waardeloze kaste
echt eh, stelletje battieboisquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die kaste is alleen voor kontelikkers.
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ze liggen nu allemaal braaf in bedje
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijk
Je mattie is weer terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:
ze moeten morgen weer om 9 uur op hun kantoorbaantje zijn waarschijnlijk
werd tijd inderdaadquote:
Dan vrees ik dat vannacht je hetzelfde lot te wachten staat. Hij is er alweer tussenuit geknepenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:42 schreef deadprez het volgende:
werd tijd inderdaad _0_ kenser saai hier 's nachts de afgelopen tijd
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat vannacht je hetzelfde lot te wachten staat. Hij is er alweer tussenuit geknepen
Zoietsquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef deadprez het volgende:
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijn
nopequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
stiekem moet hij zelf morgen ook om 9 uur op zijn kantoorbaantje zijn
oh nee je bent pool, 6 uur in de tomatenkas dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |