Traumatische ervaring?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.
Jaquote:
Bij sommige situaties vormen er gelijk woorden in mijn hoofd bij een bepaald soort ervaring.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.
[..]
Dit beschrijft het wel ja
Te heftige verhalen op de vroege morgen. Ik ben lichtelijk in shock.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaDenk dat ik niet meer naar m'n assessment kan, ik functioneer voorlopig niet.
Ja die situaties wekken zo ontzettend veel emoties op dat je ze wel moet omschrijven. Heb je goed gedaan hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij sommige situaties vormen er gelijk woorden in mijn hoofd bij een bepaald soort ervaring.
Deze woorden kwamen gelijk in mij op, en in mijn opinie, zijn ze zeker redelijk secuur.
Doe jij een rokje aan vandaag?
IT'S ALL FUN AND GAMES UNTIL SOMEONE'S COVER IS BLOWN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gridlok broeder, wist je nog dat wij GTA speelden samen met Juminelle. Rare shit achteraf.
succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:05 schreef Robophatt het volgende:
Zometeen competentie assessmentSuperveel mensen hadden het gisteren, maar ik heb het natuurlijk vandaag als het 33 graden wordt. FML wordt zo kut in de trein.
Deken van je afgeworpen en klaar gaan liggen voor ontvangst?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:16 schreef Chloroform het volgende:
Best sexy als er ineens een loodgieter en een kereltje van de gaslekdetectie samen met de huisbaas in je kamer staan terwijl je nog in bed ligt.
alsof hun zitten te wachten op een vrouw zonder make-up, ochtend-adem en een muffe kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deken van je afgeworpen en klaar gaan liggen voor ontvangst?
Meisjes die hun pootjes om je heen doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi ruk Pablo, heb je eigenlijk ook school nu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn. Volgens mij was het al 39 graden in mijn kamer vanochtend
.
Ja man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
alsof hun zitten te wachten op een vrouw zonder make-up, ochtend-adem en een muffe kut
Nope, bizniz to doquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die hun pootjes om je heen doen.
[..]
Mooi ruk Pablo, heb je eigenlijk ook school nu?
Best positief. Zou er bijna nieuwsgierig van worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best positief. Zou er bijna nieuwsgierig van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |