Dankjewel schatjequote:
weet ik veelquote:
Docent Beeldende Kunst en Vormgevingquote:
Oh ja wist ik, nou leuk iigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Docent Beeldende Kunst en Vormgeving
Ja officieel vakantie nu ookquote:
Wow hoe valsquote:
Onruststokerquote:
Proficiat Roboquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef Robophatt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Met vlag en wimpel" zoals mijn docenten zeiden.
quote:
quote:
Kwart over mijquote:
ik googledequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver, hij heet dus naked djWel goeie penis
Met zulke dagen ga ik niet naar de gym hoor. Mijn ervaring krijg je maar weinig voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:24 schreef Robophatt het volgende:
Pff ik krijg mezelf maar niet richting gym gepusht vandaagTegen de tijd dat ik daar ben kan ik al gaan douchen.
watquote:
Zoveel faal in 1 postquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met zulke dagen ga ik niet naar de gym hoor. Mijn ervaring krijg je maar weinig voor elkaar.
[..]
wat
[ afbeelding ]
morgen wordt misschien het warmte record van nederland gebrokenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
Vandaag is het het ergste, morgen valt het wel weer mee toch?
Hier wordt het sowieso warmer dan vandaag en 180% luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
Vandaag is het het ergste, morgen valt het wel weer mee toch?
gloeiend hete regen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier wordt het sowieso warmer dan vandaag en 180% luchtvochtigheid.
Komt geen waterkoker bij kijkenquote:
Kopje met theezakje buiten zettenquote:
Wat moeten mensen die dit lezen met deze post? Namen en rugnummers or it didn't happen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Zie ik een post in de kaartjes aangeboden FB groep, Herken ik in een keer een foto uit een user dr fobogelijk PM alles
Eerst naaktpics los peuterenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moeten mensen die dit lezen met deze post? Namen en rugnummers or it didn't happen.
Faya Nestalgiequote:De minumumleeftijd voor de verkoop van alcohol wordt definitief verhoogd van 16 naar 18 jaar. De Eerste Kamer is vandaag akkoord gegaan met het plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |