kom niet haten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Splutje het volgende:
Mensen als chroestjov, Hyaenidae(?), dWc, VMDSKR(?), Meloewa en Braddie in kaste 1
sletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je hoor sletje van me, maar kwaliteit?
Zegt een hoop over de kaste inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Splutje het volgende:
Mensen als chroestjov, Hyaenidae(?), dWc, VMDSKR(?), Meloewa en Braddie in kaste 1
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.quote:
Kleding bij de h&m kopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.
Als ik een t-shirt bij de h&m koopt voor 10 euro dan hoef ik ook geen kwaliteit te verwachten.
'ik koopt' trouwens in mijn postquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Kleding bij de h&m kopen.Had beter van je verwacht pauper.
ik vind mezelf niet echt goedkoop. Best duur n goed kwaliteit prijs-kwaliteit verhouding 10/10quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou......iets wat goedkoop is, is vaak ook van weinig kwaliteit.
Als ik een t-shirt bij de h&m koopt voor 10 euro dan hoef ik ook geen kwaliteit te verwachten.
wat is er mis met kleding van de h & m?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Kleding bij de h&m kopen.Had beter van je verwacht pauper.
ik ga hier maar niet verder op inquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind mezelf niet echt goedkoop. Best duur n goed kwaliteit prijs-kwaliteit verhouding 10/10
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat is er mis met kleding van de h & m?
dit is grappig want ik ga er dus wel verder op inquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet verder op inkom op meloewa denk aub even na
vroeg ik wat aan jou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachten
ik snap het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet verder op inkom op meloewa denk aub even na
Doet er wel wat aan toe, jouw mening is namelijk niks waard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je hebt je antwoord.
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat is er mis met kleding van de h & m?
Dan steek je je ogen uit, heb je er geen last meer van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Doet er wel wat aan toe, jouw mening is namelijk niks waard.
Wat is er mis met homo's ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?
het valt mij alleen op dat het goedkoop is en dat kleding geen hatseflats drukke plaatjes enzo erop heeft. Gewoon lekker basic shit voor een paar euro waar je een dieseltje met alleen het logo'tje erop al 30 euro betaaldquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat H&M code is voor HOMO?
Homo's zijn fucking gay as hell. Waarom noem jij meloentje goedkoop?quote:
Hoezo niet dan? Productiekosten zijn zeer laag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niks. helemaal niks. maar je moet ook geen kwaliteit verwachten
Ik baseer het vooral op m'n eigen ervaringen met H&Mquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Productiekosten zijn zeer laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |