Balkbrug is dope. Place to be, sowieso.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even serieus, ging jij naar Balkbrug?!!!
Best tof daar, jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Balkbrug is dope. Place to be, sowieso.
Nog nooit zo'n lief compliment gehadquote:
Bij de lokale bevolking bekend als: "De Balk".quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Balkbrug is dope. Place to be, sowieso.
Jij hebt g.. Nvmquote:
Nee, leg eens uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:45 schreef Gridlok het volgende:
De lans die duizend keramieken omhulsels brak. ( pot, lesbie snap je )
In Nederland is niks te ver.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best tof daar, ja![]()
Maar is dat niet ankyver weg voor je?
En wtf @ TT
Touchéquote:
Nee, ik snap hier geen kut van godverredomme, leg uit danquote:
Ben nooit in Balkbrug geweest though.quote:
Hahaha kon het wel waarderen eerlijk gezegd, zou veel meer gegamed moeten worden :<quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gridlok broeder, wist je nog dat wij GTA speelden samen met Juminelle. Rare shit achteraf.
Ik ben al jaren oud ;$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben nooit in Balkbrug geweest though.
Tevens 'anky'.Je wordt echt oud hé.
Dat sowieso, maar het feit dat wij toen echt geloofden dat het een Juminelle was, terwijl het ieder had kunnen zijn. Enge shit. #canthandlequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha kon het wel waarderen eerlijk gezegd, zou veel meer gegamed moeten worden :<
Ja, vind je Balkburg echt tof, hahaha. Moet je, schijterd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben al jaren oud ;$
Zit je nou te lullen dan godver, kom dan
JA TAKENS IS OK OLE OLE LULLETJE PIEPSCHUIMquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het feit dat wij toen echt geloofden dat het een Juminelle was, terwijl het ieder had kunnen zijn. Enge shit. #canthandle
[..]
Ja, vind je Balkburg echt tof, hahaha. Moet je, schijterd.
Hahaha de verhalen die je later aan je kleinkind verteld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat sowieso, maar het feit dat wij toen echt geloofden dat het een Juminelle was, terwijl het ieder had kunnen zijn. Enge shit. #canthandle
Ksst, schreeuwlelijkerd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA TAKENS IS OK OLE OLE LULLETJE PIEPSCHUIM
Cum at me ;s KKPARA MAAK JE ME!!!1!!11!!!!
Ooit Yuri Jr. Jr., ooit zat ik eens op een forum...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha de verhalen die je later aan je kleinkind verteld.
Ja ben al weg.. Kusje op je rectum :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ksst, schreeuwlelijkerd.
[..]
Ooit Yuri Jr. Jr., ooit zat ik eens op een forum...
Nee, 1 t. Het is ook niet de vergrootte prostaat -> vergrote, of afgelastte voorstelling (niet goed dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Niet, iemand heeft vroegah haar lans paarsgepunt. Paarsgepuntte lans.
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-kans-explosie.htmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, 1 t. Het is ook niet de vergrootte prostaat -> vergrote, of afgelastte voorstelling (niet goed dus)
Je past de verkeerde regel toe. Aanpak BP vergrootte kans op explosie, dan is vergrootte onvoltooid verleden tijd, in dit geval dus correct geschreven. Zeg je echter 'de door BP vergrote kans', dan is vergrote een bijvoeglijk naamwoord en wordt dan afgeleid van het voltooid deelwoord vergroot -> de vergrote kans.quote:
Zie http://onzetaal.nl/taalad(...)het-begrootte-bedragquote:vergroten: Anja vergrootte de foto. - De vergrote foto werd in de hal opgehangen.
In dit geval is het onvoltooid verleden tijd, dus paarsgepuntTe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Je past de verkeerde regel toe. Aanpak BP vergrootte kans op explosie, dan is vergrootte onvoltooid verleden tijd, in dit geval dus correct geschreven. Zeg je echter 'de door BP vergrote kans', dan is vergrote een bijvoeglijk naamwoord en wordt dan afgeleid van het voltooid deelwoord vergroot -> de vergrote kans.
Echt geen enkele twijfel.
[..]
Zie http://onzetaal.nl/taalad(...)het-begrootte-bedrag
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:37 schreef Modus het volgende:
Nee het is geen werkwoord in deze zin, het is een bijv. naamwoord, dat wordt afgeleid van het voltooid deelwoord.
Kijk naar die link, nooit staat er dubbel t in.
De verroeste fiets
De verrichte werkzaamheden
De verwoeste steden
De door Pien van vriendjespolitiek betichte baas
Elke keer dezelfde zinsconstructie als in de TT.
Vraag Chloro morgen, of Fas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik vind het onvoltooid, WH uitzondering.
Je hebt gelijk, maar dat doet niet af aan wat ik vind.quote:
Ehhhh, okeeeee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat doet niet af aan wat ik vind.
Ik vind veroeste fiets met 1 t geen porum.
Het is net alsof de ik-vorm "ik roes" is ipv "ik roest". Doesn't computequote:
Nah dat is morgen geloof ik.quote:
Vanwaar die voorkeur?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eeuwig zonde
Ik meer van giraf- migraties.
Kijk je nu nog?quote:
Succes, babyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:05 schreef Robophatt het volgende:
Zometeen competentie assessmentSuperveel mensen hadden het gisteren, maar ik heb het natuurlijk vandaag als het 33 graden wordt. FML wordt zo kut in de trein.
Dankje schatjequote:
en toen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dankje schatje
Ik at een aardbei vlak nadat ik mijn tanden poetste
Iellllllll gadverquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dankje schatje
Ik at een aardbei vlak nadat ik mijn tanden poetste
Probeer maar eens dan weet je wat voor ellende ik heb moeten doormaken.quote:
Dit beschrijft het wel jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iellllllll gadver
Dat zure smaak met bitter en daarna die verlepte energie over je tong pls help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |