kom niet haten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Splutje het volgende:
Mensen als chroestjov, Hyaenidae(?), dWc, VMDSKR(?), Meloewa en Braddie in kaste 1
sletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je hoor sletje van me, maar kwaliteit?
Zegt een hoop over de kaste inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Splutje het volgende:
Mensen als chroestjov, Hyaenidae(?), dWc, VMDSKR(?), Meloewa en Braddie in kaste 1
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.quote:
Kleding bij de h&m kopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.
Als ik een t-shirt bij de h&m koopt voor 10 euro dan hoef ik ook geen kwaliteit te verwachten.
'ik koopt' trouwens in mijn postquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Kleding bij de h&m kopen.Had beter van je verwacht pauper.
ik vind mezelf niet echt goedkoop. Best duur n goed kwaliteit prijs-kwaliteit verhouding 10/10quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.
Als ik een t-shirt bij de h&m koopt voor 10 euro dan hoef ik ook geen kwaliteit te verwachten.
wat is er mis met kleding van de h & m?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Kleding bij de h&m kopen.Had beter van je verwacht pauper.
ik ga hier maar niet verder op inquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind mezelf niet echt goedkoop. Best duur n goed kwaliteit prijs-kwaliteit verhouding 10/10
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat is er mis met kleding van de h & m?
dit is grappig want ik ga er dus wel verder op inquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet verder op inkom op meloewa denk aub even na
vroeg ik wat aan jou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachten
ik snap het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet verder op inkom op meloewa denk aub even na
Doet er wel wat aan toe, jouw mening is namelijk niks waard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je hebt je antwoord.
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat is er mis met kleding van de h & m?
Dan steek je je ogen uit, heb je er geen last meer van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Doet er wel wat aan toe, jouw mening is namelijk niks waard.
Wat is er mis met homo's ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?
het valt mij alleen op dat het goedkoop is en dat kleding geen hatseflats drukke plaatjes enzo erop heeft. Gewoon lekker basic shit voor een paar euro waar je een dieseltje met alleen het logo'tje erop al 30 euro betaaldquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?
Homo's zijn fucking gay as hell. Waarom noem jij meloentje goedkoop?quote:
Hoezo niet dan? Productiekosten zijn zeer laag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachten
Ik baseer het vooral op m'n eigen ervaringen met H&Mquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Productiekosten zijn zeer laag.
Dat jij er genoegen mee neemt is wat anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik baseer het vooral op m'n eigen ervaringen met H&M
Genoegen mee neemt? Dat het slechte kwaliteit is bedoel je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat jij er genoegen mee neemt is wat anders.
verdienen die kiddies in Bangladesh ook ietsquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Genoegen mee neemt? Dat het slechte kwaliteit is bedoel je?
Ja! leg eens uit TSquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:36 schreef -supergirl- het volgende:
Wat wordt er bedoelt met 'kaste'? Gaat het dan gewoon om iets van een kledingkast of een ander soort kast? En moet het dan niet zijn 'kasten'?
Missen jullie algemene ontwikkeling?quote:
Blijkbaar wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Missen jullie algemene ontwikkeling?
Nadeel van het internet. Je wordt geconfronteerd met zwakzinnigenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen, zo'n gebrek aan algemene kennis is bijna onmogelijk in dit land toch?
Ja, ik probeer Nikonlover al zoveel mogelijk in mijn vrij ruime blinde vlek te laten vallen, maar elke keer verbaas ik mij weer over de onbegrensde achterlijkheid van dat figuur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nadeel van het internet. Je wordt geconfronteerd met zwakzinnigen
Of een bed tussen de vinger inclusief filmpjequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Misschien wordt het eens tijd voor een spermahand topic.
Soort van Oost-Indisch doof maar dan met je gezichtsvermogenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja, ik probeer Nikonlover al zoveel mogelijk in mijn vrij ruime blinde vlek te laten vallen, maar elke keer verbaas ik mij weer over de onbegrensde achterlijkheid van dat figuur.
En nu komt hij natuurlijk met de vraag "wat is een blinde vlek?"
Ja, ik probeer hem meestal gewoon te negeren omdat de treurnis er zo vanaf spat dat het gewoon zielig is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Soort van Oost-Indisch doof maar dan met je gezichtsvermogen
With all due respect, maar jij bent degene met een Apple-logo in je signature dus ik denk dat niemand zich iets aan trekt van dergelijke uitspraken gedaan door jou.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat rectum kankerbaas is? en jij een nietszeggende randmongool met waardeloze mening?
Open sollicitatie voor meest homoseksuele user?!quote:
Boh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Open sollicitatie voor meest homoseksuele user?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |