Oké hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik typte ook eerst swaggerjackt, maar dat staat gewoon lelijk dus maakte ik daar -ed van.
Was verder geen aanval op jou, zie het heel vaak, het fenomeen in zijn algemeenheid irriteert me.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik typte ook eerst swaggerjackt, maar dat staat gewoon lelijk dus maakte ik daar -ed van.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur bloed aan de muur hahahaha.
Nee, op een ijsbaan.quote:
Nee, wij gaan binnen. Daarom juist.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice. Maar je hebt ook buitenbanen he
JA DAT VROEG IK DUS GVDquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wij gaan binnen. Daarom juist.Beter staat die airco op standje IJsland.
Lekker helm op, gaat al je haar plakken en zweten etcquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heerlijk, zweet van anderen op je hoofdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lekker helm op, gaat al je haar plakken en zweten etc.
Ja, ook nog.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Aerodynamische neus, waait lekker door.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
GVD LAAT ME TOCH MET RUSTquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aerodynamische neus, waait lekker door.
Denk niet dat het een afgesloten ruimte is heur. Uitlaatgassen en zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon je wintersporthelm meenemen en die gebruiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heerlijk, zweet van anderen op je hoofd
Gewoon een tulband opzetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon je wintersporthelm meenemen en die gebruiken.
Raampje open.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Denk niet dat het een afgesloten ruimte is heur. Uitlaatgassen en zo.
Deze manquote:
Deze vrouwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef Chloroform het volgende:
En anders gewoon de airco in de kart aanzetten, hahahahaha.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Ik wil een opgevoerde kart want anders is het niet eerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Sowieso dat Chloro laatste wordt bij een KLB SC kart-meet.
Ik mag alleen in een kinderkart. Ben te klein voor die voor volwassenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Sowieso dat Chloro laatste wordt bij een KLB SC kart-meet.
Geeft niet, doen we naderhand samen wel dingen voor volwassenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag alleen in een kinderkart. Ben te klein voor die voor volwassenen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag alleen in een kinderkart. Ben te klein voor die voor volwassenen.
Lief. Nu ga ik. Doei.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niet, doen we naderhand samen wel dingen voor volwassenen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Wowquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:28 schreef Dqod het volgende:
Rare mensen hier hoor
Gelukkig dat ik er nog ben
Ja nou weet je, ik neem die zware taak wel gewoon op me.. Iemand moet het doen, toch? :$quote:
Jij neemt zoveel op je, dit is niets voor jou.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou weet je, ik neem die zware taak wel gewoon op me.. Iemand moet het doen, toch? :$
Wat bedoel je? Ik snap het niet :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij neemt zoveel op je, dit is niets voor jou.
Clancyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:40 schreef tliciouz het volgende:
http://games.fok.nl/preview/603967/1/1/100/the-division.html
Als ik een piemel had had ik nu een stijfje.
Playstation, ik weet niet waar Microsoft mee bezig is hoor.quote:
Ik baal er ook echt van maar de xbox is nu helemaal gericht op tv en kunnen skypen en dingen die ik gewoon totaal niet wil, leuk voor als je in Amerika woont maar hier heb je er niets aan. Ik wil gewoon gamen klaar, ik wil ook zonder internet kunnen gamen en games kunnen uitlenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk nu toch echt over te moeten stappen naar ps4
En een PC? Voor een paar honderd euro heb je betere graphics en alle spellen nieuw voor 30-50 euro incl preordersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik baal er ook echt van maar de xbox is nu helemaal gericht op tv en kunnen skypen en dingen die ik gewoon totaal niet wil, leuk voor als je in Amerika woont maar hier heb je er niets aan. Ik wil gewoon gamen klaar, ik wil ook zonder internet kunnen gamen en games kunnen uitlenen.
Wel weer aan controller wennen.
mjah pc en 1 console hier, gewoon voor als ik met vrienden zit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:49 schreef fyah het volgende:
[..]
En een PC? Voor een paar honderd euro heb je betere graphics en alle spellen nieuw voor 30-50 euro incl preordersje kan er zelfs een 360 controller op aansluiten als je wil. situatie win-win. Telefon ta ring-ring. Of het zijn bitches of het zijn zaken.
Wel over na zitten denken maar vind een console gewoon fijn, heb overigens wel gezien dat ze een xbox 360 controller hebben voor de ps4.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:49 schreef fyah het volgende:
[..]
En een PC? Voor een paar honderd euro heb je betere graphics en alle spellen nieuw voor 30-50 euro incl preordersje kan er zelfs een 360 controller op aansluiten als je wil. situatie win-win. Telefon ta ring-ring. Of het zijn bitches of het zijn zaken.
Je mag af en toe bij mij komen spelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken een tweedehands ps3 te kopen voor The Last of Us.
zodra ps4 uit is kan je 3 voor wisselgeld op de kop tikkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Playstation, ik weet niet waar Microsoft mee bezig is hoor.Ik zit er ook over na te denken een tweedehands ps3 te kopen voor The Last of Us.
Verkoop de Xbox wel binnenkort met alle games.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zodra ps4 uit is kan je 3 voor wisselgeld op de kop tikken
welke gamesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verkoop de Xbox wel binnenkort met alle games.
chloro is fyahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
wtf heeft die trol weer de OP weggesloopt hoor. Ik hoop dat je laatste wordt met karten en zeven keer gelapped wordt door de voorlaatste.
Uit m'n navel :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Kwam dat uit waar ik denk dat het uit kwam?
Begin je nu al naar extremen te zoeken?quote:
last van zweetjetsers. Gelukkig mag ik met de taxi van Tilburg naar Rotterdamquote:
Hopelijk is het 95847373 graden in de taxiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
last van zweetjetsers. Gelukkig mag ik met de taxi van Tilburg naar Rotterdam
Wil mijn gear gaan vernieuwen, twijfel heel erg over MBP. Nieuwe met/zonder retinaquote:
Verklaart een beetje de prijzen bij de NSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
last van zweetjetsers. Gelukkig mag ik met de taxi van Tilburg naar Rotterdam
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Verklaart een beetje de prijzen bij de NS
Breng je haar over een paar dagen weer terug?quote:Help! Mijn 14jarige dochter is niet thuisgekomen. Jasmijn omgeving Noordwijk. 1.70, slank, blond en puber.
nu nog niet dronken zijn , bende gij homo ofwa ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Gorzalka het volgende:
wilde eigenlijk nestalgie quoten lol not even drunk ;p
Praat eens normaal joh, GODNONDEJU ;squote:Op woensdag 19 juni 2013 00:22 schreef gers het volgende:
[..]
nu nog niet dronken zijn , bende gij homo ofwa ?
ik krijg een klein stijfje als dqod zo tegen mij praatquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Praat eens normaal joh, GODNONDEJU ;s
Zo en nu ga ik weer
Zou de oude MBP niet meer kopen, oude shit laatste generatie daarna verdwijnen ze, dit dat. Either een Air (13" dus) of een rMBP. (15") Kost meteen wel een vermogen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil mijn gear gaan vernieuwen, twijfel heel erg over MBP. Nieuwe met/zonder retina. En 15"? Heb nu 13 maar vind dat soms nét iets te klein. En twijfel ook aan wachten op 5S of gewoon een S4 kopen, maar ik vind al die Android phones zo lelijk.
Thoughts?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Begin je nu al naar extremen te zoeken?
doe je broek uit, dat scheelt.quote:
Ik zit alleen in een oversized shirt van mijn vriend, helpt niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
doe je broek uit, dat scheelt.
laat ijsblokjes tussen je tietjes door glijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit alleen in een oversized shirt van mijn vriend, helpt niet.
we're going back to Cali.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:41 schreef Panzermaus het volgende:
Komt vast omdat jij zo'n heterd bent, Tamz.Naturally smokin', THE PLACE IS ON FIRE, WHO WANTS TO GO TO CALIFORNIA.
Gewoon presenteren in korte broek of rokje, blijven ze geconcentreerd luisteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:54 schreef Chai het volgende:
Nu alweer 22 graden gvd.
Moet straks presenteren, neem gewoon korte broek mee om gelijk aan te kunnen trekken daarna.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gewoon presenteren in korte broek of rokje, blijven ze geconcentreerd luisteren.
ik werd er om 5 uur al door wakker gemaakt.quote:
Had je dat maar om half 6 al moeten doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:11 schreef Panzermaus het volgende:
Wil nu al dat het regent en onweert. Dit is toch geen weer om te buffen.
Om half 6 werd ik wakker geprikt door die overambitieuze wederhelft van me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je dat maar om half 6 al moeten doen.
Nee ik ga gewoon met broek, ga er vanuit dat de airco daar goed functioneert. Op school iig wel, dus op het stadhuis ook hoop ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Om half 6 werd ik wakker geprikt door die overambitieuze wederhelft van me.Normaal sta ik pas na 7:00 op. Ben nu als eerste op stage.
How bizar.
Succes met je presentatie trouwens, ga je naakt?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die benen is to much..!! Kan iemand er skies onder shoppen en ze in het sportieve fokkers US forum plaatsen. Kijken we 2nutz er van gaat vinden.
Groetjes freakandel.
quote:
In de hoofden leven van FOK!ers zonder aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tering allemaal tonijn over me zyzz broekje
Ben je nog geweest?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zoveel faal in 1 post
Maar dat is ook zo. Weet alleen dat ik morgen 100% zeker niet ga, dus voel me nogal aan mezelf verplicht om vandaag een poging te wagen
quote:Zomer in Spanje, Griekenland, Portugal, Egypte: 36 graden, droog, onbewolkt.
Zomer in Nederland: 36 graden, hagel, onweer, bewolkt.
Snap jij het nog?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951quote:I am a legit 625 lbs. Too fat to fit in my shower. Haven't showered in about 18 months as you can see by my pics. Haven't left the house in about the same amount of time.
I will try to answer any and all questions as honestly as possible. I got my breasts wet specifically for these photos. Reasonable requests will be considered.
Haha Chai woont op de boerderij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon met broek, ga er vanuit dat de airco daar goed functioneert. Op school iig wel, dus op het stadhuis ook hoop ik.
Ik werd ook vroeg wakker omdat warm en omdat haan onder mijn raam.
Ja wel 1 km.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
Holy shit, die foto's.
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951
[..]
Haha Chai woont op de boerderij.Ver uit de bewoonde wereld eigenlijk?
The fuck.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
Holy shit, die foto's.
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951
Wil jij een kitten kopen?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil jij een kitten kopen?Beest maakt me gek. Drinkbak is nu een zwembad voor hem.
Heb wel al gelezen dat het warm is bij jou, dus ben bang dat ik je enkel nakend kan beschermen tegen de dondergoden.quote:
filmpjequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil jij een kitten kopen?Beest maakt me gek. Drinkbak is nu een zwembad voor hem.
Wat een baasquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo zijn kattenquote:
Nee ze zijn baas, de american bulldog van mn tante en oom die hier logeert word gedomineerd door die kleintjes lol.quote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze zijn baas, de american bulldog van mn tante en oom die hier logeert word gedomineerd door die kleintjes lol.
Nee zijn ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze zijn baas, de american bulldog van mn tante en oom die hier logeert word gedomineerd door die kleintjes lol.
Jij hebt op alles wel wat te zeiken he, kuttekopquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee zijn ze niettja, american bulldog
dat zijn echt doorgefokte defecte honden.
Hij smeert zijn poep aan de muur af, no joke. Er zitten bruine vlekken op de muur.quote:
Jij noemt het zeiken ik noem het realistisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt op alles wel wat te zeiken he, kuttekop
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij smeert zijn poep aan de muur af, no joke. Er zitten bruine vlekken op de muur.
Hardop gelachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij smeert zijn poep aan de muur af, no joke. Er zitten bruine vlekken op de muur.
Wtfquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ahahahaha so kawai soo cutah ;D awwwwww o+ echt zo leuk onverschillugg katjes ahahahaha!!! WAT EEN PERSOONLIJKHEID!!!!!!! L:Dquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hardopquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ahahahaha so kawai soo cutah ;D awwwwww o+ echt zo leuk onverschillugg katjes ahahahaha!!! WAT EEN PERSOONLIJKHEID!!!!!!! L:D:D:D:D:D
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ahahahaha so kawai soo cutah ;D awwwwww o+ echt zo leuk onverschillugg katjes ahahahaha!!! WAT EEN PERSOONLIJKHEID!!!!!!! L:D:D:D:D:D
gik'talquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij noemt het zeiken ik noem het realistisch.
NOW WHAT!?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zo hard lachen om deze.
Fox dr enige trucje is dat ze kan omhelzenquote:
Foxy is zo lief, post nog eens foto's van haar?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fox dr enige trucje is dat ze kan omhelzen
Heb geen nieuwe leukesquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Foxy is zo lief, post nog eens foto's van haar?
Dan post maar een oude.quote:
Jezus wat een mongolen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan post maar een oude.
Iemand had op instagram gezet dat Reiko op dieet moet en dat ik een dierenbeul ben.Beest is nog geen eens op het gewicht van dat een Britje mag zijn.
Ik zou een instagram kamperfight beginnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan post maar een oude.
Iemand had op instagram gezet dat Reiko op dieet moet en dat ik een dierenbeul ben.Beest is nog geen eens op het gewicht van dat een Britje mag zijn.
Het was een Rus, anders had ik haar opgezocht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou een instagram kamperfight beginnen
Paar grobs op afsturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een Rus, anders had ik haar opgezocht.
Heb ik weleens gedaan ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat vonden ze goed?quote:
Ach ze laten alles met zich doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat vonden ze goed?Ik dans wel altijd met Reiko, vind ie blijkbaar ontspannend.
Kan niet komt niet buiten.quote:
quote:
Moest lachen om dat muziekje erbij.quote:
Geen specifieke tumblr, zoek gifjes meestal gewoon op via search.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
Wolf, heb je leuke tumblr's met gifjes?
Moest tranen tegen het einde.quote:
Ik zie je al lopen, grote glimlach omdat je de honden een lesje hebt geleerd, kat op je hoofd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest tranen tegen het einde.Wat een dom katje ook, hij had zich moeten verstoppen.
Meest harteloze vond ik nog dat degene die liep te filmen niet ingreep.Ik had al die honden in een hoek getrapt en de kat op mijn hoofd gezet om vervolgens heel hard weg te rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, Russiaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest tranen tegen het einde.Wat een dom katje ook, hij had zich moeten verstoppen.
Meest harteloze vond ik nog dat degene die liep te filmen niet ingreep.Ik had al die honden in een hoek getrapt en de kat op mijn hoofd gezet om vervolgens heel hard weg te rennen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef krioro het volgende:
Puf, hijg, die hittegolf klapt er wel hard op zeg.
Wijfquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een mens kan ze makkelijk een trap verkopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die honden zouden evengoed een mens aanvallen, hoor. Zijn gewoon vals.
Zie je jezelf al tussen die honden vechtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een mens kan ze makkelijk een trap verkopen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Emotie is goed voor damagedealings brah, had niets van die honden overgelaten.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie je al lopen, grote glimlach omdat je de honden een lesje hebt geleerd, kat op je hoofd.
Zo eigenlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.True, zo'n beest weegt al snel 40, 50 kg. Zonder strategie ga je al snel neer en als je eenmaal ligt ben je de lul.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die pack verscheurd je levend man als ze je aanvallen.
Vond het ZO ZIELIG hoe dat katje aan het einde uit elkaar werd getrokken.Zo stel ik me Zosk voor als kat, zo klungelig en hulpeloos.
![]()
Ja maar niet om zo'n kutkatje, wtf man. Weg respectquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Emotie is goed voor damagedealings brah, had niets van die honden overgelaten.
[..]
[..]
True, zo'n beest weegt al snel 40, 50 kg. Zonder strategie ga je al snel neer en als je eenmaal ligt ben je de lul.
Vond het ZO ZIELIG hoe dat katje aan het einde uit elkaar werd getrokken.Zo stel ik me Zosk voor als kat, zo klungelig en hulpeloos.
Het zijn geen pitbulls of bulldogs, god zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zie je jezelf al tussen die honden vechten?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar niet om zo'n kutkatje, wtf man. Weg respect
En nee, ook jij zou in stukken aan een schutting hangen na confrontatie met een wilde valse dogpack.
Kijk, Vas probeert het tenminste, een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zijn geen pitbulls of bulldogs, god zegEr zijn genoeg manieren om die honden van de kat weg te jagen, desnoods smijt je van een afstandje dingen naar ze.
Asbakrasjes hebben net zo'n stel kaken als rottweilers hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zijn geen pitbulls of bulldogs, god zegEr zijn genoeg manieren om die honden van de kat weg te jagen, desnoods smijt je van een afstandje dingen naar ze.
En verscheurd worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
Kijk, Vas probeert het tenminste, een vrouw naar mijn hart.Nootmans zou liggen grienen achter de schutting, de laffe dakhaas. Zij zou gewoon met die scooter inrijden op dat hele groepje.
Met een AK-47 bambambam alle honten dood kat geredquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
Kijk, Vas probeert het tenminste, een vrouw naar mijn hart.Nootmans zou liggen grienen achter de schutting, de laffe dakhaas. Zij zou gewoon met die scooter inrijden op dat hele groepje.
Nou vervelend man, niet serieus worden genomen door een geestezieke huilie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]geloof er niks van, nu kan ik je niet meer serieus nemen Nootmans.
[..]
Mooie fantasie maar realiteit is dat die kat in stukken werd gescheurd door een stel honden lol ;Dquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met een AK-47 bambambam alle honten dood kat gered.
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Wel veel frustraties in dit topic. In combinatie met dit broeierige weer kan het nog een aangename dag worden.
Ik zie geen frustraties, hoor... airco is chill btwquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Wel veel frustraties in dit topic. In combinatie met dit broeierige weer kan het nog een aangename dag worden.
Raar mannetjequote:
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moest lachen om dat muziekje erbij.
Ik heb dan ook alleen gekeken om de honden te bekijken en toen weggeklikt lol. Maar irl zou ik wel proberen katje te redden gvd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooie fantasie maar realiteit is dat die kat in stukken werd gescheurd door een stel honden lol ;D
En dan? dan heb je dat katje gered en pist ie daarna tegen je schutting.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook alleen gekeken om de honden te bekijken en toen weggeklikt lol. Maar irl zou ik wel proberen katje te redden gvd.
Post dan ook niet, trutquote:
lekker aan het sherlocken, nootvioolquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie geen frustraties, hoor... airco is chill btw
[..]
Raar mannetje
Ja nu op tellie tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? dan heb je dat katje gered en pist ie daarna tegen je schutting.
[..]
Post dan ook niet, trut
Ja, je moet een beetje in de gaten houden wat men allemaal voor gal spuiwt.quote:
Ik heb geen schutting, opgelostquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? dan heb je dat katje gered en pist ie daarna tegen je schutting.
je bent zelf irriquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je moet een beetje in de gaten houden wat men allemaal voor gal spuiwt.
Nootmans is gewoon een lafaard, als hij zo'n gaaf katje al niet zou durven redden van een stel honden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme allemaal strandzand in headphone jack en speakers van telefoon, net alles met een stokje eruit geplukt, stop ik die telefoon weer in mijn broekzak en even later zit hij weer vol.
Dacht dat het zand in voorvakje van rugzak zat.
[..]
Nootmans is gewoon een lafaard, als hij zo'n gaaf katje al niet zou durven redden van een stel honden.Zie je hem ooit zijn vrouw verdedigen? Wat een bange hond is die gast, echt ik heb er geen woorden voor.
Grote woorden voor zo'n kleine manletquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme allemaal strandzand in headphone jack en speakers van telefoon, net alles met een stokje eruit geplukt, stop ik die telefoon weer in mijn broekzak en even later zit hij weer vol.
Dacht dat het zand in voorvakje van rugzak zat.
[..]
Nootmans is gewoon een lafaard, als hij zo'n gaaf katje al niet zou durven redden van een stel honden.Zie je hem ooit zijn vrouw verdedigen? Wat een bange hond is die gast, echt ik heb er geen woorden voor.
Pauperquote:
quote:
zeg iemand die nog bij zn ouders woontquote:
wat?quote:
Hmm, rMBP 15" is wel een investering, kan ik weer een paar jaar vooruit. Achterlijke prijzen, dat welquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou de oude MBP niet meer kopen, oude shit laatste generatie daarna verdwijnen ze, dit dat. Either een Air (13" dus) of een rMBP. (15") Kost meteen wel een vermogen.![]()
Zelf begin ik niet aan Android, vind het allemaal zo gammel enzo en moet vaak huilen als ik ermee moet werken. iPhone 5 is een prima foon, 5S komt waarschijnlijk pas in september ofzo beschikbaar hier.Lastig, lastig.
[..]
Morning trouwens, phaggots.
brb katten redden van de natuurquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, toch wel vrij zorgelijk wanneer je qua mannelijkheid het onderspit delft tegenover gasten die 10 cm kleiner zijn dan jij. Wil jou wel eens zien vechten met krio of mij.quote:
gvdquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef krioro het volgende:
[..]
brb katten redden van de natuur
brb katten en honden tam maken en een leven als een zak hooi in gevangenschap cadeau doen
brb lol kawaii #dierenvrienden #F&F
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef krioro het volgende:
[..]
brb katten redden van de natuur
brb katten en honden tam maken en een leven als een zak hooi in gevangenschap cadeau doen
brb lol kawaii #dierenvrienden #F&F
Ik moest even het kantoor uitlopen na deze tirade van een pygmeequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, toch wel vrij zorgelijk wanneer je qua mannelijkheid het onderspit delft tegenover gasten die 10 cm kleiner zijn dan jij. Wil jou wel eens zien vechten met krio of mij.Minder internet voor jou, Nootmans. Minder internet.
[..]
gvd
Ach die Retina shit heb je niet nodig, ben zelf helemaal happy met mijn 13" Air. Maar een laptop zonder SSD is gewoon om te janken nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hmm, rMBP 15" is wel een investering, kan ik weer een paar jaar vooruit. Achterlijke prijzen, dat wel.
Ja, I know, maar wat heeft Apple de afgelopen jaren nou echt vernieuwd aan de iPhone. iPhone 5S óf 6 zal waarschijnlijk weer wat dunner worden, iets betere camera, dunno. Ik vind die GUI en het fysieke design van de Android phones wel bijna altijd zum kotzen though
.
nootmans-beatdown.jpg verschijnt binnenkort op foks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest even het kantoor uitlopen na deze tirade van een pygmee
So so romantiekss.quote:
Ja, leuk. Wel last van m'n rib omdat de kart bij één stuk waar je omhoog ging begon te stuiteren, dus elke keer keilomp tegen die stoel geklapt worden.quote:
8e van de 12.quote:
Zou niet trots zijn op die score maargoed mij kan je indelen bij de mannenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
8e van de 12.Waren in totaal met 9 kerels en drie wijven, was de snelste van de wijven en dat feel dat ik één van de kerels ook heb verslagen.
Snelste rondetijd was 00:46 en mijn snelste tijd was 00:51. Ben best trots.
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
So so romantiekss.![]()
[..]
Ja, leuk. Wel last van m'n rib omdat de kart bij één stuk waar je omhoog ging begon te stuiteren, dus elke keer keilomp tegen die stoel geklapt worden.
[..]
8e van de 12.Waren in totaal met 9 kerels en drie wijven, was de snelste van de wijven en dat feel dat ik één van de kerels ook heb verslagen.
Snelste rondetijd was 00:46 en mijn snelste tijd was 00:51. Ben best trots.
Tja dat is natuur.quote:
Oh, ik wel. Was ook zo'n superdikke kerel mee, die ging echt op slakkentempo, dus die hebben we niet eens meer meegeteld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou niet trots zijn op die score maargoed mij kan je indelen bij de mannen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, gvd, smerige bende.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice
Was het ook nog een beetje uit te houden qua temperatuur?
Och arm. Zachte kusjes op je ribje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wel last van m'n rib omdat de kart bij één stuk waar je omhoog ging begon te stuiteren, dus elke keer keilomp tegen die stoel geklapt worden.
quote:[..]
drie wijven, was de snelste van de wijven
Zou jou er ook uitrijden met karten, bring it pussy.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
Trots zijn omdat je Zosk eruit hebt gereden met je gokart.Enkel op FOK!.
Komniehier, ik beuk iedereen eruit.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Och arm. Zachte kusjes op je ribje.
[..]
Good job though.
Wowquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komniehier, ik beuk iedereen eruit.
En ja ik weet dat ik niet tegen anderen mag aanrijden, maar toch, klinkt dramatischer.
Bouwvakker Vas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komniehier, ik beuk iedereen eruit.
En ja ik weet dat ik niet tegen anderen mag aanrijden, maar toch, klinkt dramatischer.
jij wint altijd met een neuslengte verschilquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou er ook uitrijden met karten, bring it pussy.
Klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja dat is natuur.Kat vermoord ook genoeg vogels en muizen. Al vraag ik me af waarom die honden loslopen want als ze zo agressief zijn, vallen ze ook mensen aan.
Jij ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:40 schreef wise het volgende:
[..]
jij wint altijd met een neuslengte verschil
[ afbeelding ]
SNOLˇquote:
Ja een Air zou ik nooit halen, gare budget hardware en de helft eruit gesloopt om hem dun te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach die Retina shit heb je niet nodig, ben zelf helemaal happy met mijn 13" Air. Maar een laptop zonder SSD is gewoon om te janken nu.
En ach, je hebt nu een iPhone 4 toch? Zou gewoon bij iOS blijven, Android is gammele hobbymeuk. Ik kijk niet naar hoeveel het huidige model beter is dan een vorig model ofzo, ik koop een telefoon die alles doet wat ik wil, er gelikt uitziet en nog een paar van dat soort dingen. Of dat nu 200 euro meer kost dan iets anders doet me niets.
quote:
ook genoeg zwerfkatten, dat probleem wordt dan weer opgelost door de zwerfhondenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt.
Tja, in die landen heb je nou eenmaal veel zwerfhonden.
Echt niet normaal wat zo'n pack kan aanrichten.
Zou niet trots zijn op die mannelijkheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En daarom honden > kattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook genoeg zwerfkatten, dat probleem wordt dan weer opgelost door de zwerfhonden
gvd wat een wijfquote:
Ik krijg mijn propperige beentjes niet eens in dat ding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou er ook uitrijden met karten, bring it pussy.
bouwvakker vas dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn te dik om in de kart te mogen
Geen Air idd, 13 als je hem veel meeneemt, 15 als je hem veel thuis gebruikt, retina niet nodig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja een Air zou ik nooit halen, gare budget hardware en de helft eruit gesloopt om hem dun te maken. Zo kan ik ook dunne notebooks designen
. Zou sowieso voor full package retina gaan dan, maar twijfel over size.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONWEER! ONWEER!![]()
HET ONWEERT! wow wat fijn.
![]()
Als jij in een kart stapt, lijkt dat dan als zo'n dik mokkel met een strakke spijkerbroek aan waar dat vet zo over de rand hangt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn te dik om in de kart te mogen
inderdaad, moet je bevindt je op glad ijs hier met al die katwijvenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
Echt niet normaal wat zo'n pack kan aanrichten.
wowquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij in een kart stapt, lijkt dat dan als zo'n dik mokkel met een strakke spijkerbroek aan waar dat vet zo over de rand hangt?
quote:
hahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt he scheur die kat kapot ahaha xD
Weet ik niet, moet ik eerst in een kart stappenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij in een kart stapt, lijkt dat dan als zo'n dik mokkel met een strakke spijkerbroek aan waar dat vet zo over de rand hangt?
Heb het 2012 model, die rMBP keek ik maar wel even uit de boom toen, eerste generatie early adopter dit dat. Sowieso voor een SSD gaan, die MBP's zonder SSD is echt zonde. Die Air bevalt ook prima verder, kom niets tekort.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen Air idd, 13 als je hem veel meeneemt, 15 alsje hem veel thuis gebruikt, retina niet nodig.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt he scheur die kat kapot ahaha xD
Doe eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik eerst in een kart stappen
Je hebt nog nooit gekart maar zegt wel dat je met de mannen meekunt ;squote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als vas in een kart stapt, word het een botsauto.quote:
Nooit gekart? En toch zulke grote woorden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Varkens doen me nietsquote:
Ok maar dan wil ik wel tegen jou racen zodat ik op fok kan posten dat ik de snelste van de wijven was.quote:
ik merk het, vooral panzer is zich als een wijf aan het gedragenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad, moet je bevindt je op glad ijs hier met al die katwijven
Jawel heb wel meerdere keren gekart maar is alweer paar jaar terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit gekart? En toch zulke grote woorden?
Spontane blijheidsgolf terwijl je wat anders aan het typen bent.quote:
Wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk het, vooral panzer is zich als een wijf aan het gedragen
Mijne is al ouder, heb geen SSD, zou nu wel nemen ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb het 2012 model, die rMBP keek ik maar wel even uit de boom toen, eerste generatie early adopter dit dat. Sowieso voor een SSD gaan, die MBP's zonder SSD is echt zonde. Die Air bevalt ook prima verder, kom niets tekort.(software dev/internetten etc
)
Weet niet of mijn volgende laptop 15" wordt.
Hoe kan je dergelijke kinderlijke blijheid weer herwinnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spontane blijheidsgolf terwijl je wat anders aan het typen bent.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Varkens doen me niets
[..]
Ok maar dan wil ik wel tegen jou racen zodat ik op fok kan posten dat ik de snelste van de wijven was.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
als vas in een kart stapt, word het een botsauto.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje wel he, weg beeld van stoere vent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel tegen me racen toch als je het zo makkelijk kanquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen maar ik heb hele toernooien gewonnen met karten met groepen van 15 man waaronder getalenteerde motorrijders e.d.
Dus nee
Verliefd worden. (dead srs)quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe kan je dergelijke kinderlijke blijheid weer herwinnen? Ik ben veel te cynisch en nuchter.
Hybridbrah checking in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje wel he, weg beeld van stoere vent.
Ja zeker. Maar niet huilen als je verliest danquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan nog kan je wel tegen me racen toch als je het zo makkelijk kan
dat beeld had ik al nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje wel he, weg beeld van stoere vent.
Ik was gisteren verliefd, maar toen bleek ze twee kinderen te hebben en was het weer overquote:
We gonna act like motoren zijn hetzelfde als karts now?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen maar ik heb hele toernooien gewonnen met karten met groepen van 15 man waaronder getalenteerde motorrijders e.d.
Dus nee
Je bent in de war met 'wijf'quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verliefd worden. (dead srs)
[..]
Hybridbrah checking in.
quote:
Hardopquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik was gisteren verliefd, maar toen bleek ze twee kinderen te hebben en was het weer over.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar niet huilen als je verliest danen ook niet gelijk met je sloophamer gaan rondzwaaien he.
Voglens mij niet, maar dat zijn vaak wel lui die van snelheid en risico's houden... en dus ook veel risico en weinig rem gebruiken op de baan.. snapje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef krioro het volgende:
[..]
We gonna act like motoren zijn hetzelfde als karts now?
Dan was het vast niet echt, wanneer je echt verliefd bent dan maken jullie meteen 5-jarenplannen en wordt er gepraat over 'what if pregnant'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik was gisteren verliefd, maar toen bleek ze twee kinderen te hebben en was het weer over.
Zal jou eens verwarren met die chubby Antilliaanse van je, met mijn blote handen. Schuif die hele arm van haar in je strot.quote:
Fair enough, maar wil niet zeggen dat jij en ik dat niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voglens mij niet, maar dat zijn vaak wel lui die van snelheid en risico's houden... en dus ook veel risico en weinig rem gebruiken op de baan.. snapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |