Traumatische ervaring?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.
Jaquote:
Bij sommige situaties vormen er gelijk woorden in mijn hoofd bij een bepaald soort ervaring.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.
[..]
Dit beschrijft het wel ja
Te heftige verhalen op de vroege morgen. Ik ben lichtelijk in shock.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaDenk dat ik niet meer naar m'n assessment kan, ik functioneer voorlopig niet.
Ja die situaties wekken zo ontzettend veel emoties op dat je ze wel moet omschrijven. Heb je goed gedaan hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij sommige situaties vormen er gelijk woorden in mijn hoofd bij een bepaald soort ervaring.
Deze woorden kwamen gelijk in mij op, en in mijn opinie, zijn ze zeker redelijk secuur.
Doe jij een rokje aan vandaag?
IT'S ALL FUN AND GAMES UNTIL SOMEONE'S COVER IS BLOWN.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gridlok broeder, wist je nog dat wij GTA speelden samen met Juminelle. Rare shit achteraf.
succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:05 schreef Robophatt het volgende:
Zometeen competentie assessmentSuperveel mensen hadden het gisteren, maar ik heb het natuurlijk vandaag als het 33 graden wordt. FML wordt zo kut in de trein.
Deken van je afgeworpen en klaar gaan liggen voor ontvangst?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:16 schreef Chloroform het volgende:
Best sexy als er ineens een loodgieter en een kereltje van de gaslekdetectie samen met de huisbaas in je kamer staan terwijl je nog in bed ligt.
alsof hun zitten te wachten op een vrouw zonder make-up, ochtend-adem en een muffe kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deken van je afgeworpen en klaar gaan liggen voor ontvangst?
Meisjes die hun pootjes om je heen doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi ruk Pablo, heb je eigenlijk ook school nu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn. Volgens mij was het al 39 graden in mijn kamer vanochtend
.
Ja man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
alsof hun zitten te wachten op een vrouw zonder make-up, ochtend-adem en een muffe kut
Nope, bizniz to doquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die hun pootjes om je heen doen.
[..]
Mooi ruk Pablo, heb je eigenlijk ook school nu?
Best positief. Zou er bijna nieuwsgierig van worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best positief. Zou er bijna nieuwsgierig van worden.
Als ik ergens slecht in ben.quote:
Ik droomde dat ik ruzie had met mijn vriendin en nu voel ik me ook echt boos op haar, om iets wat ze niet eens heeft gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik droomde overigens zo ontzettend vetDat ik met wat mensen op een strand was en daar waren echt belachelijk grote zandsculpturen met dingen uit films en series en shit nagebouwd. Echt gewoon stukken van Winterfell en noem maar op. En ook een of andere tempel met zuilen, gewoon op normaal formaat. Dus ik liep daar doorheen stoot ik tegen zo'n zuil aan valt die op
Lig ik half vast onder die zandberg te hopen dat niemand het in de gaten had. En maar hopen dat anderen ook zo'n ding omflikkeren. Ik wilde er echt uit
Was bang dat heel dat ding in ging storten.
Lieve woordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die situaties wekken zo ontzettend veel emoties op dat je ze wel moet omschrijven. Heb je goed gedaan hoor.
Heb ik al. Ofja een broekje dat lijkt op een rokje
Wijf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik ruzie had met mijn vriendin en nu voel ik me ook echt boos op haar, om iets wat ze niet eens heeft gedaanwat is deze
Gvd, vrouw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik ruzie had met mijn vriendin en nu voel ik me ook echt boos op haar, om iets wat ze niet eens heeft gedaanwat is deze
Jijquote:
Wat voor businesszaken?quote:
Zeer herkenbaar, zelf in het verleden ook meerdere keren gehad. Was ze in je droom vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Niet speciaal, ik ergerde me er gewoon aan ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor businesszaken?
[..]
Zeer herkenbaar, zelf in het verleden ook meerdere keren gehad. Was ze in je droom vreemdgegaan?
Hahaha zal ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef fyah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lieve woorden
Een broek die op een rok lijkt?hmmmm interessant.
Hoe laat moet je btw?
Thanksquote:
Dat lijkt totaal niet op een broekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha zal ze blij mee zijnVriendin vna mij droomde ooit dat ik haar stage had ingepikt kwam ze op school "JIJ BITCH"
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n idee maar die van mij is anders
12:00-13:00
Goedzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Moest tandarts.. 3min op de stoel en ik mocht weer wegkreeg zelfs complimenten over mijn gebit. Dag begint prima.
ohja ik moet nog steeds 90 cent bij de chineesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Moest tandarts.. 3min op de stoel en ik mocht weer wegkreeg zelfs complimenten over mijn gebit. Dag begint prima.
Je moet 90 cent bij de chinees?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:29 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja ik moet nog steeds 90 cent bij de chineeswaarom denk ik daar nu aan
Thanks!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Goedzo
Ik moest gisteren en ik dacht dat ik een gaatje had dus was een beetje sad omdat ik nog nooit gaatjes had. Vroeg die zich af waar ik het over had want er was niks te zien
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
kk koper is ook duurWHAT ELSE
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:32 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
kk koper is ook duurWHAT ELSE
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |