Wil jij een kitten kopen?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil jij een kitten kopen?Beest maakt me gek. Drinkbak is nu een zwembad voor hem.
Heb wel al gelezen dat het warm is bij jou, dus ben bang dat ik je enkel nakend kan beschermen tegen de dondergoden.quote:
filmpjequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil jij een kitten kopen?Beest maakt me gek. Drinkbak is nu een zwembad voor hem.
Wat een baasquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo zijn kattenquote:
Nee ze zijn baas, de american bulldog van mn tante en oom die hier logeert word gedomineerd door die kleintjes lol.quote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze zijn baas, de american bulldog van mn tante en oom die hier logeert word gedomineerd door die kleintjes lol.
Nee zijn ze nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze zijn baas, de american bulldog van mn tante en oom die hier logeert word gedomineerd door die kleintjes lol.
Jij hebt op alles wel wat te zeiken he, kuttekopquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee zijn ze niettja, american bulldog
dat zijn echt doorgefokte defecte honden.
Hij smeert zijn poep aan de muur af, no joke. Er zitten bruine vlekken op de muur.quote:
Jij noemt het zeiken ik noem het realistisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt op alles wel wat te zeiken he, kuttekop
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij smeert zijn poep aan de muur af, no joke. Er zitten bruine vlekken op de muur.
Hardop gelachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij smeert zijn poep aan de muur af, no joke. Er zitten bruine vlekken op de muur.
Wtfquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ahahahaha so kawai soo cutah ;D awwwwww o+ echt zo leuk onverschillugg katjes ahahahaha!!! WAT EEN PERSOONLIJKHEID!!!!!!! L:Dquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hardopquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ahahahaha so kawai soo cutah ;D awwwwww o+ echt zo leuk onverschillugg katjes ahahahaha!!! WAT EEN PERSOONLIJKHEID!!!!!!! L:D:D:D:D:D
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ahahahaha so kawai soo cutah ;D awwwwww o+ echt zo leuk onverschillugg katjes ahahahaha!!! WAT EEN PERSOONLIJKHEID!!!!!!! L:D:D:D:D:D
gik'talquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij noemt het zeiken ik noem het realistisch.
NOW WHAT!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |