Balkbrug is dope. Place to be, sowieso.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even serieus, ging jij naar Balkbrug?!!!
Best tof daar, jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Balkbrug is dope. Place to be, sowieso.
Nog nooit zo'n lief compliment gehadquote:
Bij de lokale bevolking bekend als: "De Balk".quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Balkbrug is dope. Place to be, sowieso.
Jij hebt g.. Nvmquote:
Nee, leg eens uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef Gridlok het volgende:
De lans die duizend keramieken omhulsels brak. ( pot, lesbie snap je )
In Nederland is niks te ver.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best tof daar, ja![]()
Maar is dat niet ankyver weg voor je?
En wtf @ TT
Touchéquote:
Nee, ik snap hier geen kut van godverredomme, leg uit danquote:
Ben nooit in Balkbrug geweest though.quote:
Hahaha kon het wel waarderen eerlijk gezegd, zou veel meer gegamed moeten worden :<quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gridlok broeder, wist je nog dat wij GTA speelden samen met Juminelle. Rare shit achteraf.
Ik ben al jaren oud ;$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben nooit in Balkbrug geweest though.
Tevens 'anky'.Je wordt echt oud hé.
Dat sowieso, maar het feit dat wij toen echt geloofden dat het een Juminelle was, terwijl het ieder had kunnen zijn. Enge shit. #canthandlequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha kon het wel waarderen eerlijk gezegd, zou veel meer gegamed moeten worden :<
Ja, vind je Balkburg echt tof, hahaha. Moet je, schijterd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben al jaren oud ;$
Zit je nou te lullen dan godver, kom dan
JA TAKENS IS OK OLE OLE LULLETJE PIEPSCHUIMquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het feit dat wij toen echt geloofden dat het een Juminelle was, terwijl het ieder had kunnen zijn. Enge shit. #canthandle
[..]
Ja, vind je Balkburg echt tof, hahaha. Moet je, schijterd.
Hahaha de verhalen die je later aan je kleinkind verteld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat sowieso, maar het feit dat wij toen echt geloofden dat het een Juminelle was, terwijl het ieder had kunnen zijn. Enge shit. #canthandle
Ksst, schreeuwlelijkerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA TAKENS IS OK OLE OLE LULLETJE PIEPSCHUIM
Cum at me ;s KKPARA MAAK JE ME!!!1!!11!!!!
Ooit Yuri Jr. Jr., ooit zat ik eens op een forum...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha de verhalen die je later aan je kleinkind verteld.
Ja ben al weg.. Kusje op je rectum :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ksst, schreeuwlelijkerd.
[..]
Ooit Yuri Jr. Jr., ooit zat ik eens op een forum...
Nee, 1 t. Het is ook niet de vergrootte prostaat -> vergrote, of afgelastte voorstelling (niet goed dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Niet, iemand heeft vroegah haar lans paarsgepunt. Paarsgepuntte lans.
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-kans-explosie.htmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, 1 t. Het is ook niet de vergrootte prostaat -> vergrote, of afgelastte voorstelling (niet goed dus)
Je past de verkeerde regel toe. Aanpak BP vergrootte kans op explosie, dan is vergrootte onvoltooid verleden tijd, in dit geval dus correct geschreven. Zeg je echter 'de door BP vergrote kans', dan is vergrote een bijvoeglijk naamwoord en wordt dan afgeleid van het voltooid deelwoord vergroot -> de vergrote kans.quote:
Zie http://onzetaal.nl/taalad(...)het-begrootte-bedragquote:vergroten: Anja vergrootte de foto. - De vergrote foto werd in de hal opgehangen.
In dit geval is het onvoltooid verleden tijd, dus paarsgepuntTe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Je past de verkeerde regel toe. Aanpak BP vergrootte kans op explosie, dan is vergrootte onvoltooid verleden tijd, in dit geval dus correct geschreven. Zeg je echter 'de door BP vergrote kans', dan is vergrote een bijvoeglijk naamwoord en wordt dan afgeleid van het voltooid deelwoord vergroot -> de vergrote kans.
Echt geen enkele twijfel.
[..]
Zie http://onzetaal.nl/taalad(...)het-begrootte-bedrag
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:37 schreef Modus het volgende:
Nee het is geen werkwoord in deze zin, het is een bijv. naamwoord, dat wordt afgeleid van het voltooid deelwoord.
Kijk naar die link, nooit staat er dubbel t in.
De verroeste fiets
De verrichte werkzaamheden
De verwoeste steden
De door Pien van vriendjespolitiek betichte baas
Elke keer dezelfde zinsconstructie als in de TT.
Vraag Chloro morgen, of Fas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik vind het onvoltooid, WH uitzondering.
Je hebt gelijk, maar dat doet niet af aan wat ik vind.quote:
Ehhhh, okeeeee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat doet niet af aan wat ik vind.
Ik vind veroeste fiets met 1 t geen porum.
Het is net alsof de ik-vorm "ik roes" is ipv "ik roest". Doesn't computequote:
Nah dat is morgen geloof ik.quote:
Vanwaar die voorkeur?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eeuwig zonde
Ik meer van giraf- migraties.
Kijk je nu nog?quote:
Succes, babyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:05 schreef Robophatt het volgende:
Zometeen competentie assessmentSuperveel mensen hadden het gisteren, maar ik heb het natuurlijk vandaag als het 33 graden wordt. FML wordt zo kut in de trein.
Dankje schatjequote:
en toen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dankje schatje
Ik at een aardbei vlak nadat ik mijn tanden poetste
Iellllllll gadverquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dankje schatje
Ik at een aardbei vlak nadat ik mijn tanden poetste
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.quote:
Dit beschrijft het wel jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iellllllll gadver
Dat zure smaak met bitter en daarna die verlepte energie over je tong pls help
Traumatische ervaring?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.
Jaquote:
Bij sommige situaties vormen er gelijk woorden in mijn hoofd bij een bepaald soort ervaring.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.
[..]
Dit beschrijft het wel ja
Te heftige verhalen op de vroege morgen. Ik ben lichtelijk in shock.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaDenk dat ik niet meer naar m'n assessment kan, ik functioneer voorlopig niet.
Ja die situaties wekken zo ontzettend veel emoties op dat je ze wel moet omschrijven. Heb je goed gedaan hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij sommige situaties vormen er gelijk woorden in mijn hoofd bij een bepaald soort ervaring.
Deze woorden kwamen gelijk in mij op, en in mijn opinie, zijn ze zeker redelijk secuur.
Doe jij een rokje aan vandaag?
IT'S ALL FUN AND GAMES UNTIL SOMEONE'S COVER IS BLOWN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gridlok broeder, wist je nog dat wij GTA speelden samen met Juminelle. Rare shit achteraf.
succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:05 schreef Robophatt het volgende:
Zometeen competentie assessmentSuperveel mensen hadden het gisteren, maar ik heb het natuurlijk vandaag als het 33 graden wordt. FML wordt zo kut in de trein.
Deken van je afgeworpen en klaar gaan liggen voor ontvangst?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:16 schreef Chloroform het volgende:
Best sexy als er ineens een loodgieter en een kereltje van de gaslekdetectie samen met de huisbaas in je kamer staan terwijl je nog in bed ligt.
alsof hun zitten te wachten op een vrouw zonder make-up, ochtend-adem en een muffe kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deken van je afgeworpen en klaar gaan liggen voor ontvangst?
Meisjes die hun pootjes om je heen doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi ruk Pablo, heb je eigenlijk ook school nu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn. Volgens mij was het al 39 graden in mijn kamer vanochtend
.
Ja man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
alsof hun zitten te wachten op een vrouw zonder make-up, ochtend-adem en een muffe kut
Nope, bizniz to doquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die hun pootjes om je heen doen.
[..]
Mooi ruk Pablo, heb je eigenlijk ook school nu?
Best positief. Zou er bijna nieuwsgierig van worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best positief. Zou er bijna nieuwsgierig van worden.
Als ik ergens slecht in ben.quote:
Ik droomde dat ik ruzie had met mijn vriendin en nu voel ik me ook echt boos op haar, om iets wat ze niet eens heeft gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik droomde overigens zo ontzettend vetDat ik met wat mensen op een strand was en daar waren echt belachelijk grote zandsculpturen met dingen uit films en series en shit nagebouwd. Echt gewoon stukken van Winterfell en noem maar op. En ook een of andere tempel met zuilen, gewoon op normaal formaat. Dus ik liep daar doorheen stoot ik tegen zo'n zuil aan valt die op
Lig ik half vast onder die zandberg te hopen dat niemand het in de gaten had. En maar hopen dat anderen ook zo'n ding omflikkeren. Ik wilde er echt uit
Was bang dat heel dat ding in ging storten.
Lieve woordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die situaties wekken zo ontzettend veel emoties op dat je ze wel moet omschrijven. Heb je goed gedaan hoor.
Heb ik al. Ofja een broekje dat lijkt op een rokje
Wijf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik ruzie had met mijn vriendin en nu voel ik me ook echt boos op haar, om iets wat ze niet eens heeft gedaanwat is deze
Gvd, vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik ruzie had met mijn vriendin en nu voel ik me ook echt boos op haar, om iets wat ze niet eens heeft gedaanwat is deze
Jijquote:
Wat voor businesszaken?quote:
Zeer herkenbaar, zelf in het verleden ook meerdere keren gehad. Was ze in je droom vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Niet speciaal, ik ergerde me er gewoon aan ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor businesszaken?
[..]
Zeer herkenbaar, zelf in het verleden ook meerdere keren gehad. Was ze in je droom vreemdgegaan?
Hahaha zal ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lieve woorden
Een broek die op een rok lijkt?hmmmm interessant.
Hoe laat moet je btw?
Thanksquote:
Dat lijkt totaal niet op een broekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha zal ze blij mee zijnVriendin vna mij droomde ooit dat ik haar stage had ingepikt kwam ze op school "JIJ BITCH"
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n idee maar die van mij is anders
12:00-13:00
Goedzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Moest tandarts.. 3min op de stoel en ik mocht weer wegkreeg zelfs complimenten over mijn gebit. Dag begint prima.
ohja ik moet nog steeds 90 cent bij de chineesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Moest tandarts.. 3min op de stoel en ik mocht weer wegkreeg zelfs complimenten over mijn gebit. Dag begint prima.
Je moet 90 cent bij de chinees?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:29 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja ik moet nog steeds 90 cent bij de chineeswaarom denk ik daar nu aan
Thanks!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Goedzo
Ik moest gisteren en ik dacht dat ik een gaatje had dus was een beetje sad omdat ik nog nooit gaatjes had. Vroeg die zich af waar ik het over had want er was niks te zien
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
kk koper is ook duurWHAT ELSE
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
kk koper is ook duurWHAT ELSE
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Is ze echt verliefd op mij?
Ik krijg echt een slappe zak van dit soort topics."Vindt hij/zij me leuk??!!" inclusief lang verhaal van onzeker persoontje.
![]()
meisjes voelequote:Ongeveer een half jaartje geleden, heb ik een leuk meidje leren kennen via de chat. Het klikte meteen tussen ons. We voelden elkaar meteen aan
Oh yes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Is ze echt verliefd op mij?
Ik krijg echt een slappe zak van dit soort topics."Vindt hij/zij me leuk??!!" inclusief lang verhaal van onzeker persoontje.
![]()
lkkrquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:41 schreef fyah het volgende:
Je moet ook niet in RnP gaan lezen. Je gaat toch ook niet naar /r/spacedicks
HAHAHAHHAHA POST 2009 SWAGquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh yes.Never again.
Ik denk dat ik in 2010 game kreeg, muscle in 2011 en sindsdien lijkt alles gesneden koek te zijn. Kan me gewoon niet eens meer voorstellen hoe het eruit ziet in het hoofd van zo'n iemand als die TS.
![]()
wat is daar te zien¿quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:42 schreef fyah het volgende:
oh god ik ben even op spacedicks geweestwaarom
oh okequote:
Hahahah ja ik ook hahah Assassin's Creed toch hahahahquote:
picsquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
niet helemaal geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee laat maar weerquote:
wat doet die milf met een 70 jarige vriend¿quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:45 schreef Gorzalka het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)see-shocking-1955564
Mijn schatje in het openbaar mishandeld!
de dagelijkse faal van 2nutzquote:
blablabalbablaquote:
quote:
inderdaad, kan neit andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet 90 cent bij de chinees?wat?
[..]
Thanks!
Jij ook goed gedaan!!bijna op dezelfde dag naar de tandarts
echt ment to be
Hij is moeilijk rijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:49 schreef wise het volgende:
[..]
wat doet die milf met een 70 jarige vriend¿
Wel eerst je tanden gepoetst weer voor het effect?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
inderdaad, kan neit anders
Lekker nog even snel een toast met aardbeien gemaakt voor ik ga
Je droomde dat zij vreemdging? Maar dat is toch een vrouwending om daar boos om te worden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
chick hier die deze kan? indien ja dump ik mijn vriendin voor je. we hebben sinds mijn droom toch ruzie.
Ik moet er om 12:00 zijn dus pak de trein van 10:15... Normaal gesproken moet ik hem dan om 10:45 maar met dit weer voorspel ik vertragingen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel eerst je tanden gepoetst weer voor het effect?
Hoezo ga je zo vroeg weg dan? als je er pas 13:00 moet zijn?
Was destijds heel blij met Babymaus swag.quote:
Verstandige meid, succes Robo!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik moet er om 12:00 zijn dus pak de trein van 10:15... Normaal gesproken moet ik hem dan om 10:45 maar met dit weer voorspel ik vertragingen...
neu, ik weet niet eens meer. ik ben nu eigenlijk vooral bezig met airco'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je droomde dat zij vreemdging? Maar dat is toch een vrouwending om daar boos om te worden?
Thanks Panzerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was destijds heel blij met Babymaus swag.
[..]
Verstandige meid, succes Robo!
Oh zo, ja dat is dan wel verstandig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik moet er om 12:00 zijn dus pak de trein van 10:15... Normaal gesproken moet ik hem dan om 10:45 maar met dit weer voorspel ik vertragingen...
Wanneer ga je eens fixen dat je mobiel ook nog een quote uit een gesloten topic kunt halen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
deze is ook geen maagd meer denk ik hehehee
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens fixen dat je mobiel ook nog een quote uit een gesloten topic kunt halen?
Waarom doe je dan zo moeilijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thanks PanzerKan eigenlijk niet fout gaan ik sta overal >7 gemiddeld voor.
hij heeft het te druk met airco'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens fixen dat je mobiel ook nog een quote uit een gesloten topic kunt halen?
ik stel het zo lang mogelijk uit tot de volgende fok awards zodat ik dan extra veel money krijgquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je exacte reistijden op FOK! aan een engerd als 2NutZ vertellenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil best een tientje naar je overmaken hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik stel het zo lang mogelijk uit tot de volgende fok awards zodat ik dan extra veel money krijg
Omdat ik ingestroomd ben en nog nooit zo'n assessment heb meegemaakt. Ik heb gewoon geen flauw idee wat ik moet vertellen en moet dus een presentatie houdenquote:
Wtfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je exacte reistijden op FOK! aan een engerd als 2NutZ vertellen!
Oh. In dat geval, veel succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat ik ingestroomd ben en nog nooit zo'n assessment heb meegemaakt. Ik heb gewoon geen flauw idee wat ik moet vertellen en moet dus een presentatie houden
ik weet al hoe ik dit ga aanpakkenquote:
sterker nog, terwijl figuren als wij meelezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je exacte reistijden op FOK! aan een engerd als 2NutZ vertellen!
IJshelm en ijs stukken voor de polsen zouden genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef fyah het volgende:
[..]
ik weet al hoe ik dit ga aanpakkenik ga een ijsvest maken. allemaal koelcellen van in de koelbox bind ik om mijn torso. elke 40 minuten vervang ik de koelcellen
Dan nog heb je geen regio/stad info tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
sterker nog, terwijl figuren als wij meelezen.
Nog meer trauma's op deze morgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
sterker nog, terwijl figuren als wij meelezen.
vas zou dat vroeger zo doen;quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
chick hier die deze kan? indien ja dump ik mijn vriendin voor je. we hebben sinds mijn droom toch ruzie.
<3 /quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil best een tientje naar je overmaken hoor.
Je onderschat me.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog heb je geen regio/stad info toch
Net alsof ik de enige ben die regelmatig meisjes van FOK! stalktquote:
quote:
Jij en Kingtoppie iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof ik de enige ben die regelmatig meisjes van FOK! stalkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een feestje in mijn broek, kom je ook?quote:
Wil er wel even komen dansenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een feestje in mijn broek, kom je ook?
Leuk, heb nu Daft Punk op volume gehoorbeschadiging staan.quote:
Okay. ETA 2,5h.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, heb nu Daft Punk op volume gehoorbeschadiging staan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Je moet gewoon een pen in je keel steken en dan op de vloer kotsen en dan zeggen oh sorry ik voelde me eigenlijk al niet zo lekker, en dan zeggen ze nou ga maar weg doeeeeiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:27 schreef Panzermaus het volgende:
Mweh, zit je op stage terwijl je je eigenlijk ziek had moeten melden zodat je naar Zandvoort strand had gekund.Wat is het beste excuus om nu de middag vrij te nemen?
Heb al teveel smoezen aangewend en halve ochtenden te laat verschenen (en als hele dagen gerekend) puur omdat ik bij kuikens in bed lag of per se 8:00 uur slaap wilde halen.
je kat is doodgeschopt door de buurman en nu moet je verhaal gaan halen met de knokploeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:27 schreef Panzermaus het volgende:
Mweh, zit je op stage terwijl je je eigenlijk ziek had moeten melden zodat je naar Zandvoort strand had gekund.Wat is het beste excuus om nu de middag vrij te nemen?
Heb al teveel smoezen aangewend en halve ochtenden te laat verschenen (en als hele dagen gerekend) puur omdat ik bij kuikens in bed lag of per se 8:00 uur slaap wilde halen.
Een stagaire hier ging srs over zn nek uit het raam, vroeg hij of hij naar huis mocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon een pen in je keel steken en dan op de vloer kotsen en dan zeggen oh sorry ik voelde me eigenlijk al niet zo lekker, en dan zeggen ze nou ga maar weg doeeeei![]()
![]()
Hahaha moest hier hardop om lachen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon een pen in je keel steken en dan op de vloer kotsen en dan zeggen oh sorry ik voelde me eigenlijk al niet zo lekker, en dan zeggen ze nou ga maar weg doeeeei![]()
![]()
Wat een flikkertje die baas van jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een stagaire hier ging srs over zn nek uit het raam, vroeg hij of hij naar huis mocht.
Zei de baas; ja maar geef het even door want dat kost je een halve vakantiedag.
Terecht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een stagaire hier ging srs over zn nek uit het raam, vroeg hij of hij naar huis mocht.
enstig hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een flikkertje die baas van jou.
Hahaha teringquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat nog welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha teringEn een stage vergoeding krijgt ie zeker ook niet?
Stage lopen.Prostituee van de maatschappij zijn zonder er iets voor te krijgen
Ik kreeg na mijn 1e stage als vergoeding 4 filmpostersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha teringEn een stage vergoeding krijgt ie zeker ook niet?
Stage lopen.Prostituee van de maatschappij zijn zonder er iets voor te krijgen
Je was schoonmaker bij een bioscoop?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn 1e stage als vergoeding 4 filmposters
Big Momma's Butt 3, Babysitters Adventures 5, Poor White Boy 20 en Sasha Greys Anatomy?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg na mijn 1e stage als vergoeding 4 filmposters
Inb4 4ebequote:
Ja zou wat zijn als je nog moet gaan betalen om daar aan te komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat nog welreiskostenvergoeding dan.
![]()
Nee, was ik niet. Was stage bij een electronica concern.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je was schoonmaker bij een bioscoop?
Moest hier alleen om lachenquote:
Over gedroomd, mezelf gevingerd, hard gekomen :$quote:
Classy hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over gedroomd, mezelf gevingerd, hard gekomen :$
Mensen die classyquote:
Smeerlapperij is het allemaal, wat jij doetquote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen venusheuvel hebt waar iemand kusjes op kan gevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Smeerlapperij is het allemaal, wat jij doet
Ik heb 2 venusheuvels onder mijn piemel hangenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen venusheuvel hebt waar iemand kusjes op kan geven
En ohai Bobby :$
!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sasha Grey's Anatomy (Video 2008) - IMDb
quote:
Nee, dat zijn verlepte gehaktballetjes met sour creamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb 2 venusheuvels onder mijn piemel hangen
WHUUUUUUT!!! Ja ik heb mijn portemonnee nog 9584737394 keer nagekeken of er echt niks meer in zat, IS JE EIGEN SCHULD DUSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef BobbyB het volgende:
Hey Dkutje, ik heb nog een half ISF muntje gevonden.
Mijn 1,30 wat doe je.
Hahahah ja ik ook. Maar die halve muntjes bewaarde ik steeds in het hoesje van mijn phone en die was blijkbaar naar onder gezaktquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHUUUUUUT!!! Ja ik heb mijn portemonnee nog 9584737394 keer nagekeken of er echt niks meer in zat, IS JE EIGEN SCHULD DUS
Kutmuntje!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahah ja ik ook. Maar die halve muntjes bewaarde ik steeds in het hoesje van mijn phone en die was blijkbaar naar onder gezakt
Die zijn er gelukkig niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kutmuntje!
Pak die buren daar, buig ze voorover en douw het muntje heel diep ergens waar de zon niet schijnt bij ze.. Zal ze leren.. Het is hun schuld
Beter blijven ze ook weg, stomme mensenquote:
quote:
Wowquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Ben nog steeds hees, bel me later schatje :$
[..]
Nee, dat zijn verlepte gehaktballetjes met sour cream
Wat moet jij nou weer godverredomme ;squote:
quote:
Suck that rocket mawfakkaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niets ik ben hardstikke in mijn hum want raketje
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer godverredomme ;s
[..]
Nee, gewoon inclusief rimpeltjes en van die loslatende haartjes die je vervolgens achterlaat op het urinoir
Mwehehehehe![]()
Geil, geil.. Doe je er daarna ook aftershave op?quote:
Gewoon whiskey er opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geil, geil.. Doe je er daarna ook aftershave op?
WHISKEY IN THE JARRRRR-OOOHHHHquote:
Hvj2 de niet compatible wayquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHISKEY IN THE JARRRRR-OOOHHHH
Hvj sgatj :$
Non-compatible bratwurstsoulmatesquote:
lekkere koude douche kan jij wel gebruikenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Non-compatible bratwurstsoulmates
Ik moet zo douchen, heb geen zin
Hahaha wtfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Non-compatible bratwurstsoulmates
Ik moet zo douchen, heb geen zin
Het gaat een lauwe wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekkere koude douche kan jij wel gebruiken
Ff peukje oproken jongeeeee en ik ben nog aan het zit-dansen op m'n bed op da beatz van Boemklatsch :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha wtf![]()
Nou hop ga maar douchen, even die muffigheid er af.. ik bewaak de deur wel
Je moet je bek houden met je 1 bij 1 douchecabinequote:
Wat is daar mis mee?:)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet je bek houden met je 1 bij 1 douchecabine
Daar kun je niet in gaan liggen en vervolgens rondrollen Bobby.. DATquote:
Van die 4ebe activiteitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff peukje oproken jongeeeee en ik ben nog aan het zit-dansen op m'n bed op da beatz van Boemklatsch :$
Daarna mag je de deur bewaken ja.. Niet achter het gordijn gluren hoor, vies mannetje
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze evengoed danst wanneer ze staat hoor, just sayin'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die 4ebe activiteitenzitdansen
Nee, zou niet durven joh
Oh?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze evengoed danst wanneer ze staat hoor, just sayin'![]()
Mooi, wil nml niet dat je ziet dat ik enorme hanglippen heb :$
Heb Missblackhairhighheels in een felroze babydoll richting zijn habitat gestuurd.quote:
Pas maar op anders word je gedjoekt door een negerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb Missblackhairhighheels in een felroze babydoll richting zijn habitat gestuurd.
Denk dat hij haar wel zal verslinden.Fijne verjaardag, Grover.
Luistert zij naar jou?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb Missblackhairhighheels in een felroze babydoll richting zijn habitat gestuurd.
Dit worden rassenrellen, ik voel het aan mijn water.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit, ja. Plakzakquote:
Hoe vaak gebruik jij een handdoek voor na het douchen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach so.
Mensen die hun handdoek maar 1x gebruiken.
Ze vangt er t sperma mee op en gebruikt hem de volgende dag weerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik jij een handdoek voor na het douchen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze vangt er t sperma mee op en gebruikt hem de volgende dag weer
Yep, INDEPENDENT WOMAN within reason. Happen naar het Muisje, dat is iets wat haar graag bezigt.quote:
Vas die een natte handoek (die geurquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze vangt er t sperma mee op en gebruikt hem de volgende dag weer
Waarom praat jij altijd in de 3e persoon?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, INDEPENDENT WOMAN within reason. Happen naar het Muisje, dat is iets wat haar graag bezigt.
[..]
Vas die een natte handoek (die geur) weer laat opdrogen en nog zesmaal hergebruikt.
4 of 5 dagen ofzo. Maar als ik 2x per dag zou douchen zou ik hem na de 2e dag ook al wel in de wasmand gooien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik deel een aantal merkwaardige eigenschappen met de Miss. Meerdere persoonlijkheden behoren daartoe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in de 3e persoon?
Hoe weet jij dat?quote:
Omdat hij niet helemaal jofel in z'n bovenkamer is, obviously.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in de 3e persoon?
Dat kan je echt niet zelf bedenken?quote:
Ja, duidelijk. Zonde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Omdat hij niet helemaal jofel in z'n bovenkamer is, obviously.
Bohhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
4 of 5 dagen ofzo. Maar als ik 2x per dag zou douchen zou ik hem na de 2e dag ook al wel in de wasmand gooien.
Ga het eens fixen, vriend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik deel een aantal merkwaardige eigenschappen met de Miss. Meerdere persoonlijkheden behoren daartoe.
cu2night?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet zelf bedenken?Die ene sociale media site waar je altijd zo op loopt te zeiken
.
Hahaha soms hou ik van je, Nootje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Plaats gewoon iets of doe het niet maar ga geen 12 jarig meisje imiteren hier zeg.. de tering
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha soms hou ik van je, Nootje.
Soms ook van die mensen die posten: Ik post vanavond wel even een foto. Ja lekker boeiend zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Nou, we zullen het topic nauwlettend in de gaten houden hoor"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms ook van die mensen die posten: Ik post vanavond wel even een foto. Ja lekker boeiend zeg.
Ik zit dan toch wel de hele avond met samengeknepen billetjes van spanning te wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms ook van die mensen die posten: Ik post vanavond wel even een foto. Ja lekker boeiend zeg.
Fijn om te weten hoor, kan ik vast met mijn lul in de hand klaar gaan zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt er diarree van?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit dan toch wel de hele avond met samengeknepen billetjes van spanning te wachten.
Waarom zoveel haat.quote:Daarna volgde een geslaagde ballonvaart in Amsterdam op 25 maart 1784 langs de Amstel. De ballon was rood-wit-blauw gekleurd. De experimenten zijn herhaald in Leiden en op 14 mei in Leeuwarden. De ballon werd door een troep jongens met stokken aangevallen en geheel gesloopt en vernield.
Een mislukte ballonvaart op 20 juli 1785 bij de Utrechtse poort leidde tot een rel. De menigte begon met stenen en dakpannen te gooien naar de initiatiefnemer, die in een kroeg een goed heenkomen zocht.
De eerste bemande ballonvaart in Den Haag vond plaats op 12 juli 1785, uitgevoerd door Blanchard vanuit paleis Noordeinde. Bij de landing nabij Zevenhuizen werd de ballon door woedende boeren kapot geprikt.
Doe niet zo hypocriet, jij vindt het ook fijn als jouw heteluchtballon wordt geprikt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:
De geschiedenis van de heteluchtballon.
[..]
Waarom zoveel haat.
Ah. Mja, had 'm nog zo hoog zitten dat ik dacht dat 'ie geen FOK!kers op FB hadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet zelf bedenken?Die ene sociale media site waar je altijd zo op loopt te zeiken
.
Jammer dit, je was net zo lekker op dreef.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet, jij vindt het ook fijn als jouw heteluchtballon wordt geprikt.
Que?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jammer dit, je was net zo lekker op dreef.
Hij wil Vas knallen toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah. Mja, had 'm nog zo hoog zitten dat ik dacht dat 'ie geen FOK!kers op FB had.
[..]
Jammer dit, je was net zo lekker op dreef.
Bloedserieus, zoals altijd.quote:
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en hou me stevig vast.quote:
Netjes, netjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
4 of 5 dagen ofzo. Maar als ik 2x per dag zou douchen zou ik hem na de 2e dag ook al wel in de wasmand gooien.
Wat voor smoothie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Chloroform het volgende:
Ham-kaascroissantjes en een zelfgemaakte smoothie.DIT IS DE LEVEN.
Tegenwoordig noemen we dat "krachtwijk" of "kansenwijk"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef Panzermaus het volgende:
A_F, ga nu met een geladen pistool richting Amsterdam en knal Vas door de bedbodem heen. Ontvlucht dan de prachtwijk op een Gilera Runner uit 2001.
Jij doet dit soort vieze dingen toch niet he?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet dit soort vieze dingen toch niet he?
Sinaasappel, ananas, banaan en aardbei.quote:
Hoe vaak gebruik jij een handdoek?quote:
2-3 dagenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruik jij een handdoek?
Thanksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinaasappel, ananas, banaan en aardbei.
Niet, ik douche alleen in het begin van de week.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En hoe die je dat de andere 4-5 dagen?
Jezus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.
Zal mijn banaan eens in jouw ananas doen, je aardbei strelen, en je sinaasappelsap proeven.
Twee keer.quote:
Godverdomme, is dit wat je in gedachten had toen je zei "Ik ga een maand niet meer FOK!ken"?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kreeg ooit een sloot naaktfoto's van een chick en op alle spicy spots had ze aardbeien geplakt met zo'n editor app. Kan die dingen nooit meer hetzelfde zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |